Naposledy editováno 02.04.2010 17:23:30
1 reakcí na tento příspěvek Příliš mnoho oleje
Je to normální, protože se vlivem otáčení spojky a jiných částí uvnitř motoru hladina zvedá... Hlavně neubírej. Ještě můžeš motorku projet, zahřát a po cca. 10-15minutách provést kontrolu. To samé když je moto úplně vychladlá.
Pokud bys měl příliš nad, tak ti hrozí zničení gufer... ovšem když budeš mít málo ...
1 reakcí na tento příspěvek Příliš mnoho oleje
Mimochodem, k čemu odsávačku? Nějak si ten starej olej dostal ven, ne? Takže bych navrhoval trošku povolit šroub, kterým se olej normálně dostává ven, a ulejt zhruba požadovaný množství. Pokud seš nešika, tak vylejt celý a znovu to tam ve správným množství nalejt horem. Voila
Naposledy editováno 02.04.2010 17:44:26
1 reakcí na tento příspěvek Příliš mnoho oleje
Pokud motor běží je hladina oleje samozřejmě nižší, protože ho olejové čerpadlo odstaje do mazacích míst.
Pokud máš při běžícím motoru olej až na horní rysku, tak ho tam máš sakra hodně a upušť ho. S trochou šikovnosti se to dá udělat, přes vypustní šroub.
Teda předpokládám, že se ti jedná o Kawasaki ER5.
Naposledy editováno 02.04.2010 17:42:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příliš mnoho oleje
A na nové motorce Versysu, který má mimochodem téměř shodný motor je to taky tak.
Chabi: hlavně klid, máš to OK. Nedávno mně psal taky jeden co nevěděl... No a pár lidí co mu radili, že při běžícím motoru má být okýnko prázdné, tak nakonec zjistili, že ho tam mají málo... takže tak.
PS: při běžícím motoru, to musíš (pokud chceš) taky kontrolovat ve vodorovné poloze.
Diamonds_T.>Aliante> Neraď mu takové kraviny, chudák bude z tebe vyplašený. Já jsem vystřídal kupu motorek, a to s olejovým chladičem bez, vodníky.... Když motor běžel, tak vždy šla hladina nahoru.
A na nové motorce Versysu, který má mimochodem téměř shodný motor je to taky tak.
Chabi: hlavně klid, máš to OK. Nedávno mně psal taky jeden co nevěděl... No a pár lidí co mu radili, že při běžícím motoru má být okýnko prázdné, tak nakonec zjistili, že ho tam mají málo... takže tak.
PS: při běžícím motoru, to musíš (pokud chceš) taky kontrolovat ve vodorovné poloze.
Seš si jistej tím co píšeš?Kdybys myslel logicky tak tohle nenapíšeš
1 reakcí na tento příspěvek Příliš mnoho oleje
Diamonds_T.>Aliante> Neraď mu takové kraviny, chudák bude z tebe vyplašený. Já jsem vystřídal kupu motorek, a to s olejovým chladičem bez, vodníky.... Když motor běžel, tak vždy šla hladina nahoru.
A na nové motorce Versysu, který má mimochodem téměř shodný motor je to taky tak.
Chabi: hlavně klid, máš to OK. Nedávno mně psal taky jeden co nevěděl... No a pár lidí co mu radili, že při běžícím motoru má být okýnko prázdné, tak nakonec zjistili, že ho tam mají málo... takže tak.
PS: při běžícím motoru, to musíš (pokud chceš) taky kontrolovat ve vodorovné poloze.
Prosím tě, koukni se na to u svojí motorky, než se budeš pouštět do rad a diskuzí.
Evidentně o tom moc nevíš, tak ho prosím nemať.
Je jasné, že když čerpadlo rozvede olej po motoru, tak se hladina v okénku sníží. Tak se na to ještě jednou dojdi podívat do garáže, ať si to uvědomíš.
1 reakcí na tento příspěvek Příliš mnoho oleje
1 reakcí na tento příspěvek Příliš mnoho oleje
VlaHa>Tak tady ty bláboly trochu poopravím,kdyby se máchala klikovka jak tu někdo píše,tak by se motor těžko udržel v chodu a při takovým používání by to odsral,ale to by tam snad u každýho motoru muselo bejt přelito minimálně o litr a spíš ještě o víc,prostě v žádným případě klika nesmí sáhnout do hladiny ale to by jsi hned poznal,jestli máš o nějakejch púl litru víc,nic se neděje a to co se děje v okýnku za provozu neřeš,jsou i motory u kterých to stoupne,třeba klx ale je to spíš tím že se tam tudy ten olej vrací a u okýnka nastoupá,taky se tam ten olej vypouští na třech místech,kvuli rúzným zákoutím a třeba u bandita tam zase z okýnka zmizí všechno.A k hláškám o vytlačenejch guferech,měli jste někdy rozebranej motor?gufera jsou jen na ventilech tak že to je taky blábol,samozřejmě myslím motory se společnou náplní,no a i kdyby se měl motor kvuli velkýmu množství tlakovat,tak na to je tam oddych a první by se to objevilo ve filtru,jinak kurviči co s tím blbnou na letištích dávaj třeba do fárošú nebo gsxr třeba i o dva litry na víc,tak bud v klidu
Jo souhlas se vsim. Ale on nevi o kolik tam je vic, tak neni problem upustit na horni rysku jak to ma oficialne byt a nemusi nic resit. Jinak s tim prelitim o litr a vic u nekterych moto problemy byly.
Kuza1>Kdyz je motorka v rovine s vypnutym motorem tak po rysku horni a jakmile se nastartuje tak se rozleje do valcu atd. a je jasny ze ve vane je toho pak mene ja kdyz nastartuju tak v okenku nevidim lautr nic je to jak u auta kotroluje se hladina oleje az po nakym case kdyz stece zpet ;) .... Kdyz tam das vic oleje tak ti ho stejne motor vyhaze pri nejlepsim vejfukem a pri horsim tesnenim
chytrej Kůůůža
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |