Dobry video
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Naposledy editováno 02.04.2010 10:58:25
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Zil>A co nějaký nastavení podvozku..?
Vymontovat př. vidlu a zadní centrál, zítra šoupnout poštou Pavlovi Balašovi a ke konci týdna namontovat, na nic nesahat a jezdit o 100% líp než dosud...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
wert>DavidH> No furt se nemůžu zbavit dojmu, že u nás, co umíme prd "nastavení podvozku" na naše neumění zas takovej vliv mít nebude
Čoveče, proč si to stěžovat. Základ by měl být v cajku: brzdy, pérování, seřízení motoru. Když motka nebrzdí je mrtvá. Tu hmotu nerozpohybuješ. Když motka netlumí, tak každá beruška kterou zajedeš ti vykopne kopyta až nad zadní blatník. A když se motor nesebere, tak je celej trial o hovně.
ipetr>wert> A to by jsi se sakra divil. Já kupoval motku také od Pavla, kompletně připravenou a kámoš co má doma tu samou nakonec jel na seřízení také k Balážovi. On triál je hlavně o podvozku, jak člověk má skákat, když to moc tlumí a naopak.
Než jsem to nadatloval, tak jsi byl rychlejší
2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Zil>no ale co Pavel udělá?? nastaví a pošle z5??
No tak krom toho, že ti je nastaví a v případě, že je potřeba třeba vyměnit olej a nebo něco zrepasovat, tak ti je odborně i opraví, tak HLAVNĚ !!! kolem tvých tlumičů zatančí hua hua hop hop tanec a to je na tom to nejpodstatnější a bez toho z tebe nikdy nebude ten správný triálista.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
Zil>no ale co Pavel udělá?? nastaví a pošle z5??
Rozebere, vyčistí, vyleje tu zpěněnou srajdu a dá správně hladinu oleje, gufera a vůbec co je potřeba. On je poctivej borec a tak se nemusíš bát, že ti naúčtuje něco, co neudělá či nebude potřeba.
Teď bráchovi dělal z.péro na Scorpě a podle zkušeností přidal 3 planžety a teď Dan vyjede to co dříve nedal a hlavně nahoře nešlápne. Prostě podvozek je základ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
wert>DavidH> Jj, píšu to že je štelování podvozku pro nás hobbíky k ničemu, ovšem za předpokladu, že motka funguje. A jestli mám odskok takovej, nebo trošičku jinej už mě asi nep....e jediný co jsem vlastně dělal bylo to, že jsem nechal přitahnout tlumič, páč origo nastavení asi nepočítalo se 110ti kilovym hrochem
Ty bys asi užil tvrdší pružinu. Bude to fungovat líp než s utaženou standardní.
ale když vzpomenu na Petra Budína, jak pod ním sešlápnutá motka brousila pneumatikou zadní blatník a co dával, tak je to asi fakt už detail...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
wert>DavidH> Jj, píšu to že je štelování podvozku pro nás hobbíky k ničemu, ovšem za předpokladu, že motka funguje. A jestli mám odskok takovej, nebo trošičku jinej už mě asi nep....e jediný co jsem vlastně dělal bylo to, že jsem nechal přitahnout tlumič, páč origo nastavení asi nepočítalo se 110ti kilovym hrochem
No a co jsi šteloval? Odskok a nebo útlum?
Přitáhneš li pružinu, adekvátně musíš poštelovat odskok jinak si rozbiješ kokos o nízko letící boing 777.
Jasně že jemné niance nepoznáme, ale pokud nekupuješ triála od člověka, který to fakt jezdí, tak většinou ti to tlumí jako endurko a to se na tom pak fakt jezdit nedá.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Zil>no ale přetěsnění vidlí a výměnu oleje udělám taky...a sešteluje se to asi na nějakej základ ne?? jakože tovární nastavení
Tak jasně že si je zručný člověk dokáže zrepasovat sám, na druhou stranu, většina z nás má starší stroje a tam je třeba počítat i s nějakým opotřebením a podobně. Jediné s čím si čeče nejsem jistý, je to tovární nastavení, na silnici i enduro není problém ho zjistit ale třeba na našeho GASa jsem ho nikde nevyčetl.