děkuju za příspěvky
Dave81>Chceš poradit?? Tak to vnímej.
Chceš motorku co bere odspoda? Spolehlivá? Nízký provozní náklady? Pohodlná?
Yamaha XJ 600. Jen nevim, jestli tě nesere, že to neni litr.
Neblázni, to je pro něj strašně slabý...přece se nebude srát s šestkou a ještě k tomu tak línou...
A pokud ti někdo motku vyfoukne před nosem tak nezoufej v téhle cenové kategorii se není čemu divit, prodávající ji prodaj prvnímu kdo vytáhne prachy, chce to prostě mít trpělivost.
2 reakcí na tento příspěvek Info o motce
Občas si přivydělávám v servisu tak vím jak to chodí, tak sem ti to teď popsal ze servisního hlediska s pohledu mechanika.
Prostě tohle FZRko je pros chlapíky kteří maj už něco za sebou, rozumí tomu, dokáží si sami udělat základní servis a sou finančně zabezpečení a nechtěl třeba novou moto tak si s nostalgie s mládí pořídí třeba právě FZR1000.
No a fakt je další věc, že FZR s 25kw asi neseženeš a jezdit na černo? Nedej bože kdyby se někomu něco stalo, to fakt není prdel, pojišťvovna od toho dá hned ruce pryč protože si neměl vhodné řidičské oprávnění a dokážeš si představit že budeš někomu pak splácet třeba milion Kč?! V lepším případě, že to bude ujma na zdraví, třeba skončí na vozíčku, kdybys někoho nedej bože zabil tak deš asi zrovna za katr!
A žes najel 15000km na dváce? To je prostě nic kamaráde, až budeš mít fakt 100000km a víc pak ti budu říkat řidič! Ty zkušenosti sou prostě nenahraditelné! Kámoš si koupil Horneta, roky a papíry už na to měl a je to docela rozumný kluk. Jenže jako ty měl jen něco málo naježděno na jawách před tím. 3dny po koupi motorky ho sundal kokot v plechovce. Kámoš za nic nemohl, jel ve svém pruhu ani nejel rychle(cca100km/h) a ten pičus v autě mu vyjel s kolony aut přímo před kolo do jeho pruhu! Motorka skoro na odpis, prostě na sračku a to ji měl tři dny a stála ho 80000Kč a on vůbec za nic nemohl a jak dopadl! A co tím chci říct? Že bez zkušeností si v hajzlu, kdyby měl kámoš pořádně naježděno, tak by už trochu předvídal a byl by třeba připravený na něco takového a třeba by byť o 2 nebo 3 sekundy zareagoval dřív a dopadlo by to mnohem líp. Taky mě loni nedala ženská přednost a vjela mě přímo pře motorku. Naštěstí sem převídal a říkal sem si jestli o mě ví nebo ne. Byl sem rozjetý už pomalu kilem ale před obočkou s které vyjížděla sem si preventivně zpomalil na skoro 50Km/m. A co se stalo Až sem byl snad ani ne 20metrů před ní, tak mě natvrdo vjela přímo do cesty, ale byl sem pohotový a motorku stočil na bok přes zadní brzdu abych do ní nenarazil čelně a v rychlosti. Takže rychlost při nárazu byla sotva 20km/h. A skoro nic se nestalo, jen sem měl pár modřin na noze kterou mi motorka přivřela mezi auto a motorku. Odřené víko na motory a kluzák a ženské sem tou nohou prokopl nárazník, jinak naštěstí nic.
Kdybych nepředvídal a neudělal co sem udělal a jel dál, jel sem pohlavní měl sem přednost žádnou chybu sem neudělal, ale přesto už sem tu třeba nemusel být, protože bych to do ní čelně napasoval v kilu nebo i víc!
No a na tohle všechno dojdeš fakt až věkem a najetýma kilákama. A samo že je lepší zkušenosti zbírat první na menších slabších moto než hned na 140koňové bestii važící přes 200kg která tam má hned 200kila ani nevíš jak když za to vemeš.
Fakt to s tebou nemyslím zle, ani ostatní určitě ne a chápu tě. Vím že XJ nevypadá nic moc a "moc" to nejede, že FZR je prostě sporťák který pěkně vypadá a taky jede a můžeš ho mít za pár korun, taky sem tak v tvých letech přemýšlel a chtěl koupit GSXR1100 za 20000Kč což v té době byla fakt luxus cena ale neudělal sem to. Další rok mi nabízel kluk GPZ600, že ji vymění za mou jawku 350. Si to přestav, sem mohl mít zadarmo místo motorky co jede 140 motorku co jede 240! Ale neudělal sem to a proč asi? Proč to ten kluk chtěl vyměnit za blbou jawu? Protože zjistil že se dobře povozí i na ní a za 10x míň peněz! A i teď když mám už ZXR, tak jawu rozhodně prodávat nebudu, protože je 100x víc použitelná na běžné ježdění a do provozu než ZXRo a náklady na provoz skoro žádné. A navíc na našich rozbitých cestách a stím že ji máš už sakra v ruce oproti ZXR tak sem na ní fakt i rychlejší než se ZXR, pokud neberu teda rovinky, že? Pojezdil sem na 350 i borca se starým Fazerem600, prostě v zatáčkách sem mu ukázal záda a sám přiznal že mě nestačil.
Kurva to sem zas napsal esej
Ne fakt radši kup XJ nebo klidně i tu jawu 350 a dám ruku do ohně za to že si sní užiješ mnohem víc než na FZR a bude ti fakt dělat radost a až se naučíš, vyjezdíš a budeš mít víc peněz pak klidně běž do vysněného FZR
Kdy už sakra vy mlaďoši dostanete rozum
1 reakcí na tento příspěvek Info o motce
3 reakcí na tento příspěvek Info o motce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o motce
mischa638>jgg18: včera sem ti k tomu řekl svoje, ale jak vidíš dnes ti příspívaj názory další lidi a všichni se shodují na tom ať motorku jako FZR1000 nebereš. Opravdu jestli se ti na ní něco vysype a věř tomu že je to u tak staré máše velká pravděpodobnost, tak už se fakt neprojedeš. A ta spotřeba je opravdu to poslední co tě může trápit. Jen tak pro představu, víš kolik třeba stojí jeden ventil na tuhle motorku? A to jich tam je 20! Výfukové sou s titanu a to není levná sranda. Může ti fouknout hlava, nová pak stojí přes 30000Kč! Stejně jak třeba klika, vačky máš tak 10000Kč za jednu, jen blbé těsnění pod hlavu přes 1000Kč. A to sakra počítej s tím že tam bude něco špatně po těch letech co má za sebou. To nemluvím o válcím, pístech a kroužkách, to máš dalších pár desítek tisíc. To máš jen motor, teď co zbytek motorky? Určitě bude padená, jako každá jiná v jejím věku a ne jednou. U YZF750R sem se setkal s vymačkaným krkem řízení následkem pádu a pak ti nepomůže ani nové ložisko řízení, prostě tam bude i nové furt volné, je to tak na výměnu rámu a ta je pálka jak kurva! Když koupíš jetý nemáš jistotu že nebude taky v hajzlu. A to máš prachy jen na dílech, pochybuju že máš výbavu a znalosti na to aby sis vše dělal sám, třeba generálku motoru. Na jiné YZF750R, motor je takřka totožný s FZR1000 sem dělal hlavu(ventily) a nové těsnění pod hlavu, chcal olej. Někdo totiž špatně nerovnoměrně dotáhl hlavu. Víš kolik je to hodin práce? A vem si že každý servis dělá min. za 300Kč/h!
Občas si přivydělávám v servisu tak vím jak to chodí, tak sem ti to teď popsal ze servisního hlediska s pohledu mechanika.
Prostě tohle FZRko je pros chlapíky kteří maj už něco za sebou, rozumí tomu, dokáží si sami udělat základní servis a sou finančně zabezpečení a nechtěl třeba novou moto tak si s nostalgie s mládí pořídí třeba právě FZR1000.
No a fakt je další věc, že FZR s 25kw asi neseženeš a jezdit na černo? Nedej bože kdyby se někomu něco stalo, to fakt není prdel, pojišťvovna od toho dá hned ruce pryč protože si neměl vhodné řidičské oprávnění a dokážeš si představit že budeš někomu pak splácet třeba milion Kč?! V lepším případě, že to bude ujma na zdraví, třeba skončí na vozíčku, kdybys někoho nedej bože zabil tak deš asi zrovna za katr!
A žes najel 15000km na dváce? To je prostě nic kamaráde, až budeš mít fakt 100000km a víc pak ti budu říkat řidič! Ty zkušenosti sou prostě nenahraditelné! Kámoš si koupil Horneta, roky a papíry už na to měl a je to docela rozumný kluk. Jenže jako ty měl jen něco málo naježděno na jawách před tím. 3dny po koupi motorky ho sundal kokot v plechovce. Kámoš za nic nemohl, jel ve svém pruhu ani nejel rychle(cca100km/h) a ten pičus v autě mu vyjel s kolony aut přímo před kolo do jeho pruhu! Motorka skoro na odpis, prostě na sračku a to ji měl tři dny a stála ho 80000Kč a on vůbec za nic nemohl a jak dopadl! A co tím chci říct? Že bez zkušeností si v hajzlu, kdyby měl kámoš pořádně naježděno, tak by už trochu předvídal a byl by třeba připravený na něco takového a třeba by byť o 2 nebo 3 sekundy zareagoval dřív a dopadlo by to mnohem líp. Taky mě loni nedala ženská přednost a vjela mě přímo pře motorku. Naštěstí sem převídal a říkal sem si jestli o mě ví nebo ne. Byl sem rozjetý už pomalu kilem ale před obočkou s které vyjížděla sem si preventivně zpomalil na skoro 50Km/m. A co se stalo Až sem byl snad ani ne 20metrů před ní, tak mě natvrdo vjela přímo do cesty, ale byl sem pohotový a motorku stočil na bok přes zadní brzdu abych do ní nenarazil čelně a v rychlosti. Takže rychlost při nárazu byla sotva 20km/h. A skoro nic se nestalo, jen sem měl pár modřin na noze kterou mi motorka přivřela mezi auto a motorku. Odřené víko na motory a kluzák a ženské sem tou nohou prokopl nárazník, jinak naštěstí nic.
Kdybych nepředvídal a neudělal co sem udělal a jel dál, jel sem pohlavní měl sem přednost žádnou chybu sem neudělal, ale přesto už sem tu třeba nemusel být, protože bych to do ní čelně napasoval v kilu nebo i víc!
No a na tohle všechno dojdeš fakt až věkem a najetýma kilákama. A samo že je lepší zkušenosti zbírat první na menších slabších moto než hned na 140koňové bestii važící přes 200kg která tam má hned 200kila ani nevíš jak když za to vemeš.
Fakt to s tebou nemyslím zle, ani ostatní určitě ne a chápu tě. Vím že XJ nevypadá nic moc a "moc" to nejede, že FZR je prostě sporťák který pěkně vypadá a taky jede a můžeš ho mít za pár korun, taky sem tak v tvých letech přemýšlel a chtěl koupit GSXR1100 za 20000Kč což v té době byla fakt luxus cena ale neudělal sem to. Další rok mi nabízel kluk GPZ600, že ji vymění za mou jawku 350. Si to přestav, sem mohl mít zadarmo místo motorky co jede 140 motorku co jede 240! Ale neudělal sem to a proč asi? Proč to ten kluk chtěl vyměnit za blbou jawu? Protože zjistil že se dobře povozí i na ní a za 10x míň peněz! A i teď když mám už ZXR, tak jawu rozhodně prodávat nebudu, protože je 100x víc použitelná na běžné ježdění a do provozu než ZXRo a náklady na provoz skoro žádné. A navíc na našich rozbitých cestách a stím že ji máš už sakra v ruce oproti ZXR tak sem na ní fakt i rychlejší než se ZXR, pokud neberu teda rovinky, že? Pojezdil sem na 350 i borca se starým Fazerem600, prostě v zatáčkách sem mu ukázal záda a sám přiznal že mě nestačil.
Kurva to sem zas napsal esej
Ne fakt radši kup XJ nebo klidně i tu jawu 350 a dám ruku do ohně za to že si sní užiješ mnohem víc než na FZR a bude ti fakt dělat radost a až se naučíš, vyjezdíš a budeš mít víc peněz pak klidně běž do vysněného FZR
Kdy už sakra vy mlaďoši dostanete rozum
... týýý vole ty ses rozkecal ...nebolej tě z toho prsty ????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o motce
MirekOl>Já nikoho neodrazuji, ať si každý koupí co chce. Dám jen příklad, muj kámoš dostal k 18-tinam jawu 250, a hned ten den byl mrtvy . Bratranec supersporta, ocas mu nedal přednost a taky mrtvy , ja jawa 20, ocas mi neda přednost, noha na tři kousky . Dalši ma hromadu železa . Nechápu proc ti mladí nemají žádný rozum. Já mám DAKARA a stači, jede i 160 km ale na co se honit, je to pro zábavu ne? Rád cestuji a hlavne mám rodinu.
Ty máš divnou rodinu a kamarády...s Tebou v životě nechci nic mít (jen vtip )
Sitaki>Prectu jen par odpovedi a uz me to sere.. Nevim, proc tady porad rejpete do toho kolik mu je a na cem ma jezdit.. Ptal se na spotrebu a co rikate na fotky.. a tecka.. Žere 6-7 a podle fotek nic nepoznas.. Tot vse.. A rady jestli ma lezt na 125 nebo 600 nebo 1000 ho ocividne nezajimaji.. Proste chce litr, tak mu ho doprejte, ne?? )
To chce klid,je potřeba aby mu někdo řekl i tyhle názory....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o motce
1 reakcí na tento příspěvek Info o motce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o motce
Prostě podle zkušenosti ničím nenahradíš a když třeba v 18ti bys na okruhu jezdil na litru a posíral starší a zkušenější chlapy jak to budeš mít v ruce a pude ti, tak stejně pak vedeš do provozu a bude to jen o štěstí když nemáš zkušenosti a můžeš tu motorku mít v ruce.
Tady de o to ze pokud tobe se neco stane s litrem tak je to pruser nemas ridicak na to. A co mas v hlave to uz litr nebo sestka je jedno. Zabit se muzes i na fichtlu kdyz budes magor. Jen me zarazi na co si delas teda papiry kdyz si stejne koupis masinu na kterou nemas frcky.
MirekOl>Máš krásnou hajá a bušu , jak se na ní cestuje?
Gelový sedačky,vyhřívaný rukojeti, GPS,tři kufry, super ochrana proti větru, jede to jak kráva, spotřeba kolem sedmi....není si na co stěžovat .... akorát jsem si teď na výstavě od nějakýho motorkáře vyslechl super tezi,že on uznává jen dvouválce, protože jedou odspodu, prej že busa nemá spodek a jede až od pěti tisíc otáček (jsem měl co dělat, abych se smíchy neudávil špagetama, co jsem zrovna obědval )
Naposledy editováno 15.03.2010 11:50:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o motce
mischa638>Cooker> Naštěstí píšu jakžtakž všema deseti tak v pohodě
To já bych si uklepal ukazováčky
2 reakcí na tento příspěvek Info o motce
[img]
Naposledy editováno 15.03.2010 12:11:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o motce
[img] mám ještě zálusk na jedno luxusní starší DR65,pro jednoho na cestu do Rumunska a na sever Afriky dostačuje a je lehoučká aspravit to jde na cestě šroubovákem a kladivem,žádná složitá elektronika...
1 reakcí na tento příspěvek Info o motce
ZDE
to sou týpci,se s tim moc neserou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupe unikatu v nemecku a nasledne ... [1, 2] Yamaha FZR 1000 | Bougee | 33 | 2.8.2022 v 21:57 Milosek.m |
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 | hauerj | 7 | 16.6.2022 v 21:31 hauerj |
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 | mirek-x | 7 | 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia |
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 7 | 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR |
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 13 | 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo |