paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.4.2010 v 15:42 | Nahoru | #4051

dj_hroch>Boda> Čéče jestli má prasklý stejný díl jak já, tak to se mění celá páčka, je to ten bazmek pod štelováním u spojky na levé straně jak je na spojce okénko, které můžeš odšroubovat a seřizuješ tím spojku. Tam je klip do kterého jde lanko a je upevněn na dvou stranách v nějakém čepu, také mám už jednu stranu pryč tak čekám kdy ulítne zbytek. Nechápu proč to není jako samostaný díl. Ale když se nám neutřepal na tom tankodromu u Buchláků tak snad sraz vydrží. Jinak si vem do kufru na sraz lano

A jinak žádná hitparáda, partsdepot á 1k5 což se mi zrovna uplně dávat také nechce


tak jsem na to dnes koukal a ten plíšek půjde nějak zbastlit

jinak když už jsem nepojízdnej tak sem se kouknul na ventily a musím nechat zbrousit 2 podložky cca o 0,03 mm

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.4.2010 v 20:23 | Nahoru | #4052
Zdravim potreboval by som poradit s olejom. Neviem aky tam momentalne je maitel predomnou ho menil a uz ho mam ale 4mm nad najnizsiou hladinou. Mozem tam doliat repsol 10/40 plnu syntetiku???

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.4.2010 v 20:24 | Nahoru | #4053
Dnes som sa bol vozit na jednom paradnom kopci zidem dolu kukam kotuc modry to som este nevidel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.4.2010 v 21:17 | Nahoru | #4054
sshark> Slušný záběr, ale ty na tom dvouválu ještě potřebuješ brzdy? Jestli nevíš co tam lil kdo před tebou raději vyměň celý olej i s filtrem, těch pár korun navíc tě snad nezruinuje. Vybereš si hlavně olej který budeš dávat a pak už můžeš v klidu pouze dolívat pokud bude třeba, budeš vědět co v ní máš.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.4.2010 v 23:17 | Nahoru | #4055

dj_hroch>sshark> Slušný záběr, ale ty na tom dvouválu ještě potřebuješ brzdy? Jestli nevíš co tam lil kdo před tebou raději vyměň celý olej i s filtrem, těch pár korun navíc tě snad nezruinuje. Vybereš si hlavně olej který budeš dávat a pak už můžeš v klidu pouze dolívat pokud bude třeba, budeš vědět co v ní máš.



Souhlas. Vymenit cely olej, neznamy obsah vypust, dej novy filtr a nalij novy olej. Cokoliv, co splnuje 10W40 a specifikaci API (Castrol, Motul, Motorex, Eurol, Repsol, Valvoline atd...)

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.4.2010 v 18:57 | Nahoru | #4056
Nevadí když tam dám "Castrol Magnatec 10w40"? Je to ale nejspiš do osobních aut.. Nebo koupit přímo do motorek olej "Castrol Power 1 GPS 4T 10W-40"?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.4.2010 v 19:02 | Nahoru | #4057
Hlavně to musí bejt pro mokrou spojku, bude to napsaný na piksle.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.4.2010 v 19:09 | Nahoru | #4058
.

Naposledy editováno 26.04.2010 19:10:29

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.4.2010 v 19:14 | Nahoru | #4059
giri> Kup ten castrol já ho tam leju taky a bezproblémů...

Dneska jsem toho mího sviště odvezl z5 do servízů tak jsme zvědave co s tím udělaj...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.4.2010 v 19:16 | Nahoru | #4060
giri> Tak to sakra vadí, magnatec je pouze do aut! Posral by sis spojku, asi i spojku startéru, olej do aut v GS nemá co dělat. Co sleduj tak údaje podle důležitosti: 4T nebo motorka na obrázku, JASO, API, SAE, značka. "10W40" samotný ti neřekne vůbec nic, na tento údaj nekoukej, nejmíň na něm záleží. A na Castrol bacha - dělá ty oleje všechny ve stejném obalu a liší se jen malým obrázkem motorky.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.4.2010 v 07:22 | Nahoru | #4061
Diky za radu, todle jsem potreboval slyšet.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.4.2010 v 17:02 | Nahoru | #4062
Dj hroch: tak ked brzdis zo 110 do 180 stupnovej zakruty tak ti motor moc nezabrzdi .

Ten olej Tam mam vcelku novy asi 3000km je na nom najazdene predchadzajuci maitel za daval naleivany motul 10W/40 ja tam chcem dat repsol 10W/40 plna syntetika. Ten motul nevedel ci je plna syntetika le ze asi ano MOZEM TO DOLIAT TYM REPSOLOM??

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.4.2010 v 18:17 | Nahoru | #4063
sshark> Hlavně rozdělení minerál / polo / syntetika už hodně dlouho nemá žádný význam. Jinak míchat různé oleje a tím spíše různých výrobců se obecně nedoporučuje, BTW 3 000 je přesně v polovině intervalu pro výměnu, tak zas tak nový není Ho vyměň a máš pokoj.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.4.2010 v 10:50 | Nahoru | #4064
čus klucí, nemáte někdo náhodou obutou tuhle gumu?. Vypadá docela solidně,ale přijde mi dost levná..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.4.2010 v 17:01 | Nahoru | #4065
Dejmos> Já jí mám obutou a sice levná je ale prací odvádí parádní je to guma na sezonu a kousek podle toho jak jezdíš hodně je vedená jako motordová guma , ale když se zahřeje tak nepustí a drží jak přibitá za mokra se to trušku zhoršuje ale jinak paradička zatím už jí mám podruhý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.4.2010 v 17:07 | Nahoru | #4066

Hasky>Dejmos> Já jí mám obutou a sice levná je ale prací odvádí parádní je to guma na sezonu a kousek podle toho jak jezdíš hodně je vedená jako motordová guma , ale když se zahřeje tak nepustí a drží jak přibitá za mokra se to trušku zhoršuje ale jinak paradička zatím už jí mám podruhý...



A kolik vydrzela "poprvy"? Jako hodne jezdis ve dvou nebo ve dvou + bagaz?

Naposledy editováno 28.04.2010 17:07:56

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.4.2010 v 17:11 | Nahoru | #4067
otas1> Tak já jí tam mšl poprví už jetou když jsem koupil GSo a vydržela na jetou asi 6000km a ve dvou jezdím často ale bez bagáže...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.4.2010 v 18:13 | Nahoru | #4068

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.4.2010 v 18:35 | Nahoru | #4069
Hasky> Dík, tak já ji vyzkoušim za ty prachy to stojí. Navíc když se bude dařit, tak pujde Geesko letos na výměnu, takže stačí něco levnějšího

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 01:21 | Nahoru | #4070
Cau,
potrebuju poradit ohledne retezu.
Cim cistit? nekdo tu psal ze petrolejem ale neponici to tesneni u okrouz. retezu??
pripadne nejaky zkusenosti z ruznymi cistici.....
Kolik stoji zhruba nova retezovka?

diky za informace.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 07:57 | Nahoru | #4071
zizak> čau, hele čištění petrolejem se doporučuje¨, já osoboně jsem ho potrolejem čistil a potom byl jako novej , petrolej ti právě ty gumičky nepoškodí. Zkušenosti s čostičema nemám koupil jsem si ten petrák za 30kč a umy jsem to tím...
Nová řetězovka stojí kolem 2000-3000kč tak kvalitní D.I.D nebo tak ...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 08:40 | Nahoru | #4072
zizak> Ahoj, myslím je to celkem jedno, hlavní je ale čistit kdy je třeba a opravdu důkladně. Odstranit z řetězu všechen bordel co tam je, pak teprv mazat. Já třeba beru suchým hadrem hned po jízdě, když je ještě zahřátý, a pak motulím čističem, jde to dolů krásně. Ten čistič rozpouští jen to mazadlo, které je nějaký teflon nebo která mária a jinak jde dolů blbě, hodně se drží. Petrolej nepoužívám. Komplet řetěz co si pamatuji kolem 2.5 kKč, mám RK s X kroužkama, D.I.D s O kroužky stojí prakticky stejně, a asi tisícovka je za kolečka.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 13:46 | Nahoru | #4073
Čau kluci! Tak jsem na vaše rady nabil baterku. Baterka pár startů držela a teď už to zase nestartuje. Takže to bude asi baterkou co?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 13:59 | Nahoru | #4074
diky za odpovedi.
Jo a jeste sem se chtel zeptat jak casto ho mazete.
Ja kazdych 500km, myslil ze mi to rikal ten pan co mi prodaval to mazadlo pred 2 lety...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 14:14 | Nahoru | #4075
Saphiir> Pamatuju jaks to řešil. Proveď následující:
1. podívej se jestli máš elektrolyt pod horní ryskou, případně dolej destilku. Změř hustotu
2. Plně baterku nabij, změř hustotu
3. Připoj k ní žárovičku z blinkru (má 12W) a nech vybíjet. Měř si (klidně po půlhodině, pak raději častěji) napětí na baterii a zastav jakmile bude pod asi 11,5V. POZOR pak už se vybíjí hodně rychle, hlídej ať se ti raději nedostane pod 11V.
4. Čas v hodinách který naměříš udává skutečnou kapacitu baterie v Ah (plus minus chyby měření a nějaké drobné...)

Dále pokud máš nabíječku která indikuje konec nabíjení (postačí i t amalá mrcha z lídla) tak plně dobij, připoj nabíječku a změř dobu za kterou je konec nabíjení. U plně dobité AKU to je pouze nějakých pár minut. Nech baterii dva, tři dny a zopakuj.

Pokud se v prvním případě dostaneš hodně pod udávaných 11h (např. na 3, 4 hodiny) tak máš baterii zralou na vyhození - malá kapacita. Pokud v druhém případě po pár dnech nabíjíš srovnatelně dlouho jako u plně vybité baterie (např. 15, 20h nabíječkou z lídla) je baterie též na vyhození - má velké samovybíjení.

Dále když si hodíš baterii do mašiny, nastartuješ, zmeř napětí. Trochu se projeď, změř napětí. Pokud půjde nahoru, změř si napětí na volnoběh, potom v otáčkách a to samé se vším rozsvíceným co jde. Pokud budeš někde mezi 13,5 a 15V tak máš vpořádku dobíjení a stačí pouze vyměnit baterku a bude to v cajku. Jinak bys musel ještě řešit i dobíjení aby sis neodpravil i tu novou.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 14:21 | Nahoru | #4076

zizak>diky za odpovedi.
Jo a jeste sem se chtel zeptat jak casto ho mazete.
Ja kazdych 500km, myslil ze mi to rikal ten pan co mi prodaval to mazadlo pred 2 lety...

Správně, tak jsem to slyšel také. Většinou čistím a mažu když je pěkně s nějakým dotankováním kolem ujetých 500km, případně dřív klidně po 300 pokud je hnusně. Když třeba prší tak po dojetí jen očistím zlehka hadříkem a nechám být. Pak ho jen o to dříve vyčistím a namažu. A tak nějak po dojetí vyčistím, nastříkám čističem, stáhnu... a nechám zaschnout a namažu potom třeba až ráno před jízdou. Kdy se zároveň mrknu i na olej pač stojí na centralu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 15:08 | Nahoru | #4077
Nenechával jste si někdo měnit rozvoďák? Zajímala by mě cena, kterou jsi za to učtujou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 19:29 | Nahoru | #4078

dj_hroch>Saphiir> Pamatuju jaks to řešil. Proveď následující:
1. podívej se jestli máš elektrolyt pod horní ryskou, případně dolej destilku. Změř hustotu
2. Plně baterku nabij, změř hustotu
3. Připoj k ní žárovičku z blinkru (má 12W) a nech vybíjet. Měř si (klidně po půlhodině, pak raději častěji) napětí na baterii a zastav jakmile bude pod asi 11,5V. POZOR pak už se vybíjí hodně rychle, hlídej ať se ti raději nedostane pod 11V.
4. Čas v hodinách který naměříš udává skutečnou kapacitu baterie v Ah (plus minus chyby měření a nějaké drobné...)

Dále pokud máš nabíječku která indikuje konec nabíjení (postačí i t amalá mrcha z lídla) tak plně dobij, připoj nabíječku a změř dobu za kterou je konec nabíjení. U plně dobité AKU to je pouze nějakých pár minut. Nech baterii dva, tři dny a zopakuj.

Pokud se v prvním případě dostaneš hodně pod udávaných 11h (např. na 3, 4 hodiny) tak máš baterii zralou na vyhození - malá kapacita. Pokud v druhém případě po pár dnech nabíjíš srovnatelně dlouho jako u plně vybité baterie (např. 15, 20h nabíječkou z lídla) je baterie též na vyhození - má velké samovybíjení.

Dále když si hodíš baterii do mašiny, nastartuješ, zmeř napětí. Trochu se projeď, změř napětí. Pokud půjde nahoru, změř si napětí na volnoběh, potom v otáčkách a to samé se vším rozsvíceným co jde. Pokud budeš někde mezi 13,5 a 15V tak máš vpořádku dobíjení a stačí pouze vyměnit baterku a bude to v cajku. Jinak bys musel ještě řešit i dobíjení aby sis neodpravil i tu novou.




Na takovyhle pokusy se vykasli. Zkontroluj hladinu elektrolytu a zmer jestli to motorka dobiji. Pokud to chces delat hodne poctive tak pak jeste zmer pokles napeti pri startovani (u nabite baterie).

Stejnak nakonec na 98% zjisti ze je ta baterka v haji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 19:59 | Nahoru | #4079
otas1> Naopak mě se ten hrochův příspěvek líbí, je tam plno věcí, o kterých jsem neměl ani páru

Jinak to taky tipuju na mrtvou baterii.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.4.2010 v 20:04 | Nahoru | #4080
Tak jsem dneska zjistil že ten můj palivovej kohout je pomotanej víc než jsem čekal. Minulej tejden jsem ho otočil tak jak má bejt ale teď mám ve všech polohách ON, dneska jsem jen taktak docukal ke garáži přitom v nádrži benzín ještě je. Rozebíral ho už někdo z vás?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist