Téma: Kočky v akci

29.4.2009 v 22:34
*****************************************************************************************************************************
[Vítr ve vlasech... hory......serpentinky.... prostě vlákno pro kočky co jsou blázni do motorek....
Jaro je tadýýýýýý
Správný koník přes den lítá a večer nasává....

Tak tohle byl poutač na naší první akci.

Počasíčko

PIM = prudce inteligentní motorkářka

a jeden užitečný odkaz:vlaky[img][img]

Řízkov: www.rizekprespultalire.cz/fotogalerie.html

Naposledy editováno 29.03.2016 20:05:39

Blokovaní uživatelé: motobaba

16.4.2010 v 11:32 | Nahoru | #2551
MT-Bondyna> zeptám se ji přes PM jestli Ti můžu na ní dát kontakt..

edit: kontak na ni máš v PM,je to ta nejbáječnější holka nebudu psát na zemi,ale ve vesmíru(co kdyby tam někdo byl)

Naposledy editováno 16.04.2010 11:39:16

16.4.2010 v 12:02 | Nahoru | #2552
alexxa> no moc hezký, vážně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kočky v akci

16.4.2010 v 12:08 | Nahoru | #2553
čimsa> děkuju..mám dneska sluníčkový den a to mi ještě přijede dcera (byla v paříži) a přiveze mi spousty kosmetiky, co jsem ji napsala (vyjde to tam na polovinu jak u nás)tak se těším

16.4.2010 v 12:24 | Nahoru | #2554
alexxa> z Paříže si vozím hlavně parfém. Přímo z muzea parfemu Fragonard, takže ho jinde neseženeš. V origo lahvičce v jaké se mají parfémy uchovávat. Vážně nemá chybu. Navíc jsou tam možné prohlídky s výkladem o pvýrobě a ukázky flakonu, fakt doporučuju. Takže jestli tam dcera někdy zase pojede tak tam určitě zajít. Je to přímo proti Opeře v jedné uličce.

16.4.2010 v 12:30 | Nahoru | #2555
MT-Bondyna> jaj škoda,žes mi to neřekla dřív..páč právě tu operu musela sama z letiště najít,tam měli sraz..no to neva,řeknu ji to,určitě tam brzy poletí

16.4.2010 v 12:30 | Nahoru | #2556
alexxa> to tričko je fakt moooc pěkné

16.4.2010 v 12:43 | Nahoru | #2557
alexxa> škoda, mě to napadlo jak jsi psala o té kosmetice. Z letiště jezdí bus přímo před Operu, já to právě kupuju vždycky před odjezdem na letiště nebo hned z letiště. Známá po mě zrovna chce abych jí tam v červnu zaběhla. Jedu na služebku. Jak se moc nevoní tak tohle když ucítila hned ho chtěla taky . A já jsem totéž, ne všechno mi voní, ale tohle mě dostalo a hlavně tím že ho prodávají jen tam tak ho taky každý nemá... škoda že sem nejde vložit i vůně .

16.4.2010 v 12:46 | Nahoru | #2558
MT-Bondyna> já vím,že tam jezdí bus..jo taky jsem dceři říkala,ať přiveze nějaký sýry,ale ne z marketu, přímo ze sýrových prodejen(nevím jak je jmenovala) tak mi říkala,že ten bus těma sejrama smrděl(měla je v kufru) a měla i pocit,že je cítí z podpalubí letadla a že už je nikdy nepoveze

16.4.2010 v 12:53 | Nahoru | #2559
alexxa> tak to znám , mamina je chtěla taky, tak jsem vzala hned double porci i pro babičku a to se za mnou teda všichni otáčeli i na Ruzyni , ale mňamka výborná, stálo to za to!

16.4.2010 v 12:58 | Nahoru | #2560
Alex, teď jsem četla na netu že je Ruzyň uzavřená kvůli tomu výbuchu sopky a popílku z ní. Ale to se asi Pařížských letů netýká co? Píšou severo západní lety

16.4.2010 v 13:00 | Nahoru | #2561
MT-Bondyna> Ona přiletěla včera..dneska je na brigádě a přijede po brigošce domů, přespí a zítra se zase vrací k příteli ..

Naposledy editováno 16.04.2010 13:01:06

16.4.2010 v 13:10 | Nahoru | #2562
alexxa> ahoj,tak 15.5 nemůžu už si někdo od manži v práci bere dovolenou tak zkuste vymyslet jiné datum abych mu to včas řekla

16.4.2010 v 13:13 | Nahoru | #2563
VerunkaK> Veru navrhni ty datum,jak se to manželovi hodí..já se přizpůsobím..

16.4.2010 v 13:17 | Nahoru | #2564
alexxa> ok tak zítra se sním dohodnu ted odjel a přijede až zítra.písnu kdy a jak

16.4.2010 v 13:23 | Nahoru | #2565
VerunkaK> v poho, já stejně ještě nemám vypsaný služby,tak stačí klido až v pondělí..

Holky,pomalu se loučím,přeji všem hezký zbytek dne a krásný víkend.

17.4.2010 v 20:25 | Nahoru | #2566

17.4.2010 v 20:43 | Nahoru | #2567

Jior2>Krásný den, že? Holky užily jste si to? Já jen trošku, taťka si dnes půjčil stroj a byl v Benátkách otvírat sezónu, já si v mezičase koupila bombový dvojdílný plavky a pak se jela podívat na Haryky k HD Praha.... byla jsem měkejš, nabízeli mi na vyzkoušení Fat Boye a já odmítla, přece jen je to dost velký objem... až pak navečer jsem se byla projet, to nemělo chybu!!! Tak šup povídejte, přehánějte, užívaly jste si?

ráda tě vidím

17.4.2010 v 22:49 | Nahoru | #2568

motobaba>ahoj Jitko já dnes 180 km, supr vyjížďka - Holice, památník E.Holuba a pak HK - letiště, prohlídka letadel Flying Circus, pošlu foto, až stáhnu ... počasí špíčkový, jsem příjemně unavená, baštím mísu zeleniny, k tomu ementál a sauvignon ... nirvána
ráda tě vidím

Dopíjíme tady s polovičkou templářské růžové bubliny ve jménu zahájení letošní sezóny a šťastných návratů, ovšem jsem grogy a pomalu se mě zavírají oči únavou. Fakt to byl krásnej den, tak přeju pěknou dobrou noc a překrásné motosny

17.4.2010 v 23:09 | Nahoru | #2569

Jior2>Ahoj Ivo - ňuf, no to musela být nádhera, úplně jsem se zasnila. Vždycky když se vracím domů a vypínám motor před garáží, říkám si "to je hezká tečka za dnešní vyjížďkou, to je dobře že jsme zdravé a v pořádku doma" a samozřejmě jsem ráda že se v pořádku vracejí i ostatní .

s tím návratem máš recht já mám kritický moment při každém návratu: ze státovky do "mé" ulice klesání 13 st., pravá 90 st. ... a teď po zimě štěrk ... nemám problém ve vysoké rychlosti, ale po zvládnutí téhle nástrahy si vždycky oddychnu ... jenže cesta k domovu jinudy nevede
dobrou noc a spoustu šťastných návratů v sezóně 2010

17.4.2010 v 23:15 | Nahoru | #2570
Krásný večer ženy my dnes byly s Verunkou K ! Nádherný odpoledne na Slapech, zatáčky spousta motorek,ssluníčko,no prostě super
Km jsme nepočítaly, cca kolem stovky

18.4.2010 v 16:36 | Nahoru | #2571
Hezký den všem, tak my dali v sobotu cca 184km a to Chlumec - motomše v Městci Králové - Poděbrady (obídek v kempu) - Seč - Chlumec, nádherné počasí, krásná cesta prostě super. A v neděli dalších 182km Chlumec - Horní Mísečky - Chlumec, naprosto luxusní zatáčky, cesta jedna radost, počásko suprové. Až nahoře je teda ještě dost štěrku asi jsme letos byli první motorkáři co tam dojeli , docela jsem se dolů bála, ale zvládla jsem to . Pár foteček je v deníku, tak mrkněte .
Přeju všem šťastné návraty domů z víkendových projížděk

Naposledy editováno 18.04.2010 16:42:02

18.4.2010 v 17:16 | Nahoru | #2572
Tak já teď taky dorazila, "jen" necelých sto kolem Berouna a Dobříš, ale silnice už bezva!...no jdu žehlit

MT_Bondyna: Krásný fotky, ještě sníh ,fuj!

Naposledy editováno 18.04.2010 17:38:14

18.4.2010 v 18:52 | Nahoru | #2573
čimsa> ten sníh mě taky vyděsil, jsem nevěřila že se ještě lyžuje ...ale počasí nádherné, teploučké....teda mě hřála moje super bundička , pod ní jen triko s krátkým rukávem a vůbec neprofoukla a příjemně hřála .
Koukali na nás nahoře trošku divně, to je pravda , lidi chodili na lyže nebo na túry a my se tam vydrápali po štěrku, jak jsem psala, asi letos první motoblázni .
No, já žehlit nejdu, ale válet se k telce, v noci jsem nějak nemohla spát a jsem KO a ráno mě čeká brzké vstávání a služebka vlakem do Bratislavy a zpět

Naposledy editováno 18.04.2010 19:26:17

18.4.2010 v 20:12 | Nahoru | #2574
MT-Bondyna> ahoj a pěkný večer, dneska jsem jela s kamarádem na seřízení volnoběhu a nakonec z toho je kompletní servis po 20 tis.: řetěz, ventily, vzduchovej filtr, destičky, přední guma, brzdovka ... atd.
Suzi tam zůstala, bude na víkend o.k. ... ach jo, to prázdný místo v garáži mě irituje

18.4.2010 v 20:26 | Nahoru | #2575
Mě čeká serviska teď po tisíci, už teda skoro 200 přetahuju tak snad to nebude vadit, tak jsem zvědavá kolik to bude stát mě ....jen doufám že to bude na počkání

18.4.2010 v 20:44 | Nahoru | #2576

MT-Bondyna>motobaba> aojky, to mě mrzí, mohla si vyrazit s náma, jeli jsme přes Paku tak jsem na tebe myslela . Krásně jsme se projeli a v Jilemnici nacpali pupky a mazali zase domů.

to je fajn, že jsi vzpomněla, jela bych určitě, ale Suzi musí být fit ... v létě chci jet s kamarádem do Alp
koukněte na tohle http://www.letajici...ajiciho-cirkusu.aspx
byla jsem tam včera a je to tady

Naposledy editováno 18.04.2010 20:45:15

19.4.2010 v 07:25 | Nahoru | #2577
Ahojky holky, přeji hezké ranko..my v sobotu cca 100 kilásků ..včera jsme dali asi okolo 50..foukal hroznej vítr a jak mám lehkou motku,tak to se mnou mávalo..tak jsem kňourala že chci domů..doma jsem pak manželovi za odměnu upekla bůček s knedlem a zelím a výbornou bábovku

to motobaba: to mi ani neříkej, že jsi byla v holicích a nemohla ses stavit..(je to k nám 10 km) v sobotu večer se u nás stavoval Marián a moc Tě pozdravuje

edit: jo a otestovala jsem novou helmu a paráááda

Naposledy editováno 19.04.2010 07:28:52

19.4.2010 v 07:32 | Nahoru | #2578
Krásné a dobré ránko všem, přidávám videoklip pro dobrou náladu

19.4.2010 v 08:56 | Nahoru | #2579
Krásné dopolední fšem
Tak jsem si v sobotu přivezla moto ze servisu - roční prohlídka, pěkně po ose, parááááda, i když slunko svítilo mohlo být tepleji pravda, musela jsem prověřit heftíky jasně,že jsme nejeli po hlavní, papáníčko v Jedovnici mňam, dalo nám to 220km normálně by stačilo 160 Konečně má BMW super servis, musím je tam všechny pochválit- za přístup, rychlost, provedení Renocar

Jior2: víno, plavky, pojezděníčko co si víc přát
na videjko kouknu doma, páč tady máme vše bloknuto

Motobaba: jo jo je smutno, když se člověk s ní nemůže pomuchlovat vydrž, je to jen pár dní a když jí vyčistí plíce, pojede jak drak

Alexxa + MT Bondyna: Do Paříže se chystám, tak alespoň vím, kde provětrat kreditku

Naposledy editováno 19.04.2010 09:05:38

19.4.2010 v 12:37 | Nahoru | #2580
alexxa> to motobaba: "...to mi ani neříkej, že jsi byla v holicích a nemohla ses stavit..(je to k nám 10 km) v sobotu večer se u nás stavoval Marián a moc Tě pozdravuje..."
Ahoj
nevím, kde bydlíš a nemám na tebe mobil jela jsem s kamarádem původně do Slatiňan, jenže jsme v Pce špatně odbočili a skončili v Holicích byli jsme tam někdy kolem jedné... to jste asi jezdili... já za víkend celkem 405, z toho asi 80 jako baťůžek, nechala jsem včera Suzi v servisu
dík za pozdrav, Marian včera psal na ICQ, že byl u tebe
a já otestovala roláčky - jsou špíčkový