globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
 
30.4.2010 v 18:58
Ahoj, strasne by me zajimalo jestli ma nekdo zkusenosti stim navrtat vyfuky a nebo je nejak poladit aby to melo poradny zvuk... Nechci kupovat nove chci tyto originaly postelovat aby to melo krasny zvuk... Je to 125ka .. Poradi nekdo?
Předchozí
1 2
Následující

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 18:59 | Nahoru | #1
Vyser se na to

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 19:02 | Nahoru | #2
i to je reseni, ae stejne me to neda, uz sem par dragstaru 125 videl s lepsi zvukem tak by me zajimalo jak na to .. ;)

1 reakcí na tento příspěvek Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 19:08 | Nahoru | #3
Vyser se na to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 19:13 | Nahoru | #4
Everts72> hej to je moje odpověď ®

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 19:13 | Nahoru | #5
To je zase expert . Motorka je na jezdeni, pro cisty zvuk se ladi hudebni nastroje. (napoveda jen pro chytre deti: kytara, klavir apod.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 19:25 | Nahoru | #6
Finch26> CTRL+C CTRL+V Sem jak čínani, copyright volně překládám jako right to copy

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 19:25 | Nahoru | #7
u 650 stacilo navrtat 4 díry okolo výustě na konci laufu bylo to hlasitější, ale na 2 stranu sis zku..il výfuky a dost možná by jsi měl problémy na STK. jinak ladit laufy na 125 mi přijde jako pěkná kravina, ale to ti tady stejně nevymluvíme

(reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 19:35 | Nahoru | #8
Everts72> to se mi líbí, right to copy

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 20:13 | Nahoru | #9
Svara takhle resil Kawasaki cosik 125 a trochu to pomohlo. Nekde jsem cet, ze je to vratnej proces a taky ze jo. Muzes to pak zanytovat. A na technicke poznaj leda hovno. Vubec to nebudou resit.

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 20:15 | Nahoru | #10
Hele, zničíš výfuky - když budeš prodávat, cena hodně dolů. Výkonu nepřidáš vůbec nic. Když jsem měl 125ccm, taky bych pořád něco ladil, aby to jelo. Ale za ceny 15-20000 získáš 1-2 koně navíc, což je hrubě neadekvátní

1 reakcí na tento příspěvek Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 22:06 | Nahoru | #11
Za cenu 15-20k ziskas subjektivne tak pul kone. objektivne ziskas maximalne nutnost serizeni smesi.
Asi to bude znit jako stereotyp, ale VYSER SE NA TO.

Az to budes prodavat, tak budes tlouct hlavou o zed.

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 23:56 | Nahoru | #12
Já bych navrhoval cikánskej tunning.Tzn. navař si na vejfuk plechovku

(reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

30.4.2010 v 23:57 | Nahoru | #13

bizon_cz>Za cenu 15-20k ziskas subjektivne tak pul kone. objektivne ziskas maximalne nutnost serizeni smesi.
Asi to bude znit jako stereotyp, ale VYSER SE NA TO.

Az to budes prodavat, tak budes tlouct hlavou o zed.



Ale k té půlce koně ještě osla jako návdavek

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

1.5.2010 v 01:09 | Nahoru | #14
Bud rad, ze je to tichy, ja x let jezdil na rechtackach jako je CZ a Jawa, ted sem konecne rad za tichy stroj se seriovymi vyfuky ze kteryho me neboli hlava, i kdyz teda, kdyz za to vemu, tak je to taky hukot. Tou upravou provrtanim docilis spis toho, ze to bude divne prdet, nebo urves prepasku a bude ti to rincet, jak kdyby za sebou tahl plechovky.

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

1.5.2010 v 10:50 | Nahoru | #15
tak tak vyser se na to,mame vklubu takovyho, neda se za nim jet ani s 5o metrovym odstupem po 5 min boli hlava a to i ridice

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

1.5.2010 v 13:19 | Nahoru | #16
pokud chces, aby ti to znelo hlasitejc, ale jako fichtl, klidne to navrtej taky sem podobnej problem resil na viragu 125 a upustil sem u toho...navic si tim muzes jeste ubrat na konich, ktery maj tyhle motky poskrovnu..
pokad ti to i tak neda, vem silnejsi vrtak a navrtej cca 6 der, kolem vyuste, jak uz tu znelo, tim ten zkuk zmenis...jaky to bude ve vysledku nevim presne, ale prevahuje u me

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

1.5.2010 v 13:36 | Nahoru | #17
vyser si voko

3 reakcí na tento příspěvek Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

2.5.2010 v 11:45 | Nahoru | #18
Koukám že tady je spousta chytrejch hlav z osobní zkušenosti to co tady řikáte sou uplny kraviny...na výkonu ti to dycky přidá protože to má větší průtok...lepší pořádnej laďák než tichý ořezávátko...a na technický a nikde to neřešej protože to ani nepoznaj...a když někam přijedu tak se akorát všichni otáčej....takže si zajeď na zimu k nám a vyjedeš s novejma a pro vaší informaci tady máte trosku inspirace.. takže určitě s chutí do toho

[img]

(reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

2.5.2010 v 11:46 | Nahoru | #19
dPéša01> koukam, ze to mozna umis s ladakama ale s prispevkama ti to moc nejde...
me by spis zajimal zvuk nez vzhled, o tom se tu bavime...takze video by nebylo?

(reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

2.5.2010 v 12:10 | Nahoru | #20
Péša01> to si děláš prdel,vždyt to je humus,ktery prase to varilo?

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

2.5.2010 v 12:24 | Nahoru | #21

1 reakcí na tento příspěvek Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

2.5.2010 v 15:55 | Nahoru | #22

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

2.5.2010 v 19:03 | Nahoru | #23
Timi_2>nebylo ale udělám a hodim ho sem
Píčusek> koukam že si asi znalej co?....to nepoznas bodovaný a nevybroušeny svary?...a asi ani nevylestenou nerez co?,,,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

2.5.2010 v 22:10 | Nahoru | #24
Tokyssss> chlape, ty se za to bojis poradne chytnout ale bublani pekny

Naposledy editováno 02.05.2010 22:10:38

(reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

3.5.2010 v 07:47 | Nahoru | #25
Timi_2> to je jen ilustracni video ze to proste na tak malej vykon udelat jde, tohle neni muj stroj..

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

28.5.2010 v 21:45 | Nahoru | #26
je to stroj na pohodu,s timhle se nehoní každej půl koník navíc..takže: okolo vyústění laufu se dlouhym vrtákem navrtá pár děr(menších/větších,tj na tobě), a pokud chceš aby ti to i hruběji "prdlalo" tak pod sedlem,aspoň já to mám na viragu. je na svodu vejfuků takovej šroubek.Stačí vyndat,a prdlá krásně...co to dělá s motorem-netušim,možná že to neni úplně dobře..ale to zjistim později že xD myslim že to nebude nic kritickýho..takže good luck

(reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

29.5.2010 v 09:59 | Nahoru | #27

Péša01>Koukám že tady je spousta chytrejch hlav z osobní zkušenosti to co tady řikáte sou uplny kraviny...na výkonu ti to dycky přidá protože to má větší průtok...



Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

29.5.2010 v 16:23 | Nahoru | #28
V2 dváca může mít s delanejma vejfukama pěknej zvuk (mel jsem Rebela 125) ale na origo bych opravdu nešahal, je ho skoda. navic origo vyfuk je drahej jak svine a takhle ho zkurvit
nevim, jak to ma dragstar, ale pokud ma odmontovavatelny koncovky od svodu, tak kup nejaky starsi otevreny tlumice a prskni je tam a orogo si schovej

Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

7.6.2010 v 23:18 | Nahoru | #29
Hele ja bych se toho nebal klidne je provrtej.Na vykon to nema vliv nepocitej s tim ze to bude bublat jako litr ale zvuk je hlubsi a hlasitejsi ale nesmis to s tm vrtani zase moc prehanet.Lepsi kdyz si to nechas provrtat od nejakyho borce kterej uz par vejfuku proskrkal a poradit se s nim ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar

8.6.2010 v 09:17 | Nahoru | #30

Péša01>Koukám že tady je spousta chytrejch hlav z osobní zkušenosti to co tady řikáte sou uplny kraviny...na výkonu ti to dycky přidá protože to má větší průtok...lepší pořádnej laďák než tichý ořezávátko...a na technický a nikde to neřešej protože to ani nepoznaj...a když někam přijedu tak se akorát všichni otáčej....takže si zajeď na zimu k nám a vyjedeš s novejma a pro vaší informaci tady máte trosku inspirace.. takže určitě s chutí do toho



Nechci se s Tebou hádat, ale tohle je blbost:

1/ na výkonu ti to dycky přidá protože to má větší průtok = nemáš pravdu, když vezmeme "jen " čtyřtaktní motory, tak i zde má výfuková soustava svůj smysl a vliv na výkon a heslo "volná trubka" není ta správná cesta (je docela zajímavé prohledat měření ma brzdách stejné moto s různými laďáky = bez upravení mapy vstřiku, nebo karburátorů a sání = tak to zas tak moc nefunguje... Prostě jedním zásahem nikde nemáš nic zaručeno....)

2/ lepší pořádnej laďák než tichý ořezávátko = no tohle je jen a jen individuální pocit, nevím kolik jezdíš km, ale musím říci, že uřvanej vejfuk, několik dní na cestách Tě asi bavit nebude (teď jsem se např. vrátil z přejezdu USA = více jak 6.000km a já osobně bych to s otevřenou rourou nejel). Navíc, opravdu potřebuješ ten rachot? Nevadí Ti pak ti nasraní masňáci, co mají další argument proti těm magorům na motorkách? A když jedeš třeba po Alpách, tak je to fakt "moc fajn", když to řve tak, že padaj šutry do údolí .

3/ na technický a nikde to neřešej protože to ani nepoznaj = no právě že pomalu řešej, je tu na fóru zrovna jeden kamarád, který "shání" homologaci na koncovku, protože origo nemá a tuco tam má (a není nijak extrémně hlučná) mu na technický nevzali....(nemá na sobě nikde nic a oni hledali É-čko).

4/ a když někam přijedu tak se akorát všichni otáčej = jo jasně, už to chápu, Ty nejezdíš pro ten pocit pohody, volnosti, ale pro ostatní (veř tomu, že většina si opravdu neřekne = tomu motorkáři to ale hezky řve, spíš si řeknou něco o /teď by bylo neslušné slovo/).

No nic, laďte doma, vrtejte a pod., ale věřte, že když se do toho nepustíte odborně, tak výkonu většinou nepomůžete, moc toho nezlepšíte a každé uříznutí, vyvrtání a pod. se blbě dává do původního stavu.

Takže ahoj všem tady a první rada byla správná = vyser se na to! (nebo na to aspoň jdi pořádně a ne nějakou dírou vrtačkou do tlumiče...)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist