globalmoto_kveten





Téma: Vychytávky do bahna
 
21.5.2008 v 10:40
Docela rád bych, aby se tady každý pochlubil co si na své motorce upravil pro jízdu v terénu,ať už aby ušetřil stroj, nebo vylepšil svoje pohodlí. Koukal jsem že Vana666 si dával dopředu na blatník zástěrku, Autor si dává nějakej plast před světlo, Troj11 si udělal chrániče chladičů na Gase, já si těd udělal takový drobný vylepšení vodítka řetězu(nafotím později) prostě pochlubte se s vašimi výtvory Možná to bude dobrá inspirace pro ostatní

PS: Fotky velmi vítány...

Pro začátek posílám pár fotek od kluků z GoFasters jak si oni upravili jejich GG bike na WEC: http://berkyboy.smu...uZS9c#81685280_WCVk7

(reakce na) Vychytávky do bahna

29.6.2009 v 22:13 | Nahoru | #91
kalach> Pěkně udělanej kryt.Ale je mazec,že Yukina tohle obojí má z výroby a hondy ne..

Vychytávky do bahna

29.6.2009 v 22:29 | Nahoru | #92
Takže to nikdo nezkousel sestavit....???

(reakce na) Vychytávky do bahna

30.6.2009 v 09:57 | Nahoru | #93
Vespa> jo jo ty páčky sou. Koupil sem to i s objímkou do 500 a sou tam 3 možnosti nastavení jak to chceš. Docela mi to ulehčuje manipulaci

Vychytávky do bahna

29.3.2010 v 15:41 | Nahoru | #94
Teď si vyrábím plechový kryt na výfuk. Mezi krytem motoru a motorem jsem měl vždy tuny bahna - tohle snad pomůže

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Vychytávky do bahna

29.3.2010 v 20:52 | Nahoru | #95
Zbytecne slozita prace , staci dat penu mezi kryt motoru a motor.....

1 reakcí na tento příspěvek Vychytávky do bahna

29.3.2010 v 21:42 | Nahoru | #96
Nevim jestli je to vychytávka, ale při letních pařákách když se crcám krokem někde přes balvany a vůbec drsnym terénem, se mi tohle hodilo. Jelikož na mojí kawu se už ze série nedával větrák, je tohle šikovný. Větráky maj i regulaci otáček.. Jen nemám čidlo na který bych to připíchnul, tak to dělám manuálně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

29.3.2010 v 23:33 | Nahoru | #97
kadeloid> Jak to tam máš dlouho? Taky mám v plánu si to udělat z PC větráků... Akorát bych rád sehnal nějaké to čidlo, abych to nemusel hlídat

(reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 07:31 | Nahoru | #98
RadoTP> Asi tak rok a půl. To čidlo by se tam šiklo no. Ale když jezdim v klidu, tak sou stažený a sotva se točí. Když se právě crcám pomalu terénem, tak je vohulim a to chladí pěkně. Ještě sem tam měl teploměr, ale tam se mi urvali drátky, tak sem ho vyhodil. Jinak to fungovalo dobře. Chladilo to tak nějak na 80 stupňů když venku bylo kolem těch 30ti.

2 reakcí na tento příspěvek Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 13:02 | Nahoru | #99
Ahoj, doporucte mi pls nejaky kryt motoru na WR 450 2009, aby byl vyssi nez ten puvodni. Pada mi tam hrozne bahna tou dirou. Neco jako ten karbonovej dole na obrazku na tom YZ, ale z duralovyho plechu. diky

(reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 13:21 | Nahoru | #100
TTrs> já jsem si ten původní zvýšil o kus plastu a funguje to bezvadně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 13:57 | Nahoru | #101
RadoTP> Na to kašli, jestli nepojedeš do pouště :) Ostrý DR-Z se vůbec nehřeje ani nevaří.. měl jsem na svým teploměr tak vím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 15:21 | Nahoru | #102
Vespa> Nechal jsem to stát v cca 25°C 5min venku (a to předtím byla úplně studená) a po těch 5minutách už to vařilo a expanzka byla z poloviny plná... Zmenšoval jsem sání (dával jsem tam origo chobot) a asi ne příliš průchozí výfuk z Ska. Nevím ale jestli je možné, že by se to díky tomu více hřálo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 15:46 | Nahoru | #103
RadoTP> hmm, tak to jo, jestli máš takový nároky tak větráček asi potřebuješ :)
Já motor při stání vypínám, třeba když se někde čeká dýl jak minutu. A při jízdě mě teplota nikdy nepřelezla 98, ani v létě při vyhnití a tůrovačce krokem v rokli.

Edit: A když jde do expanzky kapalina tak to ještě neznamená vaření, to nastane až to vyfoukne oblak páry :)

Naposledy editováno 30.03.2010 15:48:28

(reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 15:47 | Nahoru | #104

RadoTP>Vespa> Nechal jsem to stát v cca 25°C 5min venku (a to předtím byla úplně studená) a po těch 5minutách už to vařilo a expanzka byla z poloviny plná... Zmenšoval jsem sání (dával jsem tam origo chobot) a asi ne příliš průchozí výfuk z Ska. Nevím ale jestli je možné, že by se to díky tomu více hřálo...


Pokud není motorka v pohybu a nemá větrák, tak ji klidně uvaříš.
V těžkém terénu musíš dávat na vodníka vééélkého bacha, není problém vyvařit vodu na dvou metrech. I když je zima...a prší.
Nejlepší řešení je vzduch .
Ještě k bowdenové spojce-základ je co nejmíň ohybů a když, tak velkým poloměrem. Pak se mě osvědčila na konci taková trubička, o kterou se bowden opíral a v ní byla maznička. Na druhém konci trubičky, z kterého lezlo lanko, byla gumová manžeta. V ní a v té trubičce po namazání je dostatečná zásoba omastku, aby to všecko fungovalo lehce a spolehlivě.
Pro opravdu těžký provoz je dobré nacpat mazničky všude tam, kam to jde. I na páčku zadní brzdy. Pokud totiž vázne, není problém po určité době nezabrzdit (vřící kapalina). To by pak leckterý "odborník" měl raději vzadu buben na špagát...
A proti nahazování motoru bahnem (u XRka to taky funguje) je dobrá stará známá věc-kus plechu, připevněného na rám a vodorovně vybíhajícímu až k spodnímu okraji předního blatníku.

Naposledy editováno 30.03.2010 16:03:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 16:01 | Nahoru | #105
Vespa> Však já to taky chcípám, když se déle stojí a od té doby jsem zatím nevařil :). Měl jsem to zrovna nový doma, chtěl jsem vyměnit olej a překvapilo mě, že už po tak "krátké" chvilce v tom začlo bublat .

Tak jsem si říkal, že když se s tím někde vytuhne, tak asi nedá moc práce to uvařit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 16:05 | Nahoru | #106

RadoTP>Vespa> Však já to taky chcípám, když se déle stojí a od té doby jsem zatím nevařil :). Měl jsem to zrovna nový doma, chtěl jsem vyměnit olej a překvapilo mě, že už po tak "krátké" chvilce v tom začlo bublat .

Tak jsem si říkal, že když se s tím někde vytuhne, tak asi nedá moc práce to uvařit


V terénu opravdu ne. Jenom to tak troch pšoukne a máš v motoru prd a ne vodu. To by chtělo vidět, páč tomu moc lidí nechce věřit.

(reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 16:18 | Nahoru | #107
Zdenalbenal> Já tomu věřim. Něco takovýho se mi stalo u starý stodváci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

30.3.2010 v 16:24 | Nahoru | #108

Zdenalbenal>V terénu opravdu ne. Jenom to tak troch pšoukne a máš v motoru prd a ne vodu. To by chtělo vidět, páč tomu moc lidí nechce věřit.


taky tomu nechci věřit :)
Možná u nějaký těžký šestistovky, ale s DR-Z jsem za dva roky nevařil, ani mě nikdy neubyla kapalina. A že těžkých situací pár bylo.

(reakce na) Vychytávky do bahna

31.3.2010 v 11:26 | Nahoru | #109

Vespa>taky tomu nechci věřit :)
Možná u nějaký těžký šestistovky, ale s DR-Z jsem za dva roky nevařil, ani mě nikdy neubyla kapalina. A že těžkých situací pár bylo.


Tak tos měl byt na Vydrné při MS v enduru 91. Tam vyvařili aj osmdesátky. Z přepadové hadice ta para pět čísel ani nebyla vidět...byla přehřátá .
V Assenu na 6D pořád pršelo a bylo okolo 10 stupňů. Voda se kontrolovala v každé časovce a dost i dolévala (zasraný chladič, vysoké jízdní odpory atd).
Kdysi se jel ve Francii takový závod v dunách na pobřeží. I když tam hic nebyl, několik lidí odpadlo...hádej proč...?
Ono se při závodě musí i sem tam přemýšlet, nejen držet plyn jak hlůpý dveřa .

Naposledy editováno 31.03.2010 11:34:05

(reakce na) Vychytávky do bahna

9.4.2010 v 23:43 | Nahoru | #110

KTM-Rudy>Zbytecne slozita prace , staci dat penu mezi kryt motoru a motor.....



Tak jsem to nakonec přecijen udělal tou složitější cestou

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

10.4.2010 v 00:25 | Nahoru | #111

RadoTP>Vespa> Však já to taky chcípám, když se déle stojí a od té doby jsem zatím nevařil :). Měl jsem to zrovna nový doma, chtěl jsem vyměnit olej a překvapilo mě, že už po tak "krátké" chvilce v tom začlo bublat .

Tak jsem si říkal, že když se s tím někde vytuhne, tak asi nedá moc práce to uvařit


to je divný Já jsem si taky nepamatuju že bych někdy vařil, a to mě to uřčitě porkrát 5-10 min. v běhu na stojánku stálo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

10.4.2010 v 00:34 | Nahoru | #112
mikulas-JJ> Záleží, co s Vespou berete jako "vaření" . Začlo v tom bublat a naplnila se expanzka. Nic z toho ale nevystříklo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

10.4.2010 v 15:18 | Nahoru | #113

RadoTP>mikulas-JJ> Záleží, co s Vespou berete jako "vaření" . Začlo v tom bublat a naplnila se expanzka. Nic z toho ale nevystříklo..

toje divny nechavam jí nekdy bežet a nikdy nic, vetrak sem odendal, ten kryt na koleno je zajimavy , taky mi tam pada dost sraček ,ale ne jak tobe mam iny koleno takže tam není takova díra jako máš ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

10.4.2010 v 20:41 | Nahoru | #114
Saty506> Tak pokud tam máš ten origo kryt, co je na fotce, tak je to v pohodě. Tam se bahno nedželo, ale u toho z ThumperTalk se plnilo a to hoodně rychle. Dneska jsem prubnul ten nový kryt a je to super . Blatník se s tím krytem kryje asi o 4cm a dole všechno pochytá šusplech. Motor se už vůbec "nezabahní". Ale vzhledově to není nic moc...

(reakce na) Vychytávky do bahna

10.4.2010 v 22:54 | Nahoru | #115
RadoTP> tet tam mam kryt motoru jako ty od CDR , ktomu mam na bokách otvory ale jde tam strčit wap takže v poho, jen tet sem nalítl z Lankama dobra cena , tak sem je vzal spojkovy sem tam dal , nastartuju dam za jedna a nic , lanko kratky, takže sem to musel předelat(bogden) dnes skoukam žemi lanko od plynu začíta třepadet, no nic tak sem vzal nove a opet na hovno.. uplne neco inyho , musel sem použít orig bogdeny. takže sem se poučil lanka jen Japon ješte že sou opravovací sady na lanka inak bych to asi vyhodil

Vychytávky do bahna

16.4.2010 v 13:18 | Nahoru | #116
Já sem na 2T jezdil místo ocelového lanka se strunou na ryby .
Na každém konci dva suky a v pohodě. A náhradní struna je skladná.
Na 4T sem to nezkůšal, jednak původní eště drží a druhak tam sů špagáty dva.

Vychytávky do bahna

8.8.2010 v 22:44 | Nahoru | #117
Na každou motku udělám kryt řetězu z Al plechu,velkej s prodloužením i na spodní větev řetězu P-H

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vychytávky do bahna

24.8.2010 v 23:07 | Nahoru | #118

TTrs>Ahoj, doporucte mi pls nejaky kryt motoru na WR 450 2009, aby byl vyssi nez ten puvodni. Pada mi tam hrozne bahna tou dirou. Neco jako ten karbonovej dole na obrazku na tom YZ, ale z duralovyho plechu. diky

Dej si pod šusplech molitan

(reakce na) Vychytávky do bahna

25.8.2010 v 21:29 | Nahoru | #119
novej> nebo se tam dává taková ta tvrdsi hmota, do ktery se pichaj ty umely suchý kytky-nesaje to tolik vodu jak ten molitan...

2 reakcí na tento příspěvek Vychytávky do bahna

25.8.2010 v 21:47 | Nahoru | #120
Poraďte enduro kutilové, co je dobrý jako výztuha přední brzdové hadice? Myslím na tu část která klouže ve vodítkách při pérování
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist