YAMAHA YQ 50 AEROX-26koní-vmax 150km/h
projdi forum už to tady bylo několikrát...
cenově přijatelná je páč je starší 503 se vyráběl do roku 2003, cena odpovídá stáří... díly se musí řešit přes zahraničí továrna krachla ale není na tom prakticky žádnej atyp....spotřební věci se daj sehnat i z jiných moto... brzdy,destičky Brembo, podvozek Kayaba či Ohlins, písty Husaberg, rozvod ozubenými koly...kromě ojnice mě nenapadá řádná věc co bys nesehnal...otázka je samozřejmě pokud bys chtěl novej válec nebo tak něco... spolehlivost v pohodě olej po 15 MTH 1 litr... Made in Italy kdybys chtěl tak prodávám... je to supermotard bez TP, motor 530 ccm kdyžtak PM
1 reakcí na tento příspěvek Příde mi že je blázen:)
Nahore se to toci dost dlouho(85ky mivaji priveru), ten rozsah pouzitelnych otacek je preci jen vetsi nez u zavodniho motoru treba v tom skutru. Skutr ma varec, moc velky rozsah otacek mit nemusi.
Jo, 110 za detskou krosku je balik, ale je to cela motorka. Na spickovym skutru to muze byt cena jenom za motor. Na te krosce nic uplne extrovniho neni. Zadny titan, nepotrebuje to avgas, zadne citace detonaci, proste obyc motorka.
no ta 85tka a skůtr budou mít zhruba stejně myslím... 85 tipuju 8-12 tis. ten skůtr Němce točí 14 tis. takže od 10 už by to snad mohlo relativně jet
i když tu krosku rozpočítáš na díly dostaneš se na neskutečnej balík... motor cca 100, tlumiče když pujdu nízko za 50?... plus brzdy,páčky,ráfky,gumy... a i jinejch odvětvích musej do sériovky nacpat nehorázný prachy
ale to je jedno... prostě za mě těch 26 koní v tom skůtru možných je a tečka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příde mi že je blázen:)
Allann>běžný Rso fp jede 180
Ale jako jasně že todle je píčovina s tim skůtrem.:D
Aprilia RS 180km/h? Si měl mokrej sen ne? 150 reálnejch a budeš rád. Tachák toho nakecá...
Alex_de_Large>Aprilia RS 180km/h? Si měl mokrej sen ne? 150 reálnejch a budeš rád. Tachák toho nakecá...
Přesně tak diť zavodní jedou malinko přes 200 asi 205-210 km/h.seriovka tak dravá asi nebude,je o dost těžší a míň výkoná,tachometr to ukáže rád
Tyhle úpravy stojí dost peněz,času a laborování,aby životnost motoru nebyla-jak někdo psal-2 mth.
Pár let se motám okolo mini a vím,co se nechá udělat i z čínského motoru.Ale všechno je o penězích.A pokud má někdo před očima jen nějaké tabulkové výkony sériových strojů-které na brzdě pak ani nenaměří,tak samozřejmě nemůže připustit,že "nějakej "2T skůtr nebo mini má větší výkon ,než jeho 125 nebo 150 4T.
Blata dělá mini s výkonem 12,5kW.Viděl jsem grafy z brzdy,kdy kluci v domácích podmínkách odbrzdili starší Blatu i Polini na krásných 17 koníků.A kdo se na takovémhle stroji někdy svezl,tak ví,co to dokáže.
Pro ty,co chtěj srovnání čína-vzduch 50ccm a stará blata vzduch 40ccm s motorem 4,5 ps,přiložím video,kde mladej míjí tuhle "plně rozjetou" čínu.Když prodejci uváděj rychlost číny až 70km/h a u té blaty jsme autem naměřili 75km/h.Uvidíte sami,že rychlost předjetí není rozdílem těchto rychlostí.
Takže s čistým svědomím mohu napsat ,proč ne skůtr 26koní a max 150,když mini se v zahraničí blíží ke 20 koníkům.
A nyní mě klidně ukřižujte
1 reakcí na tento příspěvek Příde mi že je blázen:)
1 reakcí na tento příspěvek Příde mi že je blázen:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příde mi že je blázen:)
pavlikbary>26 semiku je asi nadsazenejch ale slusna od zakladu prekopana padina da 20 jako prd ale zivotnost je uboha a ten skutr je s variatorem a tomu davam tak den maximalne dva
V tomhle budu oponovat,pokud se nechceš bavit o čínské druhovýrobě dílů.Ty nevydrží ani to,na co byly vyrobený-mam mini reversa vodu a klika orig nevydrží nic.Ale do takto upravenejch motorů už se dávaj kované kliky,kvalitní jehlová a kuličková ložiska,popř. kované písty aj.Ladí se spalovací prostory,upravujou přefuky,mění se vejfuky podle členitosti tratí atd.V tom vrcholu je to úplná alchymie.
Ale je pravda,že pokud se tomu člověk nevěnuje,tak je to pro něj nepředstavitelný.A jak jsem již psal-vše je o penězích.
libor64>V tomhle budu oponovat,pokud se nechceš bavit o čínské druhovýrobě dílů.Ty nevydrží ani to,na co byly vyrobený-mam mini reversa vodu a klika orig nevydrží nic.Ale do takto upravenejch motorů už se dávaj kované kliky,kvalitní jehlová a kuličková ložiska,popř. kované písty aj.Ladí se spalovací prostory,upravujou přefuky,mění se vejfuky podle členitosti tratí atd.V tom vrcholu je to úplná alchymie.
Ale je pravda,že pokud se tomu člověk nevěnuje,tak je to pro něj nepředstavitelný.A jak jsem již psal-vše je o penězích.
samozrejme je zivotnost pri poziti zavodnich dilu velka nicmene jak rikas je to o penezich a i ty nejkvalitnejsi dily jsou extreme namahany takze loziska gufera a vseobecne se spotrebni material meni a kontroluje mnohem castejc nezli u serie tudiz pochybuji ze by si to mohl 15letej kluk dovolit natoz to pouzivat k beznymu jezdeni kdysi jsem mel slusnou
S11 ale samo ze seriovou klikou na upravenou nebyly prachy takze ta byla odhadem po dvaceti mth. zrala na vymenu a to nemluvim o loziskach a o tom kolik to zralo a vsechno jsem delal sam takze o mechanice dvoutaktu vim si myslim dost spickovej sice ani zdaleka nebyl karbec pionyr... a podobny rozpoctovy dily ale za dobrejch podminek se rozmotal skoro k 85 a se simsonama jsem si vitiral prdel
lordKakacek>Zaráží mě, že lidé kteří neměli zkušenost s tímto skútrem říkají že to nejde. Já osobně měl Gileru Typhoon s 70ccm polini kitem,variátorem Kundo,stejěn i se závodín karburátorem Kundo a klapky a laděným výfukem.Když variátor vyladíte na zrychlení tak nemá skoro šanci nic ho předjed sice nejede těch 150 ale zrychlení je obrovské a jde na zadní.Naopak když vyladíte variátor do rychlosti tak sice ztrácí ono zrychlení, ale má vyšší max. rychlost-v mém případě max 130.Tak nevidím problém v tom z toho fakt udělat zvíře.
No jo, ale to je prave to. Kdyz chci zvysit max rychlost ze 130 na 150 tak musim zvysit vykon jeste o dalsich 53 % coz nebude prave lehky asi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příde mi že je blázen:)
roberto.cz>a to jsem mel 100metru na rozjezd
J.R..>zapoměl si říct,že kámoši sou taliáni měřili ste to taky tam. Seš ukrmenej kokot!
Kdyby jsi se kouknul do jeho profilu, zjistil by jsi, že žije střídavě v itálii a česku. Tak než začneš někomu nadávat do kokotů, zjisti, jesti z toho pak jako "blbec" nevyjdeš ty...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|