Téma: Kdo má motor na 175/477 nebo 487
4.2.2009 v 13:17
potřebuji motor na 477 nebo 487 , klidně i ducati zapalko z posledních verzí , mam hodně motocyklů, hodně variant motorů ,ale pořad je to malo
1 reakcí na tento příspěvek Kdo má motor na 175/477 nebo 487
Ahoj.
Já vím o dvou motorech:
- 477 s posilube. Provozovaný naposledy v roce 1990.
Demontovaný a pravděpodobně funkční.
- 476 klasika. Koupený cca v roce 1985 a nikdy
nenamontovaný. Měl přijít do stopětadvácy ale ta
byla dřív prodaná.
Asi bych dokázal vyjednat levně jeden z těchto motorů
ve vlastnictví mého strejdy. Potřebuji ale naléhavě zadat
repasi ČZ 175/477 ze stavu rozsypu do stavu "připraveno na technickou".
Repase může stát peníze. Technická musí být legální.
Jindra.
Naposledy editováno 04.02.2009 13:50:50
Já vím o dvou motorech:
- 477 s posilube. Provozovaný naposledy v roce 1990.
Demontovaný a pravděpodobně funkční.
- 476 klasika. Koupený cca v roce 1985 a nikdy
nenamontovaný. Měl přijít do stopětadvácy ale ta
byla dřív prodaná.
Asi bych dokázal vyjednat levně jeden z těchto motorů
ve vlastnictví mého strejdy. Potřebuji ale naléhavě zadat
repasi ČZ 175/477 ze stavu rozsypu do stavu "připraveno na technickou".
Repase může stát peníze. Technická musí být legální.
Jindra.
Naposledy editováno 04.02.2009 13:50:50
1 reakcí na tento příspěvek Kdo má motor na 175/477 nebo 487
motor 477 posilube bych uvítal....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má motor na 175/477 nebo 487
pech.> O.K.
Strejda posilube nikdy nechtěl. Máš nějaký nápad jak legalizovat motor 125/476 do rámu a papírů 175/477?
Strejda posilube nikdy nechtěl. Máš nějaký nápad jak legalizovat motor 125/476 do rámu a papírů 175/477?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo má motor na 175/477 nebo 487
Big: one.
já mám na tom svým strašně mizerný kartery, a tak až tenhle uhoním, tak bych ho chtěl uložit jako sichr a připravit si motor do pěknejch..
podmínkou je zravej karter pravej, tj, bez proražený přepážky, držáky spojkovýho mechanismu v pořádku, snesu ulomenej ten nejspodnější, když přimhouřim očičko, pak samozřejmě levý víko pro posilube, kliku s unašečem na čerpadlo, a ideálně přítomnost čerpadla, převodovka aby byla trochu rozumná...
pokud to bude pěknej motor, ideálně provozuschopný, jsem za něj ochoten adekvátně dobře zaplatit...
já mám na tom svým strašně mizerný kartery, a tak až tenhle uhoním, tak bych ho chtěl uložit jako sichr a připravit si motor do pěknejch..
podmínkou je zravej karter pravej, tj, bez proražený přepážky, držáky spojkovýho mechanismu v pořádku, snesu ulomenej ten nejspodnější, když přimhouřim očičko, pak samozřejmě levý víko pro posilube, kliku s unašečem na čerpadlo, a ideálně přítomnost čerpadla, převodovka aby byla trochu rozumná...
pokud to bude pěknej motor, ideálně provozuschopný, jsem za něj ochoten adekvátně dobře zaplatit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... [1, 2] ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 34 | 16.10.2024 v 08:52 Dolin |
Technický průkaz ČZ 175/477 | K-O-Z-E-L | 3 | 18.9.2024 v 21:03 KAWAHAB |
Výrobní číslo čezeta ČZ 175/477 | plachejD | 8 | 13.8.2024 v 16:45 FJRPEPA |
Originální tlumiče ČZ 477 ČZ 175/477 | kpant | 2 | 1.8.2024 v 15:26 kpant |
čz 175/477 nestartuje ČZ 175/477 | Da-Davor | 30 | 21.6.2024 v 17:20 Diljit |