Téma: Velký problém s KW
 
1.5.2010 v 21:27
Zdravím všechny motorkáře...Prosím Vás poraďte mi...Mám moto Gilera RX 125,jenže v TP 19 Kw a potřebuji 11kw.Ale jen papírově né na motorce:DProsím poraďte mi co mám kde udělat...Děkuji
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:30 | Nahoru | #1
to jsi koupil a tedka to řešíš?

Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:30 | Nahoru | #2
Zavolal bych dealerovi, ten ti řekne jestli ti to uškrtěj... Ale tyhle problémy bys měl řešit už před koupí motorky...

2 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:30 | Nahoru | #3
vezmi mikrofixu, a přepiš to v malym TP a jseš v klidu

Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:32 | Nahoru | #4
tak hlavně že jenom papírově

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:32 | Nahoru | #5

ptaak>vezmi mikrofixu, a přepiš to v malym TP a jseš v klidu


To teda není. Sakra chlape,že zrovna ty řadíš takovou kravinu? Sám jezdíš na motorce,na kterou nemáš papíry a myslíš si,jak jsi v klidu. Uvidíš,že jednou nebudeš,tak aspon neraď blbě druhým...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:33 | Nahoru | #6

ptaak>vezmi mikrofixu, a přepiš to v malym TP a jseš v klidu


vole!
Jedinej kdo to přepíše, teda teoreticky je dealer gilery. Pokud to tady nedělaj, jsai celkem v řiti. Leda přihlásit v Německu, tam se dá seškrtit všechno a pak zpátky přihlásit tady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:35 | Nahoru | #7
prackarr> nevim kolikrát chceš opakovat, že jí mám v garáži - jo občas se svezu s někym, ale jezdim na cagivě? na kterou papíry mám?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:36 | Nahoru | #8

vonZahn>vole!
Jedinej kdo to přepíše, teda teoreticky je dealer gilery. Pokud to tady nedělaj, jsai celkem v řiti. Leda přihlásit v Německu, tam se dá seškrtit všechno a pak zpátky přihlásit tady

jo vždyť já si dělám prdel....nevim jak to je starý, ale uškrtit to ofiko přes dealera bude stát při nejlepším jako půlka motorky. Nevim, koupí motorku a pak chce škrtit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:38 | Nahoru | #9

ptaak>jo vždyť já si dělám prdel....nevim jak to je starý, ale uškrtit to ofiko přes dealera bude stát při nejlepším jako půlka motorky. Nevim, koupí motorku a pak chce škrtit?


Znáš ten citát Alberta Einsteina?:
"Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:38 | Nahoru | #10

ptaak>prackarr> nevim kolikrát chceš opakovat, že jí mám v garáži - jo občas se svezu s někym, ale jezdim na cagivě? na kterou papíry mám?


Pak mě uniká,proč ji máš? A to že se jdeš občas svézt s někým není ježdění bez ŘP?
Tazatel udělal vlastně to samé,co ty. Kopil si motorku,na kterou nemá noty. Jak onehdy tu jeden a A1 koupil MZtu. Já to nechápu,proč kupujete motorky,na které nemáte ŘP?

(reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:39 | Nahoru | #11
vonZahn> proto na blbou otázku blbá odpověď, mimo to že se to tu řeší dnes a denně

(reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:41 | Nahoru | #12

prackarr>Pak mě uniká,proč ji máš? A to že se jdeš občas svézt s někým není ježdění bez ŘP?
Tazatel udělal vlastně to samé,co ty. Kopil si motorku,na kterou nemá noty. Jak onehdy tu jeden a A1 koupil MZtu. Já to nechápu,proč kupujete motorky,na které nemáte ŘP?


Víš proč jí mám? protože mi bude v nedohlednu 18, prodával jí kamarád, tak jsme jí koupili o něco dřív. Mimojiné jezdí i tatík, který má neomezený áčko pro tvou informaci. A tazatel neudělal to stejný co já...já jí mám s tím že má 25kw a že můžu v 18ti až, nebo to vypadá že se ptám jak napsat do papírů objem 125 a 11kw abych mohl hned? Odpovím za tebe, ne.

1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:47 | Nahoru | #13
Myslel jsem to tak,že stejně budeš mít zavřené jen v papírech. Je to tvoje věc a tvoje starost,ne moje. Pokud na tom jezdí tatík,tak jezdí,já jen píšu,že takových je spousta a není to dobré. Tolik můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:54 | Nahoru | #14
prackarr> Asi jsi zastáncem názoru že zákon mluví vždy pravdu. Já nikoliv. Podle tebe je správný, když si mladej borec v 21 koupí R1 - dle zákona v pořádku. Ale když kluk v 18ti má 600, v TP zavřenou jinak plný výkon, má rozum a na motorkách má už něco naježděno je špatně. Názor ti nevyvracím, ti kluci a já jezdíme a budem jezdit s tím rizikem že to je nesprávný ale co si budem povídat, 90% lidí od 18ti to má takhle
Edit: ten mladej borec sedí v 21 poprvé na motorce

Naposledy editováno 01.05.2010 21:55:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 21:59 | Nahoru | #15

ptaak>prackarr> Asi jsi zastáncem názoru že zákon mluví vždy pravdu. Já nikoliv. Podle tebe je správný, když si mladej borec v 21 koupí R1 - dle zákona v pořádku. Ale když kluk v 18ti má 600, v TP zavřenou jinak plný výkon, má rozum a na motorkách má už něco naježděno je špatně. Názor ti nevyvracím, ti kluci a já jezdíme a budem jezdit s tím rizikem že to je nesprávný ale co si budem povídat, 90% lidí od 18ti to má takhle
Edit: ten mladej borec sedí v 21 poprvé na motorce


Ty seš fakt zábavnej
Zákon nemá s pravdu co dělat. To není míchaní hrušek a jablek, ale hrušek a vepřovýho
Zákon neříká co jse správný, ale co se smí a co se nesmí.
Že něco dělá 90% mladejch neznamená že je to správný ani rozumný. Já jsem z těch 10ti procent. A jak se znám, většina mladejch nemá , ne zkušenosti, ale rozum na to mít tak výkonnou motorku

Naposledy editováno 01.05.2010 21:59:30

3 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:00 | Nahoru | #16
Nejsem rozhodně zastáncem toho,že zákon má vždy pravdu. Naopak,tento zákon je špatný celý. Já osobně,být na mě bych 25kW zrušil.
Zachoval bych akorát A1 a 50ccm.
Od 18 ti bych omezil ŘP na 650ccm u jednoválců a 500ccm u víceválců.
Od 21 bych hodil do 100HP a to s podmínkou výkonu v základu(žádné omezování kity ) a povinnost vlastnit ŘP nižší skupiny aspon ty tři roky.
Zbytek od 24 let a to o5 s 3 letým vlastněním uvedených dvou skopin. Tím by odpadly 3 věci: podvody se škrcením,
To co jsi psal( nováčci na silných mašinách okamžitě)
a pozéři,co si kupují litra na machrování.
Sorry,ale at máš naježděno kolik chceš,tak v 18ti ti 100HP motorka do ruky nepatří. Zákon nezákon,o ten tady totiž vůbec nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:02 | Nahoru | #17
vonZahn> přesně tak a posledních 10 tvých slov by se mělo vytesat do skály!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:07 | Nahoru | #18

prackarr>Nejsem rozhodně zastáncem toho,že zákon má vždy pravdu. Naopak,tento zákon je špatný celý. Já osobně,být na mě bych 25kW zrušil.
Zachoval bych akorát A1 a 50ccm.
Od 18 ti bych omezil ŘP na 650ccm u jednoválců a 500ccm u víceválců.
Od 21 bych hodil do 100HP a to s podmínkou výkonu v základu(žádné omezování kity ) a povinnost vlastnit ŘP nižší skupiny aspon ty tři roky.
Zbytek od 24 let a to o5 s 3 letým vlastněním uvedených dvou skopin. Tím by odpadly 3 věci: podvody se škrcením,
To co jsi psal( nováčci na silných mašinách okamžitě)
a pozéři,co si kupují litra na machrování.
Sorry,ale at máš naježděno kolik chceš,tak v 18ti ti 100HP motorka do ruky nepatří. Zákon nezákon,o ten tady totiž vůbec nejde.


Jo tak nějak bych si to taky představoval. Ona ta motorka může mít sto koní, ale když je nevyužiju tak co? ono to má 100 HP ale v nějakých otáčkách až, a dejme tomu že využívám polovinu otáčkového spektra? protože vím, že silnice není okruh a nemám zkušeností na rozdávání. a ona blbá dváca na kterou noty mám jede taky 130, a to už stačí na to se zabít či zmrzačit když budu debil A většina ten rozum nemá, ale nikdy jsem se nepočítal mezi většinu (leda teď s těmi 25kw). Tohle nemá cenu řešit, nic tím stejně nevyřešíme. Tím že bych jí neměl mít podle vás a nezvládnu jí ohrožuju svůj život převážně, oproti autu, kde v 18ti můžeš mít cokoliv. Prostě zákony to dělej výkonem a věkem, což je špatně. Proto opakuji že bych byl pro to tvé rozdělení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:09 | Nahoru | #19
prackarr> sam jezdim na papirovym skrceni...jenze si myslim ze u moji GS 34ps vs. 45ps neni tak fatální rozdíl. Jestli hodlám přesedlat časem na GSX750 tak si ridicak na neomez 100% udelam..o tom ani nedýchám. Mimochodem to cos napsal o tech letech..vykonech atd se mi zamlouvá..hlavně ta povinná předchozí praxe

1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:14 | Nahoru | #20
Jenže 125ka ve 130km/hod. a Hornet v té samé rychlosti jsou dvě odlišné věci. Na druhou stranu to chápu. Ten zákon je debilní v tom,že místo toho,aby ty kluky chránil,tak je ohrožuje.
příklad: 18 letej kluk s 25kW ˇ5P si nemůže koupit DRZ400S,co jede relativně pomalu a je ovladatekné,bezpečné,protože má 29kW.
Nemůže si koupit ani XR400R,což je ještě vhodnější vercajk pro teenagera,protože taa sice 24Kw má,ale zákon se upravil ve své debilitě tak,že se nevleze do poměru 0,16 kvůli hmotnosti. Takový kluk by se na uvedených motorkách skvěle vyjezdil a posunul k silnější group. To ale nemůže. Ale R1 se 150HP,ovšem zavřená v TP na 25kW jezdit může,co je paradox,co? Takže i ryzí poctivej kluk,co by se chtěl vyjezdit na slabší motorce je hnán do silnějšího stroje zákonem,co ho původně od tohoto měl odrazovat. Takže za mě-ten zákon dělala piča pičoucí a je špatný! A měl by se změnit. U aut bych to zavedl taky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:16 | Nahoru | #21

špilas>prackarr> sam jezdim na papirovym skrceni...jenze si myslim ze u moji GS 34ps vs. 45ps neni tak fatální rozdíl. Jestli hodlám přesedlat časem na GSX750 tak si ridicak na neomez 100% udelam..o tom ani nedýchám. Mimochodem to cos napsal o tech letech..vykonech atd se mi zamlouvá..hlavně ta povinná předchozí praxe


Jistě, 45/35HP je prkotina,ale zákon to řeší. Viz můj příspěvek nad. Myslím si,že to co máš ty,GS nebo CB500 je právě ten vercajk,co by měl borec,co sleze z osminky,mít. A ne otevřenou 100HP motorku alá Hornet/bandit,nebo nedejbože litr.

Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:19 | Nahoru | #22
No jo no..ja kdyz vykouknu ven a vidim souseda, co má este mokrý razítko na ridicaku a otec mu koupil filcku...co ten s tím dělá...tak sem rád, že mu nekoupil nejakej 2.0 benál..jinak by uz tady nejezdil.

Jinak posledni 2 tydny me chytla ziva voda nebo co a zkousim si prehledny serpentynky za barakem na plnej knedl peklo...protoze se po 10tkm s timhle strojem citim uz aspon trosku sžitej..a sem rad ze to nema 100hp

Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:23 | Nahoru | #23
Taky mi to prackarrovo rozdělení skupin přijde poměrně logický
a to s XR400 a DRZ400 máš pravdu - taky jsem je měl v hledáčku, ale zákon to prostě neumožňuje.Zbýval jako skoro poslední možnost Dominator - kterého bylo potřeba stáhnout o 7kW a i tak jsem z toho byl a ještě stále jsem občas vyplesklej co i těch pitomejch 25kW s tou motorkou umí dělat.Nějaký problémy při přidání plynu třeba u dvacky vůbec nebyly(šlo držet fullgas zatáčka nezatáčka, mokro nemokro, písek nepísek) - ale tady už je to jiný - a jsem moc rád za to, že si to ošahávám na tak ,,klidný" motorce jako je Domíno

(reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:30 | Nahoru | #24

ptaak>A většina ten rozum nemá, ale nikdy jsem se nepočítal mezi většinu


Hele, já se taky nepočítám mezi většinu. Věc se má totiž tak že NIKDO se nepočítá mezi většinu, průměrný, obyčejný apod. Všichni si myslí že jsou jiný

Prackarrovo rozdělení je promyšlený, něterý výrobci by asi neměli radost
A to že autaři nemaj omezení výkonu ani řidičák na zkoušku je taky špatně, naštstí výkonný auta jsou o dost dražší než výkonný motorky

Naposledy editováno 01.05.2010 22:32:36

1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:33 | Nahoru | #25
Mě připadá že v 15 jezdit do 45km/h je taky blbost. Ohrožují tě všechny auta které tě předjíždí

Naposledy editováno 01.05.2010 22:33:33

(reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:39 | Nahoru | #26

KalTom>Mě připadá že v 15 jezdit do 45km/h je taky blbost. Ohrožují tě všechny auta které tě předjíždí


S tím souhlasím. Proto jsem dceři nedovolil dělat ŘP do 50ccm a ani synovi to nedovolím.

(reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:56 | Nahoru | #27

prackarr>Jenže 125ka ve 130km/hod. a Hornet v té samé rychlosti jsou dvě odlišné věci. Na druhou stranu to chápu. Ten zákon je debilní v tom,že místo toho,aby ty kluky chránil,tak je ohrožuje.
příklad: 18 letej kluk s 25kW ˇ5P si nemůže koupit DRZ400S,co jede relativně pomalu a je ovladatekné,bezpečné,protože má 29kW.
Nemůže si koupit ani XR400R,což je ještě vhodnější vercajk pro teenagera,protože taa sice 24Kw má,ale zákon se upravil ve své debilitě tak,že se nevleze do poměru 0,16 kvůli hmotnosti. Takový kluk by se na uvedených motorkách skvěle vyjezdil a posunul k silnější group. To ale nemůže. Ale R1 se 150HP,ovšem zavřená v TP na 25kW jezdit může,co je paradox,co? Takže i ryzí poctivej kluk,co by se chtěl vyjezdit na slabší motorce je hnán do silnějšího stroje zákonem,co ho původně od tohoto měl odrazovat. Takže za mě-ten zákon dělala piča pičoucí a je špatný! A měl by se změnit. U aut bych to zavedl taky.

ano dváca a hornet ve 130 jsou jiný věci, v tom že dvácu držíš pod krkem,a je to maximum motorky přišemž hornet má rezervy a tudíž je i bezpečnější. a dejme tomu že víc jak 130 nepojedeš. Zákon je debilní, ale když si řeknu že to prostě jede tak jak přidám tak se můžu stejně zabít na pětikile jak na litru, jen na litru tam ta rychlost bude rychlejc třeba. A dejme tomu že jsem začal na dváce, která má v TP zase 11kw ale jinak je otevřená, tak kdybych si koupil zavřenou moto s reálnýma 25kw tak to pojede jen o něco málo líp....na fichtlu a jiných 50kách jsem začínal někde kolem osmi let. Něco jinýho když si kluk koupí nějaký YBR jako úplně první motorku a pak by za dva roky skočil na nějaký otevřený GSX-R šestku kde se výkon pohybuje ještě výš než hornet. Mimo jiné, na hornetu se ani tak rychle jezdit nedá, je to naháč a těch 150 na tom už není tolik příjemný ani

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:57 | Nahoru | #28

prackarr>Nejsem rozhodně zastáncem toho,že zákon má vždy pravdu. Naopak,tento zákon je špatný celý. Já osobně,být na mě bych 25kW zrušil.
Zachoval bych akorát A1 a 50ccm.
Od 18 ti bych omezil ŘP na 650ccm u jednoválců a 500ccm u víceválců.
Od 21 bych hodil do 100HP a to s podmínkou výkonu v základu(žádné omezování kity ) a povinnost vlastnit ŘP nižší skupiny aspon ty tři roky.
Zbytek od 24 let a to o5 s 3 letým vlastněním uvedených dvou skopin. Tím by odpadly 3 věci: podvody se škrcením,
To co jsi psal( nováčci na silných mašinách okamžitě)
a pozéři,co si kupují litra na machrování.
Sorry,ale at máš naježděno kolik chceš,tak v 18ti ti 100HP motorka do ruky nepatří. Zákon nezákon,o ten tady totiž vůbec nejde.



hloupost..proc si kluk v 18 muze koupit jakekoliv auto? a motorkar by mel mit x omezeni... stoji to za prd...jendo jeslti si mlady kluk chce koupit silenou mosinu tak si ji stejne koupi a je jedno jeslti se zabije v 18 nebo 24...

1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

1.5.2010 v 22:58 | Nahoru | #29
...ale dá. Na Hornetu klidně i 200.
Jinak jsem vše ostatní napsal. Jen dodám,že 130 na Hornetu je horší,jak 130 na nějaké osmině. Jde o hmotu,setrvačnost,gyroskop apod.

(reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 23:00 | Nahoru | #30

HonzaStefa>hloupost..proc si kluk v 18 muze koupit jakekoliv auto? a motorkar by mel mit x omezeni... stoji to za prd...jendo jeslti si mlady kluk chce koupit silenou mosinu tak si ji stejne koupi a je jedno jeslti se zabije v 18 nebo 24...


Není to hloupost. Pokud bude vymahatelnost zákona a zákon bude jasný,nikdo si to nedovolí. Omezení by být mělo jak u motorek,tak u aut. Za tím si stojím. Ostatní jsem už napal,stačí si to přečíst. Věř,že po těch letech vím,proč to píšu.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist