Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jo a taky sem zjistil, že GSo má parkovací polohu - zapnutý parkovačky při zamknutých řiditkách. Prvně sem ale půl hodiny šteloval brzdy, protože sem si myslel, že se zaseklo čidlo...
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Můžu nalejt do GS olej jiny znacky ale se stejnou hodnotou coz je 10W40 ?
Teď tam leju něco od Motorexu, ale došel mi...tak než ho někde seženu tak jestli tam můžu doplnit něco jinýho ale taky 10W40.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
h3nr1k: klidně to smíchej, hlavně aby měli stejný parametry, taky jsem minulou sezónu smíchal oleje.
Edit: želva: to by jsi nejdřív musel spravit ten chladič
Naposledy editováno 19.03.2010 21:02:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Boda>sshark>A víš o tom že u páčky brzdy máš takové"kolečko"s čísly od 1 do 4.?Hádej k čemu ?Nastavení tvrdosti či jak to popsat .Podle toho pak máš bud citlivou nebo tvrdou brzdu.Jo a šteluje se to při zmáčknuté páčce.Řek bych že to tak bude i u novějších strojů,ta má babička už cosi pamatuje
Neni to nastaveni tvrdosti, je to nastaveni vzdalenosti packy od riditka. Maji to myslim vsechny rocniky.
Jinak tohle "propadnuti" pozoruji za posledni sezonu taky, pricinou je uz "utahana" brzdova hadice, u ty moji je uz i okem znatelny jak se pri brzdeni "nafukuje", v manualu je ze hadice by se mela kazdy dva roky menit, coz pochopitelne nikdo nedela.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
S přední nemám problém, ale jsem tam měl také nové obložení. Co něco z kotouč, brzdič, hadice, pumpa, jestli něco z toho nezvládá? Hadice si někdo měnil za pancéřovky, ale přijde mi to drahá záležitost spíš na efekt, pokud teda nemají opravdu o tolik větší životnost.
Jo a štelovatelné prý kupodivu nejsou zase na novějších ročníkách. Mám tam stejně nějaké repliky, které jak že štelování mají (a nejblíž u řidítka aby nebolely prsty tak také mám spojkovou v černé.
Želva_2> Čéče v jakém stavu jsi měl olej ve vidlích? Měnili mi na SAE1 10 a pružinu mám ještě o stupeň míň napnutou, ale jsou tvrdé jak beton, že by se rozkmitala snad ani nehrozí Zato v jakém stavu je zadní se leda obávám
No a už zítra Jestli ji po dlouhém spánku probudím. A nakonec jsem sehnal i T10 3W, takže budíky žárovkou nepropálím. Jsem zvědav kolik vám napíšu že už budu mít najeto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Boda>Já kdysi musel s baťůžkem brzdit za autem co mi znenadání zastavilo předemnou a zabrzdil sem to 10cm od jeho nárazníku .Takže za mě brzdí .Jinak ale je lepčí brdit včas,než se pak někde sbírat.
Čéče přesně, hlavně dávat pozor a včas. A jsi měl kliku, já čuměl někam do <i> když předemnou stálo auto, se kterým sem počítal že se přeci rozjíždí, a to už ubrzdit nešlo. Též nabok a dojet to po prdeli... nepustit se ale tak by mi bývala aspoň neudělala pak ještě sama salto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmen>Rampa89> Já jsem takhle první tejden vybil baterku
h3nr1k: klidně to smíchej, hlavně aby měli stejný parametry, taky jsem minulou sezónu smíchal oleje.
Edit: želva: to by jsi nejdřív musel spravit ten chladič
Prijedu si pro tebe na Mustangu nebo ve stodvace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>sshark> Čéče, hadry pořeš i kalhoty, něco festovního nejen kvůli zimě ale hlavně ať se nenecháš na asfaltu Vím sám podle sebe, loňské léto tenké rifle a riflová bunda, na podzim lehká kůže. Ale spíš jen na efekt, padnout v tom tak mám kůži na sračku.
S přední nemám problém, ale jsem tam měl také nové obložení. Co něco z kotouč, brzdič, hadice, pumpa, jestli něco z toho nezvládá? Hadice si někdo měnil za pancéřovky, ale přijde mi to drahá záležitost spíš na efekt, pokud teda nemají opravdu o tolik větší životnost.
Jo a štelovatelné prý kupodivu nejsou zase na novějších ročníkách. Mám tam stejně nějaké repliky, které jak že štelování mají (a nejblíž u řidítka aby nebolely prsty tak také mám spojkovou v černé.
Želva_2> Čéče v jakém stavu jsi měl olej ve vidlích? Měnili mi na SAE1 10 a pružinu mám ještě o stupeň míň napnutou, ale jsou tvrdé jak beton, že by se rozkmitala snad ani nehrozí Zato v jakém stavu je zadní se leda obávám
No a už zítra Jestli ji po dlouhém spánku probudím. A nakonec jsem sehnal i T10 3W, takže budíky žárovkou nepropálím. Jsem zvědav kolik vám napíšu že už budu mít najeto
Ted nevim, na cos reagoval, pouzivej prosim tlacitko "Citovat", at mame jasno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Želva_2>Ted nevim, na cos reagoval, pouzivej prosim tlacitko "Citovat", at mame jasno
A, jasně Měl jsem na mysli tohle:
O neco tvrdsi lepsi je perovani, trochu pritvrzenejsi, pr. vidlice nejde tak lehce na dorazy, kdyz prejedes nakou trochu vetsi diru.
I když přitáhnu tu pružinu asi zase zpět, zbytečně měkkčí být nemusí.
Jo a spojka - kokot som. Stačilo prostříknout bovden olejem, zanadávat proč jsem do páčky vrtal, bo studená se slepenýma lamelama se vůle na lanku moc nastavit nedá, ale to jsem dotáhnul pak cestou. Už jde zase krásně.
dj_hroch>I když přitáhnu tu pružinu asi zase zpět, zbytečně měkkčí být nemusí.
Jo aha...no ja tim myslel, ze je to lepsi nez na GS. Jak to jde na GS postelovat, tak to nevim, pac jsem to nikdy nedelal...stav oleje ve vidlich nevim, ale predch. maj rikal, ze vymenoval. Zda se byt serioznim, takze nemam duvod mu neverit . Navic vrtat do vidli nema cenu driv, nez zacnou tyct.
Naposledy editováno 20.03.2010 17:45:56
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
našel jsem na netu tohlento ale nevím jestli je to ono co vy na to ??? Zrcátko
Naposledy editováno 20.03.2010 18:08:48
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak zrcátko mám jedno takové to kulaté, to asi nepomůže? Ale určitě škráblé nebo v jiném šrot stavu, byl div že se nerozpadlo, to je jako nouzovka na dojetí. Jinak za 300 dobrá cena, nové myslím 1400, repliky co jsem viděl nejlevněji za 600.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
sshark>dj_hroch: Tak na handrach sa pracuje ked bude nasetrene hned kupujem inak uz som mal tu cest padnut v rifliach na asfalt (asi v 70kmh) ale nastastie som siel z neho hned do priekopy inac by som koleno skrabal z cesty, ale aj tak som ho mal dost rozbite ani som stat nemohol na tej nohe. Ako to brzdi tebe ta packa??
Já jdu teď už asi bude stejně nával, ale jak se rozhodnu nebo po sezóně k psí a nechám ušít na svou hroší postavu Koleno brrr, mě tehdy zachránil topcase (za cenu urvání se) a slider na botě Brzdu bys musel zkusit, to neodhadnu a navíc ji normálně mačkám zlehounka a podřazuju. Ale když někdy zamáčknu o chlup razantněji už mě vyhazuje vpřed nebo vykopne zadek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |