paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rada s FJRkem
15.3.2010 v 19:07
Ahojky
Chci si koupit FJRko 1300 rok 2003 a potřeboval bych znát vaše zkušenosti s ovládáním tohoto stroje.Nejvíce me zajímá zda i jezdec menší postavy (167cm jako já) ji v pohodě zvládne.Zatím jsem si ji mohl jen ošahat,ale to je na místě a ideální rovině,ale v provozu je to úplně něco jiného.Takže pokud tu jsou mezi vámi vlastníci tohoto stroje a podobné výšky postavy-žádám Vás o své poznatky a názory.Díky moc
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rada s FJRkem

16.3.2010 v 08:17 | Nahoru | #1
Ahoj,jestli dosáhneš oběma nohama na zem a nevážíš 50i s postelí,tak se neboj.Na manipulaci na místě je těžká - 3 metráky jsou znát,ale i už při malé malé rychlosti je v pohodě a stabilní.Hlavně neparkovat čele k obrubníku z kopce Nadruhou stranu na tebe nebude foukat,takže pojedeš jak ve vlaku.

Rada s FJRkem

16.3.2010 v 10:38 | Nahoru | #2
Manipulace na místě bude prekérka,s tím počítej.

(reakce na) Rada s FJRkem

16.3.2010 v 10:47 | Nahoru | #3
Zet.>
Vazim 80kg tak to snad nejak ustojim,dosahnu z ni jen na spickach-coz neni prave idealni,na semaforu to bude v poho,ale abych s ni nejak phyboval asi bude nerealne.
Diky za info

Verybusy.>
JJ toho se prave obavam...snad to bude zvladnutelne

1 reakcí na tento příspěvek Rada s FJRkem

16.3.2010 v 15:48 | Nahoru | #4
Jsem také malé postavy 172 cm, váha přes 80 kg. Měl jsem před tím PanEuropeana, který vážil 320 kg a také jsem ho zvládl. Nyní mám FJRko, má cca 260 kg a to je proti Europeanu hračka. Manipulace na místě je obtížná, musíš být ve střehu hlavně při nerovnostech. Při zastavení doporučuji dát boční stojánek, slézt. Časem si zvykneš. Jinak je to super motorka na cestování, při jízdě dobře ovladatelná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

16.3.2010 v 16:35 | Nahoru | #5
Kotek>
Diky za pozitivni nazor.Holt to bude chtit vse dostat do ruky a pocitat s tim ze se obcas nadru,ale myslim ze FJRko za to stoji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

16.3.2010 v 16:42 | Nahoru | #6
Pitas> No rozhodně s tvojí vejškou to chce nalejzat a slejzat s bočním stojánkem a hlavně si vždy dopředu promyslet zaparkování a následné vyjetí z toho místa.Manželka mě FJR taky občas prožene a měří míň než TY. Až koupíš zajeď a pokecáme, bydlíme kousek od sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

16.3.2010 v 17:53 | Nahoru | #7
PEPAFJR>
JJ vim o to be z motopokecu . Tak to je super zprava ze to zvladne i zenska-mensi nez ja. Do Habri se rad podivam. FJRko by meli privezt koncem tohoto tydne tak se na nej pojedu pristi tyden juknout a rozhodnu se...popr vyberu jine-nejake inzeraty je nabyzeji.
Diky a mej se

Naposledy editováno 16.03.2010 18:01:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

16.3.2010 v 19:04 | Nahoru | #8
Pitas> jj, jsem ženská a menší než ty . Udivuje mě, že dosáhneš jen na špičkách, já dosáhnu v pohodě.
Jinak bych opakovala přesně to, co napsal Kotek a Zet.
Při první jízdě mě po chvíli překvapila ručička tachometru. Měla jsem dojem, že jedu pohodovku a ono né. Tím, že tam na tebe nefoukne, se to nezdá.
Druhý poznatek byl po pár desítkách kilometrů. Bolely mě ruce! Pak jsem si uvědomila, že mne vlastně vzduch tlačí do zad. To by se určitě dalo ovlivnit výškou plexi. Pepa si na ruce nestěžuje. Za to si stěžuje na horko. Ono to fakt úžasně topí a na to si zase nestěžuju já . Rozhodně je to moc příjemná motorka. Tak se s ní koukej ukázat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

16.3.2010 v 19:19 | Nahoru | #9
BarčaXJR>
Jasne Barco jakmile bude tak zajedu,nebo nebyla by moznost se za vami zajet podivat a pokecat o ni a poradne si ji osahat jeste nez ji koupim??? Jinak diky moc za prispevek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

16.3.2010 v 20:53 | Nahoru | #10
Ahoj. Chtěl jsem se zeptat na stejnou věc. Měřím 173 cm. FJR budu mít již tento čtvrtek. Ten kdo z vás byl na Motosalonu v Brně, tak ho mohl vidět. Je to přesně to, co stálo na tom podstavci (naštěstí), takže na něj nemohl nikdo vylézt. Už se taky nemohu dočkat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 10:37 | Nahoru | #11
Dobra>
Ahojky-no to ti gratuluji k obema vyhram.
1.Krasne moto
2.K 6ti cm vetsi vysce
No ja si myslim ze ty takovy drasticky problem mit nebudes,kdyz ja dosahnu ohnutyma spickama,tak ty doslapnes v poho. Jen stou vahou na miste budeme mit drinu oba-holt 180cm by bylo lepsi. Pak hod prosim tve poznatky....dost me to zajima.
Diky a mej se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 10:42 | Nahoru | #12
no 180 cm by bylo lepší pro došlápnutí, ale my budeme zase lépe chráněni. Zítra už jí budu mít doma, ale s vyjížďkou to zatím vidím bledě

Naposledy editováno 17.03.2010 11:00:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 10:58 | Nahoru | #13
Dobra>
Pockas do pristiho tydne a uz bude dobre pocasi ji aspon prubnout,neboj. Tu pro me maji dovezt do konce tydne,ale pak se bude muset jete poopravit,na novou bohuzel nejak nezbyva

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 11:27 | Nahoru | #14
Pitas> Hlavně si připrav peníze na častou výměnu zadní pneu.
Pochopitelně záleží jak taháš ale mě málokdy vydrží déle než 5000 km. A to ji sjíždím až do hran. Takže většinou přezouvám třikrát za sezonu. Přední mě vydrží tak 8000 km.Blbý je, že téměř nikdy se nesejde výměna přední i zadní najednou.Ale když se to povede chová se motorka perfektně a nemusíš se s ní tak prát do zatáček

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 11:33 | Nahoru | #15
PEPAFJR> Jo ještě připrav se na to,že motorka naložená kuframa ale i bez nich chce třeba v Alpách v pomalejch vracečkách co se jezděj na jedničku držet dost pod plynem jinak má nepříjemnou vlastnost padat dovnitř zatáčky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 11:46 | Nahoru | #16
PEPAFJR> To s tím padáním do zatáček jsem už také někde četl. Je to opravdu tak špatné?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 11:53 | Nahoru | #17
PEPAFJR>
Dikas za info,s tim prezouvanim to vim...hlt tezky korab.
Myslis ze by byla moznost za tebou pristi tyden zajet do Habri a pokecat osobne????

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 12:04 | Nahoru | #18
Pitas> Určitě můžeš zaject a dokonce jsem teďka koukal,že tu mám třetí kufr sice poškozenej ale nechá se spravit. Pokud budeš chtít tak Ti ho věnuju grátis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 12:06 | Nahoru | #19

Dobra>PEPAFJR> To s tím padáním do zatáček jsem už také někde četl. Je to opravdu tak špatné?



Až tak špatný to není ale je to nepříjemný. Jde jenom o zvyk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 12:08 | Nahoru | #20
PEPAFJR>
Super,tak mi hod prosim do meila nejaky kontakt na tebe at s muzeme potom domluvit ,jak ti to bude vyhovovat.Kufr-super aspon budu shant o jeden mene DIKY

(reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 13:24 | Nahoru | #21

PEPAFJR>Až tak špatný to není ale je to nepříjemný. Jde jenom o zvyk


není to nepříjemný - je to strašný Ještě jsem si po 36t. nezvyk.

Naposledy editováno 17.03.2010 13:32:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 13:30 | Nahoru | #22

PEPAFJR>Pitas> Hlavně si připrav peníze na častou výměnu zadní pneu.
Pochopitelně záleží jak taháš ale mě málokdy vydrží déle než 5000 km. A to ji sjíždím až do hran. Takže většinou přezouvám třikrát za sezonu. Přední mě vydrží tak 8000 km.Blbý je, že téměř nikdy se nesejde výměna přední i zadní najednou.Ale když se to povede chová se motorka perfektně a nemusíš se s ní tak prát do zatáček



Co prosímtě jezdíš za pneu? já dávám Metz.Z6a měním po 10 a osvědčilo se mi měnit na střídačku,tj.předek 5 a novej zadek a naopak.Protože nejlíp se chová na novej gumách tak mám po těch 5ti novou "krev"

(reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 13:34 | Nahoru | #23

PEPAFJR>Pitas> Určitě můžeš zaject a dokonce jsem teďka koukal,že tu mám třetí kufr sice poškozenej ale nechá se spravit. Pokud budeš chtít tak Ti ho věnuju grátis.


A nedal bys ho mě? Já bych měl tím pádem čtvrtej

(reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 13:51 | Nahoru | #24
Zet.> No nejvíc také mám najeto na Metz.Z6, zkoušel jsem i Michelin a výsledek stejnej
ale to nic nevypovídá o pneu.Znám jiné kteří na těch samejch gumách a motorce najíždějí klidně 15000 km. Ale je pravda,že na těžkejch motorkách mám najeto kolem 200000 km. a dovolil jsem si jet driftem či na hraně až tak po ujetí 100000 km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 13:53 | Nahoru | #25
Zet.> No nejvíc také mám najeto na Metz.Z6, zkoušel jsem i Michelin a výsledek stejnej
ale to nic nevypovídá o pneu.Znám jiné kteří na těch samejch gumách a motorce najíždějí klidně 15000 km. Ale je pravda,že na těžkejch motorkách mám najeto kolem 200000 km. a dovolil jsem si jet driftem či na hraně až tak po ujetí 100000 km.

(reakce na) Rada s FJRkem

17.3.2010 v 13:54 | Nahoru | #26
Takhle to dopadá když mezi psaním vezmu telefon a vše je dvakrát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

19.3.2010 v 00:31 | Nahoru | #27
Pitas> Neboj, na zem dosáheš oběma. Hned jsem to vyzkoušel a je to v pohodě. Nestojím sice až na patách ale rovnováha se dá udržet v pohodě. No a ve dvou je tu už úplně OK, to stojím i na patách. Hodil jsim i nějaké fotky do profilu. Tak až budeš mít doma tu "svojí" tak se ozvi. Už se těším na víkend. Prý má být teplo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s FJRkem

19.3.2010 v 11:00 | Nahoru | #28
Dobra>
Tak to gratuluji-je nadherna
Diky za info ze to je v pohode,tu pro me by meli dovest dnes,ak se na ni pojedu po nedeli podivat.Pokud vse klapne tak se pak za tebou juknu do Pejru a potlachame.
Uzij si ji a hlavne voooooofafrneeee!!!!

Rada s FJRkem

22.3.2010 v 09:47 | Nahoru | #29
Tak jsem o víkendu najel cca 150 km a byla to krása. Plexi jsem měl vysunuté na maximum a cítil jsem se jak v autě Už se těším na další slunečné dny

1 reakcí na tento příspěvek Rada s FJRkem

7.4.2010 v 19:43 | Nahoru | #30
Zdar chlapáci, pročetl jsem vaše příspěvky a je tam mnoho pravdy. Osobně mám nejlepší zkušenost s MTZ Z6, najel jsem kolem 8000 km a je fakt, když se objeví na předku na boku ploška, tak začíná motorka zlobit. Musí se přemlouvat do náklonu a když to vezmete za hranu plošky, tak to připadá, že půjdete k zemi. Je to mizerný pocit a sám jsem už došel k názoru, že je nejlepší měnit vždy obě pneu zároveň. Užijete si víc zážitků při adrenalinové jízdě v alpských vracečkách. Pokud si někdo pořídí takovýto stroj, tak na těch pneu už tolik neschudne. Je to určitě lepší, než ušetřit a pak s tím někde praštit. Všem přeji pohodové návraty z výletů a mnoho km bez nehod.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 FJRPEPA 20 6.5.2024 v 21:29 Pedl
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 Fitipaldi33 10 2.4.2024 v 20:58 Iceman111
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 Wolf33 20 26.3.2024 v 18:02 Wolf33
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 Wolf33 35 25.3.2024 v 13:30 assassin
Ostrov Brač [1, 2] Yamaha FJR 1300 tryk 43 18.2.2024 v 10:27 Šroubovák


TOPlist