1 reakcí na tento příspěvek KTM SX 150
Aj ked vies, ze kazdy chavli to co jazdi Pred TM mal KTM, takze by to mohol vediet porovnat
1 reakcí na tento příspěvek KTM SX 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150
Lukasisko>hAjPR> Kamarad kupil TM 144 a jede to jak svině..lehoučké obratné, výborný podvozek..prostě špica..
bavíme se o verzi MX nebo EN? Servis už dělal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150
Lukasisko>hAjPR> bavíme se o verzi MX..nechci to tu moc rozebírat, servis už dělal Levné ceny dílů z druhovýroby (např. píst), každopádně např. ojnice se na to sehnat nedá a vysolil za ni 4500..Typek co mu to prodal zapomněl při výměně pístu dát závlačku z jedné strany a po pár mth se motor kousl..Nový nikasil, píst, ojka..čuměl jsem např. na sadu těsnění celého motoru za 440kč. Při této opravě mechanik řekl, že jsou v prdeli řadící vidličky, čtvrt roku objednával nové, když je dal do motoru, motor neřadil, nechal tam tedy staré. Motor tedka řadí jen někdy, někdy ne..Prý ohnutá nějaká hřídel a na starých ložiskách to šlo, jelikož už byly vychozené, na nových to jde jak se tomu zachce..Každopádně doufáme, že si to "sedne", at můžem jezdit tak jak minulou sezonu bez starosti...
Jaj, to potěší...aneb ať žijou někteří garážníci...sice levněji, zato dvakrát dráž
1 reakcí na tento příspěvek KTM SX 150
mapa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150
Michal #5>markus> Svezení je na 150 luxusní, jen je pořád poměrně málo informací o tom jak je na tom s provozními náklady oproti 125. 144 nebyla nic moc tak mě zajímá jestli už to vychytali.
podle mě to bude na chlup stejné...
2009 150 SX
- Mo rám s velkými oválnými postranní trubky pro zajištění optimální Flex v nejlehčí váze.
- Plastové kryty rámu se standardně dodávají s vestavěným tepelným štítem.
- Plně nastavitelné WP 48mm USD uzavřený náboj přední vidlice s novými dna kuželky a nastavení. Černá obrábění můstky vidlic s nastavitelnou (18/20) offset. Nové vnitřní a vnější vidlicí s novými barvy pro snížení neodpružených hmot.
- Vylepšený Flex charakteristická menší ohýbání a lepší kontrolu dna snadněji přizpůsobit a sledovat jezdce variace.
- PDS zadní tlumič je přebudované s novým nastavením, pístové II, podložky, píst a držák jehly (z 11,5 mm do 14 mm), aby pomohla s pohodlím a postup na náročné kurzy.
- Lehké černé ráfky Excel pro lepší manipulaci.
- Nový přední brzdový systém Brembo s plovoucím 2-pístové třmeny a nové 9mm hlavní válec pro lepší výkon.
- Nový high-end Regina řetěz s dlouhou životností.
- Nový plášť konstrukce umožňuje větší pohyb jezdce. Nová grafika chráněn In-Mold technologie.
- Bílé číslem pozadí přicházejí zásob na všech full-size modelů SX.
- Nové spojky a zapalování kryty pro lepší odolnost proti opotřebení.
- Nový píst a zesílené výfukového kanálu v kombinaci s nově navrženým hlavy válců rovná se lepší spalování a dlouhou životnost.
- Dvě nové křivek dát lepší přizpůsobení charakteristiky motoru přizpůsobit se každému jezdci a sledovat.
- Nový Keihn PWK 38 S AG karburátor s novým sacím potrubím pro lepší odezvu na plyn a lepší přenos výkonu