- enduro, 4takt, nepozadovan provoz na silnici ale bran jako maly plus
- objem 250 az 450, vykonove pres 25kW, ale zase ne uplne ostre zavodni
- s co nejlehci udrzbou
- VYSKA SEDLA MAXIMALNE 900mm
Predem dekuji za tipy.
1 reakcí na tento příspěvek Pomozte s výběrem středně ostrého endura
DR400S je pouťovka tak na krotkou lesní turistiku a ještě to k ničemu nejede.(mám jí v garáži)
Alp má motor ze staré DR350 což je držák ale taky to nejede. kromě toho je Alp na skákání ještě méně vhodný než DR.
Je to prostě problém.Jestli někdo víte o výkoném enduru s výškou sedla dle požadovaných parametrů tak do něj jdu !!!!
Scháním něco podobného už 4 roky!
Chci funglovku a ne ostrý závoďák kde budu víc servisovat a měnit než jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek Pomozte s výběrem středně ostrého endura
Yamaha WR 250 - výška sedla 99cm
DR 350 - 89cm - podle mě nejlepší volba na hobby ježdění
XT 350 - 85 cm, nejnižší, ale nejtežší (150kg) a nejslabší 17kW
XR 400 - 93cm
DR-Z 400 - 94,5cm
WR 400 - 99cm
Husqvarna TE 410 Enduro má uvedenou výšku sedla 84cm, novější 88cm
TE 610 - 89cm
Já zvolil XLR 250, protože, bylo
a) levné
b) nenáročné na servis, olej co 1500km
c) nemá baterku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
d) výkon 22kW sice špunty netrhá, ale je naprosto dostatečný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
e) uvedená pohotovostní hmotnost je 108kg
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
a hlavně, je to Honda
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
XT 350 tezke a line
DR-Z, XR 400 vysoke
TE 610 zbytecne velkej objem
DR 350, XR 250 zatim favoriti
TE 410 - tam se prave bojim te nutnosti velke udrzby, ja si sam maximalne vymenim svicku, vycistim karbec a namazu retez :D
Predem diky za jeste nejake tipy nebo poznatky k nevyrazenym modelum, hlavne TE 410, tech se prodava celkem dost ale fakt se toho bojim.
1 reakcí na tento příspěvek Pomozte s výběrem středně ostrého endura
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
U endura pro hobby ježdění si představuju, že když ho 8-10x az sezonu vytáhnu na odpolední projížďku lesem nebo soft trať, tak že maximálně budu dolévat olej, jednou za rok seřídím ventily a tím to hasne.. :) V zimě polítám ve sněhu, na jaře vytáhnu a jedu znova.. Rozhodně u motorky pro "radost" nehodlám každou zimu rozhazovat motor, abych zkontroloval, co by zase mohlo upadnout nebo které vahadlo je zase vydřené
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Ale člověk, který chce ostré enduro, s tím vším počítá a má na to peníze..
Mi stačí tupé enduro, kterému stačí jen benzín a olej, s tupým výkonem 22kW a i tak ho nemám šanci s mými dovednostmi využít
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Pomozte s výběrem středně ostrého endura
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomozte s výběrem středně ostrého endura
SirIndy>fulda> DR 350 asi bude prvni co si nekam pojedu projet... Taky mi o ten vykon zase tolik nejde, dneska sem zase vytahl KMX 125 do terenu a porad mi tam ma co rict i ona a DR 350 bude zase o kus vejs... A opravdu je mezi DR 350 a 400 takovej rozdil?
Ono záleží mez jakým 400ccm.řeknu to asi takhle.mam DR 350 převrtaný na 400ccm+jinej karbec a laďák.jede to teď o něco líp než honda XR 400.navíc DR jde převrtat až na 440ccm a to už fakt lítá ale už bude jine i udržba a nebude to takový DRžák jak to má v pověsti.kamarát to měl převrtané na 440 a můžu říct že nechybělo moc a měl sem pocit že sedím na ostré 450!ale pokud je řeč o výkonu-stejně si myslím že na hobby ježdění nevyužiješ.jezdím docela pružně a stejně celej výkon nikdy nevyužiju.jedině tehdy když je opravdu blato a vletíš do nakypřenýho pole a dáváš jí čočoku.tam jde poznat že motor fakt maká.jinak to není zapotřebí vůbec hnát.jede to samo.uvidíš až se projedeš.jinak za mě DR mám ho a jsem fakt spokojený!kdo nesouhlasí at napíše
1 reakcí na tento příspěvek Pomozte s výběrem středně ostrého endura
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Pomozte s výběrem středně ostrého endura
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 | Jakuub_CZ | 17 | 12.9.2023 v 17:38 Hrosin |
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 | Repsolis | 4 | 4.4.2022 v 09:08 Pedl |
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | 820825 | 4 | 22.8.2021 v 00:30 combust |
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | Simon456 | 6 | 18.4.2021 v 14:00 vlkivo |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |