kalhoty - textil, kevlarove jeansy 4sr kevlar jeans
bunda - textil, Rowdie 4sr
chranice - kolena - knox, cross max
body armer - knox cross shirt, model 2009
Takze to sklouzlo v zatacce. Snazil jsem se to jeste zachranit nohou, coz je blbost, ale reflexum neporucic. Vysledek je nalomena patni kustka a 6 tydnu cekacka na dalsi vyjizdku.
Textil 4sr nemuzu doporucit. Bral jsem to na prechodnou dobu nez nasetrim na kuzi nebo armalith. Ze se roztrhne dzinovina jsem cekal, ze se ale roztrhne kevlar (za 3k) jak papir to me dost dost neprijmne prekvapilo. Kdybych nemel KNOX na kolenach a ostatne i na tele, tak na koleno si nejspis uz nestoupnu a ohoblovana ruka taky neni nic extra.
Takze 4sr textil nebo obecne textil sorry ale ne.
Naposledy editováno 04.07.2022 19:07:39
Mišmaš>Ano to máš pravdu samozřejmě že je přednost aby se ti nestalo nic z kůží. Já jenom kostatuji že kdyby pod tím neměl ten chránič tak by se podle mě ty kalhoty neprorvaly skrz na skrz. Určitě by byly zničené to jo.
Souhlas. I mě se ta bunda prorvala na tom jednom místě jen díky tomu,že tam z ní krpěl mobil. Ten měl sešmirglovanou trochu baterku.
http://www.tuning-mo...ky/tetovani-4sr.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Cosmogagy>jen bych dodal - bunda je z airdury, coz je lehky material na letni bundy.. a je to tak na jedno pouziti, ucelem je po padu zachranit tu trochu co ten material umi, a vyhodit (opravit), nemuzes cekat ze airdura vydrzi nejake klouzani po asfaltu bez ujmy.. kdyby byla cordurova, nejspis by dopadla daleko lip...
Není Cordura jako Cordura. Cordura je jen obchodní název. Pod tímto názvem se vyrábí materiály různé kvality. Něteří výrobci dělají motorkářské bundy z Cordury určené pro batohy nebo spacáky A to jen proto aby na to mohli pověsit štítek Cordura.
Pokud budeš kupovat motooblečení, měla by to být Cordura 600 nebo vyšší číslo. Ideální je Cordura 1250, což je "army" kvalita. Dělají se z toho neprůstřelné vesty. Ale pokud by se ti podařilo sehnat oblečení z Cordury 1000, je to skvělá volba. Nebo Cordura 1000ATF, ale z toho šije jen Rukka.
Levní výrobci šijou z Cordury 250 nebo 300. To je oproti 1000 narosto diametrálně jiná kvalita. 300 je kvalita batohu na brambory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Nevíš,jakou používá PSI? Ted jsem koupil kaťata. Nebo- dočtu se to někde?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
asi tak ze kdyby tam nebyli ty chranice pryc pujde koleno a kuze s masem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
prackarr>Seikos> koukám,že o tom něco asi víš. že je jich více druhů jsem věděl,ale ta čísla jsem neznal.
Nevíš,jakou používá PSI? Ted jsem koupil kaťata. Nebo- dočtu se to někde?
Co vím tak PSI používá Corduru 600
Obvykle je docela problém se dočíst nebo zjistit jaký model Cordury tam je. Výrobci často prostě šijou z toho co se jim zrovna podaří sehnat za dobrý peníz. Nazran občas šije z 500, občas ze 600 a 750. Ale je to vidět pouhým okem. Čím je struktura látky hrubší (tlusté nitě), tím je vyšší číslo a kvalita. Špatně rozeznáš 500 od 600, ale dobře rozeznáš 300 od 600 (dvojnásobná síla nitě)
Naposledy editováno 24.04.2010 21:06:02
fakt 55km a fotky
koupil jsem to jako nouzovku .....
a nouzovka to je, alespon pro me
jak s timhle infem nalozite je na vas
klido si to kupte a jezdete bez chranicu
ja to delat nebudu
a typ pouzite airdury na 4sr jsem nenasel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
eF..>Mišmaš> sorry jakej rozdil je mezi tvrdym kolenem a tvrdym plastem, nebyt tech chranicu koleno je v prdeli, takze argumenty typu kdybytam nebyl plast.....
asi tak ze kdyby tam nebyli ty chranice pryc pujde koleno a kuze s masem...
Takže mě chceš říct že o kůži by se ti prorval kevlar ? Fajn vem ten kevlar a rukou sním drhni po asfaltu. Poté vem ten tvůj chránič dej ho opět na ten kevlar a zase drhni o asfalt... Co myslíš že bude hůř vypadat hm ?
eF..>Seikos> neni i nejaka klasifikace pro kevlar?
pro kevlar a podobná vlákna platí v zásadě podobná měřítka. Čím vyšší tzv Denier (tloušťka vlákna), tím vyšší houževnatost a tudíž vyšší odolnost proti otěru.
Nabízí se srovnání: co prodřeš dřív? Sametový kapesník nebo jutový pytel?
Naposledy editováno 24.04.2010 21:17:25
prackarr>Kdyby jsi měl pořádný hadry a ne šunt od padany nazranu a dalších rádoby moto značek,tak se ti to nestalo. Není to o kůže-textil ale jaká kůže a jaký textil. Já kůži nemám rád,je těžká,smrdí v ní koule a nepoužitelná mimo motorku. Když někam jedu na motorce,tak jen nejezdím,že? Jdu do hospody,do obchodu,na zámek či do hotelu a sedět tam v kůži je fakt bomba.
Kůže je jistě bezpečnější,v tom se nepřu,ale dobrý textil vydrží taky dost,takže pokud není člověk vyloženě okruhový jezdec,je otázka kůže vs. textil namístě.
Já volím textil,ale pořádný textil. Bundu mám od speedy skoro za 10tis. a kalhoty od speeady a od PSI. Kvalita. To co mám by sklouznutí v 55 rozhodně vydtželo.
Presne tak. a ja se tu nedavno hadal do krve s lidma co mi rikali ze nakupujou super veci v Lidlu
2 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
MartasUS>Mrknete na tohodle typka. Tan spadnul ve 120kmh na asfaltu a kevlarovy bunde a kalhotum skoro nic. Ja to rikam porad NA VYBAVENI NESETRIT
Vidíš tu obrovskou strukturu látky? To je Cordura (Kevlar) 1000 a to minimálně
Naposledy editováno 24.04.2010 21:43:44
prackarr>Mišmaš> .. a ještě dodám,že při pádu nejde ani tak moc o to,jak dopadnou hadry,ale tělo,ne?
Pokud se mi prodře oděv a krupón zůstane celej,tak čert vem gatě,at jsou z čeho chcou,ne?
asi tak
ono helmu bys po pádu taky neměl používat dál a je fuk jetli se ti zdá být ok..
(druhá věc je otázka peněz)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
eF..>MartasUS> kde to prodavaj, vypada to jak stazena kobra, to bude slusny
To nevim kde to koupit ale google je vsemocnej. Ten kevlar je fakt jak brneni co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
souhlas ze ten chranic tomu nepridal
ale ten kevlar a ze ho tam neni moc, by to mel vydrzet