Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
[URL= je opravenej na motorce? Neni to na pohled tak hrozny, by mi to vubec nevadilo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Rampa89>Želva_2> Ne ne, psal sem, auto. Bylo to propíchnutý trubkou od chladiče oleje, proto 2 sváry, délkou asi po 2 cm. Ale co vím, tak ty 2 šprušle už jsou jako neprůchodný tím zavařením, pochopitelně.
To by snad nevadilo, kdyby byla vyrazena treba jen 1 smycka, to zas kapacitu chladice tak nesnizi, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmen> Do tavných pistolí je aji víc typů patron, ty obyčejný by byly hned pryč, jde taky o to, že to musí vydržet tlak a se stoupající teplotou je to tvárný, takže to je nereálný.
posmen>Želva_2> To nevim jestli by to ještě šlo, to už je asi moc, napadla mě tavná pistole která se používá na aranžování věnců a všelijakech jinech věcí, na čz 175 jsem s tim přidělal i blatník a držel
Jasny, ale tohle musi vydrzet stridani teploty a hlavne tlak.
Rampa89>Želva_2> Těžko říct, chladič z ER sem neviděl, tak to nemůžu posoudit. To se poradit přímo s člověkem co to vaří, podle mýho odhadu by to ale vadit nemělo, tipuju ale, že každej prodejce a opravář motorek bude tvrdit opak, aby prodal chladič
posmen> Do tavných pistolí je aji víc typů patron, ty obyčejný by byly hned pryč, jde taky o to, že to musí vydržet tlak a se stoupající teplotou je to tvárný, takže to je nereálný.
Jasny. Kazdej si chce vydelat 6 tacu, ze
prave ten tlak je problem. A teplota taky...nevim.
Takhle vypada:
A mokry to je v levy spodni casti na plose asi 7x10 cm
Naposledy editováno 11.03.2010 19:36:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Želva_2>Hlinik pry nejde zaletovat (ani zapajet). Jo kdyby to byla med, tak je to o necem jinem.
Pry mam zkusit zalepit jakymsi spec. lepidlem (asi se mysli takovy ten tekuty kov, 2slozkovy "sevcovysky lep" ).
Podle me je to mala dirka, takze by se mozna dal pouzit nejaky ten sajrat, co se naleje do chladice a on je schopen utesnit male prasklinky a tak podobne.
Nevite o tom nekdo neco blizsiho? Jak to funguje, kde se da sehnat a co asi tak orientacne stoji? Pac dat 500,- za sajrat a vyresit to je jiste o dost prijemnejsi nez reseni koupenim n
oveho chladice z 6300,-, nicht wahr ???
Ahoj,pokud je tam jen menší netěsnost, pomůže "sajrajt" na utěsnování chladičů,funguje,bude ti stačit na dvakrát a cena je dle typu kolem 100Kč,koupíš v mototechně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>Sitaki> Závidím, nám tu zase sněží Se střílením neporadím, ale uvidíš jak se to bude chovat s filtrem. A jak dlouho stála asi bude také potřebovat vyčistit, seřídit, projet... zvládneš všechno na jaře, projedeš si ji a trochu poznáš, uvidíš na co vše ještě přijdeš případně.
Dneska jsem se rozcil pri dalsi projizdce a zkusil odpojit levou svicku a ejhle.. Motor neudelal vubec nic a pri zapojeni a vypojení prave zdechnul..
Uz jsem objednal civku s kablikem, tak snad se to vyresi.. Jinak jede jak strela..
Pak jsem doma vzal kontakol a striknul ho na konektor civky a do kabelu a do koncovky ve svíčce.. natocil, chvilku v tom zahorelo a je to mnohem lepsi.. Dneska jsem podle tachace najel 3.7mil ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
BTW máš tachec v mílích? Až si přetočím nový tachec tak budu mít volný normální v km, akorát tam schází denní počítadlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
sajosa>Ahoj,pokud je tam jen menší netěsnost, pomůže "sajrajt" na utěsnování chladičů,funguje,bude ti stačit na dvakrát a cena je dle typu kolem 100Kč,koupíš v mototechně
Praveze v to doufam, za par supu by to mohlo vyresit problem....ale co se stane, kdyz ne? Nebude to mit nejaky vedl. negativni ucinky na ten chladic???
Sitaki>Dneska jsem se rozcil pri dalsi projizdce a zkusil odpojit levou svicku a ejhle.. Motor neudelal vubec nic a pri zapojeni a vypojení prave zdechnul..
Uz jsem objednal civku s kablikem, tak snad se to vyresi.. Jinak jede jak strela..
Pak jsem doma vzal kontakol a striknul ho na konektor civky a do kabelu a do koncovky ve svíčce.. natocil, chvilku v tom zahorelo a je to mnohem lepsi.. Dneska jsem podle tachace najel 3.7mil ..
70 km na Mustangu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
MirasGS>Želva_2> Myslím si že negativní učinky to mít nemůže jinak by to tam nemělo cenu lejt...
Tak vis co, nemelo cenu...samozrejme, ze ti vyrobce nebo prodejce nerekne, ze je to sice dobry na zaceleni drobynch poruch v chladici, ale ze je tu malicky detail, napr. ze to nedela dobre gum. hadicim. O to mi spis slo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>Sitaki> Nejlepší ale stejně proměřit. Každopádně na bordel tvrdá guma, na větší jemný šmirgl a čistit, čistit, čistit Klidně celou elektriku postupně, v GS dohromady nic není, ale konektorů je tam hafo. Jestli je to všechno zaoxydované tak tomu docela pomůžeš.
BTW máš tachec v mílích? Až si přetočím nový tachec tak budu mít volný normální v km, akorát tam schází denní počítadlo.
Zakladal jsem tu nove vlakno, aby mi nekdo rekl, jestli jde prehodit jenom tachometr z mph do kmh a co budu potrebovat.. www.motorkari.cz/forum-detail/ a nikdo mi to nebyl chopny rict.. Pokud by jsi ho mel, byl bych rad.. Stejne bych tam chtel dat digitalni, takže pocitadlo mi je jedno..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>Sitaki> Odfotím. Přístrojovka je rozdělatelná jednoduše: dvěma šroubama odděláš z býlí, náhony odšroubuješ a odpojíš konektor z kabelu (bude schován někde ve světle.) Tím to celé dostaneš ven, pak odšroubuješ šroubky zezadu, matky na budících a přístrojovku máš rozdělanou. Potom už stačí jen vyměnit budík. Pokud bys chtěl ty dva nějak kombinovat nebo s tím dál kutit tak už si budeš muset poradit, naznal jsem že to je jednoduchým způsobem nerozebiratelné a následně nesložitelné. A uvidíš hned jestli bude ukazovat správně nebo ne (třeba kontrola cez gps.) Pokud ne, tak by se lišil ještě šnek který je u předního kola na náhon, ale to by bylo nepraktické. Jinak už tam není nic
ok, az to bude aktualni, dej vedet..
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dobrý den,
omlouvám se za pozdní odpověď. Cena v provedení kulatý nerez vychází na 5.000,- Kč včetně zadní části svodu.
S pozdravem
Eva - MotoSHARON
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Kdo to ozkousi??:))
já měl GS,neměl jsem tam ladák,ale vyvrtal jsem do koncovky zazadu mezi tu tenší trubičku vyústění výfuku a ten větší lem dokola 5 dír velikosti 7mm a zvuk byl nádhernej,navíc pokud se ti nebude líbit nebo s tím stroj nebude chtít souhlasit tak do těch dír jednoduše našroubuješ šrouby. začínal jsem s dírymi na průměru 4mm a postupně zvětšoval...
čím větší díry,tím hlubší zvuk...
výkonově sem nepoznal změnu,na brzdě jsem nebyl a spotřebu jsem nezaregistroval jinou.
levné a účinné řešení,které se dá vrátit do originálu pomocí 5ti šroubů :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Spitfire.>Myslim ze ten ixil je ale bez mezisvodu. U Sharona stoji jen ta koncovka 3900,-
Výfuk IXIL pro moto Suzuki GS 5006450,- Kč
Výfuk IXIL kulatý výfuk, provedení leštěný nerez, průměr 110mm, délka 470mm, vyjímatelná homologační vložka (s namontovanou vložkou je výfuk homologovaný, bez vložky sportovní hlubší zvuk), včetně kompletní montážní sady pro napojení na původní svod motocyklu
CE - COMPETITION - ROUND INOX. SILENC.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Želva_2>Tak vis co, nemelo cenu...samozrejme, ze ti vyrobce nebo prodejce nerekne, ze je to sice dobry na zaceleni drobynch poruch v chladici, ale ze je tu malicky detail, napr. ze to nedela dobre gum. hadicim. O to mi spis slo
neboj ,mám v autě 10 let(prasárna,letos musím vyměnit fridex) a funguje bez poškození ničeho(podle mne funguje mechanicky,drobnýma částečkama).Propouštěl mi chladič v těsnění O kroužkem,takže svařit nemožno,použil jsem"sajrajt" a dobrý bez problému
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |