globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ideální velikost trysky pro otevřené NSR
12.5.2010 v 23:07
Mám objednaný otevřený sání a přemejšlym, jakou k němu vzít hlavní trysku. Zavřený NSR s originálním airboxem má z výroby 135ku. Kolikátku by mělo mít otevřený NSR s otevřeným sáním aby to jelo co nejlíp? 145? 150?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 17:21 | Nahoru | #31

get-hype>Tak to byla možná právě ta chyba. Když dáváš sportovní filtr, musíš vždycky dát trysku o 10-20 čísel větší než je originál, u NSR 145-155. Měl jsi moc chudou směs, výkon ti musel naopak klesnout. Buď rád, že jsi si tím neusmažil válec



Hohooo, mistre fotoshope. Nejsi to nahodou ty, co se tady pta? Kdyz delas chytryho a vis to, tak se neptej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 17:21 | Nahoru | #32

maras>Nevím jestli sem něčím vyjímečným, ale mě nějakým logickým úsudkem došlo že asi těžko otvíral NSR omezené na 80km provrtáváním trysek...to se do toho zase serou lidi kteří o tom ví prd a čtou jen to co chtějí



uff ted to nechapu ja, no nechme to byt, at je to k tematu, kravatakovi bych nedoporucoval vrtat trysky.. to je cele...

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 17:22 | Nahoru | #33

assassin>uff ted to nechapu ja, no nechme to byt, at je to k tematu, kravatakovi bych nedoporucoval vrtat trysky.. to je cele...



No to v každém případě

3 reakcí na tento příspěvek Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 18:13 | Nahoru | #34
omfg, nikde se neptám proč dávat nebo nedávat větší trysku, ptám se jestli někdo nemá vyzkoušený s jakou konkrétní velikostí trysky NSR nejlíp jede, abych nemusel kupovat deset trysek a postupně je všechny zkoušet, bože můj

Tak díky za rady, jdu si objednat všechny trysky od 138 po 155 a jdu zkoušet

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

13.5.2010 v 18:55 | Nahoru | #35
Si myslíš jako že koupíš jen jednu trysku a bude ok ? Kup jich více - 140, 145, 150, 155 (prostě skákej po pěti) a zkoušej jak to pojede a sleduj svíčku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

14.5.2010 v 00:02 | Nahoru | #36

get-hype>omfg, nikde se neptám proč dávat nebo nedávat větší trysku, ptám se jestli někdo nemá vyzkoušený s jakou konkrétní velikostí trysky NSR nejlíp jede, abych nemusel kupovat deset trysek a postupně je všechny zkoušet, bože můj

Tak díky za rady, jdu si objednat všechny trysky od 138 po 155 a jdu zkoušet



měl sis nechat cbr debílku ( pardon, devílku)

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

14.5.2010 v 00:19 | Nahoru | #37
Ja bych rekl, selskym rozumem. Hovno tomu rozumim, ale tipuju. Ze tam bude vetsi Ne, fakt tipuju, ale logicky nemuze jit o absolutni cisla, ale o pomery. Pokud zvysis vzduch o 20%, tak tryska ma byt taky o 20%. Apod.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

14.5.2010 v 06:45 | Nahoru | #38

maras>měl sis nechat cbr debílku ( pardon, devílku)



Prodat CBR a koupit NSR považuju za jedno z nejlepších rozhodnutí mýho života. Tvůj názor je mi u prdele

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

14.5.2010 v 07:19 | Nahoru | #39

get-hype>Prodat CBR a koupit NSR považuju za jedno z nejlepších rozhodnutí mýho života. Tvůj názor je mi u prdele



To ses teda zatim rozhodoval o peknych srackach

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

14.5.2010 v 08:05 | Nahoru | #40

get-hype>omfg, nikde se neptám proč dávat nebo nedávat větší trysku, ptám se jestli někdo nemá vyzkoušený s jakou konkrétní velikostí trysky NSR nejlíp jede, abych nemusel kupovat deset trysek a postupně je všechny zkoušet, bože můj

Tak díky za rady, jdu si objednat všechny trysky od 138 po 155 a jdu zkoušet



uz to tu zaznelo, kazda motorka je jina uz od vyroby... jiny vyrobni tolerance.. jinak zajeta.. kazdej pouzije jiny sani, jinej vejfuk... tzn rict ze takhle natryskovany je to nej se neda rict...

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

14.5.2010 v 11:38 | Nahoru | #41

get-hype>Prodat CBR a koupit NSR považuju za jedno z nejlepších rozhodnutí mýho života. Tvůj názor je mi u prdele



V tom případě je mi naprosto u prdele jakou tryskou to naláduješ, protože ty to stejně neodladíš

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

14.5.2010 v 19:26 | Nahoru | #42
nejlepši velikost je ta aby ti prolezl na druhou stranu šroubobak křižovy

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

14.5.2010 v 19:36 | Nahoru | #43

get-hype>Tak to byla možná právě ta chyba. Když dáváš sportovní filtr, musíš vždycky dát trysku o 10-20 čísel větší než je originál, u NSR 145-155. Měl jsi moc chudou směs, výkon ti musel naopak klesnout. Buď rád, že jsi si tím neusmažil válec



Je vidět, že si se o dvoutaktech už něco dozvěděl, ale pořád je to málo na to, aby si byl schopný ho naladit. Už jenom tím, že řekněš že musíš použít trysku vetší o 10 - 20 ČÍSEL.
Vždy je dobrý vycházet z originálního otryskování. A když pujdeš až do dusledku tak by jsi musel otryskování měnit i podle okolní teploty a atmosferickeho tlaku.
A jinak použitím rádoby sportovního fitru získaš leda houno.

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

20.6.2010 v 17:15 | Nahoru | #44

Desmond>Já ji na nsr mám už asi 2 roky, také jsem ji dal když jsem koupil ten filtr( otevřený nebo přímý ja nevim prostě podobný tomu co je naobrázku výše) a koupil větší trysku, nevim přesně ale větší než 140 asi nebyla. Rozdíl jsem nepoznal(to jsem čekal) a na spotřebě jsem taky nic nepoznal. Měl jsem i iridiovou svíčku. Myslim, že je to zbytečná úprava, po které zlepšení nepřijde, ale nic se tím nezkazí.

NSR se nikdy přes trysky nezavírala, a kdyby jsi tu trysku viděl jak vypadá, tak to sem o tom provrtávání nenapíšeš



NSRko z německa omezené na 80km/h je omezené elektronickým omezovačem, který nepustí víc jak 8000 ot/min. Nesouvisí to s výkonem a jeho otevřením. Taky není pravda, že se přes trysky motorka nezavírala. Je zavřená restrikcí v sání a ve výfuku. Pokud toto odstraníte, aby jste zvýšili výkon, tak kvůli změně poměru množství nasávaného vzduchu a benzínu musíte přetryskovat za větší trysky. Tudíž je nepřímo zavřená i přes trysky. Ne že by trysky převrtat nešly, ale je to barbarství, který dělat na koleně je humus, při ceně trysek v desetikorunách

(reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

20.6.2010 v 17:33 | Nahoru | #45

get-hype>omfg, nikde se neptám proč dávat nebo nedávat větší trysku, ptám se jestli někdo nemá vyzkoušený s jakou konkrétní velikostí trysky NSR nejlíp jede, abych nemusel kupovat deset trysek a postupně je všechny zkoušet, bože můj

Tak díky za rady, jdu si objednat všechny trysky od 138 po 155 a jdu zkoušet


uplne nejlepsi jak se mladas zepta, pak machruje, kdyz se dozvi neco co se mu nelibi tak se rozciluje a posila do prdele kdyz ti napisu ze tam ma byt to bys ji tam klidne dal? proc myslis ze se prodavaj cele sady tysek?

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

22.6.2010 v 17:08 | Nahoru | #46
ono je něco na obou názorech. pokud nedělá úpravy na motoru ( ať už otevřený filtr, otevření restrikce...), neměl by do toho zbytečně štrachat. Stejně pokud tomu pořádně nerozumí, jednu, dvě velikosti trysek stejně rozdíl nepozná. I na tyto úpravy jsou vyzkoušené velikosti, kterých by se měl -+ držet a z toho vycházet. Myslím si že je to zbytečný vyhazování peněz za sadu pro domácí ladění. Poradit mu mohli.

info z webu:
Karburátor (Dell´Orto) Honda NSR125 je sériově vybaven těmito druhy trysek:
Hlavní tryska: 135,138 (132)* Závit: M6
Volnoběžná tryska: 40 (38)* M5
Power Jet 55 (55)* M4
*takto označené údaje jsou u NSR z Německa (max; 80km/h)
Při odstranění omezovacích prostředků (restrikce průchodu směsi či výfuku):
Hlavní tryska: 138 Závit: M6
Volnoběžná tryska: 45 M5
Power Jet 60-65 M4
Při použití otevřeného filtru :
Hlavní tryska: 145 Závit: M6
Volnoběžná tryska: 45 M5
Power Jet 65 M4
Další úpravy jako je třeba laděný výfuk nutně nevyžadují změnu trysek ,
postačit by mělo sladění směsi.

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

6.8.2010 v 23:38 | Nahoru | #47
zdarte motorkáři. neví tady někdo jaký převodový olej do nsr 125??? když sem se díval na www.hondansr125.hu.cz tož mi to tam našlo že mám použít Castrol GPS 10W40 norma API-SG. když to ale zadám na google tož mi to tam najde jen do 4taktů a to se mi zdá jako napiču nápad,lít do 2taktu olej do 4taktu. ale prý to má být nějaký olej od castrolu díky za odpověď

Ideální velikost trysky pro otevřené NSR

9.8.2011 v 23:58 | Nahoru | #48
vim ze pisu trosku pozde ale preci..

olej ve 4t maze nejenom pist ale i dokonce prevody takze teoreticky ten olej vydrzi vic kdyz nemaze pist ale jen spojku a prevody. samozrejme se da pouzit 80w prevodak.

jinak k tomu zavirani - uplne zavreny nsr ma omezovac otacek, clonku v sani, clonku ve vyfuku a tim padem mensi trysky - 132, 38 ,55. Normalni nsr ma mit 135,40,60 (65). S vyfukem 138,42 (40 zalezi jakej ladak) a 65. U vzduchovyho filtru je to hodne individualni ale staci dat ty trosku vetsi trysky a vstup do sani (takovej gumovej chobot do ariboxu vyhodit. pak uz se o to jen starat
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist