1 reakcí na tento příspěvek Natural, nebo Special?
1 reakcí na tento příspěvek Natural, nebo Special?
1 reakcí na tento příspěvek Natural, nebo Special?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natural, nebo Special?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natural, nebo Special?
Jinak doporucuji udelat na masine predstih (bacha na presnou vzdalenost od horni uvrate, doporucuji mikrometrem, tripade je nachylna), vcetne odtrhu.
PetrXX píše: Jenick> pokud do Jawky lijes Natural95, nemel bys zapominat pridavat aditiva, bacha na to (nemyslim tim motorovy olej, ten je jasny).
Jinak doporucuji udelat na masine predstih (bacha na presnou vzdalenost od horni uvrate, doporucuji mikrometrem, tripade je nachylna), vcetne odtrhu.
tak to aditivum doufám dává :lol: ,jestli nee, bude možná trocha problém :marod:
aditiva v případě jawy sou zbytečný, nemá ventily. natural 95 leju do 634 normálně a žádnej problém a to jí dávám co proto :)
Jáký přínos má pro motor olovo?
Do své 250 bych 95 nelil, kvůli větší výhřevnosti.
U toho naturalu se prej musí často promíchávát obsah nádrže, že vydrží smíchaný benál s olejem max. týden.
1 reakcí na tento příspěvek Natural, nebo Special?
olovo už se dávno nedává, aditivem na jedněch stránkách píšou draslík. píšu to výš, tohle je kvůli podpálení ventilů u starejch motorů. jawa žádný ventily nemá, tam je šumák, jestli natural nebo special.
Aditivum se do speciálu davá na spoustě pump - Papoil, Dea a jiné. Mě spíš zajímalo, jestli se třeba to olovo "nevtírá" do povrchu válce a neucpává mikrotrhliny v povrchu.
1 reakcí na tento příspěvek Natural, nebo Special?
taky se říkalo, že olovo trochu snižuje náhodný detonace , není to fáma? ;)))))
to by s naturálem musel bejt zvuk jak z tanku;) a do fichtla jsem občas lil techničák, v práci byl velmi levný akorát nechtěl chcípnout, když jsem vypnul elektriku. prostě 80 oktánů je 80;)
-
A rozpitvávat Special vs. natural nebudu (diskuzí už bylo dost a už i soudruzi přišli na to, že natural je malinko lepší pro 2t než olovnatý special), dneska je to všechno Natural jen je přibarvenej a jsou tan, myslim, dusíkatý aditiva pro ochranu měkkých ventilových sedel u starých 4T. Kde má 2T ventily???????
Předstih je prevít, pokud máte možnost, doporučuji VAPE. Bez údržby, bez zásahu. Jen když ho rozeberete a složíte, dejte pozor kudy vedou drátky. :cool: Já si takhle přidělal trochu práce. :puke:
Jezdím dost a kamarádi na Dragstaru 1100 a Viragu 1100 mi tak tak stačí. Ale ne že bych byl tak rychlý!!! Oni mají problém v zatáčkách. Já ji klidně položím do zatáčky, ale oni na těch mastodontech musí jet pomalu nebo velkým obloukem.