paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výkon litrových sportů.
Zdarec.. Minimálně vždycky jednou dvakrát do měsíce se tu oběví téma R1 vs RR vsK5 a podobně,kdo koho natáhne,že něco vůbec nejede a podobný keci..... Sice mi to přijde mi to už trochu trapný...Nicméně schválně při nudné minulé neděli sme skusily mojí starou 929 proti R1 2006.. A opět sem utvrdil v tom,že řešení těhlech píčovin je akorát zbytečná stráta času.. Asi tak do 120 km/h(oba dva zrychlení cca v 60 km/h) byl rozdíl znát..Nicméně od této rychlosti až po max co jsem na té rovině dostal tzn 280 mi hustokrutá nabušená R1 ujela asi tak o 3 metry ...Sice je možné že dost velkou roli má náš váhový rozdíl já 71 on 85 kg,ale i tak si myslím,že je úplně jedno jesli má někdo 145 koní nebo 170 když už se ty motorky pohybujou v takové rychlosti.Čekal bych,že mě taková motorka musí ujet daloko víc..Takže asi jen o výkonu to nebude..


Naposledy editováno 02.05.2010 23:21:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 00:01 | Nahoru | #631

meerecheck>Zni to logicky, ale bohuzel ... tvrda guma si proste po mensich nerovnostech uskoci.
A tlak v gume ? Pri 70 stupnich na povrchu gumy se tlak lisil o 0,2 bar, tzn 1,7 studena, 1,9 tepla.



No presne tak, tvrda guma ti da vetsi odezvu, protoze vic cejti nerovnosti. S mekou gumou je to jak ty mechy u Range Rovera, necejtis ze silnice vubec nic.

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 00:03 | Nahoru | #632

meerecheck>A zmena tlaku udela co ? Nafoukne gumu ... tudiz zmeni jeji profil.



Presne, takze mas tlak a profil jako kdyz mas v provozu 2.5

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 00:14 | Nahoru | #633

Bubrak ZX10R>No presne tak, tvrda guma ti da vetsi odezvu, protoze vic cejti nerovnosti. S mekou gumou je to jak ty mechy u Range Rovera, necejtis ze silnice vubec nic.


Neni zadouci, aby guma uskakovala. Chci, aby se zahryzla do asfaltu, ja mel pevnou stopu, tuzsi riditka a kdyz se neco zadne dit, jako prokluz nebo ze se dostavam pres hranu gumy, abych citil, ze se neco takoveho deje. To tvrda guma neumozni.

A ne, z tlaku 2.0 nedostanes 2.5 ohratim gumy ...
A vubec to nereste, vim jak se mi jezdi skvele, tak to menit nebudu :) A tesi me, ze v tom nejsem sam :)

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 00:18 | Nahoru | #634

meerecheck>A zmena tlaku udela co ? Nafoukne gumu ... tudiz zmeni jeji profil.
btw corsa3 jsem daval ja nedno gsxr 1000, predek jsem dal 2.3, zadek 2.2 a ackoliv to byly zcela nove gumy, po 15 km sly bez potizi az na okraj a pritom by se mely cca 100km sjet. Vyborne pneu.



Jo,nafoukne,ale v provozu,kde nemuzes jet kladu porad,tak nedostatecne.. To je podle me duvod,proc se na silnici fouka vic,potoze ta guma nejlip pracuje v nejakym tlaku a pocita se s tim,ze ho v provozu neudrzis jen ostrou jizdou. Teda za predpokladu,ze jak "silnicni" tak okruhova guma potrebuje na svoji praci cca stejnej tlak. A podle toho,ze se na okruhu upousteji na stejny hodnoty jak zavodni,tak silnicni gumy bych rekl,ze jo.. Takze mi z toho zase vychazi,ze ac okruhova guma,je 1.9 malo

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 00:24 | Nahoru | #635

meerecheck>Neni zadouci, aby guma uskakovala. Chci, aby se zahryzla do asfaltu, ja mel pevnou stopu, tuzsi riditka a kdyz se neco zadne dit, jako prokluz nebo ze se dostavam pres hranu gumy, abych citil, ze se neco takoveho deje. To tvrda guma neumozni.

A ne, z tlaku 2.0 nedostanes 2.5 ohratim gumy ...
A vubec to nereste, vim jak se mi jezdi skvele, tak to menit nebudu :) A tesi me, ze v tom nejsem sam :)



Ja zase vim,jak se mi jezdi blbe....na podhustenych gumach
To si pak muzu rovnou koupit Š105 a honit ji po silnici

No nic,jdu cuchat peri...

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 00:55 | Nahoru | #636
ludanek> není to málo, pokud jezdíš řekněme minimálně svižně tak je to naprosto normální hodnota a vlastně i kdyby ne tak pokud jezdíš gumy k tomu určený tak je úplná kravina jí foukat víc protože ta guma pak ztrácí smysl.

jezdím KR 106 125/70 a 108 195/65 a foukám předek 2.0 - 2.1 a zadek 1.8 - 1.9

akorát si to člověk musí hlídat protože když ti je přezujou v servisu frknou ti tam 3.0 a hned to na těch gumách poznáš.

edit: jo a prosím nikdo ať mi tady nezačne mlít že ta guma nejde zahřát rád to ukážu

Naposledy editováno 05.05.2010 01:00:00

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 00:57 | Nahoru | #637

meerecheck>A ne, z tlaku 2.0 nedostanes 2.5 ohratim gumy ...



To vis ze dostanes.

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 02:39 | Nahoru | #638

meerecheck>Neni zadouci, aby guma uskakovala. Chci, aby se zahryzla do asfaltu, ja mel pevnou stopu, tuzsi riditka a kdyz se neco zadne dit, jako prokluz nebo ze se dostavam pres hranu gumy, abych citil, ze se neco takoveho deje. To tvrda guma neumozni.

A ne, z tlaku 2.0 nedostanes 2.5 ohratim gumy ...
A vubec to nereste, vim jak se mi jezdi skvele, tak to menit nebudu :) A tesi me, ze v tom nejsem sam :)



Ok, s tim uskakovanim sem mel na mysli tu odezvu podvozku. Cim tvrdsi kontakt, tim lepsi odezva. Samo plati co pises, ze s mekci gumou je lepsi adheze. Samo jezdi jak je pro tebe nejlepsi. Ja jen vim, ze pri normalni jizde s tak mekou gumou je rizeni znatelne nejistejsi, gumove. A jezdil sem tak kolikrat i 14 dni, nez sem si to dofouk (na 2.5 + 2.9). Da se na to asi zvyknout a vyuzit tech vyhod co pises. Asi to taky ubere trocha vykonu.

Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 07:25 | Nahoru | #639
To jso tady zase dřízdy , jak malí kluci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 07:34 | Nahoru | #640

GRASSEL>michal_fojtik> tak samozřejmě že před příroďákem je nejlepší i okruh..........
Je jen pár bláznů co vlítli rovnou.........
Ale i na trase (kterou znáš) můžeš ject palici stejnou jako na příroďáku (akorát samozřejmě s tím rozdílem kam nevidíš nevyužiješ celou vozovku protože nevíš co tam je) a vím to protože 2 kluci od nás je už jezděj tož tak......

SXV aprilia je moc pěkná mašina ale jako hlavní a jediná motorka je pro mě nejlepší sport jelikož obsahuje nejvíc vlastností který očekávám a jestli jsem pro někoho blb protože ho mám tak budiž.......pro mě je blb ten co ho má a jezdí jak posranej (eventuelně neumí jezdit)ženská která nezvládne ani manipulaci na místě, týpek co deklasuje schopnosti motorky tvrdejma křuskama.......

co se týče toho okruhu tak ty o kterých tu mluvíš jsou jen menšina, většina je týpků co maj mašinu za x prachů a výbavu za x prachů a jezděj úplnou plíseň ale přesto že na to nemaj to jezděj protože je to prostě hustý!!!!!!!!!!!

Ale znám spoustu kluků který na okruhu nebyli a jezdit uměj sakra dobře a ačkoliv možná za delší dobu tak se vyjezdili na silnici velmi dobře narozdíl od spousty co sice smrděli na okruhu spoustakrát ale jezděj jak kokoti a to přinejmenším!!! To že někdo byl nebo nebyl na dromu neznamená že má nějakej přínos v jezdeckých schopnostech!!!!!!!

