Téma: KTM SX 150
 
27.5.2009 v 17:04
Tak co,už jste na tom někdo jel?Nebo to má někdo doma?Podělte se o zkušenosti
Předchozí
1 2
Následující

KTM SX 150

6.6.2009 v 10:50 | Nahoru | #31
A co tohle s TM má někdo zkušenosti ??
TM 144

(reakce na) KTM SX 150

6.6.2009 v 12:07 | Nahoru | #32
kastrol> Když nám táta kupoval motorky tak si udělal jako by půjčovnu a dal do toho jak endura, silnici tak i kámošovu čtyrkolu. A takhle to děláme i s hadrama olejema atd. na motorku. Dává to jakoby k tomu že se to dá půjčovat. Tak to máme bez DPH. Nějak to takhle vymyslel a ůčetní nemá snad žádný problém.

1 reakcí na tento příspěvek KTM SX 150

8.6.2009 v 18:30 | Nahoru | #33
Zdravím píšu za kámoše: Rozhoduju se mezi KTM SX 150 a TM MX 144, tak bych se chtěl zeptat na vaše názory do které jít.

(reakce na) KTM SX 150

8.6.2009 v 19:24 | Nahoru | #34
Rider94> ja bych určitě ktm

KTM SX 150

9.6.2009 v 09:42 | Nahoru | #35
Rider94: skus sa spytat chalana co na jej jazdi - http://www.countryc...ovia&nick=ador11 , e-mail: adrian.ryban@centrum.sk

Aj ked vies, ze kazdy chavli to co jazdi Pred TM mal KTM, takze by to mohol vediet porovnat

1 reakcí na tento příspěvek KTM SX 150

15.3.2010 v 19:28 | Nahoru | #36
Tak co, nějaké nové zkušenosti a informace o těchto motkách?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150

15.3.2010 v 21:20 | Nahoru | #37
hAjPR> Kamarad kupil TM 144 a jede to jak svině..lehoučké obratné, výborný podvozek..prostě špica..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150

16.3.2010 v 21:00 | Nahoru | #38

Lukasisko>hAjPR> Kamarad kupil TM 144 a jede to jak svině..lehoučké obratné, výborný podvozek..prostě špica..



bavíme se o verzi MX nebo EN? Servis už dělal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150

16.3.2010 v 21:11 | Nahoru | #39
hAjPR> bavíme se o verzi MX..nechci to tu moc rozebírat, servis už dělal Levné ceny dílů z druhovýroby (např. píst), každopádně např. ojnice se na to sehnat nedá a vysolil za ni 4500..Typek co mu to prodal zapomněl při výměně pístu dát závlačku z jedné strany a po pár mth se motor kousl..Nový nikasil, píst, ojka..čuměl jsem např. na sadu těsnění celého motoru za 440kč. Při této opravě mechanik řekl, že jsou v prdeli řadící vidličky, čtvrt roku objednával nové, když je dal do motoru, motor neřadil, nechal tam tedy staré. Motor tedka řadí jen někdy, někdy ne..Prý ohnutá nějaká hřídel a na starých ložiskách to šlo, jelikož už byly vychozené, na nových to jde jak se tomu zachce..Každopádně doufáme, že si to "sedne", at můžem jezdit tak jak minulou sezonu bez starosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150

17.3.2010 v 18:52 | Nahoru | #40

Lukasisko>hAjPR> bavíme se o verzi MX..nechci to tu moc rozebírat, servis už dělal Levné ceny dílů z druhovýroby (např. píst), každopádně např. ojnice se na to sehnat nedá a vysolil za ni 4500..Typek co mu to prodal zapomněl při výměně pístu dát závlačku z jedné strany a po pár mth se motor kousl..Nový nikasil, píst, ojka..čuměl jsem např. na sadu těsnění celého motoru za 440kč. Při této opravě mechanik řekl, že jsou v prdeli řadící vidličky, čtvrt roku objednával nové, když je dal do motoru, motor neřadil, nechal tam tedy staré. Motor tedka řadí jen někdy, někdy ne..Prý ohnutá nějaká hřídel a na starých ložiskách to šlo, jelikož už byly vychozené, na nových to jde jak se tomu zachce..Každopádně doufáme, že si to "sedne", at můžem jezdit tak jak minulou sezonu bez starosti...



Jaj, to potěší...aneb ať žijou někteří garážníci...sice levněji, zato dvakrát dráž

(reakce na) KTM SX 150

18.3.2010 v 22:42 | Nahoru | #41
hAjPR> O ceně se v tomto případě ani nebudu zmiňovat Pán si dle mého vzal až nehorázně moc..

1 reakcí na tento příspěvek KTM SX 150

15.4.2010 v 17:59 | Nahoru | #42
teď bude v Bělý KTM FESTIVAL, chystám se tam a doufám, že tam budou mít tu 150, chtěl bych si jí vyzkoušet a porovnat se 125

mapa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150

15.4.2010 v 19:48 | Nahoru | #43
markus> Svezení je na 150 luxusní, jen je pořád poměrně málo informací o tom jak je na tom s provozními náklady oproti 125. 144 nebyla nic moc tak mě zajímá jestli už to vychytali.

KTM SX 150

15.4.2010 v 20:24 | Nahoru | #44
jsem na to moc zvědavej. 250 2T mi přijde jako hroznej brutál a 4T je nuda :) podvozek ze 125 s trochu silnějším motorem by mohl být zajímavý kompromis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM SX 150

16.4.2010 v 08:21 | Nahoru | #45

Michal #5>markus> Svezení je na 150 luxusní, jen je pořád poměrně málo informací o tom jak je na tom s provozními náklady oproti 125. 144 nebyla nic moc tak mě zajímá jestli už to vychytali.



podle mě to bude na chlup stejné...

(reakce na) KTM SX 150

16.4.2010 v 09:26 | Nahoru | #46
hAjPR> Tak je to KTM tak co bysme od nich chtěli víc než super motorku na ježdění, ale drahou na servis. Na 144 praskaly přepážky ve válci a občas to nedala klikovka. Podle prodejce je všechno už vychytané, ale nikdo mi to zatím nebyl schopný potvrdit.

KTM SX 150

17.4.2010 v 13:56 | Nahoru | #47
To tam pučej všem ty KTMky co tam budou mít?

KTM SX 150

17.4.2010 v 15:49 | Nahoru | #48
loni a predloni meli vybrane modely na pujceni. tusim ze jsem jezdil na exc 400 a sxf 250, dle typu moto chteli snad cca 250? za motorku? nevim uz kolik presne je to dlouho :)

KTM SX 150

8.1.2012 v 00:19 | Nahoru | #49
rozdíl 144/150 z toho co jsem vyčet po mnoho hodinách tak na 144 praskala výfuková přepážka a hlava neodváděla teplo,jinak rozdíly jsou po překladu takové:

2009 150 SX

- Mo rám s velkými oválnými postranní trubky pro zajištění optimální Flex v nejlehčí váze.

- Plastové kryty rámu se standardně dodávají s vestavěným tepelným štítem.

- Plně nastavitelné WP 48mm USD uzavřený náboj přední vidlice s novými dna kuželky a nastavení. Černá obrábění můstky vidlic s nastavitelnou (18/20) offset. Nové vnitřní a vnější vidlicí s novými barvy pro snížení neodpružených hmot.

- Vylepšený Flex charakteristická menší ohýbání a lepší kontrolu dna snadněji přizpůsobit a sledovat jezdce variace.

- PDS zadní tlumič je přebudované s novým nastavením, pístové II, podložky, píst a držák jehly (z 11,5 mm do 14 mm), aby pomohla s pohodlím a postup na náročné kurzy.

- Lehké černé ráfky Excel pro lepší manipulaci.

- Nový přední brzdový systém Brembo s plovoucím 2-pístové třmeny a nové 9mm hlavní válec pro lepší výkon.

- Nový high-end Regina řetěz s dlouhou životností.

- Nový plášť konstrukce umožňuje větší pohyb jezdce. Nová grafika chráněn In-Mold technologie.

- Bílé číslem pozadí přicházejí zásob na všech full-size modelů SX.

- Nové spojky a zapalování kryty pro lepší odolnost proti opotřebení.

- Nový píst a zesílené výfukového kanálu v kombinaci s nově navrženým hlavy válců rovná se lepší spalování a dlouhou životnost.

- Dvě nové křivek dát lepší přizpůsobení charakteristiky motoru přizpůsobit se každému jezdci a sledovat.

- Nový Keihn PWK 38 S AG karburátor s novým sacím potrubím pro lepší odezvu na plyn a lepší přenos výkonu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist