1 reakcí na tento příspěvek Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
1 reakcí na tento příspěvek Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
Asi to bude znit jako stereotyp, ale VYSER SE NA TO.
Az to budes prodavat, tak budes tlouct hlavou o zed.
bizon_cz>Za cenu 15-20k ziskas subjektivne tak pul kone. objektivne ziskas maximalne nutnost serizeni smesi.
Asi to bude znit jako stereotyp, ale VYSER SE NA TO.
Az to budes prodavat, tak budes tlouct hlavou o zed.
Ale k té půlce koně ještě osla jako návdavek
pokad ti to i tak neda, vem silnejsi vrtak a navrtej cca 6 der, kolem vyuste, jak uz tu znelo, tim ten zkuk zmenis...jaky to bude ve vysledku nevim presne, ale prevahuje u me
3 reakcí na tento příspěvek Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
Naposledy editováno 02.05.2010 22:10:38
nevim, jak to ma dragstar, ale pokud ma odmontovavatelny koncovky od svodu, tak kup nejaky starsi otevreny tlumice a prskni je tam a orogo si schovej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navrtaní výfuků u xvs 125 dragstar
Péša01>Koukám že tady je spousta chytrejch hlav z osobní zkušenosti to co tady řikáte sou uplny kraviny...na výkonu ti to dycky přidá protože to má větší průtok...lepší pořádnej laďák než tichý ořezávátko...a na technický a nikde to neřešej protože to ani nepoznaj...a když někam přijedu tak se akorát všichni otáčej....takže si zajeď na zimu k nám a vyjedeš s novejma a pro vaší informaci tady máte trosku inspirace.. takže určitě s chutí do toho
Nechci se s Tebou hádat, ale tohle je blbost:
1/ na výkonu ti to dycky přidá protože to má větší průtok = nemáš pravdu, když vezmeme "jen " čtyřtaktní motory, tak i zde má výfuková soustava svůj smysl a vliv na výkon a heslo "volná trubka" není ta správná cesta (je docela zajímavé prohledat měření ma brzdách stejné moto s různými laďáky = bez upravení mapy vstřiku, nebo karburátorů a sání = tak to zas tak moc nefunguje... Prostě jedním zásahem nikde nemáš nic zaručeno....)
2/ lepší pořádnej laďák než tichý ořezávátko = no tohle je jen a jen individuální pocit, nevím kolik jezdíš km, ale musím říci, že uřvanej vejfuk, několik dní na cestách Tě asi bavit nebude (teď jsem se např. vrátil z přejezdu USA = více jak 6.000km a já osobně bych to s otevřenou rourou nejel). Navíc, opravdu potřebuješ ten rachot? Nevadí Ti pak ti nasraní masňáci, co mají další argument proti těm magorům na motorkách? A když jedeš třeba po Alpách, tak je to fakt "moc fajn", když to řve tak, že padaj šutry do údolí .
3/ na technický a nikde to neřešej protože to ani nepoznaj = no právě že pomalu řešej, je tu na fóru zrovna jeden kamarád, který "shání" homologaci na koncovku, protože origo nemá a tuco tam má (a není nijak extrémně hlučná) mu na technický nevzali....(nemá na sobě nikde nic a oni hledali É-čko).
4/ a když někam přijedu tak se akorát všichni otáčej = jo jasně, už to chápu, Ty nejezdíš pro ten pocit pohody, volnosti, ale pro ostatní (veř tomu, že většina si opravdu neřekne = tomu motorkáři to ale hezky řve, spíš si řeknou něco o /teď by bylo neslušné slovo/).
No nic, laďte doma, vrtejte a pod., ale věřte, že když se do toho nepustíte odborně, tak výkonu většinou nepomůžete, moc toho nezlepšíte a každé uříznutí, vyvrtání a pod. se blbě dává do původního stavu.
Takže ahoj všem tady a první rada byla správná = vyser se na to! (nebo na to aspoň jdi pořádně a ne nějakou dírou vrtačkou do tlumiče...)