Téma: Trapasy letošního léta

26.7.2007 v 09:40
Docela dost jsem si zaslzela smíchy u čtení trapasů na spřáteleném webu motoride.sk

Tak copak veselého se přihodilo v našich končinách? Na moto, ne kole, autem...Pochlubte se :cool:
Začnu:
Jsme se třemi kamarády na lehkém offíku kolem Sázavy. Uzounká strmá klikatá pěšinka v hustém roští, samý kořen a šutr. Různě sesedáme a navzájem si pomáháme. Uprostřed té pěšinky pařez, kolem kterého byla vyšlapaná cestička v mezi. Najedu tam, málo plynu, pozdě spojka, motorka chcíp a kácí se na pravý bok. Čekám, kdy konečně spadne.... ale je to zvláštní! Moto "visí" ve vzduchu v nepřirozeném úhlu, skoro ji nedržím a přesto nepadá.
Chvíli to zkoumám, ohlédnu se ...... a........ :rolleyes: :shy: Kamarád mně drží za zadní madlo, bejčí co mu síly stačí aby moto udržel, rudne v obličeji, na krku mu nabíhají žíly a z posledních sil na mně chroptí : Sakra tak pojedeš už někam?!?!" :shy: :shy: :lol: :lol: :lol:

Piště, ať je co číst :)

26.7.2007 v 12:41 | Nahoru | #31
je to 3 dni zpět odvezu svoji drahou polovičku na pohotovst v MB (už nikdy radši k veterináři) dojedeme pujčenou rodinnou felicií po laku cca1 týden dom , a couvu do garáže a co se nestalo ........ přenesl jsem zázrakem trochu barvy z vrat garáže na felicii cca 15 cm zadní levý blatník ............. no co tchánoj sem to řek ,že jsem mu to trochu asi škrábnul ať pak řekne cenu nebo jak to srovnat............. druhý den večer přijedu proslov , že to čekal jak to tam narvu atd, že když jsem rozbil motorku a jak se chovám k autu atd ....:))) no docela sranda na blatníku asi 0,5cm malý škrábanec po očištění a drbnutá hrana cca 1cm víc ani deko (z 1 metru to není vidět), tchán prostě nevydejchal moje konstatování ,že doma s Octavií 4x4 taháme klády z lesa a že oni maj auto na bla bla bla a ne na takový rajtování ... vrchol nasadila moje polovička když mu řekla ty VOLE v jedné větě :) TO PAK ODEŠEL SE UKLIDNIT :cool:

26.7.2007 v 12:53 | Nahoru | #32
refi> Tak já mám ještě jednu historku speciálně pro tebe

Tentokrát je už s KTM, no poprvé jsem doléval olej(předtím samé dvoutakty že). Otevřu víčko, abych se kouknul, jestli tam ten olej fakt není a dojel na benzínku. No olej tam nebyl. Dám tam víčko jenom na jeden závit a někdo na mě zavolal či so, no prostě že to pak dotáhnu. Nedotáhl jsem. Nastartuju a vyjíždíme. Po 100m na křižovatce kouř jako kráva od motoru. Vyděšeně chcípám motor, kleju a mám komplet levej bok od oleje. Hledám prasklou hadičku, ale ono ne. Nebylo tam víčko. Vyrazil jsem po olejové stopě hledat. No naštěstí jsem našel. Podemnou louže jako kráva, je tam flek ještě dneska a nové MX boty řádně naimpregnované. Spolujezdkyně taky.

26.7.2007 v 12:56 | Nahoru | #33
To já sem si vybral svůj letní trapas na parkovišti před hypermarketem. Nastartoval sem ale pak na mě zavolal kamoš takže sem samozřejmě nevěnoval pozornost cestě a vklidu si to nahasil do odstavených nákupních vozíku :lol: :lol: :lol: :lol: . Odneslo to naštěstí jenom přední světlo :puke: . Jinak rana jak :puke: ... okamžitě všichni přiběhli se podivat a já sem tam stál jak idiot a páčil motku ze zajeti :lol:

26.7.2007 v 13:02 | Nahoru | #34
:thmubup: :lol: :thmubup: NefeR.>

26.7.2007 v 13:05 | Nahoru | #35
filco>Tohle je vyborny!! :lol:

26.7.2007 v 13:07 | Nahoru | #36
odahaluz> nabourat nákupní vozejky.... :lol: :lol: *yes* :thmubup: :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trapasy letošního léta

26.7.2007 v 13:34 | Nahoru | #37
refi: Zatím jsem se u tvého příspěvku smál jednoznačně nejdéle a nejhlasitěji, je to správně nadávkované ;) Ten prodavač byl Stríťák?

26.7.2007 v 16:18 | Nahoru | #38
1100Virago>>
stríťáka znám jen z vyprávění, osobně ne. klučina byl mladý, štíhlý, naprostý profesionál, který ani nenaznačil něco o ženské a motorce, ač se to přímo nabízelo :lol: a raději přehlížel ty olejové stopy, které jsem za sebou zanechávala pak na prodejně ;) a že už víc než půl hodiny měli mít zavřeno na sobě taky nedal znát :)

26.7.2007 v 17:57 | Nahoru | #39
refi>Né, už prosím né :lol: :lol: :lol: ..já umírám smíchy :lol: :lol:
Zatím jednoznačně nejlepší story, přímo smrtelná :D , i když Klasika zas vítězí v kvantitě, jak tak vidím ;)

26.7.2007 v 18:43 | Nahoru | #40
Hmmm *yes* Kvalitní trapasy :lol:
Taky přidám...před pár dny odjíždím od koní na Simsonovi(skutr), je večer už šero,všude klid a mě se zdá,že ten Simson nějak víc prdí,ale říkám si,že se na to mrknu až doma(cca 13km)...jsem utahaná od koní,dělali jsme slámu, mám pořádně doškrábané ruce,jsem zaprášená a těším se rychle do vany...
...z dědiny se vyjíždí do kopce,tak tomu dám plný...a najednou rána a neuvěřitelný rachot... =o no samozřejmě mi uletěl výfuk přímo pod motorem.
Se Simsonem jsem na trase koně-domov dost známá,takže ted jen čekám,až se me budou známí ptát, proč mi to tak neuvěřitelně řvalo :shy: :shy: :shy:

26.7.2007 v 19:20 | Nahoru | #41
No když sem eště na DTčku vez holčinu tak mi nejdřív došel benál, pak volej (oddělená nádobka) a pak sem to pro jistotu eště přehřál, čili každej 10km problém. Ale holka byla soucitná, neměla žádný poznámky, všechno to mlčky přešla, akorát její kámošky na mě vod tý doby čuměj divně :lol:

26.7.2007 v 20:42 | Nahoru | #42
Jawaweb>ty jo te kaufland ty trapasy nejak přitahuje... :D já jela na kámošovo KTM od kaufu směrem k tescu...(jeli sme 3 - první kámoš na KTM pak já na KTM a pak 2 kámoš měl pučenýho mojeho cipíse) stáli sme na semaforu a čekáme na zelenou...no tak kámoš vypálil doleva na další semafor a já za nim....ale na tom druhým semaforu to vždycky skočí na oranžovou a červenou takže se to stíhá jen tak tak,ale sem zvyklá to tam rozjet a projet to, jenže kámoš tam z ničeho nic zabrzdil a já jak sem byla rozjetá tak sem to do něj poslala a hezky sem se proletela :rolleyes: ..... no lidi na zastavce umirali smichy....akorát kluci z toho byli hotový jestli sem v poho..já dělala jako že nic zvedla sem motorku a než byla zelená už sem na ní seděla a jela dal...no hruza.... naštěstí se mi nic vážnýho nestalo...akorát modřina na boku.... :| a to než sme vyjeli sem jim řekla že se bojim a že mam strach , že se určite nekde vysekam a taky že jo. :D od te doby KTM neni muj kamarad.... :D ale zato cipiska mam ještě radši..... :)

26.7.2007 v 20:45 | Nahoru | #43
Tak já si také trochu přileju, i když motka je v mé příhodě jen němý svědek. Takhle si v teplém krásném dni koncem května vyzvednu přítele z práce a vyrazíme někam do klidu za romantikou. Nabízí se nedaleký vojenský prostor, opuštěné hektary, nikde ani živáčka... Mířím tam s batůžkem za zády. Slunko svítí, pod stromy je krásný chládek, ptáčci zpívají. Romantika a něha... A když jsme byli v nejlepším..... :shy: ...............
Po asfalce vedle nás, asi 15 metrů jede velké teréní auto s valníkem, za sebou plošinový dlouhý vlek a na něm světla, kamery a asi 10 lidí.... (filmový štáb) a za nima někdo na jízdním kole. Aby toho nebylo dost, tak zastavili a tlemili se (nedivím se, jsem se mohla utřískat smíchy také). Pak jeli dál... No, a kdo dneska vídáte v TV reklamu na Poděbradku.... :lol:

Když jsme odjížděli, musela jsem kolem nich projet, těsně. :shy:

26.7.2007 v 21:06 | Nahoru | #44
Já přikládám trapasy dva, jeden můj a jeden kámoše. Kdysi dávno jsme coby mladí výrostci bez papírů jezdili ke kámošovi na chatu a tam jsme proháněli kejvačku jeho táty. Poježděníčko to bylo parádní a my si to fakt užívali. Jedno ráno jsme osedlali oře a vyrazili s kámošem do města pro chleba. On řídl tam a já že budu zpátky. Uskutečnili jsme nákup já zasedl za řidítka, kámo za mě a jelikož tam byla aku mrtvola, tak jsme to dostrkali na kraj silnice vedoucí z kopce. Popis akce: odstrkuji motorku a řadím za 2, kámo v jedný ruce síťovku s chlebem a druhou se mě drží okolo pasu, pomalu se rozjíždíme a já pouštím spojku vrrrrrr a nic, mačkám spojku, nabíráme rychlost, opět poštím spojku a dávám plnej aby chytla - vrrrrrr a nic. V tom si všímám že nemám otočenej bošák, tedy po něm šahám levou rukou a otáčím (stále plnej céres). Najednou BLAF, motka vyráží, vytvářím efektní wheelie (ač ho do dnes úmyslně neumím provést), kámoš sjíždí prdelí na nosič, čímž mě stahuje na sedlo spolujezdce a já s řidítky otočenýma v pravo a stále plným plynem se zoufale snažím dosáhnout na řidítko levé abych mohl srovnat kolo a ubrat. V této pozici míjíme hlouček klábosících babiček, které v to ránu zapomínají mluvit a řítíme se stále dál. Nakonec to dobře dopadlo, já dosáhl, ubral, vrátil to na dvě kola a pod kopcem zastavil rozklepanej na cigáro. Kámoš mě namlátil hubu tim chlebem a po čtvrt hodině jsme v poklidu dojeli.

No a druhá storry: Kamarád si koupil od Hondy nového @ 125 a hned nechal namontovat alarm s dálkovým startem. Zajel za známími do vinotéky (v těsné blízkosti zastávky), pokecal a jal se odjíždět. Na dálku machrovsky nastartoval, nasadil helmu a jelikož se na skůtru ejzdí stylem ON/OFF , tak nasedl a vzal za to. Leč klíče měl v kapse a zamknutá řidtka na stroji. No zmizelo mu to pod prdelí levým směrem a on pokračoval rovně. Co budu povídat, na zastávce bylo hooooodně veselo a na jeho tváři hoooodně rudo. Zvednul, odemknul a rychle zmizel :thmubup:

26.7.2007 v 21:10 | Nahoru | #45
majkl31> ta první příhoda mi opět připomněla toto skvělé video :lol:

26.7.2007 v 21:12 | Nahoru | #46

refi píše: majkl31> ta první příhoda mi opět připomněla toto skvělé video :lol:
http://www.dailymoti...ideo/3672222 [/quote]
jo to je bomba, leč já to naštěstí ustál :lol: :thmubup: *yes*

26.7.2007 v 21:24 | Nahoru | #47
Muj vcerejsi:

Jedu ze Slap na Pribram a trefim helmou nejakyho ptaka (bylo to vetsi a cernobily....asi straka). Docela mi to hnulo s krkem a tak jedu jen tak solich zpatky nach Prag po dalnici a pod Cukrakem stavim na pumpe, kde tankuju. Natankuju, slezam, ale jak sem byl asi rozhozenej ze srazky, tak jsem zapomnel na stojanek a motka se kaci smerem ke stojanu a me primackne sediciho k nemu. Vedle u stojanu sedi nejaky ovar ve dvojkovym votunenym golfu, naramne se mnou bavi a pri tom turuje motor. Sebral jsem posledni zbytky sil a po usilovnem boji to nejak postavil zpet na kola, potupne odcupital zaplatit a upaloval pryc. Priste na stojanek snad nezapomenu. :D

26.7.2007 v 21:50 | Nahoru | #48
no já snad jen ten boční stojánek. Většinou vypínám motor tím, že vykopnu boční stojan. Jenže onehdy jsem to nevím proč vypnul klíčkem. A pak sedím, kecám a sedím...a když slízám z motky, tak ji jen tak lehce zhoupnu doleva a čekám až se zarazí o bočák. No dlouho jsem nečekal - člověku to dojde rychle, ale už ji stejně neudrží :) No padla mi a všichni se mohli potrhat smíchy.

26.7.2007 v 21:56 | Nahoru | #49
a ještě jeden :) . Kdysi za bolševika měl Šumperk na motorkách espézetky ŠUK. No nikdy mi to nepřišlo divný, protože takovou značku měli všichni. Ale když jsem jednou přijel jako velkej frajer na pinckovi do Kroměříže do školy, všichni se mohli dotrhat smíchy. Hned první den skončil Pionýr vzadu za intrem, schovanej za popelnicema, celej týden jsem chodil pěšky a domůjsem jel, až když všichni odešli na vlak. JO pubertální duše je citlivá a když se Vám směje půl školy... :)

26.7.2007 v 23:13 | Nahoru | #50
Jo to moje zacatky s motorkama taky zazily dobrej trapas. Bylo me tak 15 ,kamos z vedeljsi ulice mel simsona, coz uz tenkrat bylo neco. No a jednou ho pujcoval na vyzkouseni i ostatnim. Ja jsem se citil jako zkusenej jezdec, protoze jsem uz predtim jednou jel na fechtlovi. Tak jsem na to sedl a cca po 10 metrech mu s tim slahnul o zem. Tak jsem to zvedl a zase potupne prede vsema odvezl zpatky. Nastesti jsem to nepodrel ani nejak nezdeformoval, akze se to obeslo bez problemu.

27.7.2007 v 00:16 | Nahoru | #51
Né že bych měl trapasů málo, ale rychle na ně zapomínám (kdyžtak Leni připomen anebo rovnou napiš), jináč bych zachvilku nemohl na cestu ani vyrazit....

