2 reakcí na tento příspěvek Japonec vs. Ital
3 reakcí na tento příspěvek Japonec vs. Ital
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonec vs. Ital
Jedi>Běž do Itala s japonským motorem a máš klid.
Je ještě i něco horšího???
1 reakcí na tento příspěvek Japonec vs. Ital
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonec vs. Ital
DMC.motobiker>Je ještě i něco horšího???
Jo je, cestovní resp. silniční, nezávodní motorka s Desmo rozvodem..Páč ten má v 10tis. ot/min velkej význam a nezapomeňme na dlouhou životnost a minimální náklady
1 reakcí na tento příspěvek Japonec vs. Ital
..Roko..>Jo je, cestovní resp. silniční, nezávodní motorka s Desmo rozvodem..Páč ten má v 10tis. ot/min velkej význam a nezapomeňme na dlouhou životnost a minimální náklady
Ale ale , být tebou bych s tou levnou napodobeninou 996ky držel hubu a krok...
1 reakcí na tento příspěvek Japonec vs. Ital
1 reakcí na tento příspěvek Japonec vs. Ital
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonec vs. Ital
..Roko..>Mě jen zajímá jakou to má výhodu, nebo co je na tom tak super (v silničním provozu)..V závodních vysokootáčkových strojích je to úžasnej vynález o tom žádná.Krok spíš nestíhala držet 996
To je asi stejná pičovina jako kdybych se zeptal, proč máš závodní čtyřválcovej motor v cestovním hornetovi.....
Čtyřventilová "závodní" technika přišla až koncem 80tých let. DO té doby a ještě mnohem později jezdily dvouventilové desma. Proč to teda na ten dvouventilový vzducháč vymýšleli?
Naposledy editováno 15.03.2010 12:34:00
2 reakcí na tento příspěvek Japonec vs. Ital
Sefo>Mě se stačí třeba podívat na horní brejle a budíky u např. aprilie a suzuki, hned na pohled se mi ty aprilie libí o moc víc, prostě japončíci to dělaj na funkčnost, ale na vzhled nic moc...mě baví na ty detaily koukat, proto mám rád |Italian bikes!
si kuř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonec vs. Ital
SIWS>Motorku si koupíš, protože se ti líbí a ne proto, že ti ji půlka lidí doporučí. Nesmiřitelné tábory Ital Japonec tu budou vždy, každý ti tady doporučí to co má. Z toho, že Japonec je nijaký a Ital má chrakter mi plyne jediné a to, že Ital má chrakter díky tomu, že není tak dokonalý a nemá perfektní vlastnosti a každému nepadne a Japonec je perfektně ovladatelný a padne většině lidí, ale o to snad de ne? Aby motorka byla ovladatelná a bezproblémová a ne aby byla vzpurná.
myslim že ital je daleko víc ovladatelnej než japonec.
Celkově má Ital v základu lepší podvozek i brzdy
SIWS>Motorku si koupíš, protože se ti líbí a ne proto, že ti ji půlka lidí doporučí. Nesmiřitelné tábory Ital Japonec tu budou vždy, každý ti tady doporučí to co má. Z toho, že Japonec je nijaký a Ital má chrakter mi plyne jediné a to, že Ital má chrakter díky tomu, že není tak dokonalý a nemá perfektní vlastnosti a každému nepadne a Japonec je perfektně ovladatelný a padne většině lidí, ale o to snad de ne? Aby motorka byla ovladatelná a bezproblémová a ne aby byla vzpurná.
Si trochu protiřečí s teorií, že Ducati je v zatáčkách jak v kolejích. Ta Vaše nesnášenlivost pramení spíš z mýtů a bájích o italech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonec vs. Ital
RomanSS>To je asi stejná pičovina jako kdybych se zeptal, proč máš závodní čtyřválcovej motor v cestovním hornetovi.....
Čtyřventilová "závodní" technika přišla až koncem 80tých let. DO té doby a ještě mnohem později jezdily dvouventilové desma. Proč to teda na ten dvouventilový vzducháč vymýšleli?
Proč dělat věci jednoduše, když to jde složitě že? Proč nepoužít spolehlivej ověřenej motor, když by bylo určitě levnější, jednodušší a spolehlivější vymyslet úplně novej pro jedno konkrétní využití ..Zavírání ventilů pružinami na stroje, které točí maximálně ke 12tisícům je absolutně dostačující a je to dokonce levné a nenáročné na údržbu, ale je to asi moc jednoduché..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonec vs. Ital
..Roko..>Proč dělat věci jednoduše, když to jde složitě že? Proč nepoužít spolehlivej ověřenej motor, když by bylo určitě levnější, jednodušší a spolehlivější vymyslet úplně novej pro jedno konkrétní využití ..Zavírání ventilů pružinami na stroje, které točí maximálně ke 12tisícům je absolutně dostačující a je to dokonce levné a nenáročné na údržbu, ale je to asi moc jednoduché..
S tvým smýšlením bychom ještě jezdili v koňských povozech. Je to další technické řešení. A mimochodem dvouventil je na výměnu rozvoďáku daleko, daleko jednodušší.
Proč Honda místo řetízku neudělá řetízek mimo, jako to má Ducati s řemínkama? Stačí sundat plastový dekl a je to...ale Honda to musí dělat složitě že...
O rozvodech ozubenými koly nemluvím, to se mi zdá dobré řešní.
Naposledy editováno 15.03.2010 13:09:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonec vs. Ital
RomanSS>S tvým smýšlením bychom ještě jezdili v koňských povozech. Je to další technické řešení. A mimochodem dvouventil je na výměnu rozvoďáku daleko, daleko jednodušší.
Proč Honda místo řetízku neudělá řetízek mimo, jako to má Ducati s řemínkama? Stačí sundat plastový dekl a je to...ale Honda to musí dělat složitě že...
O rozvodech ozubenými koly nemluvím, to se mi zdá dobré řešní.
je to stejný jako když dukárna vychytala tu suchou spojku, ta neni vedle , ale dokonce skoro mimo motorku a taky mě to nepřijde moc chytré
RIKORR>je to stejný jako když dukárna vychytala tu suchou spojku, ta neni vedle , ale dokonce skoro mimo motorku a taky mě to nepřijde moc chytré
Je to zase jiné řešení, je lehčí, nezasírá olej, ale třeba vydrží míň, při pádu se může poškodit. Vše má plusy a mínusy. A hezky cvaká a vypadá.
1 reakcí na tento příspěvek Japonec vs. Ital
Nechci a ani jsem se nepřišel hádat.Jen mě zajímá proč?
Naposledy editováno 15.03.2010 13:21:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonec vs. Ital
..Roko..>Dobře viz. konkrétně Hornet, taky ten motor ačkoli se vyvýjel přes 20 let, skončil a nahradil jej nový (viz. ty povozy).Proč pužíváš rozvod, který je schopný točit 19000ot/min v motorech, které točí 8-12? To je to co se snažím pochopit..Rozvody: To bude asi tím, že řemen je potřeba měnit, nebo alespoň kontrolovat častěji..U Horneta udělám 1x za 40tis km ventily a v 40-60ti rozvody, u VTR jen ventily.
Nechci a ani jsem se nepřišel hádat.Jen mě zajímá proč?
Ano, u Ducati je to potřeba udělat častěji (většinou při tom děláš i halfringy atp, tak nezapomeneš), ale uděláš šup, šup a řemen je vyměněný za 1500kč. U Horneta tomu je asi jinak...nevím.
A výhoda desma není pouze v otáčkách. Třeba i v síle, kterou u Hondy musíš přetáčet stlačení pružiny.
A Ducati jde vývojem taky dál, jen se drží svých tradic, které jsou ti asi ukradený, ale to nevadí, každý to nemusí, tak si vybere něco jiného. Proč třeba HD dělá takový prdlavky a nejde konečně někam dál?
Já to jako hádání neberu, to vůbec ne.
Naposledy editováno 15.03.2010 13:28:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 1 | 10.6.2023 v 20:35 TaťusPájus |
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 2 | 10.6.2023 v 14:18 Kohlstein |
chybové blikání + špatný start za s... Honda PS 125 | pakoc78 | 8 | 4.10.2022 v 21:15 pakoc78 |
Servisní interval Honda PS 125 | Mishellad | 2 | 12.8.2014 v 20:07 max03 |
valečky a řemen variatoru Honda PS 125 | petrjares | 12 | 17.9.2013 v 14:58 petrjares |