Poptej se zde.
ER5ku vlastním. Ale byla to voňavka, proto jsem podobný věci neřešil.
ještě EABovy stránky
Naposledy editováno 06.05.2010 20:54:23
pokud vim, tak zadnou chronickou zavadu tyhle masiny nemaji, takze kontrolovat pri koupi vsechno jako u jakekoliv jin motorky...
z te trojice nahatych pullitru je nejpruznejsi a nejobratnejsi (CBcko ma zase nejvetsi paru ve vyssich otackach a nejvyssi maximalku, a je stabilnejsi ve vysokych rychlostech)...
kdyz ji clovek dava do tela nekde na zatackovite trati, tak vselku rychle vadnou brzdy, ale taky to neni sportovni motorka chce to dobrou brzdovku, dobry desky, a idealne i pancerovou hadici...
k tomu foukani - ja si dal maly stitek, a pomohlo to jak svina, jezdilo se pak daleko lip.. a stal u Louise par korun (do petikila)
no, nevim co mam dal psat... kdyz budes chtit vedet neco konkretniho (co tam nalejt, co obout, jakykoliv jiny dotaz) klidne se ptej...
ER-5 jako celek jednoznacne doporucuju
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er-5
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er-5
Trutnovacek>Jinak:
+ spotřeba ( při klidné jízdě mám spotřebu 3,6 solo; 4,2 tandem i s bagáži)
- fouká na ní. Přeci jen je to naháč a při delší jízdě po dálnici mám hlavu a ramena totálně vycukaný) štítek by to možná spravil, ale zase by narušil ten vzhled..
jak ses na tu spotřebu dostal ? já su furt lehce nad 5 litrama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er-5
Švagr>ER-5 a plexi-štítek? mrkni do mého profilu Nejdřív sem se toho bál, ale slouží báječně
covece, funkcne to musi byt perfektni, ja mel stitek podstatne nizsi, a taky fungoval dobre... ale nezlob se, vzhledove to vypada priserne
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er-5
Rogerer>kašlu na spotřebu...ta je furt celkem směšná oproti větším motorkám...když si to chcu užit, tak prosttě jedu
u ERky je to taky fuk... ja se ani pri palbe v buchlakach nedostal pres 6 litru
(btw, okolo Veseli se pohybuju celkem casto a mam tam moc dobrou kamaradku, nekdy muzem zajet na vyjizdku )
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er-5
Cosmogagy>u ERky je to taky fuk... ja se ani pri palbe v buchlakach nedostal pres 6 litru
(btw, okolo Veseli se pohybuju celkem casto a mam tam moc dobrou kamaradku, nekdy muzem zajet na vyjizdku )
jasné, može byt...akorát 19.5. maturuju, tož se teď pokůšám trochu učit...po ní to nebude problém
možu vědět, jak se ta kámoška menuje, esli ju náhodů neznám ?
Rogerer>jasné, može byt...akorát 19.5. maturuju, tož se teď pokůšám trochu učit...po ní to nebude problém
možu vědět, jak se ta kámoška menuje, esli ju náhodů neznám ?
no ja mam stejne cely kveten naprany, takze kdyztak az pak v cervnu...
Miška Vratislavská sa menuje...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er-5
add.: spotřeba: Možná je v tom chyba výpočtu. Počítám najeté km na nádrž. Natankuju plnou, odečtu km a spočítám. A v tom tankování ke trošku chyba. Bo plnost nádrž kontroluju pohledem. A jezdím cca 4000-6000 ot. a více méně podle předpisů.....
Trutnovacek>add.: spotřeba: Možná je v tom chyba výpočtu. Počítám najeté km na nádrž. Natankuju plnou, odečtu km a spočítám. A v tom tankování ke trošku chyba. Bo plnost nádrž kontroluju pohledem. A jezdím cca 4000-6000 ot. a více méně podle předpisů.....
tož to se pak ani nedivím té spotřebě, to já su s otáčkama někde trochu jinde
Trutnovacek>add. štítek: Já vím, že by pomohl. O tom žádná... ale zase, ruku na srdce.. kazí to její vzhled. Jestli ho tam někdy dám, tak jen kvůli funkci...
add.: spotřeba: Možná je v tom chyba výpočtu. Počítám najeté km na nádrž. Natankuju plnou, odečtu km a spočítám. A v tom tankování ke trošku chyba. Bo plnost nádrž kontroluju pohledem. A jezdím cca 4000-6000 ot. a více méně podle předpisů.....
ja mel stitek maly, decentni, a navic presne v odstinu masiny... myslim ze na vzhledu to vubec neubralo, spis bych rekl ze i pridalo