globalmoto_kveten





Téma: @
 
3.4.2010 v 23:05


Naposledy editováno 10.04.2024 07:43:18



Naposledy editováno 20.04.2024 21:12:42

@

5.4.2010 v 14:52 | Nahoru | #182
Hlavně že si OK.... Ale máš celkem smůlu no čéče... já slítnul v cca 70kmph a jenom mě pár dní bolela prdel...
kawapepek> Podle toho, jak to tady všechno popisuješ (vč. osobních pocitů), tak budeš IMHO férovej borec a o to mě to víc sere, co se ti stalo. To, že jsi zdravý (jak tady většina lidí píše) neber jako utěšující frázi, ale důležitou skutečnost, protože kdo je zdravý, tak si může život zařídit k obrazu svému, vydělat prachy a nakonec koupit i novou motorku. Kdybys skončil na vozíku, tak se ti život změní úplně od základu a na motku bys už nikdy nesedl! Pokud je základ motorky v pořádku (rám + motor), tak bych pomalu po inzerátech nakupoval nepoškozené díly z havárek a pak už tě nějaký škrábaneček nebude týden srát. Nebudeš se o to tolik strachovat a více si užiješ radost z jízdy . Zatím můžeš jezdit na Kawě a až dáš Suzuki do kupy, tak bych Kawu prodal. Já nevím, z čeho se dneska ty motky vyrábí . Zlatý starý ingoty .

(reakce na) @

5.4.2010 v 21:41 | Nahoru | #184


Naposledy editováno 20.04.2024 21:12:34
Pepku, dej tomu čas. Je Ti šoufl, je to čerstvý, nemůžeš nic moc dělat bo jsi polámanej, tak prostě myslíš na kraviny. Uvidíš, že za tři týdny, až Ti bude dobře, tak to všechno hned bude o něco veselejší a uvidíš to jinak. Tak hlavně vydrž nedělat neuvážený rozhodnutí, ono se to uleží a pak už to půjde

(reakce na) @

5.4.2010 v 22:00 | Nahoru | #186


Naposledy editováno 20.04.2024 21:12:28

@

5.4.2010 v 22:07 | Nahoru | #187
Právě proto jí teď hned neprodávaj, pěkně si to promysli v klídku, až budeš OK a třeba do roka a do dne z ní zase budeš mít naleštěnou princeznu Kdybys jí teď v zápalu emocí prodal, mohlo by Tě to pak hodně mrzet...

@

5.4.2010 v 22:18 | Nahoru | #188


Naposledy editováno 20.04.2024 21:12:23

@

5.4.2010 v 22:25 | Nahoru | #189
Tak to jsi měl smolíka. Bude drahý. Kolik mají najeto gumy? Hlavně zadní.

(reakce na) @

5.4.2010 v 22:26 | Nahoru | #190
Fidži.V-Strom>
To je možný. V neděli jsem při odjezdu z benzínky jel slalom jak to tam klouzalo.

@

5.4.2010 v 22:53 | Nahoru | #191


Naposledy editováno 20.04.2024 21:12:16

@

7.4.2010 v 10:11 | Nahoru | #192
Koukal jsem,že už máš inzerát na náhradní díly (myslím,že to byla dobrá volba),tak přeji dobrý a rychlý kup všech věciček co ti chybí

keymaker>kua tak to je fakt nějaký divný, to ani pomalu není zatáčka...



Hele záhady existujou - tady před barákem, kde pracuju, je takovej kousek (asi 2 nebo 3 metry) asfaltu, kterej nerozeznáš od okolního. Je čistej, bez prachu, štěrku, mastnoty, ale když po něm přejedeš botou tak klouže jak mejdlo - úplně bezdůvodně, a všude kousek dál je vše v pohodě. Vím o tom, je to přímo v pravoúhlý zatáčce když objíždíš barák jednosměrkou, a dávám si na to děsnýho majzla, loni mi na tom ujel předek při úplně něžným přimáčknutí přední brzdy. Ustál jsem to zázrakem, postavil motku a šel jsem se zvědavě podívat co to bylo - očima nenjadeš nic ikdyž na to čumíš z 10 cm, ale botou to je rozdíl obrovskej, jak mezi namydleným slizem, a šmirglem.

Takže ybch byl docela zvědav jestli na tom místě kde lehnul kawapepek není něco takovýho

(reakce na) @

7.4.2010 v 15:08 | Nahoru | #194

NoFear4>martin1> 42km jedes na kole kdyz moc neslapes....ze 42km motorka ani nedokaze opustit sama silnici odstedivou silou....moc se mi to nezda,ale je to jen muj nazor



Taky se mě to nezdá, že si jel 40...

(reakce na) @

7.4.2010 v 15:18 | Nahoru | #195

kawapepek>Darwi> Já jsem byl v nemocnici hned po nehodě a celého mě rentgenovali a zkoušeli motoriku a
prej mám jenom pohmožděniny...
Prej to bude bolet tak tři tejdny...



To věřím že to nebudou srandovní tři tejdny. Spadl jsem před asi 3 týdny na vsi u kámoše úplně srandovně a dětsky - hned sem byl na nohou a jelo se dál a nic mi nebylo... Ale druhej den sem si připadal jak kdyby moje levá půlka byla celej den v posilovně

Ty rány cos dostal ty musej bolet jako kráva - tak ať sou ty 3 týdny brzo za tebou Přeju zbytek motoživota už bez nehod

@

7.4.2010 v 16:50 | Nahoru | #196
Hele je to cely o tom, ze jsi k moto mel a mas silny vztah, hodne jsi ji obetoval a udrzoval ji v TOP A1 stavu. O to vic to ted boli. Mozna to trochu znam. Kamos mi doporucil auto, ktery mel jeho kamos, ktery umi airbrush, dobre se umistil i v evropskych soutezich. To auto rozebral a ze udela novy lak v TOP A1 kvalite. Dohodli sme se, ze pockam a pak to koupim. Cekal sem 16 mesicu, ten clovek bud nemel cas a nebo se s tim piplal jak pro sebe. Vysledek bylo nadherny auto za vyssi cenu nez sem myslel, vyssi cenu nez by se dalo sehnat jinde, ale vzhled byla pecka. Porad mi rikal, ze se mu nezaplati to co mu venoval za peci a kdyz sem odjizdel, tak brecel. To auto sem 6 tydnu po nakupu poslal do prikopu (na mokru, nahon na zadek, V8 5.7 motor), taky ve 40km/h, utrhl cumak, pobouchal bok apod. Ze sem idiot sem si rikal pekne dlouho a tomu predchozimu majiteli sem se bal pul roku zavolat a rict mu to. Nakonec mu to rekl ten kamos, tak sem mu po tydnu zavolal a rikal mi, ze ma z toho nocni mury.

Chce to cas a uvedomit si, ze jsou dulezitejsi veci. To mozna prijde i s vekem. Je jasny, ze je to o to horsi kdyz se toho sejde vic. Ale co Te nezabije, to te posili. Taky sem jednou musel prodat GSXR750 a jezdit rok a pul na Jawe 350. Tak se uskromni se ZX9R.

(reakce na) @

7.4.2010 v 16:54 | Nahoru | #197

rraol>Hele záhady existujou - tady před barákem, kde pracuju, je takovej kousek (asi 2 nebo 3 metry) asfaltu, kterej nerozeznáš od okolního. Je čistej, bez prachu, štěrku, mastnoty, ale když po něm přejedeš botou tak klouže jak mejdlo - úplně bezdůvodně, a všude kousek dál je vše v pohodě. Vím o tom, je to přímo v pravoúhlý zatáčce když objíždíš barák jednosměrkou, a dávám si na to děsnýho majzla, loni mi na tom ujel předek při úplně něžným přimáčknutí přední brzdy. Ustál jsem to zázrakem, postavil motku a šel jsem se zvědavě podívat co to bylo - očima nenjadeš nic ikdyž na to čumíš z 10 cm, ale botou to je rozdíl obrovskej, jak mezi namydleným slizem, a šmirglem.

Takže ybch byl docela zvědav jestli na tom místě kde lehnul kawapepek není něco takovýho



Jo presne na takovym asfaltu mi ustrelilo to auto a jel sem jak po ledu. Mozna nacucly naftou nebo kdovicim.


Naposledy editováno 20.04.2024 21:12:08

(reakce na) @

7.4.2010 v 20:24 | Nahoru | #199
kawapepek> Jestli chceš můžu Ti dát adresu na jednoho člověka, co GSX-R 1000 K8 modrá/bílá nejspíš rozebírá, nějaké díly už jsem u něho taky bral, podle fotek bouraná asi není, tak plasty, zrcátka atd. by měly být snad v pohodě

@

7.4.2010 v 20:28 | Nahoru | #200
Tak sem to tu přelouskal a mrazí mě z teho! Kurwa takovej smolík na začátku sezony. Každýho to může potkat a problém je, že to předem nikdo neví Držím palec ke zlepšení tvojí nahovno situace....

@

7.4.2010 v 21:19 | Nahoru | #201
Buď rád, že se ti relativně nic nestalo. I když máš motorku rád, je to jenom věc. Já jsem před 4 lety boural na "pouhé" jawě 125/352, táhlá levotočivá zatáčka přes horizont ve vesnici, najíždím do ní tak 40-50, za horizontem jde přes silnici jako šňůra banda lidí z hospody ( uprostře dvě malé děti ), zašlapnu zadní brzdu a už se vezu - hlava o asfalt, okamžitá ztráta vědomí, zádama narážím asi tak ve 30 km/h do sloupu - zlomené 3 obratle (naštěstí jenom boční výběžky), prasklé 2 meziobratlové ploténky. No kdybych neměl na zádech batoh, asi bych tu už nebyl, nebo bych jezdil na kolečkovém křesle...zdraví je na prvním místě. Minulý rok v srpnu jsem zahodil svoje GSX 1100 - ostrá pravotočivá, já do ní najel trochu moc rychle, leknul se, zašlápnul zadní brzdu a dostal highsaider - motorka mě vykopla na levou stranu, ve vzduchu dělám salto, letím půl metru od svodidla, které tam zrovna začínalo, dělám parakotoul ze stráně a už stojím na nohách - štěstí hned tříkrát - netrefil jsem svodilo, ani protijedoucí auto a ani strom, vlastně čtyřikrát - a nespadla na mě čtvrtunová motorka. Jo a měsíc na to, když jsem zapíjel státníci, jsem si zlomil klíční kost - ožralý jsem jel na koloběžce z kopce od kolejní hospody - asi jsem chtěl dělta stopie ...vzbudil jsem se až v nemocnici...
Jak říkám, zdráví je přednější. GSXR neprodávej, oprava 120 000 stát určitě nebude. Spíše bych řekl, že tě to vyjde tak na 60 000. Hodně štestí a hlavu vzhuru.

@

8.4.2010 v 21:40 | Nahoru | #202


Naposledy editováno 20.04.2024 21:11:46

@

8.4.2010 v 21:44 | Nahoru | #203
Pepku, nesmutni, bude líp I nějakej ten správňáckej batůžek se pro Tebe najde Pěkně se dej do kupy a těš se, že se to zase otočí k lepšímu

@

8.4.2010 v 22:36 | Nahoru | #204


Naposledy editováno 20.04.2024 21:11:53
člověče ono je to asi jedno jestli na začátku nebo na konci..

a pokud se stane něco takového jako tobě - to je fakt asi jen blbej osud nebo co, proti tomu se nedá bránit ani bojovat..

která vesnice to je? abych si dal popřípadě bacha..


Naposledy editováno 20.04.2024 21:11:59

(reakce na) @

9.4.2010 v 17:23 | Nahoru | #207
kawapepek> hele z toho jak si to popisoval se ani moc ponaucit neda... proste nekdy prijde situace, kdy neudelas nic a bum... davat bacha je samozrejmost, kterou delam kdykoliv sedam na masu... ale jak si psal... najednou bum a je to ve vterine...

@

9.4.2010 v 18:05 | Nahoru | #208
Existuje někde něco jako mapa nebo seznam nebezpečnejch míst? Pokud o něčem takovém někdo víte, můžete sem dát odkaz, sím sím?

(reakce na) @

9.4.2010 v 20:35 | Nahoru | #209

fockewulf>

Jinak sory, ale já si ty hlášky budu asi zapisovat - jedné dívčině motorku v zatáčce "nadzvedl padák" a proto spadla, tebe zase poslal k zemi benzin z přepadu, mno zajímavé věci se to dějou...



Já jsem si jednou jezdil v Mostě na okruhu 4 kola vracákem stupačkou po zemi s plnym plynem na výjezdu a v patým kole jsem v tom místě už jel po zádech, ačkoliv jsem to jel snad úplně stejně jako předchozí kola jen s více ohřátými pneu. Jako jedinou příčinu bych viděl větší stlačení zadního odpružení na nějaké mírné nerovnosti a kontakt vejfuku s asfaltem neb na XJ byl vejfuk docela nízko. Takže mě "nadzvednul vejfuk"

@

9.4.2010 v 20:43 | Nahoru | #210
->2stroke
Páteřák to chce holt vždycky stejně jako helmu a vše ostatní. I když by se občas lepší jezdilo bez toho všeho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist