1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
Jestli si myslíš, že Tě to potahá těch 180 kobyl, tak to pak aj těch 140.
pokud jsi zvládl firestroma, tak na blejdu se naučíš. Není to taková divočina jak to vypadá, je hodný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Danielos>Nebo sundej jednu fajfku
Jestli si myslíš, že Tě to potahá těch 180 kobyl, tak to pak aj těch 140.
pokud jsi zvládl firestroma, tak na blejdu se naučíš. Není to taková divočina jak to vypadá, je hodný.
600rr se musi tocit jak prase aby to jelo a nema to spodek ,1000rr ma spodek a nemusis tocit aby to jelo ale kurva tech 180 kobyl je zas kotel ,chci koupit novejsi masinu,ale jedine litra a tech 140 koni je optimalni a na silnejsi sem nejel ,tak se ptam ,kdyby nahodou me tech 180 koni potahalo jestli se to neda nak snizit.
3 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
racek>zemic: reknu ti tajemství, motorka jede tak jak kroutís plynem. To znamená, že kdyz nedáš full gas tak tam ty kone nejsou. jasny??
Myslím si, že pokud chce seškrtit na cca 140 koní, tak ve skutečnosti využívá tak do 100 koní, takže je úplně jedno, jestli to má špičkovej výkon 180 nebo 140 koní .....
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
Prostě když ji necháš seriovou tak těch 172 koní na zadnim kole moc nepoznáš
je to supr mašina se slušnou porcí výkonu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
CharlitoCZ>mě to nepřijde jak blbej dotaz, naopak, lepší než kdyby to byl další do řady 25kW, ale myslim, že bys ten rozdíl stejně nepoznal, protože reálnej výkon kterej používáš je jinde.. prostě míň točit, snížením výkonu bys to moc nevyřešil, to bys spíš musel snížit krouťák a jemněji plynem
Ty ses taky dobrej agent Výkon a krouťák spolu souvisí, nejde snízit výkon a nechat stejnej krouťák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
racek>Ty ses taky dobrej agent Výkon a krouťák spolu souvisí, nejde snízit výkon a nechat stejnej krouťák
To víš, že to jde Do určitých otáček by mohl být stejný krouťák, tak by ho to posmykalo a nad určité otáčky by byl zrkouhlý kvůli omezení výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Je to rovnice otacky x kroutak/ konstanta = vykon
Naposledy editováno 28.04.2010 14:33:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
RoadRunner>06 tě nepotahá dokud tam nenacpeš pawercomander a komplet svody s lepšim filterm.
Prostě když ji necháš seriovou tak těch 172 koní na zadnim kole moc nepoznáš
je to supr mašina se slušnou porcí výkonu.
no, 172k na zadnim kole to urcite nema ;)
origo bez uprav kolem 150koni myslim, coz od jeho 140 pozadovanych neni az tak daleko....
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
Ale řeč je 06 a výš
Naposledy editováno 28.04.2010 14:45:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
RoadRunner>a kdepak si to měřil Jeliman?
tutaj?jinak myslim, ze je vseobecne znamo - ze 172 to ma mit na klice... ruku do ohne za to nedam, ale soude dle vysledku z brzd - ano...
Naposledy editováno 28.04.2010 14:45:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |