Potřebuju si ujasnit pár věcí, mám Firestorma 03, provoz O5 a mám na něm otevřené laďáky Scorpion, filtr origo papírák. Je nutné ho díky těm laďákům seřizovat, myslím trysky atd.?
Druhá otázka je: Dynojet kit Stage 1. Uvažuju o kitu, tak se chci zeptat těch, kteří nakitovali svoje VTR, jestli pocítily rozdíl. Nevím, jestli označení Stage 1 je nějaká univerzál sada, nebo to musí být STage 1 přímo na VTR popř. jestli je jiná alternativa Dynojetu (třeba levnější).
Třetí otázka: Pokud tedy koupím kit, jak je to časově náročný na instalaci pro mechanika, který to přímo dělá a má k tomu k dispozici brzdu. Četl jsem, že na těch tryskách od Dyna. jsou zářezy pro hrubé naladění za předpokladu laďáků a papírového origo filtru.
Díky moc za rady MAjk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
PetrVTR_new>A ted tu o karkulce
o karkulce neznám, ale vím, co jsem do toho nacpal a kolik to pak ukázalo na brzdě, resp. dvou, protože jsem tomu sám nevěřil...a rozhodně mám dost velké koule na to, aby mi stačilo i těch 98koní a abych tu nemusel vykládat nějaké pohádky...ale když už tam mám těch 136 koní, tak si honím jenom jednou za týden
Wencl>o karkulce neznám, ale vím, co jsem do toho nacpal a kolik to pak ukázalo na brzdě, resp. dvou, protože jsem tomu sám nevěřil...a rozhodně mám dost velké koule na to, aby mi stačilo i těch 98koní a abych tu nemusel vykládat nějaké pohádky...ale když už tam mám těch 136 koní, tak si honím jenom jednou za týden
Tak powercommander na VTR1000F neexistuje, zkraceny prevod pochopitelne nema s vykonem co delat a ladaky + K&N + Dynojet Stage 1 da realne kdyz se to dobre odladi tak 5 koni...
136 koni ma VTR od Thiel Motoren prevrtana na 1120 ccm, otevrene sani, sportovni vacky a upravene hlavy. Obecne uprava za nekolik desitek tisic. Proto si o tvem prispevku myslim svoje.
Naposledy editováno 26.01.2010 15:55:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
Murkin>SmokinCBR> A kdepak jsi to mel?
DK racing v Praze...
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
poky1>tam sem kupoval dynojet já, nejlevnější u nás
ja taky
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
nejde ani tak o absolutni hodnoty, ale ze i to pekne srovna ten spodek jak vidis ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
JJ, koukám na to, je pravda, že hlavně co potřebuju, ať to jede od co nejníž.
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
Kdyz jsem s poprve tim poprve projel tak jsem mel pocit, ze je to uplne jina motorka, prestoze maximalni vykon se polepsil o nejakych tech 5 koni dle brzdy, takze si myslim, ze to za to stalo..
PetrVTR_new>Presne tak, dynojet sam o sobe maximalni vykon nijak vzlast neovlivni, zlepseni se projevi hlavne v oblasti strednich otacek, kde to casto byva prubeh nepekny.
Kdyz jsem s poprve tim poprve projel tak jsem mel pocit, ze je to uplne jina motorka, prestoze maximalni vykon se polepsil o nejakych tech 5 koni dle brzdy, takze si myslim, ze to za to stalo..
Po grafu mrknu, minimalne bude nekde este vytiskLEJ...
3 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
Propad proste skoro v celym pasmu, az vod desiti je to lepsi voproti normalu, ale to teda je sakra mala utecha - clovek nevyuziva motor jenom vod 10ti do 12cti tisic : )))
Kor treba v desti nepotrebuju na zadnim kole haldu kobyl...
Naposledy editováno 27.01.2010 16:40:34
SmokinCBR>Yeah... reknu ti, ze dyz to pri rozjezdu jentak posudlam a poradne neroztocim, tak se to zacne dusit, jakmile tam poslu za dva... to samy treba ve vinglu, nebo do kopce, este by to ta rychlost normalne pobrala, ale s timhle dynem (spis po tom jejich kravskym sestelovani) se to zacne dusit.. Kze se rozjizdim stejnak se spojkou tak trochu dyl, nebo rovnou z vetsich tocek.. samo do vetsich tocek.
Propad proste skoro v celym pasmu, az vod desiti je to lepsi voproti normalu, ale to teda je sakra mala utecha - clovek nevyuziva motor jenom vod 10ti do 12cti tisic : )))
Kor treba v desti nepotrebuju na zadnim kole haldu kobyl...
No ty kokso, to je prasečina A kolik Tě to (ne)naladění stálo?
Naposledy editováno 27.01.2010 17:00:16
pac kdyz kouknes na TENTO graf, tak seriovej prubeh vicemene odpovida tomu tvymu ... mezi 5 - 6 ti tisici je dira jako krava jak u tebe, tak na tom NETu .... stejne tak jsou podobne hodnoty na zadnim kole .... stejne tak kolem 10,5 tisici se zacina krivka kroutaku lamat dolu
jenze na webu pisou, ze tam byla koncovka Yoshimura, ktera tu diru krasne vyhladila .... Tvuj "otevrenej lauf" tam holt dela tu diru jeste vetsi ... oni ty ladaky neco stojej ... a tady je videt proc ... :)
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
Jinac velikosti trysek... no vod toho je to kit, ze ti prodaj kompletku, ne? Tak pokavad mas DYNO 1, tak budes mit stejny... a nevim, na jakym sou zarezu...
S laufama ale... Myslim, ze spis zalezi na prumeru mezisvodu, nez na ficurach v tlumici, ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
SmokinCBR>No je na tom samolepa akrapa, ale ja tam ten lauf fakt nedaval, takze vim kulovy..
Jinac velikosti trysek... no vod toho je to kit, ze ti prodaj kompletku, ne? Tak pokavad mas DYNO 1, tak budes mit stejny... a nevim, na jakym sou zarezu...
S laufama ale... Myslim, ze spis zalezi na prumeru mezisvodu, nez na ficurach v tlumici, ne?
no jasne, v tom kitu byva nekolik rozmeru trysek pro konkretni doladeni. Ale podle grafu to vypada, ze trysky daly spravne, ale jehly budou zrejme nizko nebo vysoko (to se neda poznat, chybi v grafu udaj o lambda).
EDIT: u VTR jsem je dal dle manualu na 4 zarez a bylo to spatny. Pak jsem si precet navod na americkou verzi dynojetu a tam psali ze kdyz je pouzit KN filtr tak je treba dat jehly o zarez vys a trysky o cislo vetsi. V evropskem manualu tato poznamka chybela...
Naposledy editováno 28.01.2010 13:59:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
Trysky 18
Jehly 5 zářez
A je jedno, jestli fitr bude KN nebo BMC popř DNA.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
Jinaci graf sem nedostal....
Jinac lambda kontroluje slozeni smesi vejfukovejch plynu, ne? Tak treba v tyhle babicce zadna podobna ficura nejni, to je poctivej stroj este :) Leda, ze by meli voni svoji vlastni (coz by teda pro lazeni asi mit meli)....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |