obuju řezané slicky a vyrazím do chorvatska (to byl konkrétní případ, takže +- 700 až 1000 km tam a to samé zpět) je jedno kam, čím dál, tím líp. jedu ve dva + bágly, motorka je např XX, busa, CBR 1000F, GSXR 1100, prosně něco těžkého. měl někdo z vás problém s výdrží gum? né, že se sjedou, ale že by praskly, roztrahaly se.... švestky neřeším, jde mi jen o gumy. já tvrdím, že ty slicky i přetížené to normálně zvládnou.
takže? a říkal sem, že desítky lidí to zvládly, tak mě nepotopte.
edit: ZZR 1100, 1200, 1400, FZR 1000 atd atd.. prostě nějaká váha
Naposledy editováno 11.04.2010 01:49:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) slicky - výdrž
Bludevil>Skoro to samé je při mém stylu jízdy slick cca 4000Km, cestovka 6-7000Km. Což při ceně slicku a nové cestovky s horší přilnavostí... je skoro to samé Popravdě nájezd 17 tisíc na zadní gumě jsem měl naposledy tak na jawce na mitaskách...
tu horší přilnavost odhaduješ nebo jsi na tom jel hned po sobě. ono totiž ty slicky se na silnici neprohřejou tak, jak by měly a ty sportovně cestovní gumy sou na maximu přilnavosti... takže nevím, nevím...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) slicky - výdrž
Dolík....>tu horší přilnavost odhaduješ nebo jsi na tom jel hned po sobě. ono totiž ty slicky se na silnici neprohřejou tak, jak by měly a ty sportovně cestovní gumy sou na maximu přilnavosti... takže nevím, nevím...
...ty slicky se ohřejí za stejných podmínek rychleji než klasické cestovní a mají lepší jizdní vlastnosti!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) slicky - výdrž
2LEKO>...ty slicky se ohřejí za stejných podmínek rychleji než klasické cestovní a mají lepší jizdní vlastnosti!
no, nechcu se hádat, ale důkaz místo slibů. máš teploměr? a vyfocený? sorry, nevěřím.
jinak jezdil sem kdoví na čem všem a kdyby po tom švestky nešly, tak mám zase slicky, ale všechno gumy mi přišly stejné. černé a kulaté. slicky, sportovní, cestovní.... jooo, hold su asi kopyto. jediný rozdíl byly zatím qualifiery. přišlo mi, že jedu po kojelách. ale možná to byl jen pocit. byly lehce jeté za 3000 sadan.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) slicky - výdrž
Dolík....>no, nechcu se hádat, ale důkaz místo slibů. máš teploměr? a vyfocený? sorry, nevěřím.
jinak jezdil sem kdoví na čem všem a kdyby po tom švestky nešly, tak mám zase slicky, ale všechno gumy mi přišly stejné. černé a kulaté. slicky, sportovní, cestovní.... jooo, hold su asi kopyto. jediný rozdíl byly zatím qualifiery. přišlo mi, že jedu po kojelách. ale možná to byl jen pocit. byly lehce jeté za 3000 sadan.
...mě to je celkem jedno jestli věříš nebo né,já tě nepotřebuji přesvědčovat!..ať si každý jezdí na čem chce!.......já napsal jen svůj názor a zkušenost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) slicky - výdrž
2LEKO>...mě to je celkem jedno jestli věříš nebo né,já tě nepotřebuji přesvědčovat!..ať si každý jezdí na čem chce!.......já napsal jen svůj názor a zkušenost!
no ty jsi jeden z mála lidí tu, se kterýma se nebudu ani dohadovat, ale chtělo by to někde testnout. celkem by mě to i zajímalo. ale podle mě jsou všechny závodní věci na silnicu na prd, bo "závodní" podmínky na silnici zvládne hoodně málo lidí na opravdu málo úsekoch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) slicky - výdrž
Dolík....>no ty jsi jeden z mála lidí tu, se kterýma se nebudu ani dohadovat, ale chtělo by to někde testnout. celkem by mě to i zajímalo. ale podle mě jsou všechny závodní věci na silnicu na prd, bo "závodní" podmínky na silnici zvládne hoodně málo lidí na opravdu málo úsekoch.
technicky......menší měrná hustota směsi u race pneu .........stejné množství tep.energie.....ohřeje menší objem rychleji.....i když záleží i na kostře a druhu pneu.........a máme to i měřeno u rúzných pneu za různých podmínek s ohledem jak "foukat! pneu!......i na silniční provoz se ty race foukají o cca 0,3 Atm méně!
1 reakcí na tento příspěvek slicky - výdrž
Hm to je zajímavé zjištění, že se sliky zahřívaj rychleji, odevšad jsem totiž doteď slyšel opak. Sám tam mám na zadku Metzeler ( Racetec cosi ) a spokojenost
2LEKO>...ty slicky se ohřejí za stejných podmínek rychleji než klasické cestovní a mají lepší jizdní vlastnosti!
Přesně tak nevím kde se vyskytla ta pověra, že se závodní guma může prohřívat hůře, než cestovní...
Vždyť to ani nedává smysl, protože dlouhou jízdou na dálnici rychlým tempem přehřeješ gumu mnohem více než sebekrutější palbou na okruhu. A cestovní guma je dělaná na to, aby to vydržela...
Jo a fakt zatím policajti v klidu ohledně neřezaných slicků?
Ladis1>2LEKO
Hm to je zajímavé zjištění, že se sliky zahřívaj rychleji, odevšad jsem totiž doteď slyšel opak. Sám tam mám na zadku Metzeler ( Racetec cosi ) a spokojenost
.....důležité je druh směsi a kostra.....ten časový rozdíl není nějak závratný v náběhu teploty...ale po pár km "razantní" jízdy jsou ty slicky prohřáté a hlavně funkční...a hlavně tedy já osobně vůbec neberu životnost a najeté km na pneu ,ale vlastnosti a pocit při jízdě!...ojeté okruhovky zrovna ne nějaké plánování dlouhých cest nejsou...ale,třeba seriově montované Bridgestony jsou pro určitý styl jízdy skoro nebezpečné!.......pozor píšu jen svoje názory,a každý je může mít jiné!
hondacbf1000>Cenu nerozporuju, dokonce já je mám za 6200...!
Ale protože mám na boku napsáno MADE IN THAILAND, ptám se Tebe, KDE JE KUPUJEŠ, protože takový rozdíl v kilometrovém proběhu nebude váhou motorky, to teda ani náhodou
Třeba je kupuješ jinde a máš výrobek z EU, s kvalitnější směsí.
kupoval jsem je u hamleta http://www.hamletovygumy.net/