globalmoto_duben_nolan





Téma: Jak na trial
 
17.3.2008 v 12:24
Zdar, chtěl bych zkusit trialovou motorku. Máte někdo nějaké zkušenosti, s jakou motorkou začít? Jaká značka je v pohodě, co se nejvíc sype, jaký obsah motoru je tak akorát a vůbec takové věci okolo mě zajímají, at na to nemusím přicházet pracně sám. Díky za každý názor
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 49
Následující

Jak na trial

17.3.2008 v 12:30 | Nahoru | #1
http://www.trial.cz/ dobry stránky
Dobry video

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

17.3.2008 v 12:32 | Nahoru | #2
Taky jsem uvažoval, ale radši koupim enduro, protože trial bych jezdil sám, enduro ne.

Jak na trial

17.3.2008 v 13:03 | Nahoru | #3
enduro už mám právě zvládnuté, chci něco nového

Jak na trial

17.3.2008 v 13:48 | Nahoru | #4
Triál je super, jsem si ho po letech zase pořídil a stále se na něm bavím. Je pravda že enduráků je výrazně více a často jezdím sám ale zase triálisty u nás myslivci a lesníci snášejí mnohem víc, dá se blbnout na frestylových tratích takže fakt pohoda. Já mám GasGas z roku 2000, krom větráku chladiče jsem nic neměnil, takže spokojenost.

Jak na trial

17.3.2008 v 14:19 | Nahoru | #5
Co se týká motorky, tak doporučuju Gas Gas 280. Ta 280 je nejběžnější kubatura co se používá. Výhodou Gasíka oproti třeba montese je asi lepší dostupnost a cena náhradních dílu. Jinak na těch značkách zas tolik nezáleží, hlavně aby motorka byla v dobrém technickém stavu a nebyla odhoněná nějakým nadšencem lítáním po lese. Z toho důvodu bych doporučoval bych kupovat od trialisty, protože ten používá motorku k tomu, k čemu je určená. Takový ty inzeráty typu "nikdy závodně nejetá, výborný stav, atd.", tak to bývaj obvykle nějvětší pasti. Krásný příklad je právě teď vyšlí inzerát na trial.cz na Betu Rev3 r.v. 2004. Krásně dojebana motorka s přidřeným motorem!!! Teda alespoň před rokem to platilo, třeba už to dal do richtigu ale o tom pochybuju

(reakce na) Jak na trial

17.3.2008 v 14:24 | Nahoru | #6
changes1> Že bys trial jezdil sám??? Pokud si z Prahy jak máš ve vizitce, tak tam jezdi lidí spousty. Jezdí tam lidi z okolí Měcholup, Říčany, Psáry, Rudná atd...

Jak na trial

17.3.2008 v 20:01 | Nahoru | #7
nikdy jsem na šlapačce nestál dokud jsem si loni na podzim nepořídil Sherco 2,9 je to zábava ale i zabíračka alespoň pro mě ,jezdil jsem i přes zimu po paletách na dílně ale stejně nechápu co na tom ti borci dokážou jinak mám najeto asi třicet mth a zatím bez problému

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

2.4.2010 v 07:20 | Nahoru | #8
tak měnapadlo trochu oživit tohle vlákno,co se týká tréninku na šlapačče....včera mi to konečně vyšlo a mám za sebou druhej pokus, t.zn. asi 2 hodiny pokusů o trial...oproti prvnímu tréninku řekl bych žádná změna a dokonce se mi přihodilo pár chyb,který se při první jízdě nestaly...takže když to shrnu,stále neumím N I C

(reakce na) Jak na trial

2.4.2010 v 10:31 | Nahoru | #9
Zil> Tak si vzpomeň jak jsi jezdil na kole a zapomeň na šlapátka a užívej motoru. Dyť je to to samý, jen cca +63kg

Jak na trial

2.4.2010 v 10:36 | Nahoru | #10
jenže skoordinovat mozek se zbytkem těla...přijedu k něčemu a chci na to hodit přední kolo...a tím končím...že chci...prostě pustit spojku,adekvátně přidat plyn,odrazit se,včas zastavit a ještě držet rovnováhu...to všechno skloubit dohromady a správně načasovat...PROBLÉM

Naposledy editováno 02.04.2010 10:58:25

Jak na trial

2.4.2010 v 12:11 | Nahoru | #11
No ono naučit se na triálce není věc hodin ale měsíců tvrdého tréningu. Já to dříve jezdil, tréning 4 hodiny 4x týdně. Pak dlouhá přestávka a nyní sotva zvládnu základy, které umí osmiletí klučinové. Rozdíl mezi mnou a nimi, tedy krom těch 50 kg je ten, že oni to tam pošlou a já už předem vidím, jak to bude bolet až to nevyjde.

Jak na trial

2.4.2010 v 12:19 | Nahoru | #12
koukám,že máme prakticky stejnej stroj...trochu bych řek,že si ten plyn dělá co chce...budu na to muset juknout,zkrátit vůli na minimum,páč se to blbě dávkuje a spojka by asi taky chtěla trochu přitáhnout...jak jsi na tom s pedálem zadní brzdy? já se s tím dost potýkám,protože je vejš než stupačka a je takovej dost utopenej...brzdí to dobře,ale musím to hledat a většinou na to ani nemám čas

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

11.4.2010 v 19:55 | Nahoru | #13
A co nějaký nastavení podvozku..?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

11.4.2010 v 21:17 | Nahoru | #14

Zil>A co nějaký nastavení podvozku..?


Vymontovat př. vidlu a zadní centrál, zítra šoupnout poštou Pavlovi Balašovi a ke konci týdna namontovat, na nic nesahat a jezdit o 100% líp než dosud...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

11.4.2010 v 21:33 | Nahoru | #15
DavidH> No furt se nemůžu zbavit dojmu, že u nás, co umíme prd "nastavení podvozku" na naše neumění zas takovej vliv mít nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 14:20 | Nahoru | #16
wert> A to by jsi se sakra divil. Já kupoval motku také od Pavla, kompletně připravenou a kámoš co má doma tu samou nakonec jel na seřízení také k Balážovi. On triál je hlavně o podvozku, jak člověk má skákat, když to moc tlumí a naopak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 14:20 | Nahoru | #17

wert>DavidH> No furt se nemůžu zbavit dojmu, že u nás, co umíme prd "nastavení podvozku" na naše neumění zas takovej vliv mít nebude



Čoveče, proč si to stěžovat. Základ by měl být v cajku: brzdy, pérování, seřízení motoru. Když motka nebrzdí je mrtvá. Tu hmotu nerozpohybuješ. Když motka netlumí, tak každá beruška kterou zajedeš ti vykopne kopyta až nad zadní blatník. A když se motor nesebere, tak je celej trial o hovně.

(reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 14:22 | Nahoru | #18

ipetr>wert> A to by jsi se sakra divil. Já kupoval motku také od Pavla, kompletně připravenou a kámoš co má doma tu samou nakonec jel na seřízení také k Balážovi. On triál je hlavně o podvozku, jak člověk má skákat, když to moc tlumí a naopak.



Než jsem to nadatloval, tak jsi byl rychlejší

2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

12.4.2010 v 14:29 | Nahoru | #19
no ale co Pavel udělá?? nastaví a pošle z5??

(reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 14:46 | Nahoru | #20

Zil>no ale co Pavel udělá?? nastaví a pošle z5??



No tak krom toho, že ti je nastaví a v případě, že je potřeba třeba vyměnit olej a nebo něco zrepasovat, tak ti je odborně i opraví, tak HLAVNĚ !!! kolem tvých tlumičů zatančí hua hua hop hop tanec a to je na tom to nejpodstatnější a bez toho z tebe nikdy nebude ten správný triálista.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 14:46 | Nahoru | #21
DavidH> Jj, píšu to že je štelování podvozku pro nás hobbíky k ničemu, ovšem za předpokladu, že motka funguje. A jestli mám odskok takovej, nebo trošičku jinej už mě asi nep....e jediný co jsem vlastně dělal bylo to, že jsem nechal přitahnout tlumič, páč origo nastavení asi nepočítalo se 110ti kilovym hrochem

(reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 14:48 | Nahoru | #22

Zil>no ale co Pavel udělá?? nastaví a pošle z5??



Rozebere, vyčistí, vyleje tu zpěněnou srajdu a dá správně hladinu oleje, gufera a vůbec co je potřeba. On je poctivej borec a tak se nemusíš bát, že ti naúčtuje něco, co neudělá či nebude potřeba.
Teď bráchovi dělal z.péro na Scorpě a podle zkušeností přidal 3 planžety a teď Dan vyjede to co dříve nedal a hlavně nahoře nešlápne. Prostě podvozek je základ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 14:52 | Nahoru | #23

wert>DavidH> Jj, píšu to že je štelování podvozku pro nás hobbíky k ničemu, ovšem za předpokladu, že motka funguje. A jestli mám odskok takovej, nebo trošičku jinej už mě asi nep....e jediný co jsem vlastně dělal bylo to, že jsem nechal přitahnout tlumič, páč origo nastavení asi nepočítalo se 110ti kilovym hrochem



Ty bys asi užil tvrdší pružinu. Bude to fungovat líp než s utaženou standardní.

ale když vzpomenu na Petra Budína, jak pod ním sešlápnutá motka brousila pneumatikou zadní blatník a co dával, tak je to asi fakt už detail...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 14:56 | Nahoru | #24

wert>DavidH> Jj, píšu to že je štelování podvozku pro nás hobbíky k ničemu, ovšem za předpokladu, že motka funguje. A jestli mám odskok takovej, nebo trošičku jinej už mě asi nep....e jediný co jsem vlastně dělal bylo to, že jsem nechal přitahnout tlumič, páč origo nastavení asi nepočítalo se 110ti kilovym hrochem



No a co jsi šteloval? Odskok a nebo útlum?
Přitáhneš li pružinu, adekvátně musíš poštelovat odskok jinak si rozbiješ kokos o nízko letící boing 777.

Jasně že jemné niance nepoznáme, ale pokud nekupuješ triála od člověka, který to fakt jezdí, tak většinou ti to tlumí jako endurko a to se na tom pak fakt jezdit nedá.

(reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 15:00 | Nahoru | #25
ipetr> jen jsem přitahoval pružinu a nízce letící předměty fakt neohrožuju

(reakce na) Jak na trial

12.4.2010 v 15:02 | Nahoru | #26
DavidH> jo a tvrdší pružina asi není. Má originál je shodná laickým odhadem, jako nainstalovaná nová tvrdá Šmrdlou na Jakubovu Montesu. Prej ta 09 co mám já už má tvrdší, tak nevím, já tomu nerozumím, jsem jen uživatel

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

12.4.2010 v 16:42 | Nahoru | #27
no ale přetěsnění vidlí a výměnu oleje udělám taky...a sešteluje se to asi na nějakej základ ne?? jakože tovární nastavení

(reakce na) Jak na trial

13.4.2010 v 14:16 | Nahoru | #28

Zil>no ale přetěsnění vidlí a výměnu oleje udělám taky...a sešteluje se to asi na nějakej základ ne?? jakože tovární nastavení



Tak jasně že si je zručný člověk dokáže zrepasovat sám, na druhou stranu, většina z nás má starší stroje a tam je třeba počítat i s nějakým opotřebením a podobně. Jediné s čím si čeče nejsem jistý, je to tovární nastavení, na silnici i enduro není problém ho zjistit ale třeba na našeho GASa jsem ho nikde nevyčetl.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

13.4.2010 v 14:36 | Nahoru | #29
na našeho gase jsem se nikde nedočet ani o výkonu....asi je tam těch koní nepočítaně manuál jsem sehnal jenom uživatelskej a pak jsem našel tuhle stránku s různejma informacema...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

13.4.2010 v 15:03 | Nahoru | #30
Zil> výkon u šlapaček se neuvádí, páč stejně skoro furt jezdíš na volnoběh, jen sem tam si trochu vrkneš
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 49
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist