Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
HP4 - placeno xD
Naposledy editováno 07.03.2010 12:36:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>Tak to je dost v haji, zhoršovat se to bude. Náhodou nemohla ti tam třeba přimrznout voda, zkoušel jsi hustoměrem? Ony byly docela mrazy... teď už je to asi jedno, ale případně pro příště. S použitým neporadím moc, máš ji docela novou, spíš odhaduji že bys sehnal leda ze starších Možná zkus se zeptat u rabiduse, mám s ním fakt dobré zkušenosti, díly co poslal byly do jednoho OK, jsme takto dávali GS po válení se na podzim zase do kopy.
Zamrznout to dle myho nazoru nemohlo, pac to nebyla 1. projizdka, kdyz se mi to stalo. Jel jsem asi popaty nebo posesty a predtim na vsech projizdkach bylo vse ok. Normalne se chladilo, nic neteklo.....
Jj, mrazy byly slusny, ale je tam dostatecne nemrznouci smes.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Boda>Být Tebou,přeptám se tu na fóru,už ten chladič někdo řešil a myslím byl spokojený(nevím teda estli pak nepsal něco dalšího ?)Jináč hliník se svařuje a u aut to je myslím celkem normálka,opravte mě pokud se pletu .Pokud to nezačne téct jinde nebo není svářeč úplně"levý"tak bych do toho šel.Určo je to levnější než nový,ten můžeš koupit pak kdykoli.
Cumel jsem tu na foru, ale zadny vlakno jsem nenasel. Chodim jako clen na jiny spec. forum o erpetkach mimo m.cz, kde si nechavam poradit, vypada to, ze je tam jakysi zkuseny, co jezdi tuhle motorku vic nez 10 let a ten mi snad poradi dobre.
Co se tyce oprav, rekl bych, ze Al se letuje. Jak to ovsem vydrzi po oprave, to nevim....
Naposledy editováno 07.03.2010 22:37:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmen>Želva_2> Kdyby ti tam nedokázali poradit tak zkus napsat tomuhle uživateli, ten ví o ER5 snad všechno http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=1153
Eaba znam, to je prave on ze spec. fora o ER5 a jemu jsem psal. Ted jen cekam na odpoved. Ale diky za snahu!
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tankvak nakonec zklamání, není větší než ten 8l city co mám a není to ta konstrukce co asi loni - velký "vytahovací" ani ledvinka, i když popruhy na záda má. Ale slídu na základně už také ne. Tak větší na dovolenou si holt zkusím najít v nabídce třeba u Luise.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>Tak z lídlu nakonec gumicuky a nabíječka, budou se hodit. Nabíječka max 600 mA, tím bych sice nabíjel celý den a něco, ale na udržování cez noc a v zimě bude stačit.
Tankvak nakonec zklamání, není větší než ten 8l city co mám a není to ta konstrukce co asi loni - velký "vytahovací" ani ledvinka, i když popruhy na záda má. Ale slídu na základně už také ne. Tak větší na dovolenou si holt zkusím najít v nabídce třeba u Luise.
Ja tankvak nebral, jednak budu potrebovat prachy na novou helmu a vyreseni toho chladice a pak mi to prislo zbytecny, na to moje cestovani....mam bocni text. brasny motodetail, chtel bych topcase, ale na nej stale nejsou šušně.
Takze dnes jsem v Lidlu koupil 2x ponozky a jedny spodary. V nejbl. prodejne meli spodar jen par a jeste samy M a L, tak jsem vzal L s tim, ze je treba vytahnu nosenim...jel jsem pak do druhyho Lidlu (mam v okruhu asi 15 km tri) a tam nastesti meli XL, taxem rekl u pokladny, ze ho chci vymenit a bez problemu mi je dali. Pokladni ani nekoukala na listek od tech L, kdybych si u nich vzal L i XL a u pokladny rekl, ze chci vymenu, dala by mi je taky a mohly byt gratis. Sakra Tak priste
Nabijecka nic moc, ale ja ji nepotreboval, mam doma lepsi.
Ta moje nabijecka vypada presne jak ta na obrazku, akorat je cervena a neni to Einhell a ma trochu jiny svorky, ne takovyhle divne plastovy. Ale jinak stejny prepinace auto/moto a 6/12 V
Naposledy editováno 08.03.2010 17:23:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
BTW čím dál více se přesvědčuju, že český manuál a popis v zákoně je total na <i> paragraf: povinnost hlavně nic nepřekládat by snad byla užitečnější, překlad "charge" jako "šarže" na nabíječce a popis v manuálu že "indikuje, že je baterie plně dobita" hovoří za vše... (samo je tomu přesně naopak by snad přeložil i vrátný tam lépe. Holt do lídla jedině pro osvědčené banány
Jo a úspěšně zatím nabíjím tímto
[img] smajlík
Naposledy editováno 08.03.2010 23:01:13
dj_hroch>Želva_2> Dobrá haluz Právě topcase čeká ještě svařování a lakování, takže zatím si vystačím s tankvakem do té doby. Helma je určitě lepší investice... bych vzal aspoň kalhoty, ale na mou postavu stopro nebudou sedět, tak do konce sezóny ještě rifle tajak loni a na zimu navštívím hubíka
BTW čím dál více se přesvědčuju, že český manuál a popis v zákoně je total na paragraf: povinnost hlavně nic nepřekládat by snad byla užitečnější, překlad "charge" jako "šarže" na nabíječce a popis v manuálu že "indikuje, že je baterie plně dobita" hovoří za vše... (samo je tomu přesně naopak by snad přeložil i vrátný tam lépe. Holt do lídla jedině pro osvědčené banány
Jo a úspěšně zatím nabíjím tímto
[img] smajlík
Zajimavy aparat
Charge = šarže
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dnes jsem poprve vyjel na me GeeSce.. Ujel jsem asi jenom jeden kilometr.. Jel jsem ze servisu k nasim na barak do garaze.. Nejel jsem dal, jel jsem jen v mikine, bez helmy a rukavic..
Na to, že motorka temer dva roky stala, krasne startuje.
Jen dela to, že se mu cca do 4tis otacek moc nechce a pak uz je to dobry.. Nechal jsem to poradne ohrat a pak uz to bylo lepsi, ale porad je tam takova ta dira a moto se dusi.. Pokud nepridam 4tis, tak se hodne blbe rozjizdi a obcas i zdechne.. Asi ji bude trvat, že se zase rozbehne, holka.. Taky by to asi chtelo sestelovat bohatost atd.. Podotykam, že jsem jel bez vzduchoveho filtru, protoze ho mam na poste a nestacil jsem ho vyzvednout..
Napada Vas jeste neco, cim by to mohlo byt? Ale asi to bude vecma co pisu ja, protoze proste chudinka stala temer dva roky..
Jeste jsem dneska koupil novou baterku.. V autokelly mame 30% slevu, tak vysla na 658kc )
jeste me napada, že pri drzeni plynu cca v pasmu 2000-3500tis otacek, to trosku strili do vyfuku a zni to taky jako by to strilelo od motoru... Snad me chapete..
Naposledy editováno 10.03.2010 19:40:07
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmiros>třeba půjde ten chladiš spravit, jde to teď nevím jestli zaletovat a nebo zapájet?
Hlinik pry nejde zaletovat (ani zapajet). Jo kdyby to byla med, tak je to o necem jinem.
Pry mam zkusit zalepit jakymsi spec. lepidlem (asi se mysli takovy ten tekuty kov, 2slozkovy "sevcovysky lep" ).
Podle me je to mala dirka, takze by se mozna dal pouzit nejaky ten sajrat, co se naleje do chladice a on je schopen utesnit male prasklinky a tak podobne.
Nevite o tom nekdo neco blizsiho? Jak to funguje, kde se da sehnat a co asi tak orientacne stoji? Pac dat 500,- za sajrat a vyresit to je jiste o dost prijemnejsi nez reseni koupenim noveho chladice z 6300,-, nicht wahr ???
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmen>Želva_2> Jakou teplotu má zhruba ten chladič?
Jako ohratej? To nevim, ale rekl bych ze tak kolem 90°C mit muze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Rampa89>Želva_2> Mám vařenej hliníkovej chladič na autě, co byl po nehodě ještě aji zkroucenej, ale byl pořád lepší, než co sem měl na autě, už je tam druhej rok pomalu a má za sebou 40 tisíc a není problém... Ale vidět to jde, to ti třeba bude vadit, oprava je to ale za pár korun, ty utěsňovače chladičů, nevím jestli bych to dával do motorky, ale tak zkusit to můžeš.
Je to asi jen hodne mala dirka, takze by to moc videt byt nemuselo. Navic si pred chladic muzu dat takovou mrizku...nabizel mi jeden kluk odsud, ze ma na zakazku z nerezu, fakt peknou, ale docela drahou. To by se videlo, jak by ten chladic po oprave vypadal. Ale pokud by to nebylo nejak extra osklivy, tak s tim emam problem
Naposledy editováno 11.03.2010 18:19:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |