Naposledy editováno 11.02.2010 14:45:34
2 reakcí na tento příspěvek KTM - přepákování...
A proto ho tam "ti pitomci" tovární jezdci chtějí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...
Kopec>To je jasný,že to přepákování je úplně na hovno!
A proto ho tam "ti pitomci" tovární jezdci chtějí.
hele o to nejde ja teda rozdil oproti prepacku nepoznam ale poznam to az budu menit fuitra a potrva mi to misto 10 minut pul dne a cena bude taky trosku jinde. Navic prepakovani ti za chvilku udela tak jako tak vuli zatimco PDS je bez vule. (
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...
Kopec>To je jasný,že to přepákování je úplně na hovno!
A proto ho tam "ti pitomci" tovární jezdci chtějí.
kdyby si to museli měnit sami a nedejbože i zaplatit, taky by názor rychle změnili
3 reakcí na tento příspěvek KTM - přepákování...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...
Naposledy editováno 12.02.2010 10:22:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...
Vana666>kdyby si to museli měnit sami a nedejbože i zaplatit, taky by názor rychle změnili
Souhlas, jim o náklady a pracnost nejde....
No a co se týče PDS u mě tak mám nalítáno 650hod a za tu dobu jsem měnil 1x ložiska kyvky a 2x spodní kloubek. Mažu to tak 1x ročně a vůli 5mm na kyvce považuju za hranici optřebení spodního kloubku ne za standart.
Servisovat mě baví ale ještě radši jezdím A další nevýhoda je hmotnost přepáčka + víc bodů k selhání.... v továrním prostředí to nadělaj z titanu a opravujou preventivně ale u hobika...??? na co?
PetrTM>Já teda nevim, ale skoro to vypadá že ložiska a čepy v přepákování měníte třikrát do roka....a specielně to opět nejlépe vědí ti kteří mají PDS . Já jsem za dvě sezóny (140 hod) u motorky s přepákováním zatím měnil pouze horní kloubek na tlumiči, toť vše. Vždy přes zimu a pak jednou v létě to vyčistím a namažu vazelínou A 00, a to je veškerá roční údržba - žádný maznice, nic. Po těch dvou sezónách je vnitřek jako novej, výměna čehokoli je zbytečná, vůle kola tak 0,5 cm, a ta se stejně vytvoří na tlumiči a né na vahadlech, takže je úplně jedno jestli máte PDS nebo přepáčko. Odejde to pouze tomu kterej to nemaže vůbec, pere do toho vapkou atd, jinak je to zlatý .
Když se o to staráš, není problém. Já pokud jsem koupil motorku jako starší, což byla většina. ještě se nestalo, že bych to nemusel měnit. I u obou husarů, co jsem měl. Tady teda kyvku. Prostě jsem měl štěstí na lidi, co na údržbu srali. Teď jsem bral další a je v hajzlu jak přepáčko, tak kyvka.
Vážně uvažuju o tom, že tam namontuju maznice, což není takovej problém. Otázka je , jestli budou k něčemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...
MikiberG> Souhlas, jim o náklady a pracnost nejde....
No a co se týče PDS u mě tak mám nalítáno 650hod a za tu dobu jsem měnil 1x ložiska kyvky a 2x spodní kloubek. Mažu to tak 1x ročně a vůli 5mm na kyvce považuju za hranici optřebení spodního kloubku ne za standart.
Servisovat mě baví ale ještě radši jezdím A další nevýhoda je hmotnost přepáčka + víc bodů k selhání.... v továrním prostředí to nadělaj z titanu a opravujou preventivně ale u hobika...??? na co?
Jak pises u PDS se ta kyvka ani nehne o tom si u prepakovani muze kazdej nechat zdat tam je vule pul centaku super hned po vymene a to jenom za predkopladu ze jsi mel stesti pri nakupu repas sady ktera je zrovna docela napresno. Jinak to lita sem a tam. Klidne bych bral PDS i na TMku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...
A upřímně....vážně miluju když každej kdo přijde nakupovat motorku hned chytí za zadní kolo a začne s tím lomcovat, aby dokázal jak tomu rozumí a jak je všechno v prdeli....ovšem....kdo z vás (nás) tu vůli nějak pozná při jízdě? a projevuje se to vůbec nějak? Předpokládám že ani trochu, pro "běžný" lidi
PetrTM>Joraell> Měl jsem tu na servise KTM co měla vůli tak 1,5 cm a přitom kloubky nejevily nějaký velký známky opotřebení. Ale budiž.
A upřímně....vážně miluju když každej kdo přijde nakupovat motorku hned chytí za zadní kolo a začne s tím lomcovat, aby dokázal jak tomu rozumí a jak je všechno v prdeli....ovšem....kdo z vás (nás) tu vůli nějak pozná při jízdě? a projevuje se to vůbec nějak? Předpokládám že ani trochu, pro "běžný" lidi
Jasny on to kazdej dela jenom proto aby ti mohl rict o slevu a pak to stejne nekoupi. Jo a poznat to taky neni, ale jak rikam, jsem s PDS proste spokojenej a klidne bych ho bral i na TM zatim jsem oproti prepakovani nepocitil zadnou nevyhodu, jakozto hobby jezdec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - přepákování...
Jestli měla KTM 1.5 cm vůle a kloubky nejevili známky opotřebení tak musela bejt totál kyvka, tlumič nebo je problém v mechanikovi.