1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet
Naposledy editováno 30.01.2010 22:07:14
poky1>tak Varadero má 3 velikosti 160, 165, 170 sem si na 100% jistej
nerikam ze ne,je to urcite jine u kazde moto.....nevis kam a proc se ma neco vrtat s tim vrtakem ktery sada obsahuje? nejak mi neni jasne na co tam je ten vrtak a vrut.....
1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
poky1>svrtat šoupátka
ok a co ten vrut?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
sherm14>ok a co ten vrut?
vrut je co? šroubek?
měli by tam být segrovky s podložkama a podle druhu motky i tvrdší pružinky do šoupátek
STAGE 1 : navržen pro motocykly , které používají air-boxový filtr, mají sériové nebo jiné otevřené výfuky. Tyto kity obsahují většinou více velikostí trysek pro osazení na sériový filtr nebo propustnější K&N filtr, sériové nebo otevřené výfuky, dále obsahují speciální jehly a pružiny do šoupátek. Tyto kity jsou navrženy na vylepšení celého průběhu výkonové křivky, mají vyhladit výkonnostní propady, které jsou u mnoha motocyklů už v sérii (většinou v oblasti 5000-6000 otáček). Určitě je doporučujeme po montáži otevřeného výfuku nebo koncovky, kdy optimalizují přísun a bohatost palivové směsi v celém průběhu. Co se týče výkonnostního nárůstu, je to cca 5% v maximálním výkonu, ve střední části je toto zlepšení mnohdy výraznější. Spotřeba?, v 95% případů jsou použité hlavní trysky menší než sériové, takže spotřeba nebývá vyšší!
STAGE 2 : obsahují stejné díly jako kity STAGE 1, ale na rozdíl od nich jsou určeny pro motocykly, kde se upravuje air-box nebo sání. Také obsahují více variant hlavních trysek pro osazení na sériový filtr nebo otevřenější K&N filtr a pro různé typy koncovek nebo celých kompletních výfukových systémů. Výkonnostní nárůst u těchto kitů je cca 8% v maximálním výkonu.
STAGE 3 : tyto kity se používají, pokud je motocykl osazen přímými vzduchovými filtry a air-box se ruší.Obsahují také jiné jehly, pružiny stejně tak jako u kitů STAGE 1 a 2. Protože přímé filtry dodají motocyklu mnohem více vzduchu než filtr umístěný v air-boxu, používají se větší hlavní trysky. Proto je třeba počítat s o něco vyšší spotřebou (většinou o 1-1,5 litru na 100 km). V porovnání se stage 1 a 2 zlepšují tyto kity hlavně výkon ve vyšších otáčkách - a to o 10-15%. Nejsou vyvinuty pro všechny motocykly, ale jen pro motocykly kde se dají použít přímé filtry, a kde se při testování ukázaly významné výkonnostní nárůsty.
STAGE 7 : jsou to kity určené jen pro závodní motocykly nebo pro speciální aplikace. S výjimkou Dynojet kitů Stage 7 pro motocykly Harley Davidson jsou určeny jen pro závodní okruhy, protože zlepšují výkon jen ve vyšších otáčkách (oblast do cca 6000-8000 otáček je pro běžné účely na silnici téměř nepoužitelná - motocykl zabírá až ve vyšších otáčkách!)
Shrnutí výše uvedeného textu je:
1) ne na každý motocykl se vyrábějí všechny "stage", většinou max. 2, v 80% se vyrábí jen stage 1, a to ne proto, že by se výrobci "nechtělo", ale protože další se neosvědčily.
2) Pokud Vám jde o vyhlazení průběhu a doladění po montáži výfuku, otevřeného filtru, použijte Dynojet kit stage 1 pro osazení na air-boxový filtr, v případě že máte přímé filtry, použijte STAGE 3.
3) Nikdy nechtějte STAGE 7, pokud motorka není určená na závodní účely a nevadí Vám, že nepojede od nejnižších až do cca 6000-8000 otáček.
Poslední novinkou v oblasti kitů pro motocykly Harley Davidson a Buell, jsou kity, které obsahují i šoupátka pro zlepšení výkonového průběhu a zvýšení maximálního výkonu. Jedná se o tzv. THUNDERSLIDE KITS. Kromě standardních dílů obsažených ve výše popsaných kitech, jsou součástí těchto kitů i jiné šoupátko a víčko karburátoru pro větší zlepšení výkonu a kroutícího momentu.
eto vsjo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
samořeznej šroub divný
Naposledy editováno 30.01.2010 22:34:11
poky1>sherm14> to netuším teda, nic takovýho sem tam neměl, je vůbec součástí kitu? nebo zkus Murkina
jo,soucasti kitu je,podivej se na tu moji fotku navodu nahoru,jak je tam seznam vseho uvnitr,uplne dole je tam Screw= sroub/vrut.......
1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet
P.S.pokud bys chtěl velikosti jehel,z hlavy teď nevím,jsou v garáži,ale můu písnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
poky1>strč ho do tý kovový objímky
tohle neni ten muj Dynojet.....jen jsem chtel najit nejaky obrazek na netu abys videl ze to opravdu ma tak hruby zavit....ja tam tu objimku ani nemam...do te objimky by to v zadnem pripade nebylo,do takove objimky jsou srouby s jemnym zavitem a ne takovy vrut
Naposledy editováno 30.01.2010 22:58:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
mimochodem, co leží vedle tý jehly a vrtáku?
Naposledy editováno 30.01.2010 22:57:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
Naposledy editováno 30.01.2010 23:01:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trysky a jehla Dynojet
1 reakcí na tento příspěvek Trysky a jehla Dynojet
vrták tam máš proto, že je to podtlakovej karburátor - motor při sání vytvoří podlak - v šoupátku je dole díra, kterou motor "vycucne" vzduch, kterej je v prostoru nad membránou - tím se membrána začne zvedat a zvedá i šoupátko - tím, že tam vyvrtáš větší díru, tak by šoupě mělo na plyn reagovat rychleji.
popsaný to máš třeba tady -
http://www.offmoto.com/4_Karburator_MIKUNI_BST_40-vycisteni_serizeni.php
jehla bude mít u dynojetu i menší průměr a jinej tvar kužele, ne?
navíc když jsem hledal něco pro sebe, tak jsem narazil i na převodní tabulku hlavních trysek - dynojet má prý jiný značení než třeba keihin, tak nevím, co na tom pravdy..
hole-----Kehein #--- DynoJet #---Mikuni #
0,0570----147,5------ 136--------127,5
0,0580----150-------- 138--------129,4
0,0590----152,5------ 140------- 131,3
0,0600----155-------- 142--------133,1
0,0610----157,5------ 144------- 135,0
0,0620--- 160-------- 146------- 136,9
0,0630--- 162,5------ 148------- 138,8
0,0640--- 165-------- 150------- 140,6
0,0650--- 167,5------ 152------- 142,5
0,0660----170-------- 154------- 144,4
0,0670--- 172,5------ 156------- 146,3
0,0680--- 175-------- 158------- 148,1
0,0690--- 177,5------ 160------- 150,0
0,0700--- 180-------- 162------- 151,9
zdroj:
http://www.exriders.com/vbb/printthread.php?s=f039c3d74b2ae840fe4e7690dbd8cfd2&threadid=210561
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago | LenkaLucka | 27 | 29.4.2024 v 11:20 Weisner |
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | HonzaXV1100 | 85 | 14.1.2024 v 10:27 intra |
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | vajdi217 | 70 | 1.11.2023 v 13:20 Gumovník |
dotaz Yamaha XV 1100 Virago | Pernek | 2 | 26.9.2023 v 09:52 Kolja73 |