doma máme Suzuki GSX 1200. O prázdninách budu mít řidičák na 25kw a tak se ptám, jestli je tuto motorku možné uškrtit na 25kw abych ji mohl řídit, alespoň papírově.
Díky
Naposledy editováno 11.02.2010 15:58:16
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
Já bych teda doporučil něco kolem pětikila, maximálně šestku s 25 kW. Tzn. přesně to, na co má papíry.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
TO já radši ten motorovej člun pořádnej
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
4 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
Ale Scuber má pravdu... Já bych řekl, že ten přechod z CBRky ani nepocítí... Povídal, že s tím jezdí 150 a v 7000 to má takovej nášup síly, že bůhvíco .
Takže ho nechte bejt!
RaDeoon>Nevím jestli se to na 12 stránce ještě řeší...
Ale Scuber má pravdu... Já bych řekl, že ten přechod z CBRky ani nepocítí... Povídal, že s tím jezdí 150 a v 7000 to má takovej nášup síly, že bůhvíco .
Takže ho nechte bejt!
Ale Scuber má pravdu... Já bych řekl, že ten přechod z CBRky ani nepocítí... Povídal, že s tím jezdí 150 a v 7000 to má takovej nášup síly, že bůhvíco .
Takže ho nechte bejt!
Krásná ironie , škoda že to ostatní nepochopili.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
vtr78>matrixbiker>
Nepochopils - nepřijde mi v pořádku začínat na 1200 a to v jakémkoli věku. Jednoznačně preferuji a doporučuji postupnou cestu. Zkušenosti s provozem získáváš neustále a je celkem jedno, zda sedíš na motce či za volantem. Ale abych ti odpověděl proč umírají hlavně motorkáři do 25 let - právě pro málo zkušeností a "zbrklost" mládí. Argument že v 25 máš něco najeto autem v ČR neobstojí - stačí se podívat na statistiku která uvádí průměrný nájezd kilometrů na řidiče. Různé statistiky se mírně liší, ale všechny udávají mezi 10 a 13 tisíci km za rok. To znamená, že průměrný řidič má v ČR najeto do 25 let pouze nějakých 70 tisíc km autem. Bohužel je to stejné jako s "průměrnou mzdou" - málokdo toho skutečně dosáhne a tak skutečně zkušených 25tníků s nájezdem nad 100 tisíc km mnoho nenajdeš. Přidej k tomu silnou motku vedenou "zkušenou rukou" takového kluka - a máš vystaráno.
Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.
Naposledy editováno 13.02.2010 12:39:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
RaDeoon>Nevím jestli se to na 12 stránce ještě řeší...
Ale Scuber má pravdu... Já bych řekl, že ten přechod z CBRky ani nepocítí... Povídal, že s tím jezdí 150 a v 7000 to má takovej nášup síly, že bůhvíco .
Takže ho nechte bejt!
Alspon nejězdí s dokurvenou motorkou, což je víc ohubu viď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení
Čeněk
[img]
Je to sice fajn, že mi tu dáváte názory co si koupit, ale na to jsem se neptal. Ptal jsem se na to, jestli ta motorka jde uškrtit, ne na to, jestli je vhodná
Mimo to, RaDeeone, ukaž mi 1 jediný příspěvek, kde jsem napsal, že s tím jezdím 150 a v 7000rpm to má nástup síly, že to rve asfalt? Ušetřím ti práci - NIKDE. Tak se prober exote
matrixbiker>Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.
Podepisuju
Díky za názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.
To jsi, s takovýmto nájezdem, obrovská výjimka. Statistika hovoří jasně jinak. Jen bych se tě zeptal - podskupina lidí 23-25 let nepatří do skupiny do 25 let? Ono je to o té "mladické" nerozvážnosti - mají řidičák 2-3 roky, najedou 50 tisíc (většina méně) a přestanou si dávat pozor - protože "už jsou zkušení". A ta skupina 18-20 není méně riziková, jen se nedostávají v takové míře k silným strojům. Já bych zavedl po vzoru Německa a Rakouska řidičák na zkoušku (2 roky po vydání) - mají nižší povolenou rychlost a mnohem tvrdší sazbu za přestupky. Navíc pro motorky mají lepší odstupňování, ne podle věku, ale podle zkušeností - musíš prokázat praxi (vlastnictví) na slabším stroji, než dostaneš řidičák na větší.
A pod tohle se podepisuji zase já.
Naposledy editováno 13.02.2010 13:18:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení
Crucio>matrixbiker> MZ150-DR 750 Big-Transalp :D
A příjde ti jít z MZ na 750 v pohodě ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 | George22 | 19 | 19.3.2022 v 16:52 George22 |
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 | Honda-600 | 6 | 14.12.2021 v 11:58 radi5 |
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 | perak89 | 19 | 23.5.2020 v 17:39 Gahan37 |
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 | Vinczento | 0 | 3.5.2020 v 08:52 Vinczento |