2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vystava praha,,,,,,hruza
osiris>...nechci bejt prorokem špatnejch zpráv, ale myslím že jsem shark a asi ani agv v brně nezahlíd (něco od dainese tam bylo - to si ani neuvědomuju, jestli prodejní, ale jestli mě paměť neklame, tak helmy agv jako jejich dceřinka taky ne) ...a mám pocit jestli to Xko tam není WR a ne XT
jo to byl preklep, chci mrknout na WRko samozrejme
a esli tam nejsou tak bezne prilby jako Shark, tak to se asi poseru... to je pekne vpici, jedu tam s tim ze si pozkousim spoustu skopku na jednom miste a nemusim objizdet obchody - a jestli tam chybi zrovna 2 znacky o ktere mam ted nejvetsi zajem (RSI a S-4), tak je to fprdeli
1 reakcí na tento příspěvek vystava praha,,,,,,hruza
1 reakcí na tento příspěvek vystava praha,,,,,,hruza
[img]
Nějaké super levné nákupy to ee, spíš standartní ceny.
Naposledy editováno 11.03.2010 20:57:29
Cosmogagy>jo to byl preklep, chci mrknout na WRko samozrejme
a esli tam nejsou tak bezne prilby jako Shark, tak to se asi poseru... to je pekne vpici, jedu tam s tim ze si pozkousim spoustu skopku na jednom miste a nemusim objizdet obchody - a jestli tam chybi zrovna 2 znacky o ktere mam ted nejvetsi zajem (RSI a S-4), tak je to fprdeli
Mám silnej pocit, že ani Shark ani AGV v Brně není. Chtěl jsem koupi chránič krku a chraničovej jacket a ani prd. Co se týče prodejních stánků, Brno nic moc. Co se týče zázemí, plochy a možnosti pohybu bez tlaku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vystava praha,,,,,,hruza
2LEKO>V Brně na podzim to bylo dobré!
....
co bylo v Brně na podzim?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vystava praha,,,,,,hruza
Roman2bk>co bylo v Brně na podzim?
...strojírenský veletrh
Mimochodem,kdysi na strojírenským veletrhu se vystavovaly někdy i motorky,konkrétně si pamatuju třeba na Kawasaki,mám někde ještě i fotky,ale to vystavovali přímo japonci.
PS: I Formule 1 tam byla,taky to mám na fotce někde,McLaren nebo co to bylo...
Naposledy editováno 11.03.2010 23:04:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vystava praha,,,,,,hruza
maco>...strojírenský veletrh
Mimochodem,kdysi na strojírenským veletrhu se vystavovaly někdy i motorky,konkrétně si pamatuju třeba na Kawasaki,mám někde ještě i fotky,ale to vystavovali přímo japonci.
To si pamatuji taky . To bylo snad v 85. Byly to nějaké červeno-černé GPZ a stánek měli tenkrát na venkovní ploše. Vzal jsem si prospekt a byl jsem v sedmém nebi .
FILODENDRON>To si pamatuji taky . To bylo snad v 85. Byly to nějaké červeno-černé GPZ a stánek měli tenkrát na venkovní ploše. Vzal jsem si prospekt a byl jsem v sedmém nebi .
Ju 85 nebo 86 GPZ a GPX .Ještě Tatra která jela kolem světa tam byla,s tou velkou nástavbou,pak Tatra z Dakaru,ted jsem našel jsem fotku té formule,tak to byla BMW.
PS:Já jsem ještě jezdil na mostecký okruh,jezdilo se tam tehdy mistrovství Švýcarska silničních motocyklů.Tak to jsem já byl tak v sedmdesátém nebi,když tam přijelo povzbuzovat půl Švýcarska na motorkách,úplně mi lezly oči z důlku,jak jsem to viděl ty mašiny...
Naposledy editováno 11.03.2010 23:26:33
Roman2bk>co bylo v Brně na podzim?
toto........a nyní je to v Letňanech
12. mezinárodní výstava lodí, karavanů a vodních sportů
detaily: Výstava Lodě & karavany 2010 probíhá souběžně s výstavami Petrův zdar 2010, Outdoor Expo 2010, Cyklo Show 2010, Aviatic Expo 2010, 4x4 Expo 2010 a Čtyřkolky Expo 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vystava praha,,,,,,hruza
[img] tam maj NR 750???? tuhle mašinu považuju za technicky nejzajímavější motorku co kdy kdo udělal...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vystava praha,,,,,,hruza
RUTAN>oni tam maj NR 750???? tuhle mašinu považuju za technicky nejzajímavější motorku co kdy kdo udělal...
......pro neznalé!
Na počátku devadesátých let představila japonská Honda celému světu doslova revoluční stroj. Pod označením NR750 se ukrývala jednostopá kráska s technikou převyšující konkurenci o několik tříd. Asi možná proto k velkosériové výrobě tohoto motocyklu nedošlo. Některé jeho technické finesy totiž nejsou ani dnes překonány.Největší pozornost vzbudila Honda NR750 a dodnes u těch, kteří si vzpomenou, stále budí svým vidlicovým čtyřválcem. Technicky vychází z pohonných jednotek použitých u závodních speciálů řady NR 500 a NR 750, takže jeho válce svírají úhel 90°. Zatím nepřekonanou technickou lahůdkou jsou oválné písty zhotovené ze speciální lehké slitiny, které jsou spojeny s klikovou hřídelí dvojicí ojnic z titanu, dále pak osm ventilů a dvě zapalovací svíčky na válec, celkem tedy 32ventilový rozvod! Takto složitá konstrukce pohonné jednotky dosud nebyla použita u žádného ze známých jednostopých strojů. Stejně úchvatné byly ve své době i výkony Hondy NR750. Největší výkon 92 kW (125 k) dosahovaný při neuvěřitelných 14 000 1/min převádí na zadní sedmnáctipalcové kolo šestistupňová převodovka. Jízdní výkony stoje pak plně odpovídají použité technice: příkladem může být nejvyšší rychlost až 263 km/h. Na pohonné jednotce dále najdeme celou řadu ve své době zcela ojedinělých prvků, z nichž některé byly použity později v sériové výrobě. Příkladem může být elektronické vstřikování paliva PGM-F1, které u Hondy NR750 obstarává přípravu pohonné směsi. Podvozková skupina je dokonale uzpůsobena výkonovým parametrům motocyklu. Nosnou částí stroje je samozřejmě motor spolu s dvojitým páteřovým rámem. Zajímavostí je pak tvar zadního kyvného ramene (zdvih pérování 120 mm), na kterém je velmi efektně letmo uloženo zadní sedmnáctipalcové kolo z lehké slitiny. Vpředu najdeme teleskopickou vidlici Showa se shodným zdvihem a regulovatelným tlumením. O patřičný brzdný účinek se stará především přední dvojitá brzda o průměru kotoučů 310 mm s šestipístkovým třmenem Nissin a zadní jednoduchá ventilovaná brzda (průměr 220 mm). Při pohledu na čtyřdílnou kapotáž jednosedadlového stroje, jejíž aerodynamické a ladné tvary zaujmou ze všeho nejvíce, se nabízí otázka, zda existuje krásnější japonský motocykl. Za tuto skutečnost přitom Honda NR750 vděčí také bohatému využití ušlechtilých materiálů (karbon a titan), které jí dodávají opravdový punc originálu. Po usednutí za řidítka si nelze nepovšimnout panelu s analogovými přístroji, které doplňuje v horní části v době uvedení tohoto motocyklu ne zcela obvyklý LCD displej zobrazující okamžitou rychlost a celkový a denní počet ujetých kilometrů. K zajímavostem přední části patří také směrová světla zabudovaná do vnějších zpětných zrcátek a dvojité světlomety. Designérskou lahůdkou je bezesporu tvarování zadní podsedlové části, která ukrývá koncovky výfukového potrubí. Rudě lakovaný tak i dnes fascinuje svým tvarem a provedením snad každého motocyklového nadšence Honda NR750 je unikát, který svým provedením odráží technickou vyspělost značky Honda na počátku devadesátých let. Škoda že se nikdy nedočkala velkosériové výroby. Bylo totiž vyrobeno pouhých 500 motocyklů, každý v hodnotě 98 000 DEM, tedy v ceně, která v té době nebyla pro každého akceptovatelná. Pro nás je potěšující jen fakt, že popisovaný stroj je součástí soukromé sbírky jednoho nejmenovaného motocyklového nadšence z České republiky.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vystava praha,,,,,,hruza
(píšu vzdáleně)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vystava praha,,,,,,hruza
Roman2bk>2LEKO> nevím jak vám, ale na první pohled mi vzdáleně připomíná VFR800
(píšu vzdáleně)
......je to tak!
......současnost z výstavy
[img]
Naposledy editováno 12.03.2010 08:33:47
karf>se chci mrknout na lodě a karavany?
byl jste tam někdo loni? stojí to za to?
jo, sem tam kazdej rok.. vyber relativne velkej, zazemi taky dobry, obcas je tam teda dost teplo a vydejchanejsi vzduch ale to i pri jinejch vystavach..
Semtam se da ukecat i velice slusna cena kdyz kupujes neco vetsiho (neni problem -40%)