Vyrazil sem si takhle zjara na ATAV, počasí skvělé, banda afrikánů taktéž, takže jen se k jedné grupě přidal a hůrá do lesa.. tak si tak jedem a ani už nevím kde přesně to bylo a krásný výjezd lesnačkou lemovanou půlmetrovými břehy, dno krásně rovné a nevýt dvou vyhrabaných kolejí od lakatoše tak super. Snažím se jet "podle bawo příručky" - akorátní odstup, hezky ve stupačkách, sleduju térén před sebou. Nevím kerá zpitomělá mozková bunka mě nakukala abych poslal hrocha úplně na kraj - mezi břeh a levou kolej, ale zdálo se mě to tam jenhezčí a aj kdyby ne, už sem tam byl a přes tu kolej se mě nechtělo přejíždět doprostřed... tak si to tak hasím nahoru, ventily spokojeně drnčí, mitaska prohrabuje, já se přiblble tlemím jak se hezky daří a před sebou vidím trčící afu v koleji. Tak že nebudu zastavovat, ale jen ji zeširoka objedu a všechno bude OK. Vytipovávám si ideální místečko kde sou koleje nejvíc mělké, už už se k němu blíží, ještě si nadjedu víc doleva a že to zalomím na druhou stranu, než dorazila myšlenka z mozkovny do rukou tak rána zleva, jak když kopne mamut, já držkou v hlíně, bawo zapasované válcem v kolejí. Sbírám se na všechny 4 a vyděšeně hledím dokola co to bylo za blbý ftip, afrikáni jedoucí doposud za mnou, nevěřícně kroutí hlavou jak sem tohle dokázal - že tohle afa tak elegantně nedokáže a ještě k tomu v podstatě na půl metru. Záhada mamuta rychle vyřešena pohledem na kořen a balvan schovaný v trsu trávy akorát ve výšce válce.... prostě sme se tam už všichni vedle sebe nevlezli...když sme to za půl hodku probírali znovu v hospodě u oběda, tak to málem všichni odnesli potrhaným břuchem jak sme se chcechtali... :lol:

A jedna z čerstvějších...asi tak před měsícem a něco si to hasím na SR.. ještě zastavím ve val.polance na benzince doplnit vnitřnosti, natankuju, zaplatím a zamnou už stojí dětek se zapšklou babkou v jakési plechovce.. ještě sem měl sekundární potřebu a batůžek cosi potřeboval z kufrů, takže sem nechtěl zdržovat, tak že udělám dobrý skutek....odtlačím motku od středového ostrůvku na pravou stranu, postavím ho na bočák, otočka a už cupitám oním směrem si ulevit - udělám 3kroky a rána jak prase, okamžitě vim co se stalo ani otáčet sem se nemusel... bawo leží na levém boku na hliníkáči, jak byl pravý otevřeny tak tím švihem se jeho utroby vyprázdnily do okolí a hlavní efekt způsobil plný pytlík papírových kapesníku který se rozprskl po okolí... vypadalo to chvilku že sněží... dokončil sem otočku, udělal zas 3kroky z5, naštěstí hravě nacvičeným chmatem postavil hrocha zpátky na kola a začal uklízet tu nádheru kolem a taky si všiml, že stojím hezky v takovém dolíku a ještě k tomu z kopce-jen takové nepatrné vyvýšení ale stačilo to aby se mrdka hnula kupředu a sklopila si bočák, no už vím proč řadit při parkování za 1.... naštěstí nemám potřebu sledovat jak se tváří očumující okolí, ale žeprej ten plesnivý dědek s tou babiznou se křenily a chechtaly znamenitě... :mad:

27.7.2007 v 07:11 | Nahoru | #52
ppeettuullkkaa> Jestli mluvíš o Kladenském kauflandu, tak vím přesně o co jde. Mě se to povedlo na tom zadním parkovišti, co je tam ten kruhovej objezd

Hele a co máš proti KTM? :mad: :lol:

27.7.2007 v 07:20 | Nahoru | #53
Otasek> Jo jo, to je tak když má někdo špatně válce :lol:

Ale jinak pěkný no

27.7.2007 v 09:38 | Nahoru | #54
mám taky jeden po prarodičích. Děda s babičkou před válkou objezdili na čezetě celou republiku. Jednou byli na Slovensku - řídila babička a děda vzadu na tandemu. Dojeli do slepé ulice, takže zastavit. Zdánlivě jednoduchej úkon, ale u nás v rodině... :) Takže zastavili, jenže babička byla zvyklá jezdit většinou na tandemu a při zastavování nohy na zem nedávala. Ale tentokrát byl na tandemu děda. Takže přijeli, zastavili a nechali - děda po právu, babička podle zvyku - nohy na stupačkách. Oba! No než se zvedli a narovnali motorku, pobavili tím celou ulici :)

27.7.2007 v 09:40 | Nahoru | #55
bohužel nepřidám žádný trapas...bo v občanském životě nejsu vůbec trapný...chodím se ztrapňovat pod pseudonymem sem na net :D

27.7.2007 v 10:10 | Nahoru | #56
:lol: ...pěkné.... :lol:

Sám mám trapasů na knížku....

Před učňákem v Hrabůvce plná zastávka učňů a učeněk......vezl jsem na Californianu jednoho spolužáka....zatůruju na křižovatce....Calif jde na zadní..... ten vůl vzadu se lekl a stáhl nás doprava....nízký plot naproti stojící školky.....a dvě postavy zabořené ve velké hromadě šlámu......
Dlouho jsem měl přezdívku "klokan" ..... :D

Dojíždíme za partijou a našima kočenama,které jely autem na Vranov...... zakufrujeme....zkratka polní cestou...... a vykoupeme se v asi největší kaluži plné zemědělských pochutin,která se v okruhu 100km2 dala najít....
Po příjezdu jsme tak smrděli močůvkou,že jsme vlezli do přehrady kompletně oblečení a několik dnů si od nás všichni odsedávali..... :lol:

Na pouti rádia ČAS ve FM namachrovaný odjezd před hromadou hlavně dětí na B6..........bohužel se zamknutým přením kolem kladkou..... :rolleyes:

Prostě vůl zůstane volem........ :lol:

2 reakcí na tento příspěvek Trapasy letošního léta

27.7.2007 v 10:47 | Nahoru | #57
Nevím jestli je to vtip, ale u nás se tradovalo že jeden borec jel na 250 padly závory tak zastavil nohy pořád na stupačkách tak padl. Lidi co mu pomáhaly se ho zeptali co to? No a von že jezdil pořád se sajdou a včera ju sundal.

27.7.2007 v 12:07 | Nahoru | #58
Můj děda (nar. 1910) měl zetku s řazením naboku na nádrži. Když jednou při jízdě domů vyrazil vrata, tak uprostřed dvora čuměl z boku na nádrž a vyděšené bábině řekl, že hledal neutrál

27.7.2007 v 12:19 | Nahoru | #59
Klasika>Mam brutální trapas podzimu 2004, kdy jsem byl takovej ten motošampon s novou FZ6, novou kombinézou, novou helmou a novými boty. Vyrazím si takhle zvýšit ego do Plzně. Na semaforech jsem zásadně nestál v kolonach, ale suvereně auta předjížděl. Různě najížděl na chodníky jen, abych nemusel čekat. Při takovém extra drsném nájezdu na chodník mě podklouzlo přední kolo a potupně jsem se tam vyválel před všema podělanýma plechovkářema. Viděl jsem ty jejich obličeje plné úsměvů a odezíral ze rtů ,,podívej se na frajera,,. Tak rychle jako tenkrát se mi motku se zemi nepovedlo postavit už nikdy. Sednul jsem s brunátným obličejem od vzteku a zároveň studu ujížděl co nejdál.

27.7.2007 v 12:33 | Nahoru | #60
není to sice letošní, ale trapas to byl

byl sem na akci s pár spolužákama (3 motorky, ostatní pěšmo). No, a při odjezdu sem chtěl hodit machraže umim po zadním... no jasně, DT-čko sem přehodil (dodnes nevim jak) a následně hopoložil na bok do záhonu kytek :shy: Dost lidí litovalo že neměly po ruce fo´ták :lol: