Téma: Pomoc Husaberg 2004
 
23.3.2010 v 20:16
Ahoj lidi, dnes asi po deseti Km jízdy se mi začala dusit při ubrání plynu. Sem tam střílela do výfuku, více než obvykle. Během cca 4 km se začala dusit stále víc a víc(po ubrání plynu se dusila,ale po přidání jela normálně "v točkách") po té zdechla úplně. Nešla mi nastartovat, asi 30 minutách úporného startování se mi ji podařilo nastartovat, asi na 10 vteřin, ale musel sem jí držet pod plynem.. Pak zase zdechla a už sem ji nenastartoval. Když sem jí startoval, tak sem vyčistil svíčku(je nová), vzduchový filtr byl čistý, odkalil sem karburátor a stále nic. Jedná se o husaberg 400FE r.v. 2004 170mth v ve 140mth byli dělané ventily..PS:olej měním po 10 mth..Moto bylo v pořádku. je to první problém. Prosím o radu..díky s pozdravem..
Předchozí
1 2
Následující

Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:23 | Nahoru | #1
chtělo by to změřit tlaky.

Naposledy editováno 23.03.2010 20:24:14

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:24 | Nahoru | #2
Prasklá guma sání nebo prasklá ventilová pružina.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:25 | Nahoru | #3
a jéje sezóna a tady první generálka... klepe to nehoře?

Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:30 | Nahoru | #4
co jen ucpaná tryska?

(reakce na) Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:33 | Nahoru | #5
Derrick> Díkdy za rady zejtra se na to mrknu a napíšu co sem zjistil

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:36 | Nahoru | #6
Vypereš vzducháč a jedeš dál
edit:Ha ten jsi mšl čistej.. nenasálo to vodu někde v kaluži?

Naposledy editováno 23.03.2010 20:40:37

(reakce na) Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:36 | Nahoru | #7
Android.wr> Nee nikde to neklepe, ani žádný pazvuky. Oleje měla vždycky dost nic sem nezanedbal..

(reakce na) Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:43 | Nahoru | #8

Android.wr>Vypereš vzducháč a jedeš dál
edit:Ha ten jsi mšl čistej.. nenasálo to vodu někde v kaluži?



Ne,ne neprojel sem ničím právě..

Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:47 | Nahoru | #9
kurňa nechcu strašit mě to dělalo to samo karbec sání karbec jsem čistil zkoušel jsem i nalít benzín z jiného kanistru jestli náhodou nebyl s vodou .. říkal jsem si to budou rozmrdané směsy .. ale nedalo mi to a mrkl jsem pod víčko na vačky a uplně jsem se zděsil.. mašinu jsem měl cca 4 měsíce borec garantoval týden starej rozvoďák..

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:53 | Nahoru | #10
ten byl ztuhlej jak ..svina. a tím zbořil ty domečky ve kterých se otáčí vačky..to všechno bylo necelej milimetr nad sedel ventylů .. ložiska to zvládly ale stejně si myslím že to nemazalo..no mazec.. naštěstí to mám zasebou
Nic takového ti nepřeju

Naposledy editováno 23.03.2010 20:56:12

(reakce na) Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 20:58 | Nahoru | #11

Android.wr>ten byl ztuhlej jak ..svina. a zbořil ty domečky ve kterých se otáčí vačky..to všechno bylo necelej milimetr nad sedel ventylů .. no mazec.. naštěstí to mám zasebou
Nic takového ti nepřeju



Zítra se na to kouknu a kolem 20:00 sem napíšu co sem zjistil (snad nemáš pravdu )
Prosím o další rady co by to mohlo být..zítra sem přijdi pokud budeš mít čas a proberem další zatím díky.

Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 21:01 | Nahoru | #12
Koukni na ventilove vule. 30mth je akorat na kontrolu.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 21:07 | Nahoru | #13
JJ důležité

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 21:23 | Nahoru | #14
Android.wr> Ted sem sešl dolů a oddělal sem ty víčka a koukal na to...ventylové pružiny nejsou poškozené olej tam je .svíčka dává jiskru. Zítra rozdělám ten karbec a kouknu na všechy těsnení a na sání a pak teda ty vůle...

(reakce na) Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 21:26 | Nahoru | #15
Husar400FE> Kukni na zapalko

Pomoc Husaberg 2004

23.3.2010 v 22:29 | Nahoru | #16
Skoro to samý mi to taky dělalo, samo se to nějak zpravilo jediný co mě napadlo že to bylo tak že jsem jezdil a zapomněl zamáčknout sytič, ale nevim, každopádně jsem motku dokázal znova nastartovat a pak to už bylo ok.Stalo se mi to asi na dvou vyjížďkách po silnici!

Pomoc Husaberg 2004

24.3.2010 v 06:43 | Nahoru | #17
Android.WR> Nestraš ho, HSB má vačku uloženú vo valivých ložiskách, nie v klzných.

Husar400FE> Ako prvé si ujasni, čo to máš doma. V roku 2004 sa už Husaberg FE 400 nerobil, robila sa len 450. Takže to bude pravdepodobne 2003 alebo ešte staršie. Tieto mali nie moc chválenú dvojicu zapaľovanie SEM a karburátor Del Orto, aj keď ja som s nimi problém nemal. Skús dať dolu kryt zapaľovania, to nie je v oleji, takže niekdy sa tam kondenzuje voda a robí to problémy. Ak to je vlhké, tak to vystriekaj sprejom na kontakty. Ďalej skús rozobrať a vyčistiť karburátor. Tak isto to môže byť vybitá ihla a komínik. S týmto som mal ja problém, kým som to nevymenil, tak som odpaľoval jednu sviečku za druhou.

Pomoc Husaberg 2004

24.3.2010 v 15:39 | Nahoru | #18
... v podstatě bylo řečeno skoro vše ... ale typoval bych blbovinu...

....zaskříplá hadička paliva, nebo ucpané přepady karburátoru dole pod motorem
....prasklá guma mezi karbcem a motorem

oboje by se chovalo podobně

Pomoc Husaberg 2004

24.3.2010 v 16:29 | Nahoru | #19
Závada se našla, večerní prohlížení včera nebylo tak pečlivé a dnes odpoledne po vyčištění karburátorů a všech jiných věcí od vás, stále nešla nakopnout. Tak jsem to rozdělal znova a našel prasklou podložku viz. foto >>> [img] se bez problémů odstranit vrchní díl hlavy a vyměnit tu podložku doma, nebo raději do servisu..
Dík za odpověď, s pozdravem.

Naposledy editováno 24.03.2010 16:30:15

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc Husaberg 2004

24.3.2010 v 22:31 | Nahoru | #20
Sorry za strašení ...ale bylo to pod tím sakramenským víčkem Jsem rád že to máš relativně v pohodě! Možná bych projistotu mrkl i na ten ventil zespod .. přeji zdárnou opravu a krásnou sezónu!

Naposledy editováno 24.03.2010 23:26:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc Husaberg 2004

24.3.2010 v 22:58 | Nahoru | #21
Android.wr> Díky za přání,ale co ta oprava doma.

(reakce na) Pomoc Husaberg 2004

24.3.2010 v 23:11 | Nahoru | #22
Husar400FE> dá se to zvládnout doma, pokud se vyznáš, jsi zručnej, pečlivej, máš nářadí, tak neni problém.. v každém případě není to úplně běžná závada..

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc Husaberg 2004

25.3.2010 v 06:07 | Nahoru | #23
Když tu podlozku koupis novou tak si ji nech trosku zabsousit aby presne dosedala na pruzinu. V KTM delaji stejne podlozky na HSB a KTM a ty na HSB nesedi tak presne a maji tendenci po tech cca 150 mth praskat. Kdyz se na tu pruzinu s podlozkou knouknes proti svetlu tak se nesmi mezi podlozkou a pruzinou svitit, doporucuju ti takto projit vsechny 4. Jinak da se to udelat i doma, ale je to docela makacka sundat ty pruziny. Jsou na to potreba urcite 2 lidi a nebo hodne dobre naradi :)

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc Husaberg 2004

25.3.2010 v 18:06 | Nahoru | #24
podlozku kup novou a musi se zabrousit PRUZINA vuci podlozce,aby tam nebyla zadna vule.da se rict ze je to vada z vyroby,me uz praskly 2 podlozky a 2 pruziny pak sem nechal pruziny zabrousit na sebe a zatim ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc Husaberg 2004

25.3.2010 v 19:25 | Nahoru | #25
Kovi> Příští týden jedu k panu Halfarovi do Hanušovic.A bude mě tam dávat dvojité ventilové pružiny.Prý by to mělo být lepší na jízdu.Co vi nato.

(reakce na) Pomoc Husaberg 2004

25.3.2010 v 20:21 | Nahoru | #26

Joraell>Když tu podlozku koupis novou tak si ji nech trosku zabsousit aby presne dosedala na pruzinu. V KTM delaji stejne podlozky na HSB a KTM a ty na HSB nesedi tak presne a maji tendenci po tech cca 150 mth praskat. Kdyz se na tu pruzinu s podlozkou knouknes proti svetlu tak se nesmi mezi podlozkou a pruzinou svitit, doporucuju ti takto projit vsechny 4. Jinak da se to udelat i doma, ale je to docela makacka sundat ty pruziny. Jsou na to potreba urcite 2 lidi a nebo hodne dobre naradi :)



a nebo stahovák

(reakce na) Pomoc Husaberg 2004

25.3.2010 v 20:43 | Nahoru | #27

Husar400FE>Kovi> Příští týden jedu k panu Halfarovi do Hanušovic.A bude mě tam dávat dvojité ventilové pružiny.Prý by to mělo být lepší na jízdu.Co vi nato.


je to super vec sam je mam

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc Husaberg 2004

26.3.2010 v 07:46 | Nahoru | #28
Pokud si chceš udělat radost tak doporučuju 2jtý. Nečekej ale zázrak - znát to ale je! - motor je takovej vyhlazenější v nižších ot. a dá se podtáčet aniž by se kucknul. Mám je a šel bych do nich znova.

(reakce na) Pomoc Husaberg 2004

22.11.2010 v 17:46 | Nahoru | #29

MikiberG píše: Pokud si chceš udělat radost tak doporučuju 2jtý. Nečekej ale zázrak - znát to ale je! - motor je takovej vyhlazenější v nižších ot. a dá se podtáčet aniž by se kucknul. Mám je a šel bych do nich znova.

a na kolik to přijde ??

Pomoc Husaberg 2004

22.11.2010 v 18:29 | Nahoru | #30
Ahoj , tak závada se našla, od začátku sem tipoval prasklý pístní kroužek, má to většinou podobné příznaky jak popisuješ v prvnim příspěvku. jinak mam dojem že ty dvojité ventilové pružiny jsou lepší na ocelové ventily ne? nebo to pomáhá i na lehččí titanové?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist