1 reakcí na tento příspěvek Řazení pod plným plynem
2 reakcí na tento příspěvek Řazení pod plným plynem
to co myslíš ty to se používalo dřív i v závodech u nás.. viděl jsem to na hodně motorkách..
nebylo potřeba "drahé" rychlořadiče.. prostě se vytáhl drát a rozpojovalo se zapalko.. prostě jedeš, držíš full gas a místo mačkání spojky, současně s řazením mačkáš knoflík....
Nevýhodou je že nikdy netrefíš správný čas po který se přeruší přívod proudu a kurvíš tim motor, resp. převodovku.. je to něco "podobného" jako když bys střílel pomocí chcípáku
qickshiftery jsou programovatelné, nastavuješ u nich délku času po kterou vypínají, pracují za pomoci powercommanderů, ignitechů apod. ale jsou už i levnější varianty bez, třeba tady tady (v eshopu)
1 reakcí na tento příspěvek Řazení pod plným plynem
Corela91>jedna věc je rychlořazení quickshifter, a druhá je právě zmiňovaný způsob "ukostřování" resp. odpojování zapalování takovým tím samodomo způsobem.
to co myslíš ty to se používalo dřív i v závodech u nás.. viděl jsem to na hodně motorkách..
nebylo potřeba "drahé" rychlořadiče.. prostě se vytáhl drát a rozpojovalo se zapalko.. prostě jedeš, držíš full gas a místo mačkání spojky, současně s řazením mačkáš knoflík....
Nevýhodou je že nikdy netrefíš správný čas po který se přeruší přívod proudu a kurvíš tim motor, resp. převodovku.. je to něco "podobného" jako když bys střílel pomocí chcípáku
qickshiftery jsou programovatelné, nastavuješ u nich délku času po kterou vypínají, pracují za pomoci powercommanderů, ignitechů apod. ale jsou už i levnější varianty bez, třeba tady tady (v eshopu)
Cau pane,
pouziva tohle rychlorazeni nekdo z okoli na R1? Docela o nem uvazuju. Kvalita, zkusenosti, kurveni motoru??
Corela91>jedna věc je rychlořazení quickshifter, a druhá je právě zmiňovaný způsob "ukostřování" resp. odpojování zapalování takovým tím samodomo způsobem.
to co myslíš ty to se používalo dřív i v závodech u nás.. viděl jsem to na hodně motorkách..
nebylo potřeba "drahé" rychlořadiče.. prostě se vytáhl drát a rozpojovalo se zapalko.. prostě jedeš, držíš full gas a místo mačkání spojky, současně s řazením mačkáš knoflík....
Nevýhodou je že nikdy netrefíš správný čas po který se přeruší přívod proudu a kurvíš tim motor, resp. převodovku.. je to něco "podobného" jako když bys střílel pomocí chcípáku
qickshiftery jsou programovatelné, nastavuješ u nich délku času po kterou vypínají, pracují za pomoci powercommanderů, ignitechů apod. ale jsou už i levnější varianty bez, třeba tady tady (v eshopu)
Spojka s tim ale nemá nic společnýho. Jde o to, že nemusí ubírat plyn a stále drží plnej knedlik !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |