paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBR 1000RR
28.4.2010 v 12:53
zdarec,da se nak snizit vykon na 06 a vejs ?nemyslim 25kw!! rekneme na 140kobyl.

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 10:45 | Nahoru | #151
..Roko..> správně......

taky byla doba kdy jsem na ZX7R myslel jak to hrozně klopím a jak jsem rychlej a obutou jsem měl nějakou tvrdou Bridgestonku pak mě zpráskal týpek na hornetu a bylo na čase zjišťovat kde je chyba a že asi tak rychlej nebudu

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

30.4.2010 v 10:51 | Nahoru | #152
No hlavně jezděte s ohledem a především rozumem,páč jak ti něco či někdo skříží cestu,tak je fuk jestli tam máš takový či makoví pantofle,dobrá pneu rozhodně pomůže zvýšit bezpečnost,ale zase jen ve spojení s rozumem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 10:52 | Nahoru | #153

racek>Gratuluju!! krásnej první příspěvek


hmm, ale ani ten "krasnej", ani ten tvuj neni k veci... a nemyslim si, ze prispevky tohohle typu nekoho zajimaji....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 10:59 | Nahoru | #154
Redbois> no, s tim nesouhlasim... ja bych nic jineho, nez "lepidla" na motku neobul... myslim, ze v zatackach, kdyz mas treba krizovku.. tak te podrzi a muzou ti pomoct v situaci (jo, kdyz ti nekdo vjede do cesty, tak to muze byt jedno - ale i nemusi - mozna se i brzdny ucinek obute gumy muze dotknout), kdy guma na ktere nalitas sice 3x tolik, ale pak s odrenyma plastama v tom lepsim pripade... radeji budu prezouvat co 3-4tkm, nez popripade spravovat. Jezdim jete "lepivky" a zatim se to pro me zda byt nej. volba....

Jo a zrovna ty gumy, ktere mas obute ty (na fotkach), tak jsem mel nove na predesle motorce a s lepidlama se to neda srovnat, pri palbe zadek ujizdel a i v zatacce, kterou jsem mel najetou na supercorsach mi tahle na zadku ujela a uz jsem se vezl .... po zemi :)

Naposledy editováno 30.04.2010 11:01:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:02 | Nahoru | #155
jeliman> To dobře vím jen snaha ale kdo chce kam,pomozme mu tam,součástky se hodí a na orgány čeká bohužel fůra lidí,tak jen do toho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:04 | Nahoru | #156

GRASSEL>verybusy> ano postrádaj homologaci stejně jako spousta věcí, třeba některý destičky........ATD. jenže když nic jinýho jezdit nechceš a nejseš s ničím tak spokojenej tak je to jen každýho volba.......

jenže těžko se o tom bavit s někým kdo je nezkusil a kdo je nikdy nejezdil, ten kdo jezdí absolutně jiný gumy co s lepidlama nemá nic společnýho to prostě nepochopí což je logický ale neříkej mi prosím tě že je v provozu nevyužiju........absolutní blbost, když byste je nevyužily neznamená že je nevyužije každej
co se týče homologace je spousta dobrejch gum co jsou homologovaný ale jsou pro sporta a sportovní jízdu nezbytný

říct že to člověk nevyužije v provozu je stejný jako říct že je ti k hovnu přepáčko na tvém FZ1 akorát s tím že já když to pošlu ve stejným náklonu stejně jako ty tak mám ještě obrovský rezervy a nemusím se bát kdy to ulítne



Přepáčko mám proto,že jsem ubrousil stupačky a už mě to štvalo.Ale otázkou zůstává,jestli by na stejný ježdění nestačila v pohodě o třídu až dvě horší guma.To je ale v oblasti hypotéz a než abych to na sobě zkoušel,tak radši nazuju měkou gumu.Stejně tak se dá polemizovat o ježdění olítanejch okruhovek.Tudíž si to stejně musí přebrat každej sám,protože tisíc lidí=tisíc názorů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:05 | Nahoru | #157
Redbois> jj... jen proste, vic gripu = vetsi sance "cokoliv" ustat...
takze, pokud se Grasselovi jezdi dobre/bezpecneji na nehomologovanych gumach, at si na nich jezdi... ja ho chapu a kdybych pripadne nemel problemy s pojistovnou, klidne jezdim na slickach

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:08 | Nahoru | #158

jeliman>Redbois> no, s tim nesouhlasim... ja bych nic jineho, nez "lepidla" na motku neobul... myslim, ze v zatackach, kdyz mas treba krizovku.. tak te podrzi a muzou ti pomoct v situaci (jo, kdyz ti nekdo vjede do cesty, tak to muze byt jedno - ale i nemusi - mozna se i brzdny ucinek obute gumy muze dotknout), kdy guma na ktere nalitas sice 3x tolik, ale pak s odrenyma plastama v tom lepsim pripade... radeji budu prezouvat co 3-4tkm, nez popripade spravovat. Jezdim jete "lepivky" a zatim se to pro me zda byt nej. volba....

Jo a zrovna ty gumy, ktere mas obute ty (na fotkach), tak jsem mel nove na predesle motorce a s lepidlama se to neda srovnat, pri palbe zadek ujizdel a i v zatacce, kterou jsem mel najetou na supercorsach mi tahle na zadku ujela a uz jsem se vezl .... po zemi :)



Tak to moc lepivky nebudou,když jetou gumu přezouváš co 3-4 kkm. Nebo to jsou lepivky,ale budeš to hooodně šudlat.

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:10 | Nahoru | #159
jeliman> Především se snaž vyvarovat právě těm krizovkám a jak jsem psal dobrá pneu je jedině + ,mám D208 racer a na to moje domácí žvýkaní pohoda

CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:15 | Nahoru | #160
měl jsi napsat dřív prodával jsem omezovací set, viselo to na bazáči někde od ledna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:24 | Nahoru | #161

GRASSEL>maxx10> kluku ty jediný co máš tak je cesta 2km z letiště na benzínku kde jsme popjížděli (rovinka) a já si nebral ani rukavice a nezapínal kombošku s helmou...........jak jsem řekl, s tebou se o tom bavit nebudu. A jestli mě pojezdíš tak o tom klidně přesvědčenej bejt můžeš papapapa

ale jestli chceš zase ti sem pošlu "tvého kamaráda" czerta ať zase řekne jak to je a ty se budeš zase omlouvat jako blbeček

a to koho si potkal nebo nepotkal je mi ostatně úplně jedno



Já už se znova hádat nebudu. Vetšina stejně dobře ví, co si má myslet. Jen když je debata otěch gumách, tak ten kamarád s GSXR 600 K1, co tady můj pseudokamarád Maxx zmiňuje, doteď jezdil Dunlop GP Racer v rozměru 180/55 a teď obul řezanky Diablo superbike ve stejném rozměru. Proč to ten kluk asi udělal, když jsou na trhu takové super gumy, jako Contiforce apod.

Naposledy editováno 30.04.2010 11:27:57

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:32 | Nahoru | #162
Jinak souhlasím s názorem Maxxe, že V2 oproti moderním R4 opravdu nejede, ale pořád stačí k tomu, abych se svezl hodně svižně a s haldou jelimánků na R1 si vytřel prdel.

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:40 | Nahoru | #163

jeliman>hmm, ale ani ten "krasnej", ani ten tvuj neni k veci... a nemyslim si, ze prispevky tohohle typu nekoho zajimaji....



Tebe evidentně ano

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:54 | Nahoru | #164

verybusy>Tak to moc lepivky nebudou,když jetou gumu přezouváš co 3-4 kkm. Nebo to jsou lepivky,ale budeš to hooodně šudlat.



pointa?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 11:55 | Nahoru | #165
czert> to bylo mireno proti me?

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:28 | Nahoru | #166

jeliman>czert> to bylo mireno proti me?



nee, na tebe jsem nemířil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:29 | Nahoru | #167

jeliman>Redbois> .. radeji budu prezouvat co 3-4tkm, nez popripade spravovat. Jezdim jete "lepivky" a zatim se to pro me zda byt nej. volba....


3-4tis vydrží nová guma jetá guma (4mm střed) mi vydrží tak 2-2,5 tis km

CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:38 | Nahoru | #168
tady je to samej Rossi

a jestli to tu uz nekdo napsal, tak je to tu podruhy

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:39 | Nahoru | #169
paca> to myslite vazne? to ti opravdu stoji za to mi tady neco psat kvuli rozdilu 500km? :)
nevim, co s tim mam delat... asi se budu muset omluvit :)
schvalne: zaznam z mojeho deniku:
stav tachometru:23107km, vloženo:28.08.2009 - to jsem obouval gumy.. dneska mam najeto necelych 27tkm ;) presne ti nereknu, takze to nebyla jeta guma? jen pripominam, ze ted uz je opravdu na vymenu, ale platno to neni
hosi, neblaznete.... nemuzu za to, ze neumite kupovat jete gumy...

edit: Raceteck K3

Naposledy editováno 30.04.2010 12:43:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:46 | Nahoru | #170

jeliman>hosi, neblaznete.... nemuzu za to, ze neumite kupovat jete gumy...


já psal že 3-4tis km vydrží nová pneuška

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:48 | Nahoru | #171
paca> a ja pisu, ze mi vydrzi jeta 3-4 ;)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:49 | Nahoru | #172

jeliman>paca> to myslite vazne? to ti opravdu stoji za to mi tady neco psat kvuli rozdilu 500km? :)
nevim, co s tim mam delat... asi se budu muset omluvit :)
schvalne: zaznam z mojeho deniku:
stav tachometru:23107km, vloženo:28.08.2009 - to jsem obouval gumy.. dneska mam najeto necelych 27tkm ;) presne ti nereknu, takze to nebyla jeta guma? jen pripominam, ze ted uz je opravdu na vymenu, ale platno to neni
hosi, neblaznete.... nemuzu za to, ze neumite kupovat jete gumy...

edit: Raceteck K3



Ta pointa je v tom,že jetá okruhovka tuhle kilometráž nevydrží.Pokud ano,tak za to prostě netaháš a tudíž ji naprosto nepotřebuješ.Už vůbec nemluvím o tom,že tahle skoro ojetá guma má už úpně jiné vlastnosti (stačí se zamyslet nad tím,proč se v tomhle stavu prodávají a nedojedou).Ale pokud si připadáš jako vychytralý bazilišek,nebudu ti tenhle dojem kazit.

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:50 | Nahoru | #173

paca>já psal že 3-4tis km vydrží nová pneuška



Většinou ani to ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:51 | Nahoru | #174
jeliman> esli ti vydrzí slick 4000 tak za to asi malo tahas pro tvoje potreby by byla mozna dostacující nejaka Roadsmartka

(reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:52 | Nahoru | #175

verybusy>Ta pointa je v tom,že jetá okruhovka tuhle kilometráž nevydrží.Pokud ano,tak za to prostě netaháš a tudíž ji naprosto nepotřebuješ


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 12:56 | Nahoru | #176
verybusy> v tvojich ocich klidne muzu vypadat, ze za to netaham - nehlasim se k rade "Rossiu" z tohohle fora , ale myslim, ze par gum uz jsem taky ojezdil a ze si umim vybrat gumu, ktera je slusna. A to jestli potrebuju "lepivku" jsem uz popisoval vyse, k tomu uz se vyjadrovat nebudu.... nebo snad podle tebe si mam koupit jetou "cestovni" gumu?
Prave ze ty na jete gume najedes 2-3 tisice proto, ze jezdis "rovinky" ;), mozna na ni najezdim vice proto, ze jsem polovinu trasy v naklonu (tohle ber ze srandy ;) - nesnazim se tady hazet ramena.. jen mi to prijde tvuj nazor trosku smesny a nelogicky. Jinak muzu mluvit konkretne - ty K3 co na nich mam najete 3-4tkm je uz 2. sada a bral jsem je z Hamleta... boky nebyli poskakane a abych pravdu rekl, je mi jedno odkud je mel...guma byla pekne kulata a v mojich ocich ucel splnila na 110%
Klidne si kup novou sadu za 7tis. a najed na tom 3-4tis taky... proti gustu, zadny disputat a ja nebudu ten, kdo se kvuli toho do tebe zacne obouvat a chytracit, ze na nove gume musis najet 10tkm ;)
kapisto?

edit: plati pro ty 2 taky ;)

Naposledy editováno 30.04.2010 12:58:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:00 | Nahoru | #177
racek> nepsal jsem nic o sliku, ale uz predtim jsem psal, ze se jedna o Raceteck K3 ;) nejezdim nehomologovane gumy v provozu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:04 | Nahoru | #178
jeliman> Věř mi,že po rovinkách moc nejezdím a z řed Rossiů nejsem,taky proto mám naháče.Jetou cestovní bych nedoporučil asi nikomu,ale zkus zapřemýšlet,jestli by se ti nevyplatila nová sportovní.Nájezd bys měl dvojnásobný,z vlastních zkušeností třeba taková BT 016 podrží poměrně dost (nepřivedl jsem ji do úzkých,přestože je souměrně ojetá od kraje ke kraji).Až si jednou nabiješ kokos,tak se ti taky může klidně stát,že dostaneš z pojistky kulový,protože pojišťovny koukají na gumy celkem dost (je to taky skoro jediný,co se jim dobře kontroluje).Přesně sem mířím,ale záleží na vkusu každého soudruha,tak hodně štěstí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:09 | Nahoru | #179
jeliman> máš recht, je homologovaná. Ale ten nájezd je stejně nějakej divnej, sjel jsem Michelin Pilot sport za 3600 km na kontrolní body a po 3800 jsem menil bo uz byla skoro na platne. Kupovana jako nová v sade a bylo to jenom na šestce, tak nějak mi to prostě hlava nebere aby litr v ostrym tempu dojel jetou gumu za stejny km... A prave pri vyjezdech ze zatacek by to melo ubyvat mnohem vic na litru.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR

30.4.2010 v 13:11 | Nahoru | #180
jeliman: hm, asi budu muset ubrat plyn na výjezdech, aby to tak tu gumu "nežralo"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist