1 reakcí na tento příspěvek Motoalarm s dálkovým startem
2 reakcí na tento příspěvek Motoalarm s dálkovým startem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoalarm s dálkovým startem
no, chvíli čekám než se ohřeje, na studený je mi líto hned jet, tak se poptávám na názor než to koupím.
1 reakcí na tento příspěvek Motoalarm s dálkovým startem
3 reakcí na tento příspěvek Motoalarm s dálkovým startem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoalarm s dálkovým startem
vldouš>Mohl by mě někdo vysvětlit na co je dálkový start? K čemu to je dobrý?
na frajeření před blbejma dvacítkama
jinak stejně musíš prohřát pneumatiky, protočit kolečka v převodovce, ložiska v kolech , atp, tak nevím, čemu ti pomůže, když budeš mít i na těch prvních pár km teplej motor
Zkus na hlavu mokrej hadr, prej to pomáhá....
mirďa-1>je to paráda vyhřeje se ti interiér a ty pak celou jízdu sedíš v teple u plechovky bych to pochopil ale u motorky ? copak ty ju necháváš brblat třeba púl hodiny než se nasnídáš,oblečeš atd ?
A pak ještě musíš počkat, než ti vyvětrá garáž :o)....a když ji nastartuje před barákem, tak jen bude z okna při snídani sledovat, jak mu s ní někdo ujíždí, protože mu to zrovna na tu dálku nejde vypnout :o)))
Ale teď to budu montovat na SRADa. Celkem často na něm jezdím do práce a nerad vyjíždím s provozní teplotou pod 30stupňů. Takže mi ta každoranní minutka, kdy si bude bublat pod barákem přijde k dobru (tolik k dotazům na jeho smysl, do práce hned budu moc svižně).
Pokud nemáš aspoň základní představu o elektroinstalaci motorky, nežeň se do toho, nevěděl bys co a kam napojit. Můj systém bude přemostění čidla spojky relátkem, které v okamžiku sepnutí dálkového startu bude simulovat jeho zmáčknutí. K tomu mají suzuki čidlo stojánku spojené s čidlem neutrálu a nedovolí start s vytaženým stojánkem, když je tam kvalt. Takže řeči o padající motorce jsou taky mimo. A proč si to nezapojit, když je to vlastnost skoro všech alarmů na trhu.
Hlavě, když už to budeš montovat, ověř si že máš taky zprovozněné dálkové vypnutí mašiny. Aby ti při tom probublávání mašiny na ní někdo nesed a neodjel
1 reakcí na tento příspěvek Motoalarm s dálkovým startem
Zrovna včera sem leštil a zapomněl jsem dát kvalt a moto se mi skácela, a že to nebylo poprvé.
Nikdy v životě neparkuj bez kvaltu !!!!!!
Bluedewil: Tak zrovna se sradem se mi to stalo již 3x, na rovince stojan, bez kvaltu a za 5 minut přijdu a moto na boku, neělej to.
připomínám fakt že motor se nejvíc opotřebí při zahřívání, nejlepší je hned s citem vyjet
Zahřívání - několikanásobně bohatší směs, nízká odparnost benzínu = ulpívání na stěnách, míchání s olejovým filmem, jeho trhání a vydírání pístu a povrchu válce, později krakování a zneodnocování olejové náplně, což vede k nutnosti dřívější výměny oleje a nižší život motoru atd atd...
No a jediná dobrá věc je chlubení se kamarádům, ovšem pokud to stihneš do té doby než ti hustej olej v převodovce pohne kolem a sešmigluješ si kapoty, v tom nejlepším případě.
V tom druhým se ti zlomí i plexi a páčka a motorka se opře o jinou moto nebo do auta a máš to nehomologovanou úpravu + poškození cizího majetku
A co má tenhle pseudotuzing vhodný pro náctiletý skůtrysty společnýho se sekcí motosport ?
Naposledy editováno 15.03.2010 11:50:59
ano, zahřívat na 75 stupňů na místě je blbost, ale jen ve smyslu že je to zbytečné. Motor to neničí vůbec, on to tak nějak ani nepozná, jemu jde čistě o otáčky v jakých zahříváš, jestli se mu přitom odvalují kola je mu srdečně šumák
Pokud to někdo považuje za tuzing, je to jeho problém. Spíš je to problém v tom, že málokdo to dokáže zapojit tak, aby to skutečně fungovalo jak má a pak jen čumí a brblá. Pro mě osobně je velice na dojíždění do práce praktický sedat na stroj, kterej má už aspoň trochu zahřátej olej pro běžnou jízdu a né abych kuckal při 2500 otáčkách v provozu. Pokud to někoho baví, jeho věc.
Naposledy editováno 15.03.2010 11:50:07