1 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3
Priklad: K3 staci, vetsina lidi nevyuzije vlastnosti teto pneu ani na 60% Vetsinou se kasaji jak jezdi supr casy a kdyz reknou ze treba brno 2.35. Tak na to jim staci supersportovni pneu. Pritom jsem se od nich dozvedel ze na tento cas je pneu moc tvrda a ze musi mit K2 Coz je totalni blbost.
Kouknete jen na to foto a popisek.
Racetec K3 INT
Moto pneu Racetec K3 INT
Výrobce Metzeler
Interact Technolgie: nejnovější patentovaná technologie pro nejlepší čas na silnici či na závodní dráze
* Systémově navinuté ocelové struny s předpětím od středu pláště do boků maximalizují styčnou plochu v každé zatáčce
* Nová generace nízko-termoplastické směsy pro rychlé a rovnoměrné zahřátí a větší přilnavost v každé situaci
* Nový kompaktní dezén běhounu redukuje odtrhávání a napomáha kontrolovanému rozložení přenosu trakční síly při progresivním průjezdu zatáčkou
* Směs K3, precizně navržená pro specifické podmínky "ostré" silniční jízdy je ideální volbu pro opravdové jezdce
Naposledy editováno 24.03.2010 23:38:43
2 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3
Naposledy editováno 24.03.2010 23:51:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3
Burdez>Ja bych volil K2. Jezdim 2.18 2.19 a v K3ce uz bych nemel tu jistotu gipu. Uz jen ta psychologie ze mam tvrdsi smes mi nedovoli zkouset rychlejsi a rychlejsi nalet do zatacky...
Zrovna v Brně se mis píš osvědčily tvrdší směsi. Mluvím konkrétně o Dunlopu.. Směs 6680 je ideál a i čas jsem měl lepší než na měkký.
Úměru měkká = bezpečná a tvrdá = jistota tlamy bych tady v tomhle případě nehledal
1 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3
1 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3
Dawe02>Burdez> Kdepak Metzeler, ja uz mam nasmlouvane Micheliny PowerOne. Ale mam samo i nekolik zadnich "C"
Že by konečně další šestnáctapůlkař???????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3
Ta lateralni smes me ale laka.... hodne velky skok v technologii imho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3
Burdez>.... Mam seriovou moto bez uprav.....
...aproto si myslíš, že neskousne tvrdší pneu jako moje s úpravama?
Já bych řekl, že jsou to divný úvahy a dokud něco nevyzkoušíš, nejde to hned zavrhnout. Nemám s K3 zkušenosti, to musíš ty sám a čas na to máš dobrej, abys byl schopen to posoudit. Ne vždy znamená míň gripu na výjezdu nevýhodu a pomalejší čas...nebo naopak, k čemu ti je extra dobrý grip na nové gumě, když se po 5-8mi kolech markantně změní?? Je mi milejší, když si guma zachová podobný vlastnosti i víc kol, třebaže s o 5% menším "gripem". Stejně to tady nikdo z nás, šmudlů, není schopno pořádně rozpoznat..
Ratlik>Tak teď tedy nevím, zkusit, nezkusit? Budou se hodit do "jarního" počasí? Jde mi o první CEC např. či následující závody
Jde o to, co od nich čekáš. Chceš se hezky svízt v CECu celý den na podobně se chovající pneu po celý den nebo si tam dát svoje maximum (odhaduju díky měkčí pneu tak max. o 1s rychlejší) v jednom - dvou kolech a jít spokojeně domů. Je to na tobě..
Bohatší týmy i v MČR občas používají kvalifikační pneu. A já vím, že takovou stejně neumím využít, takže se do ničeho takovýho ani nehrnu! Ty rezervy jsou jinde..
radi5>Dawe02> Už dělají slicky Power one i v 17"?? Loni psali, že 2010 budou i 17", ale zatím jsem je neviděl. Výhoda je, že kromě zadku i předek můžeš "legálně" otáčet.... Budeš spokojenej - v Brně se vůbec netrhají......
No tak tohle mě taky zajímá! Kdysi bývaly slicky od Michelin výborný...ale o kolik lepší jsou POWER ONE?? A proč je stále ještě nedělaj v 17"? Vyplývá z toho otom, že PowerONE se vzorkem je teoreticky lepší guma, než aktuálně nabízené slicky 17"?
Taky mi dost otázek v tomhle směru šrotuje v hlavě..
No nic, beru to na sebe a za cenu investice budu porovnávat - referenční budou DUNLOP...a pak dám snad vědět.
Takovýhle vzácný informace, třeba i podložený nějakým testem, totiž nikde nejsou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3
Perňa #81>...Stejně to tady nikdo z nás, šmudlů, není schopno pořádně rozpoznat..
Sam tomu neveris co si rek ;) Ja osobne bych nezahazoval zadnou smes, ani na okruh.... V kazdem pocasi je kazda smes jina, na studenym povrchu sou 2 a 3 smesi vetsinou vyborny ... Aspon z mych zkusenosti
Jinak s pneumatikama je to velka alchymie, jinak to asi nebude
Jenže na volný ježdění a CEC bych ty tvrdší nezatracoval. Hold nasadím lehce menší tempo a vono to ve finále bude lepší.
A co pojdeš ty? Matadorky??
1 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3
Popřípadě, v případě suchý předpovědi, jestli směrování gumy má význam jen pro odvod vody a dala by se otočit.
Čtyřku na novou gumu mám, ale dávat ji nechci, tahle má uprostřed ještě vzorek do konce sezony a na okruh už se pak nedostanu.
Dík
tu foto
a pro rejpaly po prvním okruhu jsem se byl jednou projet jen na lehko, tak žmolky mám pryč
Naposledy editováno 27.07.2014 19:58:50
fallen píše: čus, obnovím to tu trochu, mám K3 na R1 kupovaný od hamleta jetý (asi z Brna). Každopádně jsem teď dal poprvý sám Brno a čeká mě v pondělí ještě další 2 jízdy po 25minutách, tak se chci zeptat jestli to ta pravá strana ještě vydrží, vzorek jsem prakticky zahladil a nevím kolik masa pod tím ještě je a hlavně - jestli ta guma má ještě vlastnosti na čas někde kolem 2:30-5
Popřípadě, v případě suchý předpovědi, jestli směrování gumy má význam jen pro odvod vody a dala by se otočit.
Čtyřku na novou gumu mám, ale dávat ji nechci, tahle má uprostřed ještě vzorek do konce sezony a na okruh už se pak nedostanu.
Dík
tu foto
a pro rejpaly po prvním okruhu jsem se byl jednou projet jen na lehko, tak žmolky mám pryč
kdo šetří ma za 3