Z tvého výběru vyvozuji, že tě to táhne ke klasické motorce, k naháči. Současně Tě chápu tak, že bys chtěl překočit 125 kubíků. Pak si myslím, že pro Tebe bude nejlepší vstupní kategorie, tedy 250-tka a jedno jestli Honda nebo Yamaha.
Až Ti bude malá, můžeš postoupit na pětikilo, z jednoválce na dvouválec. Z pětistovek je pro mě Suza GS500 lepší, protože je jednodušší a lehčí, je to vzducháč s excelentním soundem.
Čtyřválcová šestistovka je až další na řadě.
Budeš-li přeskakovat kategorie, je to na Tobě. Ale sám si u sebe ověř, zda se dokážeš ovládat, abys nedal plnej, když na to ještě nebudeš mít. Pěknou šestu můžeš mít v pohodě za několik let a o nic nepřijdeš.
PS: ale jinak rozhodně neuděláš chybku s žádnou s pětikil, klidně bych zařadil i výše zmíněného monstříka, klidně i to eSVéčko.. (to se mi teda líbí hodně v polokapotě).. řídil bych se srdcem a co seženeš v pěkným stavu..
PS2: v každým případě až to budeš kupovat, vem někoho s sebou, nejlíp kdo tu motorku má/měl.. Víme jak to chodí, dojdeš tak budeš mít rúžový brýle, budeš si říkat jede jakzpraku,super a doma zjistíš, že je do toho potřeba vrazit další x tisíc..
PS3: chlapi sorry.. asi slovní průjem..
Naposledy editováno 21.04.2010 08:51:08
GS 500 jsem ve výběru vůbec němel.. když jsem si na ní sedl, příšla mi to jak hračka z kindr vejce (nic proti) :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou jako první??
ch4rli3>DRN>V autoškole mají z těch co jsem jmenoval jen JAWU a to mám pocit ještě v provedení chopper...jinak tam mají tyto motky
Yamaha XVS 125
Yamaha 750 Virago
Jawa 350
Honda CBF 250
Polach?
2 reakcí na tento příspěvek Kterou jako první??
1 reakcí na tento příspěvek Kterou jako první??
xsc> no vždyť já do 21 čekal bude mi 21 za 5 týdnů proto teď dělám teprve řidičák na motku
nenech se zmást řečma, já jsem si koupil jako první cbr 600 rr a ziju....jo, přežít se to dá, ale stejně tak i nemusí, a jdeš tomu dost naproti:)
CB 500 je na stovce za pár vteřin, předjíždět se na tom dá příjemně (oproti autu)
maximálka 180-200 to není málo ne?:)
Já po roce co mám CB pociťuju nedostatky při jízdě ve dvou. Na dálnicích (ale to je asi obecně problém naháčů) ale zase bych ji velice rád poděkoval, že mne ze sebe zatím ani jednou neshodila... a příležitostí měla několik :)))
1 reakcí na tento příspěvek Kterou jako první??
každopádně všem díky moc za rady a za každou další radu budu jen rád
Fakes> na dálnici se stejně má jezdit 130 takže i kdybych tam ve dvojko jel 140 tak si stěžovat nebudu...v tomhle jsem nenáročný...a až se vyjezdím tak třeba zjistím že už mi to nestačí...a co...prodám a koupím jinou silnější (ale to až když budu vyježděný)
Naposledy editováno 22.04.2010 16:26:01
ch4rli3>Tak z jízdy ve dvou strach nemám já se svými 80 kily a má přítelkyně která má 50 i s postelí to zas takoá hrůza nebude a taky já na silnicích nechci závodit ja chci jezdit a dojet z místa A do místa B...při řízení se vždy řídím pravidlem radši budu na místě o půl hodiny později než tam nedojet vůbec....a přiznám se že CB se mi zatím líbí nejvíc i vzhledově....ale rozhodující pro mě asi budou jízdy si to zkusím projet a pak se uvidí
každopádně všem díky moc za rady a za každou další radu budu jen rád
Fakes> na dálnici se stejně má jezdit 130 takže i kdybych tam ve dvojko jel 140 tak si stěžovat nebudu...v tomhle jsem nenáročný...a až se vyjezdím tak třeba zjistím že už mi to nestačí...a co...prodám a koupím jinou silnější (ale to až když budu vyježděný)
Pěkně jsi to napsal....je vidět,že to máš v hlavě srovnané Já osobně bych novou mašinu bral, ale určitě né k vůli výkonu,protože jsem taky pohodář a vím jak ta plynová rukojeť láká otočit jí co to jde Za mně a nemůžu jinak ER5. Buben vzadu mě celkem mrzel,ale teď už mi je to jedno....jen se mi kotouč víc líbil a třeba na kole jsem měl v předu i vzadu. Asi proto,že jsem chtěl být jako motorkář Jinak CB ale novější a nebo to GS ale taky jedině novější....hlavně k vůli designu
Dr.Drako>Já mám od loňska Suzuki GSF 600S Bandit r. v. 2002 a pro začátek to byla pro mě pohodová a spolehlivá motorka. Stačil jsem za tu dobu na ní natočit přes 12000km a ačkoliv jsem před tím mnoho zkušeností s moto neměl, musím říct, že výběru nelituji. Trochu protivné je u těchto motorek klasický systém karburátorů, rozjezdy za studena s neustálým startem přes sytič a pod., kdy motoru to chvilku trvá než se dostane do správného rytmu. To u novějších stříkaček tyto problémy odpadají. Zase na druhou stranu sem se díky tomu s motorkou a jejími funkcemi seznámil blíže (výměna oleje, řetězovky, vyčištění karbeců a pod..), což u novějších mašin díky errorovým hláškám bývá problém. Bandita jsem si za ten rok vybavil přešitým sedlem z DDTCustomu, což ocenil můj baťůžek , tak i ukazatelem zařazené rychlosti od GIPro, který mě zbavil věčného počítání kvaltů a hledání sedmičky, s tím že jednička už mě taky nepřekvapí
Jinak jsem na tom s postavou podobně jako ty, snad jen od loňska o 20kg lehčí (věřím,že si bandit oddechl) , tak musím říct, že sem se s touhle motorkou sžil a vím, že minimálně ještě další dvě sezóny měnit nebudu ( Pak možná za litr a dvě deci )
Hodně informací o Banditovi najdeš případně tady suzukibandit.cz
P.S. Špatná volba by nebyla ani jít do Fazera, třeba přiškrcenýho na 25kW
Na 600 si mužeš nastavit doraz plynu aby tě to nelákalo.
Stejný případ, známý si koupil 125ku ze strachu že nikdy na moto nejel a po měsíci zjistil že se na tom nedá ani predjet auto. Dal tam nové gumy řetězovku a plno věcí a tet na tom pěkně prodělá. Fakt není potřeba ani škrcenou 6ku ,ale jen nastavit doraz plynu.
Spadnou můžeš i z kola