V Praze v hlavním stánku Garminu mi bylo sděleno, že je nejspíš vadná čtečka karty a přístroj bude muset jít na záruční opravu. Opět. Takže jsem musela GPSku poslat do Brna do prodejny, kde jsem ji koupila a tato prodejna navigaci poslala do servisu v Praze, protože nechat tam navigaci na záruční servis bez kolečka přes prodejce prostě nebylo možné.
Takže teď už jen doufám, že se mi navigace brzy a hlavně funkční vrátí zpět.
Jsem z kvality Garminu trošku rozčarovaná. Měla jsem je za spolehlivé a kvalitní přístroje. Ovšem během jediného roku se mi sesypaly dva úplně nové kousky a troufám si tvrdit, že to rukama snad nebylo
Mám jen takovou smůlu na "páteční série" nebo jde Garmin - jako ostatně kde kdo - s kvalitou dolů?
1 reakcí na tento příspěvek Garmin - ne-kvalita nebo jen smůla?
Podle mě sla kvalita dolů snad u všech výrobců. Kolega z práce si koupil nový auto a při předávačce a zkušební jízdě se rozsypala převodovka. Docela mazec u VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin - ne-kvalita nebo jen smůla?
chalco>Taky jsem měl problém s Garminem ZUMO, když jse chtěl zadat adresu, tak se jednoduše při výpočtu restartoval. Dostal jsem novou mašinku a ta už běhala normálně.
Podle mě sla kvalita dolů snad u všech výrobců. Kolega z práce si koupil nový auto a při předávačce a zkušební jízdě se rozsypala převodovka. Docela mazec u VW
U VW normálka nový Polo po 381 km se vysypalo servo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin - ne-kvalita nebo jen smůla?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin - ne-kvalita nebo jen smůla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin - ne-kvalita nebo jen smůla?
Naposledy editováno 26.02.2010 18:26:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin - ne-kvalita nebo jen smůla?
Naposledy editováno 26.02.2010 18:36:20
1 reakcí na tento příspěvek Garmin - ne-kvalita nebo jen smůla?
PS: Tuhle jsem viděla fotku jak někde pěkně bahníš
1 reakcí na tento příspěvek Garmin - ne-kvalita nebo jen smůla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin - ne-kvalita nebo jen smůla?
Ale už je na záručce, tak věřím, že se mi do měsíce vrátí a bude fachat jak má
Ale jak tak čtu o Tvém "štestí", divím se, že Tě někdo nezaměstnal jako testerku :) Výrobky by poté nesly logo "KLASIKA CERTIFIED - 100% failure free" :) Šly by na dračku :))