EDIT:jen mě tak napadlo že třeba Lelek byl asi taky blb když jezdil na sportech i v provozu?!



tak tady nemuzu souhlasit ani z male casti

1)kdo nekdy jel prirodni okruh v tempu zavodnim, tak mi da za pravdu - s normalnim provozem se to neda srovnat ani minimalne - a to rozhodne nejsem zadny mrdal na prirodnacich (viz druhy flek z radvanic na vode) tam je jede vylozene okruh style a full power

2)porad jste me nepochopili...uz na to seru - nema to smysl..nevim, co od motorky ocekavas, muzem se nekdy po silnici svezt, vemu tatovyho 1000horneta a chci at mi ukazes v cem je Tvuj sport vhodnejsi na silnici nebo v cem je na silnici pouzitelnejsi, zabavnejsi, rychlejsi..ok?

3)nevim, kolikrat jsi byl na okruhu ty, ale ver mi, ze jsem tam naspal vice casu nez ty aktivne stravil:) a rozhodne to neni tak jak pises...je tam velice miziva mensina tech o kterych pises..a ze maji vsichni veci za x tisic?jasne, nejsou kreteni, kteri by jezdili v botach za par korun, a setrili na kombi nebo na helmach atd. to delaji jen pitomci na silnici, ze si na sebe oblecou to co zbylo po dedovi, ktery jezdil na panelce!
ver mi, ze boty alpinestar za 15000 maji sve opodstatneni - mi treba zachranili nohu v moste, kdy jsem to nasekal do baliku ve 200...moji chybou nutno dodat.taky mam paterak v hodnote takove co tady ma vetsina kluku kombinezu, ale to je zase dane tim idiotskym ceskym premyslenim - tady kazdy rekne - mam na moto 100 000, a koupi moto za 100 000 a zapomene na to, ze by mel dat aspon 20 000 do vybavy! nejsem skodoliby, ale kazdemu pitomcovi, co se rozbije na moto a nema na sobe kombi reknu jen jedine - dobre Ti tak!

ba naopak mam z okruhu zkusenost jinou - a to pokoru - proste neresi se, jestli jedes na k5 za 70 000 nebo na ducati za 750 000.rozhodujici je cas. kdyz jedes rychleji tak i clovek co tam prijel v m6 za tebou prijde a pta se, co a jak a jestli bys mu nevenoval svuj cas a zase naopak, kdyz dojdu za klucinou co prijede v male dodavce se starym bikem a jezdi stabilne rychle - zase prijdu a ptam se - to je proste normalni - nevytratilo se tam takove to prave motorkarstvi, ktere uz na srazech ani na vyjizdkach nepotkas - jasne, je nas bikeru vice, uz to neni takove jako kdyz bylo motorek o pulku mene. ale kdyz se ti posere na agenturnim jezdeni napr spojka a kolega vedle Tebe svoji moto treba rozsekal rad Ti vytahne svoji z biku - vzdy se da nejak domluvit.
jsou i pripady, kdy to neni tak ruzove - ale to co jsem napsal plati z 90%

nerikam nikdy, ze byt parkrat na okruhu je patent na rozum, ale vzdy Te to posune dale. nevim, co u Tebe znamena :kluci co umej jezdit sakra dobre - to jako podle ceho?bud tak hodny a podel se s nama o sve kriteria!

a prosim Ondru si neber vubec do ust - na sportech na silnici jezdil vesmes jen kvuli testovani pro ruzne casopisy apod, jeho osobni bike byl honda goldwing. cloveka ktery na silnici vice premyslel a predvidal jsem nepotkal... jenze kdyz Ti nekdo pred ocima zastavi pres cestu - neudelas nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 07:46 | Nahoru | #641

mfence>A co jako myslis nema ??? Kdo vam vsem dal vubec pravo nekoho hodnotit nekomu rikat na co ma a nema neberu ohled na lidi co jim to krusne na parkovisti to napsal dobre Grazl ale vy tu resite i lidi co jsou pomalejsi no a co!!!! Tak je nekdo pomalejsi nez vy velci borci a rizci
ja treba moji nejrychlejsi zatacku celkem solidni ne zadna rovnotacka dal max ve 170za hodku ale prumerne davam ostre zatacky do 120za hodku a v 80ti si to uziju jeste vice kde je doprdele psano ze musim rezat pilu pokazde co jen sednu na moto i na sportech se da jezdit svizne ale opatrne a pro radost par lidi zde ale ma dojem ze jak to kurva nedre plastem o asfalt tak je ten druhej pomalej looser uz me tohle fakt sere nekdy bych vsechny ty borce na Dube kurevsky roztriskal uz v tom mam celkem praxi vzhledem k me brigadicce :) je to tam samej dementni nagelovanej bohac co se mu tam blejska nova Suza nebo Yamaha sedej tam na lavickach a celej den se tam prezentujou

pak vyrazej na jizdu ve vesnici to rvou klidne kilo letej az do tveho pruhu a jak jsi pomalejsi nez tahle chatra tak ti dejchaj na zada a nebo me kreten kurevskej veme v naklonu tak ze jsem se lekl jako prase a jedine stesi bylo ze se pak nestavil na pumpe bo jsem cholerickej magor ale to patri jinam :) nejsem pomalej v prumeru jezdim celkem dobre a snad i opatrne ale tohle co nekdy predvadej je maso hezky se na to kouka pokud to vychazi ale a maj muj obdiv ale vocad pocad pak se taky ale frajer jeden z te bandy rozmaznul byl dlooohej jak topol a sup do pangejtu mel stesti jako prase sedel tam u motky v soku a uz jela houkacka je to prote divne uz na pumpe sem si rikal namachrovany kreteni pak me div jeden nesunda na motce a nakonec se dalsi rozmazne asi ma spatna karma ho sundala

omluvte moji hrubost a ze se to neda cist ale fakt jsem se tedka vytocil protoze pretekl pohar kterej me vzdy na te pumpe frajeri naplni pujdu si asi zaboxovat mam toho tak akorat

PS: tohle neplati na Grazla bo ten jezdi tak jak ja bych jezdil rad sam a dobre pise ze vse ma svuj cas i se vyjezdit ale obcas je tu nejakej hnup co nechape



nechapes jednu zakladni vec, kterou se tady snazim vysvetslit celou dobu - abys na sbk motorce umel jezdit, musis na ni umet jezdit rychle a vedet jak se kdy zachova, kdyz neco prezenes! proto patri ta masina prvotne na okruh!tam se da vse ozkouset a clovek se pak v provozu nechova jako prase - jak pises!
ver mi, ze spouste tech kluku (ikdyz KURVA nechapu co mate porad proti nagelovanym lidem - taky ho mam tak uz fakt dost:))) na okruhu zatracene spadne hrebinek - ale sem tam se objevi talent - sam jsem jich par zazil, bohuzel osud chtel tomu, ze vsichni nejezdi kvuli nehodam na silnici...

proste je to o tom - chces sbk motorku protoze je nej a chces na ni umet nej jezdit...a to se neda ucit na ceste, teda da, ale s velkou umrtnosti!a o to mi jde nejvice - mene mrtvych kamaradu a kolegu...

kdybychom s moji bandou zacinali vsichni na dromu tak jsem si jisty, ze se dnes na sebe smejem v hospode. padli proto, protoze zkouseli co ty motorky umi - a ty motorky toho umi vic nez kdokoli kdo tady pise..

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 07:56 | Nahoru | #642

ludanek>michal_fojtik> Foukat zadek na 1.9 do provozu je malo,nemuzu si pomoct..


ted jsem jel od bluedevila na gsxr 750 a foukli jsme tam tusil 2,1-2,3 po par km jizdy a bylo to tak akorat - je potreba brat v potaz teplotu - bylo max 13stupnu...takze pri vetsi teplote a jizde treba po dalnici bych se nebal dat i 2,0...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 08:01 | Nahoru | #643

Bubrak ZX10R>Ja jel uz kolikrat z okruhu na 2.1 + 1.9 a ta motorka proste plave. Ten tlak se tam dava proto,ze pri zahrati v tempu se tlak zvysi na puvodni hodnotu. Samozrejme stycna plocha se zvetsi a min to klouze, ale podvozek plave.



to je prave jen tim spatnym zazitym pocitem z prefoukane gumy na silnici. ze zacatku jsem mel ten pocit taky, ale podvozek je nastaveny uz v serii na to, ze ta guma pracuje - coz znamena na tlak kolem tech 2,0... tohle mam od panu z ohlins, tak jen tlumocim

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 08:03 | Nahoru | #644

pylot>No asi zalezi na konkretnich gumach a taky dost na podvozku. Treba u SV na to ten podvozek asi moc haklivej nebude protoze i tak je to porad houpacka a ty cestovni diablo strady v zadnym velkym naklonu taky nikdy jisty nebudou. Nicmene poznat to bylo alespon u me.


hehe o diablo stradach se malicko pletes - meli je povinne kluci v stockach tusim 600 a dalo se s nima na sestikilu jet v brne nejakych 2:08...taky jsem nechapal, ale strada je uzasne odolna guma...na cestu i na sport jezdeni...

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 08:07 | Nahoru | #645

mfence>ja jsem zase koukal divne na stitek na kyvce tam mam vsude 2,5 jak predek tak zadek a to i pri jizde ve dvou tak nevim :) kolik by jste foukali pokud mam 110kg zive vahy a obuti je Metzeler Sportec M3 jezdim úrevazne na zatacky ale ne vzdy :) a to ze to neni blato guma vim ale i tak maj 3slony v hodnoceni a to je dobre znate nekdo tohle obuti ??



docela znam, s metzelerem jsem nejakou dobu delal - jsou slusny, jen bacha na to, aby nebyly hodne stary (poznas podle dvojcisla vyrazenyho na gume napr 52/09 52.tyden roku 09
hehe mel jsem 107kg a foukal jsem na banditovi 1200s 2,3 predek 2,1 zadek za studena...

to co je na kyvce by melo odpovidat zahratemu stavu na silnici..

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 08:13 | Nahoru | #646

Bubrak ZX10R>No tohle mi zrovna prijde naopak, cim tvrdsi guma, tim presnejsi odezva od podvozku, meka guma to prave rozplave. kolem 2.0 se proste fouka do zateze, kdy se ten tlak zvysi teplotou zpatky nad tech 2.5



tak to jsi mimo - tlak po zavode na zadni gume byl porad do 2,0 protoze my davame tlak na uz nahratych gumach - kdyz das vice tak se guma trha

na gume nafoukany na 2,5 za studena bude odezva jedina - tvrda:) rikam na cestu bych dal max 2,3 a 2,1 za studena to se i stanim v zacpe ohreje aspon na 2,5 a 2,3...samozrejme pri 30stupnich venku je to zase jinak...

btw jak casto stojis na pumpe Ty?ja teda nevim, ale vzdy jsem za projizdku dal nadrz tak proc u toho nezkonrolovat i tlak, zase tolik casu to nezabere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 08:29 | Nahoru | #647

ludanek>To ale neni prece o profilu gumy,to s foukanim nesouvisi.. Kdyz pojedes na okruh s CORSOU3 tak ji nebudes upoustet,protoze ma "silnicarskej" profil?? Upousti se kvuli velkymu zahrati a tim padem zmene tlaku,a potom by nemela cca 2.5,ale treba 3.3 a to je spatne.



profil neni az tak jiny, jina je vetsinou spise smes - na silnici jsou bezne dvousmesove gumy, na okruhu se na nich nejezdi-vetsinou.

dneska uz to neni takovy rozdil jako kdysi, kdyz ja jsem zacinal bylo tezke sehnat dobre gumy - pamatuju si jak jsem si prvne v zivote koupil novy gumy-d d208 a ty byly fajn, do te doby nez s nima clovek jel do velkyho naklonu...davaly hned najevo, ze tam nejsou doma

Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 08:47 | Nahoru | #648
s tím tlakem gum je to zajímavý, jsem si jistej že když mi honda říká že mám nafoukat 2,5/2,9 myslí za studena, je to přesně napsaný, a všichni výrobci gum v podstatě následujou tohle doporučení. Taky potom čtu že Sršeň doporučuje pro okruh asi 2 desetiny dolů od tlaku předepsanýho výrobcem a zas někdo říká mnohem míň. Já osobně jsem jezdil asi 2,2 - 2,3 předek a 2,5 zadek a až teď pojedu zkusím 2,2 / 2,3, protože 2,5 zadek bylo moc.

Foukat o tolik míň na silnici mi přijde hrozně radikální, to by člověk musel jet hroznou střelbu aby to mělo smysl a navíc bych řekl že rychle odejdou gumy. Na drouhou stranu je pravda že když jsem jel z okruhu domů tlak jsem nechal a jelo se dobře i jsem jel pomalu.

Nechci s těma zkušenostma polemizovat, ale radši to beru jenom jako námět k zamyšlení a vyzkoušení, slepě to následovat nebudu.

Jinak s tím že okruh pomůže i na silnici 100% souhlasím, za prvý nemám ambice jezdit nějak moc rychle protože vím že to nemá smysl a i s tímhle slabým podvozkem se dá jet na silnici mnohem rychlejc než je rozumný, a za druhý jsem si jistější.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 09:45 | Nahoru | #649

michal_fojtik>hehe o diablo stradach se malicko pletes - meli je povinne kluci v stockach tusim 600 a dalo se s nima na sestikilu jet v brne nejakych 2:08...taky jsem nechapal, ale strada je uzasne odolna guma...na cestu i na sport jezdeni...

Chces rict ze na tech cestovnich gumach urcenejch na celkem poklidny jezdeni se jezdily zavody? Tak to vlastne ani nemusim premejslet nad sportovnejsima gumama ne? Kazdopadne uplne jistej si na nich nejsem ale nerikam ze to nemuze bejt spatnym tlakem nebo podvozkem. Ono SVcko nema zadnej uzasnej podvozek i kdyz v brne kdosi na SVcku jel 2:30 tusim a slysel jsem o klukoj v mostu kterej to dal za nejakejch 1:56 coz zas nevypovida o tom ze by to byla extremne pomala motorka.

Jakou teplotu ma vlastne guma pri zavode? A meni se jeji objem napriklad deformacema nebo teplotni roztaznosti? Jsem si rikal ze bych si to tak spocital a kdyz nad tim premejslim tak ono by to vlastne bylo docela slozity protoze bych mohl vedet vsechno o teplote a tlaku ale ten objem bude asi problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 10:09 | Nahoru | #650

michal_fojtik>hehe o diablo stradach se malicko pletes - meli je povinne kluci v stockach tusim 600 a dalo se s nima na sestikilu jet v brne nejakych 2:08...taky jsem nechapal, ale strada je uzasne odolna guma...na cestu i na sport jezdeni...

Ted jezdim poprvé strady a musim říct že jsou super,jinak dik za tvé rady a názory je to pro mě jako stále začátečnika dost poučné,jen ješte malou radu ,mam 9-tku ninju což je velká motorka a má 208kg plná a ja 120 ,kolik mám při té váze a těchto pneu foukat.Myslim do normalního provozu ,rad se svezu rychle a zatáčky mám taky hodne rád.Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 10:15 | Nahoru | #651

pylot>Chces rict ze na tech cestovnich gumach urcenejch na celkem poklidny jezdeni se jezdily zavody? Tak to vlastne ani nemusim premejslet nad sportovnejsima gumama ne? Kazdopadne uplne jistej si na nich nejsem ale nerikam ze to nemuze bejt spatnym tlakem nebo podvozkem. Ono SVcko nema zadnej uzasnej podvozek i kdyz v brne kdosi na SVcku jel 2:30 tusim a slysel jsem o klukoj v mostu kterej to dal za nejakejch 1:56 coz zas nevypovida o tom ze by to byla extremne pomala motorka.

Jakou teplotu ma vlastne guma pri zavode? A meni se jeji objem napriklad deformacema nebo teplotni roztaznosti? Jsem si rikal ze bych si to tak spocital a kdyz nad tim premejslim tak ono by to vlastne bylo docela slozity protoze bych mohl vedet vsechno o teplote a tlaku ale ten objem bude asi problem.

No já měl zatim 2krát sport attack a pak diabla a ted strady ,jednoznačne z techto pneu jsou strady nej aspon pro mě.

Naposledy editováno 05.05.2010 10:16:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 10:18 | Nahoru | #652

GREGOR79>No já měl zatim 2krát sport attack a pak diabla a ted strady ,jednoznačne z techto pneu jsou strady nej aspon pro mě.

Cestovni strady jsou lepsi nez sportovni sport attacky? Pani tak tomu nejak nemuzu uverit. Dyt jsou to uz mrte let stary cestovni spalky. Ja netvrdim ze jsou spatny. Jsou to nejlepsi cestovne sportovni gumy ktery jsem mohl koupit a jsou za hubicku ale srovnavat je se sportovnima gumama tak to uz chce odvahu.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 10:22 | Nahoru | #653
no nevim hodnoceni sportovnich a supersportovnich a kdovi jakejch pneu me vzdy rozesmeje kdyz si vzpomenu jak nam vsem co jsme meli obute supercorsy apod nakladal v zatackach kamos co mel obute mitasy e08 ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 10:23 | Nahoru | #654
michal_fojtik>

tak si asi nikdy nejel palbu na silnici nevím jak ostatní ale je tu třeba pár tras kde jedeš taky full gas a taky na krev, jenom s rozdílem že za roh baráku atd. to nepošleš do protisměru a nevyužiješ celou vozovku jako tam kde je to uzavřené...........
Ale byla tu jedna trasa uzavřená kvůli rekonstrukci mostu kam si to mohl posílat jak si chtěl protože si věděl že tam nic nepojede!

Přiject klidně můžeš
ale ty si asi nepochopil co ti tu říkám že?! Já neřek že sport je lepší než tvůj hornet či co ale pro mě je lepší protože mi vyhovuje ve víc směrech. Posezem, protože jsem na sporty zvyklej a možná to zní blbě ale sedí se mi na nich nejlíp, velikostí (K1-2).................prostě je toho víc co mi sedí a to co říkáš je podle mě pěkná debilita protože už jsem pár argumentů řekl a když je pro tebe BLB člověk se sportem tak co je pro tebe člověk s B-kingem, FZ1 atd. co má výkon větší než některý sporty?!
V tom případě je člověk na FZ1 větší blb než někdo na 600 sportu!
To je taky trochu blbost ne?! Nehledě na to že třeba TUONO je oholená RSV.............
A pokud jde o pohodlí nebo posez tak bys měl konečně pochopit že pro někoho sport znamená i relativní pohodlí, protože jsou na to (jak už řekl BUBRAK) zvyklí a stejný je to třeba u mě............
Já když si sednu na choppera tak jsem jak idiot a vůbec bych na tom nevydržel jezdit ale chápu že kdo je na to zvyklej tak je i pro něj v pohodlné pozici......
A stejně jako ty řekneš, seš blb že máš sporta na silnici tak ti můžu říct já že seš blb protože máš SXV která vyžaduje sportovní zacházení na trati pro motardy.

Když si já půjčím naháže nebo něco jinýho tak stejně jedu tak jako na sportu akorát s tím rozdílem že nemám kapoty.............a když mi někdo půjčí choppera tak pojedu beztak taky rychle tak v čem je ten sport nevhodnej?! Naopak když pojedu na chopperu 170kmh tak ta motorka má co dělat s touhle rychlostí a není na to dělaná, včetně brzd.

A UŽ MĚ TO FAKT NEBAVÍ............někomu říkat na čem má jezdit je celkem KOMUNISMUS kort když tady nikdo z nás neví jak jezdí ten druhej to je jako přemlouvat ortodoxního vyznavače slipů ať si koupí boxerky

..................................

Lelka jsem si bral do úst záměrně a nemluvil jsem o něm špatně tudíš nevidím důvod se o něm nezmínit.

Naposledy editováno 05.05.2010 10:47:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 10:24 | Nahoru | #655

michal_fojtik>profil neni az tak jiny, jina je vetsinou spise smes - na silnici jsou bezne dvousmesove gumy, na okruhu se na nich nejezdi-vetsinou.

dneska uz to neni takovy rozdil jako kdysi, kdyz ja jsem zacinal bylo tezke sehnat dobre gumy - pamatuju si jak jsem si prvne v zivote koupil novy gumy-d d208 a ty byly fajn, do te doby nez s nima clovek jel do velkyho naklonu...davaly hned najevo, ze tam nejsou doma



No o to mi prave slo,ze takovi drasticky snizeni tlaku do provozu oproti doporuceni vyrobce je dany hlavne z presvedceni,ze je to tak lepsi (ktery nikomu neberu) a ne tim,ze tohle je zavodni guma a ta se fouka uplne jinak,protoze je zavodni...

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 10:45 | Nahoru | #656

assassin>no nevim hodnoceni sportovnich a supersportovnich a kdovi jakejch pneu me vzdy rozesmeje kdyz si vzpomenu jak nam vsem co jsme meli obute supercorsy apod nakladal v zatackach kamos co mel obute mitasy e08 ...


Tak tak, me vyskolil kamos na Bigu s nejakymi spunty a rekl : Hm, ale jo, drzel ses

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 11:03 | Nahoru | #657

michal_fojtik>nechapes jednu zakladni vec, kterou se tady snazim vysvetslit celou dobu - abys na sbk motorce umel jezdit, musis na ni umet jezdit rychle a vedet jak se kdy zachova, kdyz neco prezenes! proto patri ta masina prvotne na okruh!tam se da vse ozkouset a clovek se pak v provozu nechova jako prase - jak pises!
ver mi, ze spouste tech kluku (ikdyz KURVA nechapu co mate porad proti nagelovanym lidem - taky ho mam tak uz fakt dost:))) na okruhu zatracene spadne hrebinek - ale sem tam se objevi talent - sam jsem jich par zazil, bohuzel osud chtel tomu, ze vsichni nejezdi kvuli nehodam na silnici...

proste je to o tom - chces sbk motorku protoze je nej a chces na ni umet nej jezdit...a to se neda ucit na ceste, teda da, ale s velkou umrtnosti!a o to mi jde nejvice - mene mrtvych kamaradu a kolegu...

kdybychom s moji bandou zacinali vsichni na dromu tak jsem si jisty, ze se dnes na sebe smejem v hospode. padli proto, protoze zkouseli co ty motorky umi - a ty motorky toho umi vic nez kdokoli kdo tady pise..



Ale chapu a to dobre na motorce mam nejaeto uz par nehezkejch krizovek od prokluzu zadniho kola kde to tancovalo jak cikanka po lekntuti se kamionu v nejvetsim naklonu a sup na brzdy coz bylo jeste horsi az na prasarnu ze me pri predjizdeni k zatacce frajer pridal s autem a ja nakonec naletl do ostre zatacky v takove rychlosti ze jsem se cejtil uz na pasece ale zachoval jsem klid a motorku jeste vic polamal odjel ostrej uhel a vytahl se plynem a trada atd atd nerikam ze nezvladam v ramci moznosti svuj stroj dokazu deobre pracovat s brzdama vyzkouseno pri agresivnim brzdeni frajer tahl auto na lane a rozjel se natahl me tim na cestu to lano od zadniho auta a ja mel razem o zabavu postarano tak jsem brzdil ala domaci ABS a krasne jsem to ustal atd jeste me toho k nauceni hodne schazi ale odmitam to ze jsem nejakej motac prava-leva strana pruhu

1 reakcí na tento příspěvek Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 11:10 | Nahoru | #658
Koukám zase jedno super vlákno o hovně.
Mě ujede i frajer na choppru a je jedno jakej mám výkon v mašině.

(reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 11:14 | Nahoru | #659
mfence> leknutí je fakt strašně nebezpečná věc, to souhlasím. Málokdo si uvědomuje vážnost toho následku leknutí. Podle mě ale základem neleknout se je předvídání, když předvídáš co se může stát tak je pak možnost leknutí podstatně menší, ať už je to odbočování bez blinkru, předjíždění bez blinkru, přes plnou a kdoví co ještě. Až potom co jsem se vyboural jsem zjistil jak důležitý je se neleknout (respektive leknout ale nezazmatkovat). Kdybych se minulej rok leknul tak jsem v ....................
Samozřejmě se lekne každý ale jen nějaká ta zkušenost nebo bůhví co tě naučí nezazmatkovat na motorce......
Já mám třeba dost velkej strach ze zvěři který je u nás fakt hodně a i když přes den o ní člověk nenarazí tak s šerem jsou tu fakt kvanta zvěře a jakmile přichází tma jedu jak posr.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon litrových sportů.

5.5.2010 v 11:15 | Nahoru | #660
FandaTrumpeta> to mě nezajímá ale mašinu máš krásnou myslím to bávko

Naposledy editováno 05.05.2010 11:15:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 623 Včera v 23:06 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35899 Včera v 19:55 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist