globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tl1000r brzdy
16.3.2010 v 09:55
Zdravim potřebuji poradit vymenil jse předni brz.desky,nova brzdovka pistek v brzdovej
pumpe pořadne odvzdušnil ale pořad mi pačka propadava dolu proste musim dvakrat zmačknout aby
to pořadne brzdilo,myslite že panceře by pomohli?
Předchozí
1 2
Následující

tl1000r brzdy

16.3.2010 v 10:00 | Nahoru | #1
neco si udelal spatne, treba jsou prituhle pistky... castej problem je ze lidi pri vymene desek zatlaci pistky dovnitr a predtim je neocisti, tim ale zajede dovnitr ta cast kde uz je nanesenej bordel a pistky se tim zadrou uvnitr a dela to blbsti...

pancerove hadice maji vliv jen na to ze kdyz uz mas brzdy v poloze kdy brzdej a ty primacknes pcku jeste vic tak s pancerema je tenhle kus kroku kratsi a min "gumovej" ... dvoji zmacknuti paky = neco je spatne

1 reakcí na tento příspěvek tl1000r brzdy

16.3.2010 v 10:04 | Nahoru | #2
Tak mysliš assassine že mam rozdelat vyndat pistky vyčistit je rozhybat a pak to znova pořadne odvzdušnit?

tl1000r brzdy

16.3.2010 v 10:05 | Nahoru | #3
Přesně jak píše assassin, zkus mrknout na pístky ve třmenu.

(reakce na) tl1000r brzdy

16.3.2010 v 10:06 | Nahoru | #4

Ricardo1000r>Tak mysliš assassine že mam rozdelat vyndat pistky vyčistit je rozhybat a pak to znova pořadne odvzdušnit?



jj opatrne at neposkodis ty gumicky.. pokud si to udelal jak sem popsal.. zamackl dovnitr a pritom tomu nepredchazelo ocisteni te pracovni plochy pistku - tak s dost velkou prvdepodobnosti bude pes zakopanej tam..

1 reakcí na tento příspěvek tl1000r brzdy

16.3.2010 v 10:07 | Nahoru | #5
Brzdy jsem teď taky dělal a zaboha jsem je nemohl klasicky odvzdušnit, tak jsme s bratrem vzali pneumatickou výcucku na brzdy a bylo to hned OK, mám gumový hadice a brzdí na 2cm fest...

1 reakcí na tento příspěvek tl1000r brzdy

16.3.2010 v 10:07 | Nahoru | #6
assassine a popsal bys nějak trochu blbuvzdorně sem, jak nejlíp na to? Sundat třmen, vytáhnout nějak opatrně pístky a pak?

(reakce na) tl1000r brzdy

16.3.2010 v 10:12 | Nahoru | #7
dewwil> Tak to maš dobry mne když motorka stoji napr 2 hodiny zmačknu najednou brzdu tak se
zastavi tak 2cm od plynu to je na p..

(reakce na) tl1000r brzdy

16.3.2010 v 10:19 | Nahoru | #8

Bludevil>assassine a popsal bys nějak trochu blbuvzdorně sem, jak nejlíp na to? Sundat třmen, vytáhnout nějak opatrně pístky a pak?



cece zadnej oficialni postup nemam, ja sem vymackal pistky ven s tim ze sem vzdy ten co lezl snadneji podrzel sikama apod dokud nekoukaly vsechny tak aby sly ven... vytahnout, ocistit vse a pak opatrne nacpat zpet, ty gumicky maji takovej "smerovej" brit takze je to trochu boj, ale fakt je to postup jak sem se samodomo s tim pral kdysi ja.. treba nekdo bude vedet neco spravnejsiho...

tl1000r brzdy

16.3.2010 v 10:23 | Nahoru | #9
TAK VRHNU SE NA TO SNAD MI NEZBYDE JENOM ZADNI BRZDA

tl1000r brzdy

16.3.2010 v 11:46 | Nahoru | #10
jo taky jasem to uz delal, lidi si na tyhle brzdy na tl a na sradu stezujou, ale je to tim, ze to je zanedbany, kdyz se o ne staras, das pancerky a treba jinou pumpu, tak to brzdi dobre.. proste sundat brzdice, vyndat pistky, vycistit, prelestit a dat zpet a brzdis.. a samo kvalitne odvzdusnit..

1 reakcí na tento příspěvek tl1000r brzdy

16.3.2010 v 11:58 | Nahoru | #11
zadni udelej taky, ta na tom bejva jeste hur..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl1000r brzdy

16.3.2010 v 12:08 | Nahoru | #12

mysak_>zadni udelej taky, ta na tom bejva jeste hur..



souhlas, naposledy kdyz sem utahoval retez kolecko sem stoupnul na zadni brzdu (prasarna no) a zustala trvale brzdit a nesla odbrzdit.. rozebral sem ji vycistil, pistky behaly krasne, dam do moto odvzdusnim, zabrzdim a zase zablokovany kolo brzda nepovoli, neprisel sem na to proc to tak je, ten den se mi takhle darilo vse, nemel sem silu to uz resit a dal jsem druhej brzdic co sem mel jako nahradni a OK.. nechapu co je spatne na tom puvodnim a treba to jeste nekdy zjistim:)

Naposledy editováno 16.03.2010 12:09:17

(reakce na) tl1000r brzdy

16.3.2010 v 13:29 | Nahoru | #13
assassin> no ja ho mam ted dole a vycistenej, tak uvidim jak se bude pak chovat no..

1 reakcí na tento příspěvek tl1000r brzdy

16.3.2010 v 20:37 | Nahoru | #14
jj vem to podtlakem ja takhle odvzdusnuju fse ale moje zadni brzda na RSV je na to imuni

Naposledy editováno 16.03.2010 20:37:31

(reakce na) tl1000r brzdy

16.3.2010 v 20:46 | Nahoru | #15
Milosek.m> jj, Maroun se prej na výcuc brzd taky staví potom co zkoušel ty mý

tl1000r brzdy

16.3.2010 v 22:37 | Nahoru | #16
GOLDEN ČECHIŠE HENDE

tl1000r brzdy

17.3.2010 v 09:26 | Nahoru | #17
A co používáte na to odsávání? Normálně jen co největší injekci?

1 reakcí na tento příspěvek tl1000r brzdy

17.3.2010 v 09:42 | Nahoru | #18
Milosek.m používá tento bazmek, kterej vycucne fakt všechno[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tl1000r brzdy

17.3.2010 v 09:45 | Nahoru | #19
dewwil> Tak to si do garáže na jednou za rok odvzdušňování pořizovat nebudu

(reakce na) tl1000r brzdy

17.3.2010 v 10:07 | Nahoru | #20
Bludevil> jj, to je jasný, ono vyhodit 43 papírů k tomu kompresor a použít to jednou do roka se fakt nevyplatí

tl1000r brzdy

18.3.2010 v 19:10 | Nahoru | #21
Bloodman tady z fora udělal všechno popsané výše a stejně mu to taky blbě fachčilo, pak koupil nové páčky a je to uplně jinde...

tl1000r brzdy

3.4.2010 v 08:04 | Nahoru | #22
dej tam jiný páčky,pancéřový hadice,race detičky,jiný kotouče a jiný brzdiče a ono to bude brzdit .já si nestěžuju

1 reakcí na tento příspěvek tl1000r brzdy

25.10.2013 v 14:32 | Nahoru | #23
Zdravim, mam otázku na brzdový pumpy od ACCOSSATO. Po všech možných psích kusech to brzdí pořád na hovno. Vzdal jsem to Proto jsem se rozhodl vyměnit brzdovou a spojkovou pumpu od ACCOSSATA ale nejsem si jistý jaký pivot a průměr brzdový pumpy. Brzdiče zůstanou původní 6p Tocica( nacpal jsem do repasu dost peněz, tak je chci využít. Na spojku asi 16x18 a na brzdu nevím, jestli 19x18,19x19 nebo 19x20??? Nebo je někdo už má na Teleti, že by napsal dojmy?? Díky za info

tl1000r brzdy

25.10.2013 v 15:00 | Nahoru | #24
Rak: mam 19x20 - sice brembo ale ono je to témeř identicky(jdou zaměnit díly) 19x20 ma nejkratší chod, ale vetsi silu na páce, neco jako se seriovejma. Ty kratší dylky ramen k pivot pointu delaj delší zdvih packy ale kousavejsi účinek, ty používají lidi na okruh.

tl1000r brzdy

25.10.2013 v 17:45 | Nahoru | #25
No na okruhy se neženu ale jde mi o to abych nemačkal páčku až k řidítkům a při tom brzdný učinek byl dostačující při tmáčknutí páčky. Tak vzít tu 19x19 aby chod nebyl dlouhej a brzdný učinek lépe dávkovatelný než u 19x20?

1 reakcí na tento příspěvek tl1000r brzdy

26.10.2013 v 08:27 | Nahoru | #26
Ještě jeden dotaz, když by mi nevyhovoval danej pivot tak je možný koupí nový páčky změnit ten pivot podle rozteče viz. http://www.titanium...o-pro-radialni-pumpy

(reakce na) tl1000r brzdy

26.10.2013 v 19:49 | Nahoru | #27

r-a-k píše: Ještě jeden dotaz, když by mi nevyhovoval danej pivot tak je možný koupí nový páčky změnit ten pivot podle rozteče viz. http://www.titanium...dialni-pumpy [/quote]
Mám ACCOSSATO spojková, brzdová pumpa, nutno páčky krátké zlamovací. Dlouhé pevné, mi kolidovali s domečky ovladačů. Udělal jsem repas brzdičů dal jsem na každý třmen solo hadici a je to o mnoho lepší. Brzda 19x20, spojka 16x18, volbu jsem probíral s panem Hronešem s Titanium pro.

Naposledy editováno 26.10.2013 19:49:53

tl1000r brzdy

26.10.2013 v 22:48 | Nahoru | #28
Tak to mam stejny setup. Jdu do toho, diky za in Akorad vezmu pevny kratky, ty zalamovaci my nejsou podle gusta. Diky za info

(reakce na) tl1000r brzdy

29.10.2013 v 08:21 | Nahoru | #29

r-a-k píše: Zdravim, mam otázku na brzdový pumpy od ACCOSSATO. Po všech možných psích kusech to brzdí pořád na hovno. Vzdal jsem to Proto jsem se rozhodl vyměnit brzdovou a spojkovou pumpu od ACCOSSATA ale nejsem si jistý jaký pivot a průměr brzdový pumpy. Brzdiče zůstanou původní 6p Tocica( nacpal jsem do repasu dost peněz, tak je chci využít. Na spojku asi 16x18 a na brzdu nevím, jestli 19x18,19x19 nebo 19x20??? Nebo je někdo už má na Teleti, že by napsal dojmy?? Díky za info


Já vzal 19x18 a jsem spokojenější. Mám přímo tu accossato, na kterou koukáš. A podle mě ty 6pístky díky své "mdlosti" docela snesou kousavější nástup u pumpy.

1 reakcí na tento příspěvek tl1000r brzdy

30.10.2013 v 20:21 | Nahoru | #30
Já osobně vím že pumpa samotná sice o něco zlepší brzdný účinek ale i tak po větším diktátu sou brzdy stejně kaput...na gixeru mám totožnej system co je na serii tlr a nechápu jak jsem s tim mohl jezdit..přes zimu tam dám ted rcs + třmeny bremba jinak si myslím že bez třmenů to je laborace bez efektu..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist