globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín!!!
 
4.4.2010 v 16:50
Zdravím chtěl bych se zeptat u jaké benzinky je nejlepší benzín protože se mě dokonce stalo že ta moje motorka trošku vynechavala při plynu když jsem načerpal u jedné pochybné benzinky.....
a jak to je stím specialním benzínem u OMV ta 100 je k něčemu ? díky za odpovědi předem

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

5.4.2010 v 13:05 | Nahoru | #91
hlavně ne shell - měli nejhorší testované palivo cca. z 10 čerpacích stanic. Ale to je dostatečně známé.

Asi nejkvalitnější je benzina - dobrovolně se hlásí do programu testování kvality paliva a mají dlouhodobě nejlepší výsledky. Taky se zasadili o to, aby se zpřísnili normy na udělování této známky. Od nedávna se testuje více složek paliva.

Takže já mám celkem jasno. Nebojím se brát u velkých benzínových pump a malým se obloukem vyhnu. Třeba u nějakého zemědělského družstva, to musí být super kvalita

odkaz na to, jak vypadá nová značka kvality XXX

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

5.4.2010 v 13:11 | Nahoru | #92
Jasně všechny malé pumpy mají šitovní benzín, jen ty velké jsou OK. Já třeba jezdím na dvě pumpy, které jsou zavážené benzínem z Rakouska z ÖMW a proti "mateřské" pumpě o 10km dál je cenový rozdíl 2Kč. Stejně tak znamý, který má ve svém zemědělkém družstvu vlastní pumpu si nechává vozit naftu od Popilky jako Benzina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 13:17 | Nahoru | #93
Fidži.V-Strom> samozřejmě nemůžeme házet všechny malé do jednoho pytle nebo zemědělské... Ovšem uznej sám, kdyby jsi ty stanice neznal a jel někde 300km od domova, tak jakou by sis vybral pumpu, kdyby stály vedle sebe tyto: ÖMW a typická málá vedle družstva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 13:21 | Nahoru | #94
Diamonds_T.> Já se vyhýbám těm, které mám vyzkoušené jako shitovní(Unicorn) a pak se řídím podle ceny baget. Ne fakt, mě je jedno kde tankuju. U nafťáka si vybírám, ale benzín sežere všechno.

Naposledy editováno 05.04.2010 13:21:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 13:23 | Nahoru | #95

Diamonds_T.>hlavně ne shell - měli nejhorší testované palivo cca. z 10 čerpacích stanic. Ale to je dostatečně známé.



A je ta "pečeť kvality SGS" k něčemu dobrá? Sám píšeš, že Shell je močka a přitom SGS má .

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 13:25 | Nahoru | #96
Fidži.V-Strom> to souhlasím. Mám subaru v dieslu a Unicorn nikdy v životě . Benzín zřejmě zvládne dost, ale i tak. Já to zase beru tak, že u větších benzinek je lepší komfort... jídlo, ... a v neposlední řadě toalety.

Docel mně vyhovuje, když se dá na benzince koupit dobré preso, polívka, domácí bageta... tož asi tak.

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 13:27 | Nahoru | #97
SiSpo> bohužel je to tak. Třeba teď díky novým přísnějším kritériím to celkově zlepší kvalitu. Je pravda, že shell měla problém s tímto před cca. 2-lety. Tak možná už jsou na tom lépe, ale mě tenkrát nasrali natolik, že už u nich prostě neberu.

Benzín!!!

5.4.2010 v 13:44 | Nahoru | #98
Já jsem natankoval jednou natankoval u Shell 70l Želvího Poweru a pak jsem to musel vypusit, protože se mi rozvítila porucha motoru a nechtělo to jet

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

5.4.2010 v 13:58 | Nahoru | #99

WIR>takže jsem se vlastně hovno dozvěděl pač tady se nikdy nikdo neshodne :D

Tak si udělej pokus!Oni taky mýchaj ty oktany od oka.Většina to vozí s Kralup,akorád že ty značkový pumpi maj i značkový cisterny a u těch nelze jen tak odpustit pro sebe a dolít čímkoli aby seděli litry.Vypusť nádrž!Kup si 1l 100okt.paliva a nalej ho za chodu do nenakompresovaný 125 bez řízeného vstřikování a snímače klepání který přenastavuje předstih. Až Ti to vyžere to co bylo v karburaci a začne to chroupat tu 100vku, zpomalí se Ti volnoběžný otáčky,tak že Ti to možná až chcípne.To jak se opožděnej výbuch bude prát s dalším taktem.U 2t to jen nalítá do laufu a hoří i pod pístem,což milujou gufera kliky a olejový film obsažený v palivu k namazání ložisek kliky a ojnice.Většinou se motor jako by ztiší a od spodu se zdá že táhne protože to brní víc,ale určitě nepůjde víc vytočit a tím pádem je po konících veta.Ten motůrek má pevně danej předstih a nejlepší je když to řachne na lomu horní úvratě.Polož si otázku."Jak to může řachnout přesně v horní úvrati,u mého motoru,když palivo je oktany uzpůsobený aby bouchlo při větším tlaku a teplotě s jiným předzápalem?" Díky opožděnemu víbuchu to chytne až na půli cesty pístu dolů?"Dohořívá to,ještě když píst jde nahoru. Proto se ten chod motoru zpomalí a otevřený výfukový ventil a jeho sedlo neobrouží jen horký kouř,ale i dohořívající směs.V oktanech a motorech se hledá kompromis.Takže když bude ku..a paržák a ty nekdě dotankuješ palivo s 98okt,ikdyž vírobce udává 91 a více,stává se,že to jede ten den lépe.Další den tam dotankuješ ještě víc a nebo 100okt.,ono bude pod mrakem a pojede to o 15míň.Když to budeš chtít řádně vytočit,tak se to bude bránit.Jak říkám.Zkus to a uvidíš.Na 100okt.budeš rád že se dostaneš domů bez poruchy.To že Jawa a cokoli jiného jede líp,může být tím že na ojnici se píst mele jak držky v kastrólu a nebo že jí je horko a flusanec po válci jen tak zklouznul.Někdy to prostě víc táhne,ale za generálku to nestojí.To raděj podřadim!

Benzín!!!

5.4.2010 v 14:03 | Nahoru | #100
já jsem odbočil na zákazu odbočení na unicorn aby jsem ušetřil, protože mají levnou naftu a měl jsem to za 200kč plus 1bod, byli tam pánové z PČR. Nabral naftu a auto při mrazu -5stupňů střašně mizerně startovalo (musel jsem dlouho točit motor). Takže hned aditiva za 200Kč a dotankování kvalitní nafty. Naštěstí nakonec vše OK. Ale od té doby.... Unicorn už nikdy více.

Benzín!!!

5.4.2010 v 14:09 | Nahoru | #101
Já teda z 95% tankuju na OMW... je skoro všude a leckdy levnější jak benzina.... sem tam agip bo u nich má děda slevu...

S Shell mám dost špatnou zkušenost, když jsem natankoval naturála 95 tak motorka po 10 km začla škytat a kuckat, takže sem to nakonec vylil do sekačky a nabral omw....

Jinde netankuju

2 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

5.4.2010 v 14:10 | Nahoru | #102
A ještě bych se rád zeptal... není trochu blbost to míchání benzínu s vodou? když benzín se s vodou sloučit nedá? (benzín zůstane nahoře)....

Benzín!!!

5.4.2010 v 14:12 | Nahoru | #103
Pokud chceš vědět jestli je lepší s vyšší oktanové číslo, tak na straně č.3 je odkaz, který když si přečteš, tak v tom musíš mít jasno. a taky dostatečně k tomu napsal sancu.

Chceš radu: Používej to co máš předepsané v TP. Z 99% to bude N95. Pokud budeš lít něco jiného tak ti hrozí nelevná oprava.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

5.4.2010 v 14:15 | Nahoru | #104
takže to vídím 95 CARERRA :P

Benzín!!!

5.4.2010 v 14:15 | Nahoru | #105
Během najetých 100 kkm na moto u nás i v zahraničí jsem nikdy neměl problémy s benzínem ať už jsem tankoval u jakýchkoliv benzinek

Benzín!!!

5.4.2010 v 14:18 | Nahoru | #106
s naturalem jsem taky nikdy neřešil problémy. Naštěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 14:21 | Nahoru | #107

WIR>takže to vídím 95 CARERRA :P



to si radši dej ty peníze co dělaj rozdíl mez N95 a C95 na stranu ať pak můžeš koupit větší motorku... si myslim že to je lepší, než to dávat za to že můžeš říkat, že tam leješ Carerru... bo to je jedinej rozdíl, kterej mezi carerrou a Naturálkem je

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 14:24 | Nahoru | #108
Tafi.>

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 14:45 | Nahoru | #109
Tafi.> Tafi.> Mám rád válečné dokumenty a myslím že vodu do paliva vpouštěli na ponorkách aby byli stejně zatížený,když toho půlku vysosal ten mega válec.Stim mazutem se to ale nikdy nesmýchalo.Jinak to rozprašování vody a dusíku a jinech sraček používali stihací letadla v kritických chvílích,když potřebovali uniknout protivníkovi a na tahu leteckého motoru s turbem nastavili na chvilku směs která tomu dala smrtelnej draxter kopanec.Ta voda pomohla chladit ten žár,který tím spalováním nastal.Intercoler,tenkrát neznali a těm 12válcům o velikosti dětského kýblu bylo pár kapek vody oproti jednomu litru 100okt.benzínu na zdvih pro legraci.

Benzín!!!

5.4.2010 v 14:45 | Nahoru | #110
Já tankuju N 95 kdekoliv kde je pečet kvality

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 14:47 | Nahoru | #111
Tafi.> Mám rád válečné dokumenty a myslím že vodu do paliva vpouštěli na ponorkách aby byli stejně zatížený,když toho půlku vysosal ten mega válec.Stim mazutem se to ale nikdy nesmýchalo.Jinak to rozprašování vody a dusíku a jinech sraček používali stihací letadla v kritických chvílích,když potřebovali uniknout protivníkovi a na tahu leteckého motoru s turbem nastavili na chvilku směs která tomu dala smrtelnej draxter kopanec.Ta voda pomohla chladit ten žár,který tím spalováním nastal.Intercoler,tenkrát neznali a těm 12válcům o velikosti dětského kýblu bylo pár kapek vody oproti jednomu litru 100okt.benzínu na zdvih pro legraci.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

5.4.2010 v 15:07 | Nahoru | #112
sancu> Možná že vstřokovali vodu (ale pochybuju že to bylo přesně H2O) samostatně, ale to by teda museli mít na benzínce jednu další nádrž na vodu a vstřikovat jí přímo při čerpání do pistole do proudu benzínu... kdyby jí totiž nalili do nádrže s benzínem, voda by se oddělila od benzínu, a čerpadlo umístěné vespod nádrže by nejdřív čerpalo čistou vodu a pak čistý benzín, nikoli však roztok... a to nemluvím o tom, že to samé by se stalo v nádrži auta/motorky... podle mě to není fyzikálně možné

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 15:25 | Nahoru | #113

scalla>Úplně nejdůležitější je brát kvalitní benzín . Podle seznamu zůčastněných firem si udělejte obrázek sami.



Docela dobré vodítko pro výběr čerpacích stanic.
Můj osobní názor na (ne)kvalitu paliva u té či jiné čerpařky bude myslím spočívat hlavně
v poctovosti nebo nepoctivosti prodejců. Pochybuju,že by si výrobci dovolili expedovat sajrajt místo paliva s patřičnými parametry.
Myslím,že tu "správnou" výslednou nekvalitu mají na svědomí až pumpaři.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 15:51 | Nahoru | #114
Tafi.> V každé tankovací nádrži je plovákové sání které saje určitou míru od dna a tím zabraňuje nasátí vody. I na sebekvalitnější benzince je v nádrži vždy nějaká voda ale ta je vysrážená ze vzduchu.V benzínu je stejně nejaké minimání prosento vázané vody a stejně jako s vysráženou vodou ze vzduchového sání si s tím každý motor poradí.U auta mě kape z výfuku často.

Naposledy editováno 05.04.2010 15:53:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 16:09 | Nahoru | #115

dr.speeder>Tafi.> V každé tankovací nádrži je plovákové sání které saje určitou míru od dna a tím zabraňuje nasátí vody. I na sebekvalitnější benzince je v nádrži vždy nějaká voda ale ta je vysrážená ze vzduchu.V benzínu je stejně nejaké minimání prosento vázané vody a stejně jako s vysráženou vodou ze vzduchového sání si s tím každý motor poradí.U auta mě kape z výfuku často.



No jasný, ale to nemluvíme o množství, které by bylo znát na chodu motoru... takže otázka zní: Co "kurví" benzín na čerpačkách tak, že motorka/auto pak cuká a nechce se jí/mu ject?

EDIT: A kapání vody z výfuky si myslím, že nemá na svědomí voda v benzínu, ale nevím :-/

Naposledy editováno 05.04.2010 16:10:05

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 16:17 | Nahoru | #116
Tafi.> Hodně vody udělá katalyzátor, něco vzdušná vlhkost, něco benzín.

(reakce na) Benzín!!!

5.4.2010 v 16:39 | Nahoru | #117

WIR>Everts72> tak Benzina je good ale hafo pochybná značka je podle mě ta oranžová benzinka stím koněm UNICORN se to jmenuje tam to bejvá až moc levné někdy :D


No u této firmy jezdil kámoš s cisternou a rozvážel to co namíchali a sám několikrád potvrdil že to jsou opravdu hrozní chemici. Prostě nebrat.

Benzín!!!

5.4.2010 v 16:51 | Nahoru | #118
no já sem do svojí motorky zkoušel nalít Shell V-Power Racing a musím říct že to s tím jelo daleko líp. Nevím jak Carrera od OMW ale ten Shell byl super, kdyby nestál 38Kč za litr kupoval bych ho... Ten motor byl daleko pružnější a šel líp za plynem, skvěle to startovalo i za studena.

Benzín!!!

5.4.2010 v 17:12 | Nahoru | #119
Kluk co má autodopravu k tomu účelu používá staré Tatrovky. Jezdí někam kde mu prodájí po 11kč/l všehochuť.Prý že ňejakým potrubím s Kralup tlačej někdy naftu,někdy,benzín.Jindy řepku a ředidla.Vždy se toho musí odčerpat určité množství,než teče jen to co má požadovanou kvalitu.To odčerpané se prodává na topení v kotlích tomu určených.Pokud chce někdo vydělat na dopravě a ničí si svá auta,tak budiž.To akorát Bursíka a Jacvíííkves budou pálit oči,když to projede kolem.Pochybuju že o takovýhle možnostech nevědí znuděný pumpaři.

2 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!

5.4.2010 v 17:29 | Nahoru | #120
První dvě strany jsou hrozný. Třetí a čtvrtou se mi číst nechce.

Takový kraviny asi můžou vymyslet jenom motorkáři...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist