Téma: Il 2 1946
 
20.3.2010 v 19:28
Je tu někdo kdo na tomto simulátoru lítá ?
Trochu rad do začátku by pomohlo
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Il 2 1946

20.3.2010 v 20:06 | Nahoru | #1
Tak jednoduse a rychle.. pac az chvil iodchazim

http://www.vwings.net/sturmovik.php

1 reakcí na tento příspěvek Il 2 1946

20.3.2010 v 21:57 | Nahoru | #2
nelítám bo skqelý saitek po někkkkkolikáté reklamaci není furt doma.

Il 2 1946

20.3.2010 v 23:34 | Nahoru | #3
Lital jsem to ale Nemci me nicili... musel jsem toho nechat...

(reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 09:14 | Nahoru | #4
roolso> Tak vidím, že nejsem sám - taky reklamace a pořád není doma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 09:33 | Nahoru | #5

Twister>Tak jednoduse a rychle.. pac az chvil iodchazim

http://www.vwings.net/sturmovik.php [/quote]

Wings pročítám.
Momentálně se peru s mixováním paliva a uhlem vrtule,ale nejsem s toho moudrej .
Má to njáké pravidlo ?

Il 2 1946

21.3.2010 v 16:06 | Nahoru | #6
Tady ti poraděj

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 20:35 | Nahoru | #7

Antigos>Wings pročítám.
Momentálně se peru s mixováním paliva a uhlem vrtule,ale nejsem s toho moudrej .
Má to njáké pravidlo ?



Co se tyce paliva, cim letis vys, je v okoli mene vzduchu, cili do motoru musis posilat stale mene paliva, abys motor neuchlastal. Tendle problem se řeší pak ješte kompresorem, ktery se tuším přepíná v cca. 6000m.

Nastaveni vrtule se provádí tak, že vrtule při vzletu pracuje na malém úhlu nastavení, aby vrtule nejvíce "zabírala" pri male rychlosti letounu. Po vzletu se trochu zvetší uhel nastaveni vrtule na optimalni pro stoupani.A jiny uhel nastaveni zase odpovida vodorovnemu letu.

Todle vsechno je vicemene trochu alchymie a v praxi je to u kazdeho letadla trochu jinak. Ja jsem byval pilot messerschmittu a ten ma todle vsechno chvalabohu v automatice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 21:33 | Nahoru | #8
Twister>Na ktere fronte jsi lital a proc ses dal nakonec k bolsevikum?

(reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 21:41 | Nahoru | #9

nahllowSKY>Twister>Na ktere fronte jsi lital a proc ses dal nakonec k bolsevikum?



Asi nemluvim jazykem tveho kmene. Muzes to trochu rozvest?

(reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 21:57 | Nahoru | #10

Twister>Co se tyce paliva, cim letis vys, je v okoli mene vzduchu, cili do motoru musis posilat stale mene paliva, abys motor neuchlastal. Tendle problem se řeší pak ješte kompresorem, ktery se tuším přepíná v cca. 6000m.

Nastaveni vrtule se provádí tak, že vrtule při vzletu pracuje na malém úhlu nastavení, aby vrtule nejvíce "zabírala" pri male rychlosti letounu. Po vzletu se trochu zvetší uhel nastaveni vrtule na optimalni pro stoupani.A jiny uhel nastaveni zase odpovida vodorovnemu letu.

Todle vsechno je vicemene trochu alchymie a v praxi je to u kazdeho letadla trochu jinak. Ja jsem byval pilot messerschmittu a ten ma todle vsechno chvalabohu v automatice



Já přišel na mixování až když mě upozornili že čmoudím .
Lítám zatím na všem ,až najdu co hledám tak se zabydlím

1 reakcí na tento příspěvek Il 2 1946

21.3.2010 v 22:03 | Nahoru | #11
Ovladani letadla je sranda a da se naucit za par tydnu... Prava legrace zacne az zacnes resit taktiku vzdusneho boje, deflekcni strelbu, boj ve skupine... Jo obcas mi to chybi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 22:06 | Nahoru | #12

Twister>Ovladani letadla je sranda a da se naucit za par tydnu... Prava legrace zacne az zacnes resit taktiku vzdusneho boje, deflekcni strelbu, boj ve skupine... Jo obcas mi to chybi


Tak ho vyndej ze skříně, opraš a poraž vlka

(reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 22:12 | Nahoru | #13

Antigos>Tak ho vyndej ze skříně, opraš a poraž vlka



Bohuzel nemam aktualni verzi sturmovika, a muj stary Top Gun Afterburner II se uz taky odporoucel do vecnych lovist. A co se volneho casu tyka, je to snad jeste horsi. Nema lehky udel ten kdo pilotem se stal

3 reakcí na tento příspěvek Il 2 1946

21.3.2010 v 22:14 | Nahoru | #14
povíte mi o tomdle simulátoru někdo víc? Už nějakej pátek hledám dobrej leteckej simulátor, ale pořád nic kloudnýho :-/

(reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 22:17 | Nahoru | #15

Tafi.>povíte mi o tomdle simulátoru někdo víc? Už nějakej pátek hledám dobrej leteckej simulátor, ale pořád nic kloudnýho :-/



Zalezi cemu rikas dobrej leteckej simulator. Sturmovik ma do realneho fyzikalniho modelu celkem daleko, ale co se vyberu letecke techniky, prostredi a hlavne moznosti letat online tyka asi nema konkurenci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 22:19 | Nahoru | #16

Tafi.>povíte mi o tomdle simulátoru někdo víc? Už nějakej pátek hledám dobrej leteckej simulátor, ale pořád nic kloudnýho :-/


No jestli hledáš 2 světovou a "realistický" ,tak si na něj musel narazit.
Nevím o ničem co by mu sahalo po kotníky.
A v onlinu neskutečnej hardcore.(tedy pro mne určitě ).Poměrně dost pilotovatelnejch letadel od stíhaču až po HE 111 H-6 (těžky bombardéry).
Samotnej let není problém,ale jak píše Twister souboje , předsazení střelby,znát vyhody svého stroje ,ale i protivníkova atd atd......
Stahnout jde bez problému tak zkus a uvidíš.

(reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 22:22 | Nahoru | #17

Antigos>No jestli hledáš 2 světovou a "realistický" ,tak si na něj musel narazit.
Nevím o ničem co by mu sahalo po kotníky.
A v onlinu neskutečnej hardcore.(tedy pro mne určitě ).Poměrně dost pilotovatelnejch letadel od stíhaču až po HE 111 H-6 (těžky bombardéry).
Samotnej let není problém,ale jak píše Twister souboje , předsazení střelby,znát vyhody svého stroje ,ale i protivníkova atd atd......
Stahnout jde bez problému tak zkus a uvidíš.



He 111 je hovno tezkej bombarder ty To takova B17 Liberator je jiny kafe...

1 reakcí na tento příspěvek Il 2 1946

21.3.2010 v 22:26 | Nahoru | #18
čeče mě to bombardování nejde.S JU 87 mi to přijde snadny ,ale z He. mi to nejde nastavovat.
Navíc po netu nefunguje autopilot a natrimovat to aby se to nehlo neumím.Ale ta Stuka je príma,jen se dostat k cíly

(reakce na) Il 2 1946

21.3.2010 v 22:30 | Nahoru | #19

Antigos>čeče mě to bombardování nejde.S JU 87 mi to přijde snadny ,ale z He. mi to nejde nastavovat.
Navíc po netu nefunguje autopilot a natrimovat to aby se to nehlo neumím.Ale ta Stuka je príma,jen se dostat k cíly



Stuka jak historie ukazala je v organizovanem boji lehce zranitelna a tudiz na hovno. Osvedcila se zejmena pro "osamele" niceni tanku... Bombardovani ve sturmoviku pomoci "nordenu" (ci jeho obnov) je imho dost nedotazene. V praxi to jde snad vyuzit jen pri letu v kooperativnim rezimu, kdy jeden clovek pilotuje a druhy zameruje (jako ve skutecnosti). Kdysi jsem s tim taky blbnul, ale v praxi byli vysledky mizive...

1 reakcí na tento příspěvek Il 2 1946

21.3.2010 v 22:51 | Nahoru | #20
Z jaký max výšky zvládne štuka střemhlavý let ?
Mě se občas začne zničeho nic rovnat

1 reakcí na tento příspěvek Il 2 1946

21.3.2010 v 23:36 | Nahoru | #21
jo kucí

já jsem odrostl na microsoft combat flight simulator 2 pacific theatre, a 3ce.jinak dom valim na starem dobrem forcefeedbacku microsoft force feedback pro,letitý a maká na jedničku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Il 2 1946

22.3.2010 v 02:06 | Nahoru | #22
Twister> ...pánové jako Hartmann, Barkhorn, Marseille, Rudel a Galland by z vás měli určitě radost ....

Il 2 1946

22.3.2010 v 02:43 | Nahoru | #23
no já mastim Battlefield 1942, což nemá s realitou a fyzikou nic společnýho, ale zábava je to mega... )

(reakce na) Il 2 1946

22.3.2010 v 11:21 | Nahoru | #24

Antigos>Z jaký max výšky zvládne štuka střemhlavý let ?
Mě se občas začne zničeho nic rovnat



To je konstrukční "pojistka" fungovalo to takhle i u skutecnych stuk. Nesouvisi to s vyskou, ale s tím, že stremhlavym letem nabiras rychlost. Pri urcite rychlosti (presne si to fakt nepamatuju) stuka sama vybira stremhlavy let, aby nedoslo k prekroceni max. povoleneho zatizeni a tim rozlamani letadla ve vzduchu... Jinak Stuka je vybavena specialnim typem brzdnych klapek, ktere se vysouvaji u stuky tusim na nabezne hrane kridla. To zvysuje odpor a pri stremhlavem letu se Stuka tudiz tak "nerozbiha"

(reakce na) Il 2 1946

22.3.2010 v 11:21 | Nahoru | #25

Kůža>Twister> ...pánové jako Hartmann, Barkhorn, Marseille, Rudel a Galland by z vás měli určitě radost ....



Nektere z nich sem v mladi povazoval za sve osobni vzory

Il 2 1946

22.3.2010 v 11:28 | Nahoru | #26
...jo Nowotny se také činil,zdatný fighter...

1 reakcí na tento příspěvek Il 2 1946

22.3.2010 v 11:32 | Nahoru | #27
létám ted na ME 109-G10,super stroj,MW50 čili vstřikování vody a methanolu dává dobrý výkon nad 20.000 ft,dále oproti ver. G-6 změna ráže kanonu v ose vrtule z 20 mm na 30mm razantne ulehčilo boje hlavně s Thunderbolty ( ty toho snesou sakra dost) ,naproti tomu 109ce stačí jedna dávka a jde dolu,absolutně nic moc pasivní ochrana...ale má výtečnou stoupavost,o tom žádná,snad jen P-38čka a Spit je konkurencí v tomhle...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Il 2 1946

22.3.2010 v 11:34 | Nahoru | #28

stalker>jo kucí

já jsem odrostl na microsoft combat flight simulator 2 pacific theatre, a 3ce.jinak dom valim na starem dobrem forcefeedbacku microsoft force feedback pro,letitý a maká na jedničku



Ja pamatuju jeste Warbirds na ruskym freehostu
Btw. Si pro rozsireni letiste Vodochody?

1 reakcí na tento příspěvek Il 2 1946

22.3.2010 v 11:36 | Nahoru | #29
já jsem klidně pro rošíření...,alespon pak budu moci se strojem pojíždět podel runawaye jako Maverick v Top gunu...

Warbirds take pamatuji,i European air War,či B17 Mighty Eight....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Il 2 1946

22.3.2010 v 11:36 | Nahoru | #30

stalker>létám ted na ME 109-G10,super stroj,MW50 čili vstřikování vody a methanolu dává dobrý výkon nad 20.000 ft,dále oproti ver. G-6 změna ráže kanonu v ose vrtule z 20 mm na 30mm razantne ulehčilo boje hlavně s Thunderbolty ( ty toho snesou sakra dost) ,naproti tomu 109ce stačí jedna dávka a jde dolu,absolutně nic moc pasivní ochrana...ale má výtečnou stoupavost,o tom žádná,snad jen P-38čka a Spit je konkurencí v tomhle...



P-38, ani Spitfire messerschmitt od nejakejch 5000m neprestoupe. Messerschmitt je vyskovy letadlo a clovek s nim musi umet bojovat. Nestaci jen silene kroutit klackem. Mk 108 v ose vrtule mi nikdy moc k srdci neprirostla mam radsi mensi raze, coz mi u neho vzdy vadilo protoze 1 kanon a 2 kulomety je malo. Co se tyce pasivni ochrany, tak bych rekl ze messerschmitt na tom oproti ruskym ci dokonce Japonskym strojum je docela dobre
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist