3 roky zpátky jsem koupil GSXR-600 2003 s R.P. výfukem. Na STK před 2 roky nebyl žádný problém (ani jsem nikdy neměl problém při silniční kontrole). No dnes to dopadlo jinak. Podle vyjádření toho člověka museli přitvrdit a to po údajné pokutě, kterou dostali za to, že nechávali projít fichtly s uřvanýma "laďákama".
Dostal jsem na výběr, a to buď přinést osvědčení o homologaci výfuku na můj typ fichtlu, nebo jednoduše dát originál (který jsem tehdy dostal k motorce, ale je podřený atd ...).
Má někdo z poslední doby podobnou zkušenost (s R.P.)? Ptám se spíš proto, že občas čtu o tom, kolik lidi utápí peněz za neschválené uřvané roury, které dost často dokonce kurví výkony motorky. Jak to pak vy děláte na STK (nebo při silniční kontrole)?
Dík.
1 reakcí na tento příspěvek Nehomologovaný výfuk (R.P.) neprošel STK
1 reakcí na tento příspěvek Nehomologovaný výfuk (R.P.) neprošel STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehomologovaný výfuk (R.P.) neprošel STK
Jinak, bylo mi i řečeno, že k neoriginálnímu výfuku musí člověk vozit "papír", že je to homologovaný díl. Já to prostě doteď absolutně neřešil a chlap mě fakt dostal ... možná fakt chtěl na to pívo
1 reakcí na tento příspěvek Nehomologovaný výfuk (R.P.) neprošel STK
1 reakcí na tento příspěvek Nehomologovaný výfuk (R.P.) neprošel STK
1 reakcí na tento příspěvek Nehomologovaný výfuk (R.P.) neprošel STK
pokud technik vykonává svojí práci tak jak má,je jasný,že tě vyhodí.
A za zlé mu to mít nemůžeš,je za to placenej.
Naposledy editováno 28.05.2010 16:59:36
Já byl na STK s laďákem, kterej sice má homologaci, ale já tam byl bez vložky. Byl sem línej ji tam dát, tak jsem to zkusil a vyšlo to. Kdyby byl problém, tak ji tam dám a je to v cajku. Na kvalitní STK bys dle mého názoru s neschváleným výfukem neměl projít - takže v tvém případě to dopadlo tak, jak to dopadnout mělo a STK za mě
2 reakcí na tento příspěvek Nehomologovaný výfuk (R.P.) neprošel STK
Myslím, že když tam dneska přijede člověk, který má na dělaném výfuku nálepku akrapovič, tak ho musí pustit, protože si to pamatuje
Jinak co se toho startování a nestartování týče, tak né asi u GSX-R 03, ale třeba na 06ce R1 se mi světla bez nastartování nerozsvítí, takže u novějších mašin je start na technické podmínkou...
prolezl mě na motorce úplně všechno, chtěl vidět lékárničku a její platnost, měřil mě dokonce i přední světlo, a pak ještě chtěl vidět s nastartovaným motorem a stojánkem dole abych zařadil "1". No přitvrdili jako prase...
osobně bych s nehomolog. výfukem na stk vůbec nejezdil
1 reakcí na tento příspěvek Nehomologovaný výfuk (R.P.) neprošel STK
btw. jakožto správný Mirek Dušín to samozřejmě taky nejprve zkusím s RP a když to nepůjde, tak holt nezbude než tam narvat originál. Akorát bohužel u mě to není o jedné objímce nebo dvou pružinkách
Michal_999>konečně správně fungující STK
btw. jakožto správný Mirek Dušín to samozřejmě taky nejprve zkusím s RP a když to nepůjde, tak holt nezbude než tam narvat originál. Akorát bohužel u mě to není o jedné objímce nebo dvou pružinkách
mi to povídej