Jinak motorka se hojně prodává ve španělsku pod názvem leonart 350 Daytona.
Ještě přidávám videa z youtube...Daytona 350 ride a Sound
Naposledy editováno 09.11.2009 14:28:17
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
Nemyslím si prostě, že 15-20 let staré čopry jsou skvělý kauf.
a jen tak na okraj zajíždění není jen o poloze plynu, ale i o otáčkách - je hezký, že jsi nepřekročil půl plynu, ale když tam máš na tu půl plynu maximálku, tak tím asi zajíždění myšleno nebylo.
to o tý akceleraci a dostačujícím výkonu 17kW beru jako pokous o vtip pro prdlání po okreskách bez většího provozu možná, ale až s tím budeš chtít předjet kamion ploužící se 80, tak se Ti asi zhusta orosí prdel, jestli to před protijedoucím autem stihneš.
když jsi měl báwo bylo nejlepší báwo, teď máš teda yuki tak bude nejlepší yuki? když to vidím na firemním parkovišti, nechtěl bych to ani zadarmo.
a nějaký ulomení hliníkovýho odlitku, to asi není závada, to je vlastnost, takže yuki je stále nejlepší co?
jak říkám máš yuki Tvoje věc potud dobrý - ale nezkoušej to srovnávat s japoncema, který tady lítaj desítky let a maj ty motorky vychytaný a hlavně JEDOU - to je fakt humorný srovnávej si to s tou 350, ale až ve chvíli, kdy na tom něco nakroutíš. že se nějaký báwa při cestě domů slimejšej spolu s Tebou nevypovídá nic o kvalitě a jízdní dynamice yuki..
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
BMW je i nadále nejlepší pro toho, kdo jezdí dálky, jako jezdím já. Mám letadlo, už motorku na dálky nepotřebuju, elementary, dear Watson Ohledně toho, co je u BMW vlastnost, najdeš článek na Dfensovi, až ho zveřejní. Napsal jsem včera porovnání BMW R1100RS / Yuki "čipade" Daytona, protože si ho ta motorka zaslouží. Článek "My letci máme hliníkové ptáky" tam sklidil slušný ohlas, měl asi nejlepší bodování v historii, pár lidí jsem svezl, jeden si začal dělat papíry. Nezakrývám, že mám podobný cíl i teď: rozšířit lidem obzory, vyvrátit donekonečna opakované nesmyslné mýty. Někdo se bude vášnivě hádat, ale jiný (menšina) se třeba rozhodne to zkusit. Nic míň, nic víc.
Do Anglie se dá dojet i na Péráku, jak víme. Možná to překonám a určitě nepojedu jen tam, ale i zpět. Záleží na volném času, v létě býváme 2 měsíce na dovolené, takže to musím stihnout v červnu/září, to mě dost omezuje. Na své stránky určitě dám dlouhodobý test, neboj.
http://s1.imgupload.cz/img/261728/4vd4L/Yuki-spt-350--sm44-09.jpg
http://www.automotorevue.cz/moto/testy/yuki-350-spt-vskutku-velkej-cinan.html
http://motoride.sk/?ID=2456
Jinak já proti číně nic nemám a fandim jí (minimálně snižuje cenu japonců ), ale 60t bych za to nedal. To už je vhodnější 3roky stará ybr250, která těžkou daytonu bezpochyby předjede a ve všem mimo ceny ND předčí, ale to už je na rozhodnutí každého jednotlivce.
Naposledy editováno 04.04.2010 10:02:28
Tahle fotka je [img] - design ať posoudí každý sám, ale 600 km z 4 dny a spotřeba 3,8 l/100 km hovoří samy za sebe. Dlouhodobější test po roce-dvou bude na mých stránkách. Můžeš mi na ně udělat reklamu (odkaz vložit) ty, ať se zase nevytahuju
Jo a soráč, odpo letíme směr SK, nebudu u netu = nebudu reagovat.
rrss>Němec - vtipný, ale ne moc. Zatím jsem předjel bez podřazování každé auto, které jsem předjet chtěl. Rozhodně to vychází lépe (kW/kg) než Felda a v té se nebojím. Takže máš nějaký argument? Nemáš. Když už jsme u toho, litrový výkon vychází stejný jako u BMW
Nejen výkon je důležitým parametrem motoru BMW má kroutící moment na který se také jezdí. Jen aby si to dobře pochopil, nesrovnávám BMW a Yuki, jsou to zcela jiné moto.
S tím předjížděním si mě ale pobavil, nepředjedeš nic pokud trošku zrychlí nebo pojede svižněji. Tak jestli ti Felda stačí, tak pak pohoda, kdyby si jezdil pořádným autem, tak tohle napsat nemůžeš
Naposledy editováno 04.04.2010 10:11:54
Tady jde o to, že motor Yuki Daytona má z 320 ccm 17 kw, což při přímém přepočtu odpovídá 57,8 kW (1089/320*17) takže výkonově je to stejně podkoňovaný motor jako u BMW 1100 (typ R259). Není to v žádném případě slabý motor.
Pokud jde o krouťák, chtělo by to dát na stejnou brzdu oba stroje, důležitý je průběh krouťáku podle otáček (viz neustálé spory na m.cz - dvouvál vs. čtyřvál).
Co ale víš stejně dobře jako já, pokud má BMW max. krouťák 95 Nm a Yuki má 21 Nm, tak vzhledem k tomu, že je zpřevodované na poloviční max. rychlost, má při 100 km/h na výstupu převodovky 44% krouťáku, který tam má BMW. A urychluje menší hmotnost, takže ve výsledku má mým odhadem asi 60% pružného zrychlení (na pětku v rozmezí rychlostí 70-100 km/h) oproti BMW. Samozřejmě na sprintu mu BMW hravě ujede, protože na jedničku se dá jet až 60 km/h, to Yuki musí mezitím 4x řadit
Pro mě je ale důležité zrychlení prakticky využitelné v provozu, tj. na 4ku, 5ku, a tam na tom Yuki není vůbec špatně.
Poslední update - po 3300 km spotřeba padla z 4,2 na 2,9 l/100 km. Pořád si myslím, že jsem udělal dobrý kauf.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
Nevím, kolikrát jsi jel ve Ferrari nebo Porsche, já měl tu možnost několikrát pokecat s lidmi, co v nich jezdí napříč Evropou, a pro běžné ježdění to žádné výhody nemá. Stejně musíš po městech a vesnicích kodrcat max. šedesátkou, silnice 1. třídy jsou většinu dne "sklady na kolečkách" a není kam předjet, nikde žádná mezera. Silnice nižších tříd jsou zábavné, pokud jsou zatáčkovité a nejsou rozbité, ale víc než 120 se na nich jet nedá.
Ještě nějaký dotaz?
Všechno je to o údržbě, ano, jsou lidi, co mají problémy s japoncema, ale z 95% je to vlivem zanedbání údržby. Četl jsem tvoje články, jsou dobře napsaný, ale celkem se divím tvojí averzi vůči jabkám, když si sám pořídíš čínu. Nechci to hodnotit z hlediska, co jednou bude, ale v tom vidím mnohem větší negativa u číny.
Každýmu jeho jest. Ať slouží.
Jo a autorovi vlákna pardon za OT, můj názor je, že je to individuální podle stavu dané motorky (netýká se to jenom ojetých, ale i těch nových čín), pokud najdeš pěknou ojetinu ale, tak bych se spíš přikláněl k ní, podle mě ti udělá větší službu.
Naposledy editováno 18.05.2010 15:26:19
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
Jakmile japky nebudou masovky vyráběné po statisících, stanou se prohibitivně drahými.
Pokud bych měl uvést důvody pro koupi číny, tak jsou tři: dobré reference od majitelů, dobré vlastní zkušenosti s "coltem 1911" od Norinca a "waltherem tt" od stejné firmy, no a třeba to, že čínani létají do vesmíru - i v tom už dohnali japonce.
Konkrétní argumenty pro daytonu jsou design z Británie (Regal Raptor, líbí se víc lidem), osvědčený motor se spodkem odvozeným z Hondice 250 (+jak jsem psal, nemám rád chromy) a velmi pěkné zpracování při prvním setkání s motorkou u prodejce.
Honda podle mě má mnohem pevnější základy, než třeba taková yamaha, protože jakožto stále ještě největší výrobce spalovacích motorů na světě si snad v budoucnosti svůj náskok a odbyt udrží. A ohledně té ceny je právě zajímavé to, že už v těch začátcích prodávali za lepší cenu, než zaběhnutí výrobci, bez ohledu na velikost produkce, s velkým rozdílem oproti číně.
To srovnávání historie jap. výrobců a číny mi přijde docela krátkozraký, ano, sice taky kopírovali, ale přicházeli s většinou kvalitnějším a spolehlivějším výrobkem, než prvočinitel. Tohle se o číně, nezlob se na mě, nedá tvrdit. Na druhou stranu ale netvrdím, že nemají potenciál hodně zamíchat s kartami v budoucnosti a velkou roli v tom hraje taky jejich populace, která je s nějakými pár ostrovy země vycházejícího slunce nesrovnatelná. Čas ukáže.
No a měl si tedy vůbec někdy nějakého japonce?
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
Japonce jsem neměl, jezdil jsem jen na Jawách, IFě /Simál/, MZ, Triumphu, BMW. Nevím proč bych nemohl hodnotit japíky. Na to ho nemusíš vlastnit. Je to masovka bez charakteru, píše to víc lidí než já. Je to jako jezdit autem. Jak zaznělo výše, jsou auta s brutál akcelerací, ano, ale stejně většinou jezdí piánko, podobně japonské motorky mimo okruh - pokud jezdíš denně a ne jen o víkendu za slunečného počasí, oceníš úplně jiné vlastnosti než je krouťák při 11000 ot./min
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Daytona 350
K těm zbraním- řekněme, že jsem viděl, střílel, tak deset typů zbraní od Norinca a je to stejné jako s motorkama- dostaneš okopírovaný dobrý základ a zbytek si holt budeš muset dodělat sám...U motorek šrouby, u zbraní spoušťák...Nicméně za o dost nižší částku dostaneš solidní kopii.
edit:písmenka
Naposledy editováno 21.05.2010 12:05:36
Rampa89>rrss> No, ale s tímhle přístupem si potom uplně stejný, jako ti majitelé japonců, co kydají hnůj na čínský motorky.
Neřekl bych, japky označuju za masofky, "to můžeš rovnou jet autem". To není kydání hnoje, ale fakt. Ohledně techniky číňanů souhlasim s VeFeRákem. Ohledně kopírování, třeba japonci od jawy - také prvních 15 let nevyhrávali závody, vyhrávala je jawa... ale pak se to jaksi otočilo. Teď jsou čínani už dost daleko ve fázi toho otáčení
Za to, že výrobci přesouvají výrobu do číny, nemohu já. Odolával jsem dlouho, třeba notebook a monitor kupoval vždy z taiwanu, dokud to šlo - ale už to prostě nejde. Koupil jsem si letos Blatino. Podporuju evropskou výrobu určitě víc, než ti, co jezdí na japkách.
Moje první motorka byla YUKI SPYDER 125. Za první léto jsem najezdil jen 13 000 Km. Jezdil jsem všude,ale hodně pršelo. Nikdy žádnej větší problém. Měl jsem jí 3 roky a skoro žádnou údržbu kromě nutných servisních prohlídek jsem neabsolvoval od doby vychytání výrobních vad. (viz můj profil) Spotřeba na 125 ccm a váhu 193 kg+ mých 73 byla 3L když jsem jezdil ve skupině se silnějšími stroji a musel jí vytáčet. Maximálka ve dvou 110 a sám jsem na ní jel 120 tachometrových. Ta ulomená stupačka je celkem častá a myslím,že je to z bezpečnostních důvodů,aby se nepřekroutil rám v místě přišroubování patky stupačky. Jinak by jí dělaly ze železa a né z hliníku. Na intruderovi mám předkopy přidělaný na celkem tenkým a měkkým pásku,nejspíš ze stejnýho důvodu. Neumím si představit těch 200 kg padnout na jednu trubku rámu. Byl jsem členem Iron dogs (hrdých majitelů čínských chopperů) a nebyl tam snad nikdo kdo by měl nějaký problémy který každej uvádí jako důvod negativismu. Většinou se objevovali tyhle problémy :
1)kontakty elektriky se nedotýkaly ( je potřeba hned na novém stroji zkontrolovat a pak OK)
2)gumové části trouchnivěli celkem brzy (příruba karburátoru 210,- ,nebo novou hned
přestříkat silikonem)
3)natahoval se obřas někomu řetěz (koupit nějakej ,,značkovej,,)
Tohle jsou celkem akceptovatelné problémy a dají se snadno vyřešit. Dál jsem měl problém s krytem řetězu,kterej je hliníkovej a poměrně těžkej na ty 3 šroubky na jedný straně. Ta 125-ka měla celkem velký vybrace v jednom menším rozmezí otáček,tak se často povolovali. Mnohem lepší uchycení měla Starka,Tinka,Vista....
No a teď mám japonce. SUZUKI INRTUDER VS 800. Je super. Každou chvilku potřebuje seřídit podtlaky,z kopce musím přidávat,protože motor hrozně brzdí,na zadní blatník nemůžu nic ,,nabalit,, jako na spydera protože má blbej tvar,značku a zadní světlo nad blatníkem,takže stan vozí někdo jinej. Spotřeba není špatná. žere mi jen o 1,5 litru víc než můj passat kombi(pravda v naftě). Cena náhrádních dílů na starou unavenou motorku co už si zaslouží aby něco odešlo je nehorázná. Chladič za 25 000,- (nechal jsem si udělat na zakázku a ušetřil 20 000,-) Teď jsou na řadě zadní tlumiče. Origo stojí 9 000,- jeden. Zvažuju že tam dám HAGON (pár za cca 5 000,-)
Shrnutí: Když teď jezdím dálku,jsem rád,že mám intrudera,ale většinou jezdím do práce,nakoupit,na poštu,za kamarády,na kratší výlety a to přemejšlím proč jsem toho spydera prodával. Na cesty do 150 Km byl super. Bohužel nemám garáž a dvě motorky by se mi do obýváku nevešli. Jezdil jsem i na 250ce a s průměrnou spotřebou 2,5 litru a mnohem lepším zátahem dostačujícím pro jednoho (ve dvou nic moc) se s ní dá jed i nějakou delší dobu (třeba když prší a jedete po dálnici) 150 Km/h tachometrových!!!
NIKDY JSEM SE NESETKAL S NĚKÝM KOMU BY U YUKINY ODEŠEL MOTOR A DĚLAL GO a znám těch majitelů a ex majitelů opravdu hodně. Teď se do mně pusťte a začněte argumentovat,ale akceptuju pouze věci,který si můžu ověřit. Jinak se držte toho,že co neznáte,neberte si do huby! Tak se chovají jen děti a né dospělej chlap co se nazývá motorkářem.
Naposledy editováno 22.03.2014 18:16:04