globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej ve válci
23.3.2010 v 21:57
Zdravím, vlastním XV 250 Virago, a z jednoho ze dvou válců mi trochu ukapává olej, je to jen pár kapek za den. Nejspíše mi tedy netěsní hlava, co s tim? Dík

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

23.3.2010 v 22:10 | Nahoru | #1
nové těsnění

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej ve válci

23.3.2010 v 22:22 | Nahoru | #2
Vysokoteplotni tmel nebo co to je koupis zdelas hlavu obtahnes to i s tema spuntama hlavne neprehanet a neni co resit.

Olej ve válci

23.3.2010 v 22:25 | Nahoru | #3
éé, tmel je prasárna a už vůbec pod hlavu

Olej ve válci

23.3.2010 v 22:27 | Nahoru | #4
ja to tam mam a je to ok.hlavne se tam toho nesmi dat kybl aby se neuvolnil kousek a neucpal chladici okruh

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej ve válci

23.3.2010 v 22:28 | Nahoru | #5

Spieke>Vysokoteplotni tmel nebo co to je koupis zdelas hlavu obtahnes to i s tema spuntama hlavne neprehanet a neni co resit.

ty vole kdyby řemeslo mělo ruce tak dostaneš takovou přes hlavu a začal bys dělat v cukrárně .tam můžeš patlat

Olej ve válci

23.3.2010 v 22:29 | Nahoru | #6
výstižné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej ve válci

23.3.2010 v 22:33 | Nahoru | #7
Mirek12> tebe se nikdo na nic neptal.Je to jedna z variant.Kamos nemel penize na tesneni tak sem kamosovi vzal pripravek a do ted neni problem

(reakce na) Olej ve válci

23.3.2010 v 22:50 | Nahoru | #8

Spieke>Mirek12> tebe se nikdo na nic neptal.Je to jedna z variant.Kamos nemel penize na tesneni tak sem kamosovi vzal pripravek a do ted neni problem

myslím že tebe a tvůj teplotní tmel +300C se taky niko neptal ..

(reakce na) Olej ve válci

23.3.2010 v 23:28 | Nahoru | #9

Mirek12>ty vole kdyby řemeslo mělo ruce tak dostaneš takovou přes hlavu a začal bys dělat v cukrárně .tam můžeš patlat


na chalupe mam vysokoteplotni kamnarsky tmel do 1200 stupnu,co na to rikas

Olej ve válci

23.3.2010 v 23:35 | Nahoru | #10
super.. a výrobci těsnění nebudou mít co žrát

(reakce na) Olej ve válci

23.3.2010 v 23:39 | Nahoru | #11

Spieke>Vysokoteplotni tmel nebo co to je koupis zdelas hlavu obtahnes to i s tema spuntama hlavne neprehanet a neni co resit.



Chlape,chlape... ... ale co aspoň jsem si zavzpomínal na časy mého dětství,když se všechno "lepilo" hermeticem...

Olej ve válci

23.3.2010 v 23:40 | Nahoru | #12
proc mi to neco pripomina

Olej ve válci

24.3.2010 v 00:13 | Nahoru | #13
Spieke> Opravdu rada hodná mistra...když chceš ušetřit na těsnění, vezmi staré a pošli ho někomu, kdo těsnění vyrábí - tímhle je známý p. Kalina ze Zlína, nové těsnění pod hlavu by tě vyšlo na cca 800 - 1000 kč.

Petr1989> Kup nové těsnění, na nějaké tmely apod. se vykašli. Pokud si těsnění pod hlavou nikdy neměnil, svěř to někomu erudovanějšímu, protože ti garantuju, že se ti to nepovede a olej ti bude téct znovu (jenom pro info - těsnění pod hlavou se utahuje nadvakrát - nejdříve na nižší moment, poté zahřeješ motor a poté dotáhneš na vyšší moment - všechno by to mělo být uvedeno v manuálu). Každopádně to je jedno, jak jsem psal, kup nové těsnění a nech si ho od někoho vyměnit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej ve válci

24.3.2010 v 06:10 | Nahoru | #14

Mirek12>ty vole kdyby řemeslo mělo ruce tak dostaneš takovou přes hlavu a začal bys dělat v cukrárně .tam můžeš patlat



Tak tak,do cukrárny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej ve válci

24.3.2010 v 09:01 | Nahoru | #15

Camča_v>Tak tak,do cukrárny



Ty vole pak po nějakým takovým praseti kup motorku .... hnus velebnosti...

(reakce na) Olej ve válci

24.3.2010 v 10:09 | Nahoru | #16
Cooker> zadní lampa vobráceně,kit pod hlavou,klingerit místo rozpěr na osách kol,tekoucí vYdle a neskutečný vYbrace - souhlasím s tebou,soudruhu

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

24.3.2010 v 11:38 | Nahoru | #17
dneska se mi nechce přemýšlet ale napadá mě pár věcí:
Podfouklá hlava a kape olej? to mi nejde dohromady... nechci nad tím přemýšlet
Kybl silikonu se utrhne a ucpe mazací kanálek? aha takže on se spláchne dolů do vany , pak projde přes síto, přes filtr a vlítne do kanálku kterej ucpe.. zajímavý

Olej ve válci

24.3.2010 v 14:08 | Nahoru | #18
co tmel , maltu tam dej

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

24.3.2010 v 16:47 | Nahoru | #19
Díky za rady lidi. A dá se vůbec s takhle posranym těsněnim jezdit? Nemůže se ještě něco víc posrat? Hodlám totiž o víkendu zdolat přes 100 km po dálnici.. Mimochodem ten olej se mi i dostal do vzduchovýho filtru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej ve válci

24.3.2010 v 18:32 | Nahoru | #20

Jurawood>dneska se mi nechce přemýšlet ale napadá mě pár věcí:
Podfouklá hlava a kape olej? to mi nejde dohromady... nechci nad tím přemýšlet
Kybl silikonu se utrhne a ucpe mazací kanálek? aha takže on se spláchne dolů do vany , pak projde přes síto, přes filtr a vlítne do kanálku kterej ucpe.. zajímavý



Těsnění pod hlavou netěsní jenom spalovací prostor,ale i tlakový kanály pro mazání hlavy válců,respektive vaček a spol.Takže tohle dohromady určitě jde...
A co se týče toho "kýblu silikonu" jak píšeš...tak co když si zrovan vybere směr mazání,tedy nahoru,zalíbí se mu jeden z kanálů pro vačky...Hm?

Naposledy editováno 24.03.2010 18:37:47

(reakce na) Olej ve válci

25.3.2010 v 15:41 | Nahoru | #21
Radza> Ja to tak mam udelane a ver ze to tak jde a ne jen na tomhle jinak byl by to pruser urcite proto sem psal co hrozi.

Olej ve válci

25.3.2010 v 15:49 | Nahoru | #22
Pokud tě ten únik oleje neobtěžuje, klidně s tím jezdi. Motor za jízdy sežere přes ventilová guferka a přes pístní kroužky mnohem víc než pár kapek oleje. A další trochu oleje sežere odfukem přes sání.

Lepidla jsou na spojích dvou dílů nahovno. Ty co vysokoteplotní nejsou dost pružné a díky rozdílným vibracím těch dvou částí na jedné ploše povolí.

(reakce na) Olej ve válci

25.3.2010 v 19:12 | Nahoru | #23
petr1989> Teď je otázka, kde přesně ti to prolíná, jestli pod hlavou, nebo pod víkem hlavy válce, to je docela rozdíl. Odkud ti to přesne prolíná, popiš to, nebo fotku...

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

26.3.2010 v 22:12 | Nahoru | #24
Jak už jsem psal, mam olej i ve vzduchovym filtru, nechápu jak se tam mohl dostat, muselo to jít přes karbec. Ze vzducháče mi vede hadička která končí dole, kde si nasává nejspíše vzduch a druhá hadice ze vzducháče mi vede přímo do rámu což nechápu..

(reakce na) Olej ve válci

26.3.2010 v 23:50 | Nahoru | #25
petr1989> Olej se do airboxu nemůže dostat přes karburátory. Z nich se může naprskat jen benzín, a ještě obvykle ne dál než 5cm. Na vzducháč je ale vždy nějakým způsobem napojen oddech motoru.
Pístní kroužky nemohou být gumové, nemůžou být zcela těsné. Guferka ventilových dříků taky netěsní dokonale kvůli rychlému pohybu. Díky tomu uniká tlak plynů do motorové skříně. Protože by tlak způsobil vytlačování oleje z motoru skrz gufera, je v motorové skříni otvor. Ten je spojen (obvykle hadicí) se vzducháčem. Sice je tam odlučovací labyrint, nebo pokus o něco takového, ale stejně ten vzduch sebou nějakej olej strhává. Má to víc důvodů. Jednak ten olej neteče pod motorku ale je neškodně spálen v motoru, jednak ten podtlak za filtrem způsobí přes hadici mírný podtlak i v motoru (ale to jen u velmi těsného) a tímpádem z něj ještě méně uniká olej přes gufera a těsnící kroužky. A nakonec jako bonus to mírně maže šoupátko v karburátoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Cvakání v motoru Yamaha XV 535 Virago, Yamaha XV 250 Virago Bernes 8 5.3.2023 v 20:20 gugo
NA co si dát pozor při koupi - Yama... Yamaha XV 250 Virago stspravce 9 23.2.2022 v 21:40 HarryS
s Virago 250 Toledo - Madrid- Praha Yamaha XV 250 Virago HarryS 25 27.11.2021 v 01:13 PetrL3


TOPlist