Téma: KTM - přepákování...
Předchozí
1 2
Následující

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 15:45 | Nahoru | #1
No nééé, KTM a s přepáčkem.No to jsou teda noviny

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 15:48 | Nahoru | #2
KTM objevilo výhody přepákování. Ale že to trvalo než jim to došlo.

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 15:53 | Nahoru | #3
Měly zůstat u PDS ... Jednoduchý a dobrý ...Měl sem motorku s přepákovánim a posral bych se stoho furt to vrzalo .. Mělo to i mazničky nacpal sem tam tunu vazelíny a stejně to bylo stejný ... PDS

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 16:00 | Nahoru | #4
Uvidíme, či len na MX alebo to nadrbú aj do endura. Mal som HSB bez prepákovania, teraz mám Yamahu s prepákovaním a nejaký priepastný rozdiel tam pri mojom hobby jazdení necítim. Práve sa mi na PDS páčilo, že to bolo jednoduché a bezproblémové. Za dva roky som vymenil iba raz ložiská v kyvke a spodný kĺbik v PDS. Aj to len preto, že som to mal rozobraté, inak by to vydržalo aj ďalej.

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 16:04 | Nahoru | #5
prej endura zustanou u PDS jednoduche a efektivni

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 17:08 | Nahoru | #6
ja jsem pro PDS prepakovani je zbytecnost

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 17:14 | Nahoru | #7
Účinnost asi lepší, horší to bude s údržbou. U PDS 2 kloubky a je po servisu. Přepákování- je tam toho o mnoho více.

[img]

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 17:43 | Nahoru | #8
už se o tom psalo na podzim...pro obyčejného člověka k dodání od léta 2010

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 18:17 | Nahoru | #9
O tom už jsem slyšel. Něco na tom přepáčku bude. Proč měnit jedno nebo dvě futra, když jich můžu měnit hrst.

2 reakcí na tento příspěvek KTM - přepákování...

11.2.2010 v 20:24 | Nahoru | #10
To je jasný,že to přepákování je úplně na hovno!
A proto ho tam "ti pitomci" tovární jezdci chtějí.

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 20:45 | Nahoru | #11
Jaké to má výhody oproti PDS uložení...myslim jízdní vlastnosti?? Zkusenosti....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...

11.2.2010 v 20:49 | Nahoru | #12

Kopec>To je jasný,že to přepákování je úplně na hovno!
A proto ho tam "ti pitomci" tovární jezdci chtějí.


hele o to nejde ja teda rozdil oproti prepacku nepoznam ale poznam to az budu menit fuitra a potrva mi to misto 10 minut pul dne a cena bude taky trosku jinde. Navic prepakovani ti za chvilku udela tak jako tak vuli zatimco PDS je bez vule. (

(reakce na) KTM - přepákování...

11.2.2010 v 20:52 | Nahoru | #13
Joraell> Třeba už nechtějí dělat jen motorky pro hobbíky.

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 20:53 | Nahoru | #14

KTM - přepákování...

11.2.2010 v 22:11 | Nahoru | #15
to se mi na ktm líbilo-jednoduchý a funkční. Ale Tonny si to asi vyžádal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...

11.2.2010 v 22:42 | Nahoru | #16

Kopec>To je jasný,že to přepákování je úplně na hovno!
A proto ho tam "ti pitomci" tovární jezdci chtějí.



kdyby si to museli měnit sami a nedejbože i zaplatit, taky by názor rychle změnili

3 reakcí na tento příspěvek KTM - přepákování...

12.2.2010 v 08:32 | Nahoru | #17
Já teda nevim, ale skoro to vypadá že ložiska a čepy v přepákování měníte třikrát do roka....a specielně to opět nejlépe vědí ti kteří mají PDS . Já jsem za dvě sezóny (140 hod) u motorky s přepákováním zatím měnil pouze horní kloubek na tlumiči, toť vše. Vždy přes zimu a pak jednou v létě to vyčistím a namažu vazelínou A 00, a to je veškerá roční údržba - žádný maznice, nic. Po těch dvou sezónách je vnitřek jako novej, výměna čehokoli je zbytečná, vůle kola tak 0,5 cm, a ta se stejně vytvoří na tlumiči a né na vahadlech, takže je úplně jedno jestli máte PDS nebo přepáčko. Odejde to pouze tomu kterej to nemaže vůbec, pere do toho vapkou atd, jinak je to zlatý .

KTM - přepákování...

12.2.2010 v 10:13 | Nahoru | #18
Pravda je, že u pds se o kyvku člověk nemusítéměř starat, ale přepákování zas tak náročný není.Kyvku s vahadlama rozeberu a promažu 2x do roka(taky AOO) motorku mám 2 sezony a měnil jsem jedno ložisko za 1OOkč.Každopádně se mi ta nová ktm moc líbí a zajímalo by mě jak se to odrazí na endurový řadě a na 2T.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 10:18 | Nahoru | #19
PetrTM> Toto podepisuji,v půlce sezony a po sezoně vyčistím, promažu A00 a je to svatý..Pro celoroční piloty:v zimě nejezdím

Naposledy editováno 12.02.2010 10:22:24

KTM - přepákování...

12.2.2010 v 10:26 | Nahoru | #20
Prepacko je lepsi na tvrde dopady (dlouhe, vysoke skoky). Proto na motokros a superkros prepacko. Na enduro to staci asi i bez toho prepakovani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 10:29 | Nahoru | #21
David gas> jasný, se zimním provozem taky nepočítám . Jinak už mám Gáje téměř připravenýho na poměření sil.....ale bohužel se asi ještě hned tak nesvezu, když koukám ven . Údajně má být 20. března první CC v Bělý, i když to ještě není v kalendáři. Jestli to bude zrovna i moje první letošní svezení, tak asi nic moc

(reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 10:43 | Nahoru | #22
PetrTM> Já mám nachystáno,ale od Martinic jsem na tom neseděl-musím si dát jen bacha, abych si na to nesednul obráceně a taky nepočítám,že se svezu dřív než v půlce března.Už začínám mít takovej absťák, že jsem dokonce začal namotávat závaží pro ocelový předloktí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 10:54 | Nahoru | #23

Vana666>kdyby si to museli měnit sami a nedejbože i zaplatit, taky by názor rychle změnili



Souhlas, jim o náklady a pracnost nejde....

No a co se týče PDS u mě tak mám nalítáno 650hod a za tu dobu jsem měnil 1x ložiska kyvky a 2x spodní kloubek. Mažu to tak 1x ročně a vůli 5mm na kyvce považuju za hranici optřebení spodního kloubku ne za standart.

Servisovat mě baví ale ještě radši jezdím A další nevýhoda je hmotnost přepáčka + víc bodů k selhání.... v továrním prostředí to nadělaj z titanu a opravujou preventivně ale u hobika...??? na co?

(reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 11:56 | Nahoru | #24

PetrTM>Já teda nevim, ale skoro to vypadá že ložiska a čepy v přepákování měníte třikrát do roka....a specielně to opět nejlépe vědí ti kteří mají PDS . Já jsem za dvě sezóny (140 hod) u motorky s přepákováním zatím měnil pouze horní kloubek na tlumiči, toť vše. Vždy přes zimu a pak jednou v létě to vyčistím a namažu vazelínou A 00, a to je veškerá roční údržba - žádný maznice, nic. Po těch dvou sezónách je vnitřek jako novej, výměna čehokoli je zbytečná, vůle kola tak 0,5 cm, a ta se stejně vytvoří na tlumiči a né na vahadlech, takže je úplně jedno jestli máte PDS nebo přepáčko. Odejde to pouze tomu kterej to nemaže vůbec, pere do toho vapkou atd, jinak je to zlatý .



Když se o to staráš, není problém. Já pokud jsem koupil motorku jako starší, což byla většina. ještě se nestalo, že bych to nemusel měnit. I u obou husarů, co jsem měl. Tady teda kyvku. Prostě jsem měl štěstí na lidi, co na údržbu srali. Teď jsem bral další a je v hajzlu jak přepáčko, tak kyvka.
Vážně uvažuju o tom, že tam namontuju maznice, což není takovej problém. Otázka je , jestli budou k něčemu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 12:11 | Nahoru | #25

MikiberG> Souhlas, jim o náklady a pracnost nejde....

No a co se týče PDS u mě tak mám nalítáno 650hod a za tu dobu jsem měnil 1x ložiska kyvky a 2x spodní kloubek. Mažu to tak 1x ročně a vůli 5mm na kyvce považuju za hranici optřebení spodního kloubku ne za standart.

Servisovat mě baví ale ještě radši jezdím A další nevýhoda je hmotnost přepáčka + víc bodů k selhání.... v továrním prostředí to nadělaj z titanu a opravujou preventivně ale u hobika...??? na co?


Jak pises u PDS se ta kyvka ani nehne o tom si u prepakovani muze kazdej nechat zdat tam je vule pul centaku super hned po vymene a to jenom za predkopladu ze jsi mel stesti pri nakupu repas sady ktera je zrovna docela napresno. Jinak to lita sem a tam. Klidne bych bral PDS i na TMku.

KTM - přepákování...

12.2.2010 v 12:34 | Nahoru | #26
ale tá 350 tá je moc pěkná na to jak nefandím ktm tak vypadá mazaně ale jak bude šlapat to se ukáže

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 12:39 | Nahoru | #27
Joraell> Měl jsem tu na servise KTM co měla vůli tak 1,5 cm a přitom kloubky nejevily nějaký velký známky opotřebení. Ale budiž.
A upřímně....vážně miluju když každej kdo přijde nakupovat motorku hned chytí za zadní kolo a začne s tím lomcovat, aby dokázal jak tomu rozumí a jak je všechno v prdeli....ovšem....kdo z vás (nás) tu vůli nějak pozná při jízdě? a projevuje se to vůbec nějak? Předpokládám že ani trochu, pro "běžný" lidi

(reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 13:02 | Nahoru | #28

PetrTM>Joraell> Měl jsem tu na servise KTM co měla vůli tak 1,5 cm a přitom kloubky nejevily nějaký velký známky opotřebení. Ale budiž.
A upřímně....vážně miluju když každej kdo přijde nakupovat motorku hned chytí za zadní kolo a začne s tím lomcovat, aby dokázal jak tomu rozumí a jak je všechno v prdeli....ovšem....kdo z vás (nás) tu vůli nějak pozná při jízdě? a projevuje se to vůbec nějak? Předpokládám že ani trochu, pro "běžný" lidi


Jasny on to kazdej dela jenom proto aby ti mohl rict o slevu a pak to stejne nekoupi. Jo a poznat to taky neni, ale jak rikam, jsem s PDS proste spokojenej a klidne bych ho bral i na TM zatim jsem oproti prepakovani nepocitil zadnou nevyhodu, jakozto hobby jezdec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 13:10 | Nahoru | #29
PetrTM> těžko říct ale mě vůle a rachtání sere, mám rád motorku technicky 100%... vůbec mi nevadí odřený plasty a jestli motorka vypadá jako poslední model co na něm jezdí Pastarana...

Jestli měla KTM 1.5 cm vůle a kloubky nejevili známky opotřebení tak musela bejt totál kyvka, tlumič nebo je problém v mechanikovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...

12.2.2010 v 14:33 | Nahoru | #30
PetrTM> ...hmm,0.5cm vůle na kole??To myslíš vážně??
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist