Jediné mínus je povinnost "přesunout se" do E2, ale to je mi celkem fuk.
jinak ja zůstávám v E1 naštěstí mam na válci 124ccm nikdo nic nedokáže
Naposledy editováno 28.02.2010 22:36:19
1 reakcí na tento příspěvek KTM big bore kit 280 pro EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek KTM big bore kit 280 pro EXC-F
navíc, je takový veřejný tajemství, že v čr v mistráku motokrosu to tam maj 2 ze 3 jezdců, dá se to vyřešit levněji převrtáním tvýho stávajícího válce a pak nikdo nic nepozná a můžeš jezdit dál v E1, ten kitovej válec je označenej a je to poznat, navíc mam pocit, že do E2 je třeba 299ccm nebo tak nějak 280 nestačí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM big bore kit 280 pro EXC-F
sumavahonzi> když to jezdí 2 ze 3, tak že se nikdo neozve.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM big bore kit 280 pro EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek KTM big bore kit 280 pro EXC-F
volodaj> jsem mu napsal
Naposledy editováno 02.03.2010 21:25:02
1 reakcí na tento příspěvek KTM big bore kit 280 pro EXC-F
2 reakcí na tento příspěvek KTM big bore kit 280 pro EXC-F
Minuly rok som vela nejazdil, lebo staviam dom. Ale natocil som nejakych cca 40mth, potom sa my sypla prevodovka, servisak hovoril ze loziska na kluke su ako nove, ojnica bez vole - ideal. Len tak pre info, meral som asi 5x ventilove vole a stale su v norme, za cely zivot motorky sa nemuseli menit (130mth?) !!!
Takze asi tolko. Kludne sa pytaj, pokial viem, odpoviem :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM big bore kit 280 pro EXC-F
díky za odpověď. Potvrdil jsi mi, že je to "dobrý nápad" a tak se jen ptám, kde jsi SXS kit kupoval? V ČR to pod 20 není. Klidně do PM.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM big bore kit 280 pro EXC-F
Jira>tomXX> Ahoj,
díky za odpověď. Potvrdil jsi mi, že je to "dobrý nápad" a tak se jen ptám, kde jsi SXS kit kupoval? V ČR to pod 20 není. Klidně do PM.
www.okr.sk
tomXX>Ahoj, ... 5x ventilove vole a stale su v norme, za cely zivot motorky sa nemuseli menit (130mth?) !!!
Takze asi tolko. Kludne sa pytaj, pokial viem, odpoviem :)
prodal jsem 250 EXC-F s 220mh a vůle se tam držela stále stejná od novoty!!! nikdy jsem nemusel menit podložky jen kontrola co 10mh !!! a co jsem četl zahraniční fóra tak je to běžné u 250tek měl jsem ale m08 ty první motory hlavně SX byly na tom celkově hůř