Zajímalo by mne, jestli mám nějak řešit obecnou bezpečnost a hlavně jestli v té hale má cenu stavět nějakou trať.
Dále pak mohu vybudovat tak dvě rampy na akrobatické skákání. Je u toho i jedna budova, se třema garážema, takže víkendové řádění by nebyl problém. Budovu bych dal do stavu který by se dal využívat jako hotýlek.
Hala, pokud se ještě zatlumí může sloužit i pro koncerty.
Rád bych, kdyby se zde vyjádřili lidi, co mají nějakou zkušenost se stavbou tratí, legislativou, technickými parametry ramp a podobně.
Rady typu " to máš blbý " jsou mi k ničemu. Uvědomte si prosím, že se snažím to vybudovat pro vás všechny, nejen pro krosaře atd...
1 reakcí na tento příspěvek stavba areálu
1 reakcí na tento příspěvek stavba areálu
Sportovní areál – motokrosová trať „INGILINKA" se nachází na východním okraji města Netolice na svažitém terénu (severně orientované svahy) v sousedství provozní budovy Motosport klubu Netolice. Areál je využíván od roku 1973 k pořádání tréninkových jízd a pořádání motokrosových závodů na oblastní, celostátní i mezinárodní úrovni. Předpokládá se, že území bude pro sportovní účely sloužit nejméně do roku 2020.
Motokrosovou trať tvoří 4–6 m široká dráha pro jízdu terénních motocyklů, vytýčená v celkové délce 1800 m. Dráha využívá přirozené konfigurace terénu a je doplněna třemi umělými terénními překážkami, skoky z navezené zeminy. K technickému vybavení trati náleží 40 m široké kovové startovací zařízení s mechanickým ovládáním, věž rozhodčích a pomocné objekty včetně oploceného parkoviště jezdců s výměrou asi 40x110 m. Vedle areálu stojí zděná provozní budova Motosport klubu, v níž jsou umístěny kanceláře, dílny, sklady a sociální zařízení.
Provoz na netolické trati byl zastaven v roce 1999, kdy se poslední organizovaný závod musel provizorně konat na trati v Kaplici. V souvislosti se stavebním řízením byl zpracován projekt vlivu stavby na životní prostředí (EIA), který neprokázal nepříznivý vliv trati. Bylo provedeno hlukové měření a navrženy úpravy, které sníží vliv hluku na sousední stavby. Po jejich realizaci by měla trať dále sloužit svému účelu ke spokojenosti sportovců a radosti diváků.
Kontakt: MOTOSPORT KLUB, 384 11 Netolice,
tel.: p. Šmíd, 388 324 232
1 reakcí na tento příspěvek stavba areálu
1 reakcí na tento příspěvek stavba areálu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba areálu
Mišmaš>Jé já jsem blízko boskovic Informuj mě jak to probíhá docela mě to i zajímá (zase tolik tratí v ČR nemáme ). A jinak nevykradl jsi banku ?
přijd tedy zítra od 10:00 do 14:00 v Boskovicích k Rudymu domluvíme se tam. Mě poznáš snadno , ted tam dělám pingla na obědy
1 reakcí na tento příspěvek stavba areálu
Pokud máš zájem brnkni tam, myslím, že ti řeknou parametry jejich haly a vše co k tomu bylo zapotřebí
Miloš Srba 311 261 976
M. Masařová 724 539 289
J. Splavec 732 841 407
Investuješ nemalý úsilí a pokud dostaneš zelenou tak hlavně nemalý peníze (netroufám si odhadnout, ale řádově minimálně statisíce) a určitě ti jde o to, aby se komerčním provozem investice nejen vrátily, ale aby si to samo vydělalo na svůj provoz + samozřejmě něco málo navíc. Na organizaci ofiko závodů to asi fakt nebude a pokud si tam pár nadšenců přijede občas zablbnout, tak se to určitě nevyplatí.
Buď chceš tedy být pohádkovej dědeček, nebo jde o čistou utopii.
Naposledy editováno 02.02.2010 06:59:17
1 reakcí na tento příspěvek stavba areálu
Takže :
- servis
- dráha
- hala s dvojím využitím
- ubytování
především jsem se do toho nepustil hned, protože nevím, co kluci s hopsacíma motorkama chtějí. Proto jsem se tu ozval, aby si řekli, co by tam mělo být a co je zajímá. Pokud to bude v mých silách, udělám to.
Nakonec proč bych si tam nezaskotačil taky že jo
Naposledy editováno 02.02.2010 07:57:38
1 reakcí na tento příspěvek stavba areálu
Dave81>Co se rozměrů týče haly týče, viděl bych to na vybudování pár trialových sekcí (který jsou jednoduše demontovatelný a opět smontovaný) abys mohl prostor využívat i jinak. Otázkou je, zda máš v okolí dost trialistů. Cokoli hliněnýho je "napořád". Další možný využití (s lehkou modifikací) je cyklotrial a pak všechny ty skejťácký vychytávky - prkýnka, kola, koloběžky, in-line brusle apod. To žere dost lidí a různý formy amatérskejch závodů by se podle mě chytly.
Přesně tak. Cokoliv s hlínou je už na stálo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba areálu
PijanST>no tak ježděním, které ba se dalo počítat denně tak na prstech ruky si to nevydělá, ale ten prostor má potenciál. Je u toho ta hala, je u toho momentálně obytný dům s třemi garážemi, což se vše dá využít k tomu, aby se to předělalo k potřebám, které by areál vyžadoval. Hala má betonový podklad, což se dá zase využít na moto akce, koncerty atd. Nejde mi jen o to postavit pár nadšencům něco, kde by si mohli zařádit, ale chci na tom pochopitelně vydělat.
Takže :
- servis
- dráha
- hala s dvojím využitím
- ubytování
především jsem se do toho nepustil hned, protože nevím, co kluci s hopsacíma motorkama chtějí. Proto jsem se tu ozval, aby si řekli, co by tam mělo být a co je zajímá. Pokud to bude v mých silách, udělám to.
Nakonec proč bych si tam nezaskotačil taky že jo
Už tě vidím, s introšem....