tak konečně mě došla nová řetězovka od ČZ. Při nasazení hnacího kolečka na hřídel, má kolečko i po dotažení přítlačného šroubu stále vůli do stran. Je někde chyba, nebo to tak má být. Děkuji za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
1 reakcí na tento příspěvek Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
1 reakcí na tento příspěvek Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
Naposledy editováno 29.01.2010 19:08:49
1 reakcí na tento příspěvek Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
2 reakcí na tento příspěvek Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
... klid, má to tak moře motorek a Hond .
Raisidlo77>Opravdu je to vpořádku . Ta matice je tam v podstatě jen proto aby kolečko z hřídele nesjelo, jinak na to žádný tlak působit nemusí...
... klid, má to tak moře motorek a Hond .
"matice"??? Myslis sroub. Vsechny motorky co jsem videl a melo tam matici tak to mely dotahle napevno. Napr. skoro vsechny Yamahy to tak maji.
1 reakcí na tento příspěvek Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
Tohle řešení šroubem jsem třeba dělal i na Baworáku a tam pastorek opravdu přesahoval hřídel, takže šup šroub na závitový lepidlo, a stáhnout vlastně kolečko na hřídelil. Ale snad jsem se nesetkal s Hondou která by tam neměla axiální vůli.. měl jsem to na všech svých i cizích co jsem dělal.
Kotňa - díky za důvěru ... co jinak ještě kutíš přes zimu ?
2 reakcí na tento příspěvek Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
FiffiQ>Ta vůle tam být má a je to lepší. Nenamáhá to axiálně hřídel převodovky, vyrovnává nesouosost pastorku a rozety a taky to šetří řetěz. Oni ti japonci to nejsou hloupý chlapci,..
zalezi jak je to konstruovane, ja to mam na fest a axialni vule by vadila - tekl by tam olej
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
Camča_v>TomasKaiser> to záleží na tom,na jaké straně je sekundární převod.Když na levé,je tam pravej závit a naopak - když na pravé,je tam levej závit.Zkrátka aby ve smyslu otáčení měla matice/šroub tendenci dotahovat se.
Podle tohoto pravidla to neni vzdycky udelane. Ted nemluvim jen konkretne o retezovem kolecku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle hnacího kolečka při výměně řetězovky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |