globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: fzr 600 začlo čoudit
18.4.2010 v 21:30
včera sem jel normálně do olmiku a v poho.dneska jedu na sedlo a nějak to začlo čoudit při větším vytočení na 1 a 2 rychlost dal to vypadá že nic.a bere to trošku víc oleje.vím že je to stará motorka ale chtěl bych to ještě nějak zachránit.vytahl sem jednu svíčku a byla čistá pěkně spaluje.tak možná že i ty ostatní budou takové.může být něco na hlavě ko????prosím o radu jak zachránit stařenku.díky

2 reakcí na tento příspěvek fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 21:48 | Nahoru | #1
já bych tipoval kroužky, změřil bych tlaky ve válcích. kolik máš najeto já mam 66 podle tacho a zatím v pohodě. musím zaklepat. jinak záleží na tobě bud sehnat jinej motor u kterýho nevíš kolik najede. nebo udělat GO motoru, nějak jsem to předběžně počítal a nevyjde to až na tak moc, kroužky, ojniční a klikové pánve, go hlavy, bych vyděl tak na 10 tis, když do toho pujdeš sám. Ale tohle se dá udělat jen za předpokladu že písty a vložky nebudou nějak moc zhuntované, jinač jsí několikanásobně ve větší sumě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 21:51 | Nahoru | #2
nejčastěji se olej ztrácí přes gufera ventilů

(reakce na) fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 21:54 | Nahoru | #3
ricci9> no právě já jsem ten motor koupil bo mám původně 500 tak sem tam nasypal 600 bo u 500 mi vyskakuje 2 kvalt.no zkusím to nějak poměřit.už bych do toho asi nevrážel je to stará motorka a už to nemá cenu.bych tam dal když tak tu 500 ta nežere olej.ale zase nejde 2.a tak na 1-3 sem najel tolik km a v poho

fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 21:54 | Nahoru | #4
jj to taky, ale já mam zkušenost že když se udělá hořejšek a ne i spodek tak to zas bude za čas tlačit dolů, ale to se stává asi jen mě

Naposledy editováno 18.04.2010 21:54:54

(reakce na) fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 21:56 | Nahoru | #5
BEGY> a jak na to.musím to nějak moc rozebrat????nebo se ty gufera dají stahnout normálně

fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 21:56 | Nahoru | #6
uvydíš, ale jak píše kolega begy, ty gufera to mužou taky dělat, budou stát pakatel.

1 reakcí na tento příspěvek fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 22:00 | Nahoru | #7
Tak nevím jak u tohodle motoru, nějak ho moc proštudovanej ještě nemám. Ale už naprvní pohled. Schodit vačky, tam budou hydra a tam ventyly, motor by se myslím nemusel až tak moc kuchat. jen sundat pojistku na ventilech a pak se k nim krásně dostaneš, ale napína to pružina takže potřebuješ stahovák na ventily

(reakce na) fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 22:25 | Nahoru | #8
ricci9> aha tak že trošku složitější jj.jinak pružiny budou lítat po baraku.a na kolik vychází těsnění pod hlavu.mam totiž dobrou druhou hlavu

fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 22:36 | Nahoru | #9
zdar,těsnění(origo)pod hlavu stojí cca 2000kč.proměř tlaky na válcích a vyměn gufera(1000kč),na stahovák ventilů musíš mít dole hlavu ,já to dělal při go..do hodky máš hlavu složenou.

1 reakcí na tento příspěvek fzr 600 začlo čoudit

18.4.2010 v 23:20 | Nahoru | #10
Dík za radu to se bude hodit i mě do budoucna. Právě jsem nevěděl... proč nejdou vyměnit gufera s hlavou? málo místa nebo co?

(reakce na) fzr 600 začlo čoudit

19.4.2010 v 06:27 | Nahoru | #11
ricci9> Protože abys je vyměnil tak musíš sundat pružiny, a když je sundáš tak by ti ventil sjel do válce, potom už by jsi tam pružinu nedostal zpět

Naposledy editováno 19.04.2010 06:27:41

fzr 600 začlo čoudit

19.4.2010 v 07:10 | Nahoru | #12
Tak já to vždy dělal že jsem si dal válec do horní uvratě o kterej se mi ten ventil lehounce opřel. Sice se muselo opatrně a pomalu, ale taky to dobře jde.

fzr 600 začlo čoudit

19.4.2010 v 07:42 | Nahoru | #13
jde to krásně i bez stahováku, sundat zámky dříku vůbec není problém a nasadit to chvilku zabere, ale jde to klešťama..
A pokud nechceš investovat nemusíš sundat ani hlavu.
Dělal jsem to na autě, vemeš svíčku provrtáš a místo kabelu na ni nastrčíš hadičku z kompresoru.. tak ti budou ventily krásně držet. Je to ale zbitečná práce která ti přinese jen to že se něco naučíš..
Dám ruku do ohně že to bude pístní skupina ... pokud ti to zahulí ve vysokých točkách gufera to nebudou... ty hulí naopak při zavření plynu z prudkýho kopce a dole když opět přidáš tak to pár sekund zahulí

Naposledy editováno 19.04.2010 07:44:06

fzr 600 začlo čoudit

19.4.2010 v 09:08 | Nahoru | #14
já je měnil když sem to měl rozebraný ale neříkám že když je to v kupě vyměnit nejdou.též bych na 90procent tipoval pístní sadu

1 reakcí na tento příspěvek fzr 600 začlo čoudit

19.4.2010 v 21:23 | Nahoru | #15
tak v po jedu na tlaky tak uvidím.hned mi nabízeli že mají nahradní motor na 600 tak by se to dalo když tak i překroužkovat a jelo by se dál.je na prt že se musí měnit to těsnění pod hlavou.no tak zahulí si to pěkně.i když to protočím na neutral tak pěkně modrej dimek :)
chudak malá :( když tak hodím druhej motor a jak budou love tak to nechám zpravit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

20.4.2010 v 06:25 | Nahoru | #16
palko6> kam s tim frcis,ze nabizeji takove sluzby ,to asi nebude yamaha,hledam taky slusnej servis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

20.4.2010 v 17:04 | Nahoru | #17
peca130> u nás je jeden mechoš aleten řeší jen nové věci a nepomůže tak sem šel trošku dál do Holasovic do AZ-tuningu a tam jsou v poho.tak uvidím co mi zjistí.pak napíšu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

20.4.2010 v 18:14 | Nahoru | #18
palko6> to je u nas stejne ,ale jak se zarukou u nas v angelu pokud jsou jete veci tak zadne ruceni za kvalitu coz se z jedne strany ani nedivim,kdyz jsem koukal na manual tak tam je to nekompromisni ,vyklechtano tak nove.Myslel jsem ze to neni tak strasne ale toto mi rekli ve vsech servisech coz me sere,ale zas na druhou stranu tolerance jsou dany a pres to vlak asi nejede,cituji " bud Vam to seridim nebo zprovoznim" toz si vyber

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

20.4.2010 v 21:30 | Nahoru | #19
peca130> tak určitě.něco se nedá obejít.ale třeba když máš ko reg dobíjení tak u něj jen nový když jich je milion na netu sice starších a za dobré ceny.to už zaleží na lidech kdo si to jak udělá.a v dnešní domě nemá každej na rozhazování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

21.4.2010 v 06:12 | Nahoru | #20
palko6> aha ,tak uz zacinam byt v obraze,pan je postrach vsech servisu zvany domaci kutil,coz plyne i z diskuse,nic nevi vsechno rozjebat a kdyz je zle brecet v servise ,a jestee jedna rada na zaver ,az budes jebat ty gufera tak pozor na ty hydra jak ti radi kolega jsou pry cholostivy.Jinak hodne stesti pri tjuuningu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

21.4.2010 v 18:42 | Nahoru | #21
peca130> jako tím postrachem myslíš mě.já to nerozjebu.jen chci ušetřit a něco naučit.každej nemá prachy jak ty.a ten motor je ko.fouka to jak kompresor přes dolivací okínko.a já se radějí 10x zeptám apak něco dělám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

22.4.2010 v 06:39 | Nahoru | #22
palko6> ajak to chces delat kdyz ani nevis jak to funguje?p.s.tady se dozvis spúousta moudrych rad,pokud se to tlaci dolu tak chystej pohreb,a nebo loupez

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

22.4.2010 v 08:31 | Nahoru | #23
peca130> presne tak
Palko nam to dal.. Bude delat GO sice to nidy Nedelal ale tak Musi se to nekde naucit ne?
Aspon usetri.

PS:PAlo usetri si namahu a jdi si dat radeji picvo a motor vem cestou na srotak...Jinak to nedopadne

(reakce na) fzr 600 začlo čoudit

22.4.2010 v 14:38 | Nahoru | #24
peca130> se to chci nějakým způsobem naučit.a nedělal bych to úplně sám.proč pohřeb nebo loupež.já mam ještě jeden motor ale nejde 2 vyskakuje jinak ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

22.4.2010 v 14:40 | Nahoru | #25
z-x-r> nebudu dělat go když to bude total v hajzlu.se jen ptám co může být v hajzlu.ale nebudu to určo dělat sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) fzr 600 začlo čoudit

22.4.2010 v 19:24 | Nahoru | #26
palko6> no tak to bude parada,ze dvou srotu udelat treti,ale aspon budes radne rychlej my blbci totiz radime dvojku zatimco ty uz budes ficet natrojaka,to jsme pekne v prdeli.Jak hces resit ty hydrostely ty jsou na kazdem motoru jine .kazdy propousti olej podle toho jakou ma udelat vuli s tim si horko tezko poradi i profik ,ale ten kolega to urcite bude vedet

(reakce na) fzr 600 začlo čoudit

22.4.2010 v 21:56 | Nahoru | #27
peca130> jakých šrotu.to asi mluvíš o svých.mě by t dělal mechoš který to spravuje.a umí hodně věci.já se nebudu do toho pouštět.jen sem se chtěl dopředu informovat na závadu která by to mohlá být.a na tvé rady nejsem zvědav bo to nejsou rady ale.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 Ostravak1111 4 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 Tikov 15 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 reNqy 9 14.4.2020 v 19:25 klov
Budíky originální za digitální Yamaha FZR 600 Ride1 11 29.3.2020 v 11:26 Jarrinn
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 SEZAK 16 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6


TOPlist