Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
dj_hroch>Boda> Čéče jestli má prasklý stejný díl jak já, tak to se mění celá páčka, je to ten bazmek pod štelováním u spojky na levé straně jak je na spojce okénko, které můžeš odšroubovat a seřizuješ tím spojku. Tam je klip do kterého jde lanko a je upevněn na dvou stranách v nějakém čepu, také mám už jednu stranu pryč tak čekám kdy ulítne zbytek. Nechápu proč to není jako samostaný díl. Ale když se nám neutřepal na tom tankodromu u Buchláků tak snad sraz vydrží. Jinak si vem do kufru na sraz lano
A jinak žádná hitparáda, partsdepot á 1k5 což se mi zrovna uplně dávat také nechce
tak jsem na to dnes koukal a ten plíšek půjde nějak zbastlit
jinak když už jsem nepojízdnej tak sem se kouknul na ventily a musím nechat zbrousit 2 podložky cca o 0,03 mm
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>sshark> Slušný záběr, ale ty na tom dvouválu ještě potřebuješ brzdy? Jestli nevíš co tam lil kdo před tebou raději vyměň celý olej i s filtrem, těch pár korun navíc tě snad nezruinuje. Vybereš si hlavně olej který budeš dávat a pak už můžeš v klidu pouze dolívat pokud bude třeba, budeš vědět co v ní máš.
Souhlas. Vymenit cely olej, neznamy obsah vypust, dej novy filtr a nalij novy olej. Cokoliv, co splnuje 10W40 a specifikaci API (Castrol, Motul, Motorex, Eurol, Repsol, Valvoline atd...)
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ten olej Tam mam vcelku novy asi 3000km je na nom najazdene predchadzajuci maitel za daval naleivany motul 10W/40 ja tam chcem dat repsol 10W/40 plna syntetika. Ten motul nevedel ci je plna syntetika le ze asi ano MOZEM TO DOLIAT TYM REPSOLOM??
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Hasky>Dejmos> Já jí mám obutou a sice levná je ale prací odvádí parádní je to guma na sezonu a kousek podle toho jak jezdíš hodně je vedená jako motordová guma , ale když se zahřeje tak nepustí a drží jak přibitá za mokra se to trušku zhoršuje ale jinak paradička zatím už jí mám podruhý...
A kolik vydrzela "poprvy"? Jako hodne jezdis ve dvou nebo ve dvou + bagaz?
Naposledy editováno 28.04.2010 17:07:56
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
potrebuju poradit ohledne retezu.
Cim cistit? nekdo tu psal ze petrolejem ale neponici to tesneni u okrouz. retezu??
pripadne nejaky zkusenosti z ruznymi cistici.....
Kolik stoji zhruba nova retezovka?
diky za informace.
Nová řetězovka stojí kolem 2000-3000kč tak kvalitní D.I.D nebo tak ...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jo a jeste sem se chtel zeptat jak casto ho mazete.
Ja kazdych 500km, myslil ze mi to rikal ten pan co mi prodaval to mazadlo pred 2 lety...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1. podívej se jestli máš elektrolyt pod horní ryskou, případně dolej destilku. Změř hustotu
2. Plně baterku nabij, změř hustotu
3. Připoj k ní žárovičku z blinkru (má 12W) a nech vybíjet. Měř si (klidně po půlhodině, pak raději častěji) napětí na baterii a zastav jakmile bude pod asi 11,5V. POZOR pak už se vybíjí hodně rychle, hlídej ať se ti raději nedostane pod 11V.
4. Čas v hodinách který naměříš udává skutečnou kapacitu baterie v Ah (plus minus chyby měření a nějaké drobné...)
Dále pokud máš nabíječku která indikuje konec nabíjení (postačí i t amalá mrcha z lídla) tak plně dobij, připoj nabíječku a změř dobu za kterou je konec nabíjení. U plně dobité AKU to je pouze nějakých pár minut. Nech baterii dva, tři dny a zopakuj.
Pokud se v prvním případě dostaneš hodně pod udávaných 11h (např. na 3, 4 hodiny) tak máš baterii zralou na vyhození - malá kapacita. Pokud v druhém případě po pár dnech nabíjíš srovnatelně dlouho jako u plně vybité baterie (např. 15, 20h nabíječkou z lídla) je baterie též na vyhození - má velké samovybíjení.
Dále když si hodíš baterii do mašiny, nastartuješ, zmeř napětí. Trochu se projeď, změř napětí. Pokud půjde nahoru, změř si napětí na volnoběh, potom v otáčkách a to samé se vším rozsvíceným co jde. Pokud budeš někde mezi 13,5 a 15V tak máš vpořádku dobíjení a stačí pouze vyměnit baterku a bude to v cajku. Jinak bys musel ještě řešit i dobíjení aby sis neodpravil i tu novou.
zizak>diky za odpovedi.
Jo a jeste sem se chtel zeptat jak casto ho mazete.
Ja kazdych 500km, myslil ze mi to rikal ten pan co mi prodaval to mazadlo pred 2 lety...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>Saphiir> Pamatuju jaks to řešil. Proveď následující:
1. podívej se jestli máš elektrolyt pod horní ryskou, případně dolej destilku. Změř hustotu
2. Plně baterku nabij, změř hustotu
3. Připoj k ní žárovičku z blinkru (má 12W) a nech vybíjet. Měř si (klidně po půlhodině, pak raději častěji) napětí na baterii a zastav jakmile bude pod asi 11,5V. POZOR pak už se vybíjí hodně rychle, hlídej ať se ti raději nedostane pod 11V.
4. Čas v hodinách který naměříš udává skutečnou kapacitu baterie v Ah (plus minus chyby měření a nějaké drobné...)
Dále pokud máš nabíječku která indikuje konec nabíjení (postačí i t amalá mrcha z lídla) tak plně dobij, připoj nabíječku a změř dobu za kterou je konec nabíjení. U plně dobité AKU to je pouze nějakých pár minut. Nech baterii dva, tři dny a zopakuj.
Pokud se v prvním případě dostaneš hodně pod udávaných 11h (např. na 3, 4 hodiny) tak máš baterii zralou na vyhození - malá kapacita. Pokud v druhém případě po pár dnech nabíjíš srovnatelně dlouho jako u plně vybité baterie (např. 15, 20h nabíječkou z lídla) je baterie též na vyhození - má velké samovybíjení.
Dále když si hodíš baterii do mašiny, nastartuješ, zmeř napětí. Trochu se projeď, změř napětí. Pokud půjde nahoru, změř si napětí na volnoběh, potom v otáčkách a to samé se vším rozsvíceným co jde. Pokud budeš někde mezi 13,5 a 15V tak máš vpořádku dobíjení a stačí pouze vyměnit baterku a bude to v cajku. Jinak bys musel ještě řešit i dobíjení aby sis neodpravil i tu novou.
Na takovyhle pokusy se vykasli. Zkontroluj hladinu elektrolytu a zmer jestli to motorka dobiji. Pokud to chces delat hodne poctive tak pak jeste zmer pokles napeti pri startovani (u nabite baterie).
Stejnak nakonec na 98% zjisti ze je ta baterka v haji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak to taky tipuju na mrtvou baterii.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |